Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Honda VFR

AutorsZiņojums
martinss
03. Dec 2009, 22:21#41

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...


Jautajums ir tikai cik maksatu, piemeram, tadi zobratinji, kaa ir atrumkaarbaa uz varpstaam aptuveni?
Ir keceriiga doma transalpam pieviest 6 atrumu. Chakars ir, bet lielakaa keza ar zobratiem. vienreiz intereseejos, cenu nosauca stipri nesameeriigu, diemzheel.
Paarsleega mehanismu pats varu uztaisiit, tur nekaa nav. bet zobratus nav ar ko taisiit...


12 Oct 2009, 22:29:30 Archy96 rakstīja:
Varu uztaisīt, nav problēmu, un kvalitāte nebūs sliktāka kā oriģinālam, strādāju uz Gleason, Oerlikon zobapstrādes mašīnām, materiālu lietoju tādu pašu kā rūpnīcas un arī termiskā apstrāde ir līmenī.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

uldens2
03. Dec 2009, 22:23#42

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


12 Oct 2009, 22:29:30 Archy96 rakstīja:

12 Oct 2009, 22:21:06 Niksons rakstīja:
Oooo, forši. Biju jau samierinājies ar domu, ka LV grūtākus zobratiņus normāli uztiasīt nevar...


Ņemšu vērā.

Varu uztaisīt, nav problēmu, un kvalitāte nebūs sliktāka kā oriģinālam, strādāju uz Gleason, Oerlikon zobapstrādes mašīnām, materiālu lietoju tādu pašu kā rūpnīcas un arī termiskā apstrāde ir līmenī.
ņemšu vera.Kad krosiniekam vajadzes zobratus meklešu rokā

Offline

tankists69
18. Jun 2010, 21:54#43

Kopš: 10. May 2009

Ziņojumi: 663

Braucu ar: Mitsubishi Grandis :D

Ko varat pateikt par Honda VFR 800... ?!

-----------------
;)

Offline

Sliktais
18. Jun 2010, 22:13#44

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


18 Jun 2010, 21:54:02 tankists69 rakstīja:
Ko varat pateikt par Honda VFR 800... ?!

Kādreiz bij viens no favorītiem, viss patika
Gan jau Setup atnāks un pastāstīs, kā ir
Honda arī Āfrikā ir Honda

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

tankists69
19. Jun 2010, 09:08#45

Kopš: 10. May 2009

Ziņojumi: 663

Braucu ar: Mitsubishi Grandis :D

par tiem v 4 nezinu...

zinu, ka gads ir no 2003 lidz 2005...

-----------------
;)

Offline

tankists69
19. Jun 2010, 10:19#46

Kopš: 10. May 2009

Ziņojumi: 663

Braucu ar: Mitsubishi Grandis :D

Intresanti!

A kā ir pa pilsētu pārvietojoties?! Viegli valdaams?!

UN ka'ar to kopšanu!? Regulari?! Ik peec 4k km apkope?

-----------------
;)

Offline

tankists69
19. Jun 2010, 14:55#47

Kopš: 10. May 2009

Ziņojumi: 663

Braucu ar: Mitsubishi Grandis :D

Setup, ļoti plaši iztāstīji.

Njaa.... paldies pa padomu!

-----------------
;)

Offline

rayvex
14. Oct 2011, 23:18#48

Kopš: 11. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 111

Braucu ar: Honda Interceptor = VFR800

Sveiki esmu te visu pārlasījis par VFR 800 un vēl citus ārzemju forumus, vai var kāds pastāstīt ar ko atšķiras VFR 98 -2001 gadam modelis no 2002 gada. Vai ar vadāmību vai ar bremzēm vai ar motora īpatnībām? Vai tikai pēc dizaina? Ja tas ir dizains tad man simpatizē 98-2001 gadam modeļi. Paldies iepriekš

Offline

rayvex
15. Oct 2011, 21:38#49

Kopš: 11. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 111

Braucu ar: Honda Interceptor = VFR800

Paldies pa info. Jāskatās pēc stāvokļa vienīgais Latvijā nav plašs klāsts VFR tirgošānā

Offline

rayvex
16. Oct 2011, 11:23#50

Kopš: 11. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 111

Braucu ar: Honda Interceptor = VFR800

Jā bija bet kad sāc skatīties tad neviens nav kas sirdī iekrīt tagad ar viens tirgojas, bet nepatīk pēc krāsas. Lietuvā arī tikai viens, pat mobile.de pamaza izvēle attiecīgi pret cenu un tas ka nevar klātienē apskatīt un apčamdīt kas ir svarīgi

Offline

garfs
06. Nov 2011, 20:14#51

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

nu ko , sezona pa lielam pagājusi.. nobraukts priekš sport-tūrista smieklīgi maz
varbūt kāds vēlas iegādāties manu rižiku ???
pārkrāsots, beņķis pārvilkts, riepas jaunas..šādit-tādi sīkumi, kas braukšanu neietekmē..
žēl , ka tehnika stāv


-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

McX
11. Jan 2012, 20:46#52

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 468

Braucu ar:

Interesanti, ka peec specifikacijas vecais vfr 750 ir 112hp un vfr800 mazaak 107hp ...

