Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: BMW F 800 GS

AutorsZiņojums
user
22. Dec 2008, 00:14#1

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 209

Braucu ar: z750

kādam šeit ir BMW F800GS!? vai pieredze ar šo?

doma uz vasaru iespējams iegādāties!

+ un - ? salīdzinot ar līdzīgas klases konkurentu ražojumiem?


vēl - cik km ar bāku var nobraukt? cik ērts braukšanā? vai nav nogurdinoši stundām ilgi sēdēt uz tā? utt...

Offline

user
22. Dec 2008, 00:15#2

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 209

Braucu ar: z750

vēl - kur Latvijā tādus tirgo?

Offline

marcis
22. Dec 2008, 08:39#3

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Dārzciem 64a. Ja vari pagaidīt līdz pavasarim, aizbrauc uz BM Auto un paņem izbraukt. Bet, vispār, labs.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Niksons
22. Dec 2008, 09:57#4

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Čoms pavasarī paņēma tādu.
Bija laimīgs kā lācis.
Rudenī saprata, ka ir par mazu.

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Niksons
22. Dec 2008, 10:05#5

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


22 Dec 2008, 09:59:28 Rendija rakstīja:
Ehhh es arī būtu laimīgs kā lācis par šādu.

Man biki nepatīk šīs sērijas priekšas dizains ar to fakino knābi.
Un F nav kardāna
Uz enduru ķertam lācim vajag šādu



-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

marcis
22. Dec 2008, 10:16#6

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Tūlīt atkal sāksies diskusiju teletilts par endūru diskiem....

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Gasjs
22. Dec 2008, 10:44#7

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 257

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Vienam userim te savulaik šāds bija. Pameklē nelielajā BMW diskusijā.
Ja nemaldos, useris Morsitis ar šādu veica lielāku testu. Kaukur galerijās jābūt atskaitei.

Pats ar šādu (un to otru bildēs arī) izbraucu BMW dienās. Motora vibrācija (vismaz pie maziem rpm) tam F800GS ir daudz mazāka nekā R1200GS. Un iet viņš arī neslikti (nevaig jau uzreiz salīdzināt ar visādiem litriem). Man radās sajūta, ka tas F800GS ir tuvāk neceļiem nekā R1200GS. Ir 21" priekšējais ritenis, ir spieķi.

Offline

maniac
23. Jul 2009, 16:31#8

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Vo vo! Tikko izmēģināju ar r1200gs Aventūreri (ar to 33 litru bāku) trim čemodāniem un vēl Louis rulli pa pilnīgiem bezceļiem trīs dienas/1200km. Nu ir viņš pa smagu tādiem izgājieniem!!! Tas 800-nieks noteikti piemērotāks. To esmu mēģinājis tikai pa asfaltu. Bet nu ļoti iepatikās!

-----------------

Offline

Grants
23. Jul 2009, 19:09#9

Kopš: 22. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BMW R1200GS

ja tiešām ir doma braukt biežāk pa bezceļiem, tad iespējams tas FG800 būtu labākā izvēle nekā lielie r1200gs/gsa. FG800 būs vieglāks / manevrētspējīgāks utt., uz tāliem gabaliem protams bonusi vairāk ir r1200gs, šķiet tā arī šie moči tiek pasniegti - r1200 priekš tālākiem gabaliem / ceļošanai pa ceļiem / sliktiem ceļiem / bezceļiem, F800GS - vairāk priekš dragāšanas / neilgiem pārbraucieniem...
Pats savu R1200GS nemūžam nemainītu pret F800GS tam nav kardāns / boxera motors un citas relikvijas

-----------------
braukt ir prieks..

Offline

Bad_L
14. Jan 2011, 20:19#10

Kopš: 01. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 57

Braucu ar: BMW R1200CL

Esmu taada agregaata ipasnieks. Nobraukti 6000 km. Dampis loti ekonomisks. Pa pilsetu kompis rada videji 5,2 L/100km. Ar sievu vasaraa izlaidam 600km loku pa latviju. Paterins 4,2 L/100km (2 pasaazhieri+riktiga mugursoma)!!! Taja laika temperatura bija +33 gradi. Temperaturas devejs pat nepakustejas. Dzesejas motors ideali.

Patik ka panelii uzradas kaadaa atrumaa ir ielikts. Motors diezgan jaudigs. Juut ka tam ir 85 z/s. Veel viens patikams moments. Mocis riktigi beras jau no pasam apaksam. Nav taa kaa ar zhileti jaatvelk lidz 7000 rpm lai mocis saktu iet. Manejam jau no 2000 jutams labs griezes moments.