Galvenaa atshkjiriiba motoraa shkjiet shprice pa lielam + ieprieksh jau apskaidrotaa vaarstu sisteema. Nez kadas tiiri tehniski veel ir dziivei svarigas atshkjiriibas starp vfr750 un vfr 800. Dizains man sekundaars, ir doma taisiit naked bike no vfr.

[ Šo ziņu laboja McX, 11 Jan 2012, 20:49:35 ]

Offline

Negantelis
11. Jan 2012, 21:00#53

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


11 Jan 2012, 20:46:01 McX rakstīja:
Interesanti, ka peec specifikacijas vecais vfr 750 ir 112hp un vfr800 mazaak 107hp ...

Galvenaa atshkjiriiba motoraa shkjiet shprice pa lielam + ieprieksh jau apskaidrotaa vaarstu sisteema. Nez kadas tiiri tehniski veel ir dziivei svarigas atshkjiriibas starp vfr750 un vfr 800. Dizains man sekundaars, ir doma taisiit naked bike no vfr.



aizmirsti savu domu jau sakņē.
Viņiem abiem NAV 800cc.

Mazāk zirgu tāpēc ka stingrākas EURO normas.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

McX
11. Jan 2012, 21:03#54

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 468

Braucu ar:


11 Jan 2012, 21:00:58 Negantelis rakstīja:

11 Jan 2012, 20:46:01 McX rakstīja:
Interesanti, ka peec specifikacijas vecais vfr 750 ir 112hp un vfr800 mazaak 107hp ...

Galvenaa atshkjiriiba motoraa shkjiet shprice pa lielam + ieprieksh jau apskaidrotaa vaarstu sisteema. Nez kadas tiiri tehniski veel ir dziivei svarigas atshkjiriibas starp vfr750 un vfr 800. Dizains man sekundaars, ir doma taisiit naked bike no vfr.



aizmirsti savu domu jau sakņē.
Viņiem abiem NAV 800cc.

Mazāk zirgu tāpēc ka stingrākas EURO normas.


Kaada doma man jaaizmirst ir saknee? Nedzivoju Latvijaa, man ljoti daudz argumenti realizeet sho domu

[ Šo ziņu laboja McX, 11 Jan 2012, 21:03:47 ]

Offline

Rizza
11. Jan 2012, 21:07#55

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s un Gaz69 55'

781 cc

Offline

Negantelis
11. Jan 2012, 21:25#56

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


11 Jan 2012, 21:03:11 McX rakstīja:

11 Jan 2012, 21:00:58 Negantelis rakstīja:

11 Jan 2012, 20:46:01 McX rakstīja:
Interesanti, ka peec specifikacijas vecais vfr 750 ir 112hp un vfr800 mazaak 107hp ...

Galvenaa atshkjiriiba motoraa shkjiet shprice pa lielam + ieprieksh jau apskaidrotaa vaarstu sisteema. Nez kadas tiiri tehniski veel ir dziivei svarigas atshkjiriibas starp vfr750 un vfr 800. Dizains man sekundaars, ir doma taisiit naked bike no vfr.



aizmirsti savu domu jau sakņē.
Viņiem abiem NAV 800cc.

Mazāk zirgu tāpēc ka stingrākas EURO normas.


Kaada doma man jaaizmirst ir saknee? Nedzivoju Latvijaa, man ljoti daudz argumenti realizeet sho domu


nu padoma pats.Ar plastmasu viņš būs 100x smukāks.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

McX
11. Jan 2012, 21:32#57

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 468

Braucu ar:

Gribu dabuut radikaali svaru nost un priecaties par v4 lielpilseetaa tadelj ar doma par leetu mo ar kuru var braukt parbuves procesaa jebkuraa parbuves etapaa. Saglabaat klasiku un uztraukties par plastmasaam nav manaa gaumee

Offline

chirkainais
12. Jan 2012, 01:36#58

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku

Vēlu veiksmi procesā un noteikti gribu redzēt bildes pēc tam, bet ļoti apšaubu pasākuma estētiskumu. Var jau noravēt plastmasas nost, sapucēt būri, uzlikt platus ragus utt., bet tas šķidruma dzeses V4 ar radiatoru priekšā ne tuvu nestāvēs klasisakm gaisa dzeses in-line-four.

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

Rizza
12. Jan 2012, 10:10#59

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s un Gaz69 55'

Moš kādam noder, VFR Suspension setup, vienīgi, ka mazi burti - jāņem brilles.

Links

+ Vēl viens pīpētāju zemes links, ar VFR modifikāc.
Links2

[ Šo ziņu laboja Rizza, 12 Jan 2012, 10:13:17 ]

Offline

McX
12. Jan 2012, 10:59#60

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 468

Braucu ar:

Jaa aarzemju forumos ir viedoklis ka radiators saanaa ir deelj taa ka motors maksimaali novietots uz priekshu. Katraa zinjaa cilvekiem izdodas iespiest radiatoru arii priekshaa klasiskajaa vietaa. Runaajot par projekta esteetiskumu un izskatu, nu nav tas vienaldziigi, bet noteikti ne galvenais. Uzsvaru gribas likt uz to ka var mopedu bez skades nomest zemee un uz praktiskumu. Kaa smejies ja gribas ko esteetisku tad jaasaak gleznot, bet ar mo ir jaagaazh

[ Šo ziņu laboja McX, 12 Jan 2012, 11:11:29 ]

Offline