No papildus aprikojuma manejam ir:
1. apsildamas ruchkas ar 2 rezhimiem.
2. motora kartera aizsargs.
3. ABS, atsledzams.
4. pilnais borta kompis (vid. atrums, vid. paterins, momentanais paterins, aara temperatura u.c. parametri. Mashinai mazak nekaa mocim )
5. baltie pavarotniki

Tagad peetu ebay, gribu pasutit auspufu. Originalais nav slikts, bet par klusu. Automobilisti nedzird mani pisleetaa

Domaaju veel par riktigaam enduro riepam. Kaut gan pa zemiti sanak reti braukt.... tomer parsvaraa pa pilseetu un asfaltetaam shosejaam. Tapec veel neesmu izlemis pirkt vai nee. Pikja arii zheel. Originaalas riepas veel ka jaunas.

Veel taisos iepirkt saanu dugas. Bes dugaam pie pirmaa kritiena var atvadities no radiatora un motora saanu vaakiem.
Vobshem mocis man patik.

[ Šo ziņu laboja Bad_L, 14 Jan 2011, 20:21:58 ]

Offline

Sliktais
14. Jan 2011, 21:49#11

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


14 Jan 2011, 20:19:38 Bad_L rakstīja:


No papildus aprikojuma manejam ir:
4. pilnais borta kompis (vid. atrums, vid. paterins, momentanais paterins, aara temperatura u.c. parametri. Mashinai mazak nekaa mocim )

Nu nez vai, manējam borta kompis tikpat advancēts, bet momenta pateriņu gan nerāda
Bet nu pa lielām šaibām R1200GS "A" laikam projektā ir nākamais, jāsagaida tik labāki laiki

[ Šo ziņu laboja Sliktais, 14 Jan 2011, 21:50:16 ]



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

2komats3
14. Jan 2011, 22:16#12

Kopš: 22. Nov 2010

Ziņojumi: 33

Braucu ar:

Izbraucis neesmu, kautrīgi atteicos. Tieši tad, kad es Dārzciema ielā BMW, pētīju šādu mo, viens jūzeris bija ieradies sakarā ar problēmu - braucot purot priekšas ritenis, vai dakša, vai visa priekša. Servisa vecis moci iestūma boksā un durvis aiz sevis aizvēra. Džeks nebija nekāds vakarējais, tiko bija nopārdevis savu Lc 4 SM, kuru ņēmis jaunu. Es arī brīnijos par tādu kursa maiņu, bet nu kam negadās, kā teikt, nepameiģināsi, nezināsi.
Tad lūk mans vērtējums:
tā priekša tiešām ir pašķidra, riteņa svars pret dakšu un tiltiņiem par lielu, varbūt arī tāpēc probza;
visi kāpšļi, ātruma pārslēgi, bremžu kāpslis - viss no tērauda! Ibio 2010gads.
protams, BMW ir BMW, un viss ko bawārieši jau ir iestrādājuši, arī tur ir, bet...
vēlāk iegriezos Brīvības ielā, no viena acu skata man Tigers patika kudī labāk.
Tā kā no sirds ieteiktu salīdzināt šos abus.
Vien šķiet ka bezceļam nederēs neviens no tiem.
Bet nu katrs pērk mo priekš sevis, katrs lai arī tad skatās, kas viņam svarīgāks, brends, svars, dizains, dīleris, vai degviels patēriņa rādītājs.
..nekā personīga

Offline

Niksons
14. Jan 2011, 22:44#13

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


14 Jan 2011, 21:49:25 Sliktais rakstīja:

14 Jan 2011, 20:19:38 Bad_L rakstīja:


No papildus aprikojuma manejam ir:
4. pilnais borta kompis (vid. atrums, vid. paterins, momentanais paterins, aara temperatura u.c. parametri. Mashinai mazak nekaa mocim )

Nu nez vai, manējam borta kompis tikpat advancēts, bet momenta pateriņu gan nerāda
Bet nu pa lielām šaibām R1200GS "A" laikam projektā ir nākamais, jāsagaida tik labāki laiki


sapinies citēšanā

Grasijos iekakāt, ka mans gan rāda momentāno patēriņu, bet tad sāku domāt - vai tiešām Kkādu patēriņu rāda, bet vai vid vai momentāno vai abus - jau neatceros.

Un ne1 bmw nemāk pareizi parādīt cik km var nobraukt ar bencina atlikumu. Mans čomaks bija palicis ceļmalā, Līkums testā par lielo GSu ar kkas bija pieminēts. Gan jau ka dabuja pastumties

[ Šo ziņu laboja Niksons, 14 Jan 2011, 22:44:40 ]



-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Sliktais
14. Jan 2011, 22:50#14

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Rāda vidējo un cik km var nobraukt ar atlikumu , bet nu hvz ka to saprast. Sāk dzeltenais mirgot, kad atlikuši 70 km, bet iebraucot uzpildīties, vairak par 15 - 16 l ieliet nevar, kgan baka 19 l. Vienreiz vilku ar mirgojošu indikatoru no Pļaviņām, līdz Ogrei OK, tāpat max 16 l ielēju
kas par algoritmu kompim, kas rēķina atlikušos km

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

2komats3
14. Jan 2011, 23:08#15

Kopš: 22. Nov 2010

Ziņojumi: 33

Braucu ar:

..nu tad nafig vajag tādus navarotus, ka tie tik prāti jauc, ā..braucot nodarbina prātu, lai ceļš īsāks

Offline

Sliktais
14. Jan 2011, 23:13#16

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Ir jau labi tie visi navaroti , tikai tas atlikums čakarē prātu

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niksons
14. Jan 2011, 23:20#17

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Man uzlikts tikai temp rādijums
Parējais tiešām ir smadzeņu

Nu vēl pārnesuma indikācija ir

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Endurotraveller
14. Jan 2011, 23:24#18

Kopš: 14. Jul 2010

Ziņojumi: 71

Braucu ar:

Dārgs kompromisa variants - ceļš / viegls bezceļš.

Lietotājam priekš sevis jāizvēlas, kam tieši mocis nepieciešams,
- ja vairāk asfalts un tikai ik pa laikam kāds zemes ceļš vai labs meža ceļš - ir labāki asfaltam piemēroti aparāti ar labāku vēja aizsardzību un komfortu, kuri apauti ar pareizām riepām spēj braukt pa vieglu bezceļu (lielais GS, lielais/mazais V-Stroms, Varadero etc.)

- ja vairāk bezceļš - F800GS ir OK, līdz zināmai robežai, jo žēl viņu slīcināt dubļos, šim nolūkam ir arī lētāki aparāti (KTM-i, DR-Z, KLR, KLX etc.)

ja ir prasmes "Deutsch lesen"- Vācu lapās ir labi forumi par šo modeli, angliski arī var sameklēt.

savulaik palaižot šo modeli tirdzniecībā bija daudzi (5..7) rūpnīcas atsaukumi dažādu defektu novēršanai.

no vienas puses BMW parāda savu atbildību, no otras - tas modelis bija pilns ar "blusām", lai gan piem. jaunai Tenerei arī tādas bija (aizmugurējie gultņi, pagrieziena rādītāji), bet Yamaha neko neatsauca.

Offline

Sliktais
14. Jan 2011, 23:26#19

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

t°C ir Ok, vēl pulkstenis, šad tad arī spiediens riepās, pilnai laimei varēja vēl kko piekabināt, bet tā jau kompis laba štelle

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

peecis
15. Jan 2011, 11:06#20

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


14 Jan 2011, 23:24:59 Endurotraveller rakstīja:
Dārgs kompromisa variants - ceļš / viegls bezceļš.

Lietotājam priekš sevis jāizvēlas, kam tieši mocis nepieciešams,
- ja vairāk asfalts un tikai ik pa laikam kāds zemes ceļš vai labs meža ceļš - ir labāki asfaltam piemēroti aparāti ar labāku vēja aizsardzību un komfortu, kuri apauti ar pareizām riepām spēj braukt pa vieglu bezceļu (lielais GS, lielais/mazais V-Stroms, Varadero etc.)

- ja vairāk bezceļš - F800GS ir OK, līdz zināmai robežai, jo žēl viņu slīcināt dubļos, šim nolūkam ir arī lētāki aparāti (KTM-i, DR-Z, KLR, KLX etc.)

ja ir prasmes "Deutsch lesen"- Vācu lapās ir labi forumi par šo modeli, angliski arī var sameklēt.

savulaik palaižot šo modeli tirdzniecībā bija daudzi (5..7) rūpnīcas atsaukumi dažādu defektu novēršanai.

no vienas puses BMW parāda savu atbildību, no otras - tas modelis bija pilns ar "blusām", lai gan piem. jaunai Tenerei arī tādas bija (aizmugurējie gultņi, pagrieziena rādītāji), bet Yamaha neko neatsauca.


man tas šķita labākais pieejamais dominatora aizvietotājs, beigās par tik, cik varēju nolikt galdā, bm auto neatdeva un $ tika patērēts citur

palasot advrideri var uzzināt, ka blusas tiem f800gs ir gana daudz, piemēram, daudziem ik pa 6k izjūk pakaļgultņi.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline