Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Diskusija par 2 Taktu krosiniekiem

AutorsZiņojums
UDT
26. Jan 2009, 19:53#41

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

vispaar jau karbikja tjuunings nav tikai galvenaas diizes nomainja, galvenaa diize straadaa kad rucka ir liidz galam valjaa, pa vidu un uz maziem apgr, tur veel adata, tas adatas "caurums" tukshgaitas diize...

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

shkapars
26. Jan 2009, 20:34#42

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

jā, visvairāk strādā adata.
pārbaudīt var tā: sameklē taisnu gabalu
mazā dīze - strādā līdz 1/4 gāzes atvērumu. pabrauc ar 1/4 daļu gāzes kādu gabalu un uzreiz noslāpē, noripinies malā. izskrūvē sveci un apskaties kādā krāsā uzdegums, attiecīgi maini vai regulē, kā kuram.
adata - strādā līdz 3/4 gazes ručkas - tāpat atver līdz 3/4 un kādu posmu tā nobrauc un uzreiz nosāpē. atkal skaties sveci. paceļ vai nolaiž adatu.
un interesantākāis galvenā dīze - strādā pie pilnas ručkas, pārbauda tieši tāpat

Offline

gerots
26. Jan 2009, 20:54#43

Kopš: 16. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 151

Braucu ar: yamaha xt600e '01

Mja, priekš manis tas par sarežģītu Nav man ne dīzes, ne arī taisnas rokas tādiem darbiem...

Offline

shkapars
26. Jan 2009, 20:57#44

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

iesākumam, pabrauc, pacel adatu par 1 robu, pabrauc. un mēģini sajust, ir labāk vai nē

Offline

gerots
26. Jan 2009, 21:06#45

Kopš: 16. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 151

Braucu ar: yamaha xt600e '01

Ok, paldies par padomu, kautkad būs jāpaeksperimentē...

Offline

bezpvn
26. Jan 2009, 22:01#46

Kopš: 19. Jan 2009

Ziņojumi: 146

Braucu ar:

Nomainot trubu juti ka līdz galam mo negriezas,cel adatu pa iedaļu,ja nepalīdz maini jet komplektu.

Offline

Modrs
26. Jan 2009, 23:06#47

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

Tātad, ja jūs uztraucaties par liess/trekns, tad jums nav vienkāršāk nopirkt termopāri un multimetru. Pēdējais tāpat saimniecībā noderēs.
K-tipa termopāris maksā 19 lvl, izborējiet 3 mm caumuriņu pufiņa, ielieciet, nostipriniet un gāžiet un skatieties regulējumu. liesam maisījumam temperatūra būs augsta.
reku brīvdienās mērīju savam kaplim


Offline

Armands_L
27. Jan 2009, 02:05#48

Kopš: 31. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Piaggio Zip SP


26 Jan 2009, 20:34:22 shkapars rakstīja:

pārbaudīt var tā: sameklē taisnu gabalu
mazā dīze - strādā līdz 1/4 gāzes atvērumu. pabrauc ar 1/4 daļu gāzes kādu gabalu un uzreiz noslāpē, noripinies malā. izskrūvē sveci un apskaties kādā krāsā uzdegums, attiecīgi maini vai regulē, kā kuram.


Lai svecei parādītos patiesa krāsa ir jāvelk ručkā un labi garu gabalu, ja īsu tad var arī neparādīties īstā krāsa un tā būs maldinoša informācija, reālākais variants izplūdes gāzu temperatūras mērīšana, par ko te raxta Modricimus, tas parāda maisījuma kvalitāti, vēl labāks variants lamda zonde, bet 2T motoriem tās tiek fiksi iznīcināta ar izplūdes gāzēs esošo eļļu, cik zināms esot arī eļļas izturīgās zondes

Vēl jābūt motoram piemērotai svecei, ar attiecīgu kvēlskaitli, tas arī ietekmēs sveces attīrīšanos arī ''krāsas veidošanos''.

Ja ļoti regulējas un nezin aptuvenos dīžu izmērus un adatu pozīcijas loģiski būtu sākt visu regulēšanu un braukšanu sākot ar treknu maisījumu atkāpjoties uz liesāku līdz nonāk līdz ~normai.

Offline

elf
27. Jan 2009, 10:08#49

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


26 Jan 2009, 17:17:24 shkapars rakstīja:
nu man piemēram pagājušogad pēc durkas pārbrauciena 125 2T nākošajā treniņā izbeidzās klanis. arī ņeržikam 250 2T pēc tam drīz noklājās. nav 2T paredzēti pārbraucieniem.


Klanis izbeidzās eļļas trūkuma rezultātā (liesie vai maz eļļas)


Ja interesē cilindra remonts
http://www.maxmoto.lv/latvian/service/Cylinder_repair/

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

i-moto
27. Jan 2009, 21:40#50

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F

Tas mocis un bij taisīts Maxmoto -džeks laikam negrib atkat tur taisīt....

Offline

endurists
28. Jan 2009, 09:35#51

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


27 Jan 2009, 21:40:28 i-moto rakstīja:
Tas mocis un bij taisīts Maxmoto -džeks laikam negrib atkat tur taisīt....


Pēc papīriem varēja saprast, ka Maxmoto bija devis tālāk taisīšanai uz RG motocents (Yamaha), bet nu sūds ar visu - neviens netiek vainots nekvalitatīvā darbā.

Meklējot jaunu virzuli un interesējoties par cilindru abi šie servisi uzreiz jautāja kas par defektu un no abiem bija dzirdams, ka šie ir kaut kādi defektīvi dzinēji ar raksturīgu kaiti - gredzeni aizķeras aiz lūkām (nepieciešama neliela lūku apstrāde). Tā kā patreiz nav īsti zināms vai bija "liesie" vai lūza rūpnīcas defekta dēļ (jo bija nelieli cilindra virsmas defekti tieši pie lūkām.), Bet tā kā virzulis visapkārt jau bija apšvīkāts, visticamāk "liesie"jau bija tepat tuvā nākotnē. Tagad atliek sameklēt jaunas daļas un saprast ko darīt, lai līdzīgas lietas neatkārtotos turpmākajā lietošanas procesā.

[ Šo ziņu laboja endurists, 28 Jan 2009, 09:36:43 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

i-moto
28. Jan 2009, 23:50#52

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F

Viss pareizi-lai veicas!!

Offline

renar
29. Jan 2009, 12:45#53

Kopš: 29. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: Enduro & Softenduro

Atceros šo darbu! motoram tika mainit gultņi + daļas kārbā, kloķene bija jauna. Motors tika saliks, bet cilindru saimnieks teica ka uzlikšot PAC, nevaru spriest cik pareizi/nepareizi tas tika izdarīts - sadarbība ar RG motoc. bij tikai detaļu pasūtīšanā nevis servis darbos.
p.s.
Sakarā ar cilindru nikosilēšanu nau nepieciešams sutīt uz Čehiju jo tur ir tikai ofiss un no turienes tāpatās sūta uz angliju, Moxmoto suta pa taisno uz angliju vairāk info www.maxmoto.lv

Offline

endurists
29. Jan 2009, 13:00#54

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


29 Jan 2009, 12:45:39 renar rakstīja:
Atceros šo darbu! motoram tika mainit gultņi + daļas kārbā, kloķene bija jauna. Motors tika saliks, bet cilindru saimnieks teica ka uzlikšot PAC, nevaru spriest cik pareizi/nepareizi tas tika izdarīts - sadarbība ar RG motoc. bij tikai detaļu pasūtīšanā nevis servis darbos.
p.s.
Sakarā ar cilindru nikosilēšanu nau nepieciešams sutīt uz Čehiju jo tur ir tikai ofiss un no turienes tāpatās sūta uz angliju, Moxmoto suta pa taisno uz angliju vairāk info www.maxmoto.lv


Paldies par info! Njā šo moci iemainījām pret pabrauktu 520 EXC un iepriekšējais saimnieks teica, ka motors pēc remonta un deva papīrus ar čekiem un izdrukām un utt. un neko neteica par pašdarbību remontā bet kā jau teicu neviens netiek vainots, tagad jāmeklē risinājums, lai moto drīz atkal ripotu.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Modrs
29. Jan 2009, 17:58#55

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

to nikosilēšanu vajag palaist latvijā

Offline

endurists
29. Jan 2009, 18:02#56

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


29 Jan 2009, 17:58:13 Modrs rakstīja:
to nikosilēšanu vajag palaist latvijā


Eu Modri nākamnedēl braucam mērīt atgāzes manam LC4, tik negribas caurumu kolektorā borēt.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Modrs
29. Jan 2009, 19:37#57

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

Brīvdienās būšu pāķos, nav problēmu

caumura diametram jābūt 3 mm, pēc tam vari aizmetināt uzliekot mazu punktiņu, kuru neviens neredzēs

Offline

kurbuls
29. Jan 2009, 23:50#58

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


29 Jan 2009, 18:02:59 endurists rakstīja:

29 Jan 2009, 17:58:13 Modrs rakstīja:
to nikosilēšanu vajag palaist latvijā


Eu Modri nākamnedēl braucam mērīt atgāzes manam LC4, tik negribas caurumu kolektorā borēt.

A nah tev vajag LC4 atgaazes meeriit? Ko tas dos (neskaitot nevajadziigu caurumu)

-----------------
per rectum ad astra

Offline

endurists
30. Jan 2009, 09:14#59

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


29 Jan 2009, 23:50:08 kurbuls rakstīja:

29 Jan 2009, 18:02:59 endurists rakstīja:

29 Jan 2009, 17:58:13 Modrs rakstīja:
to nikosilēšanu vajag palaist latvijā


Eu Modri nākamnedēl braucam mērīt atgāzes manam LC4, tik negribas caurumu kolektorā borēt.

A nah tev vajag LC4 atgaazes meeriit? Ko tas dos (neskaitot nevajadziigu caurumu)


Neesmu tāds specs, bet vai četrtakteris ar nevar liesos saķert Kaut gan jau jau pa 4000 Km nesaķēra tad gan ajau viss kārtībā .

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

uldens2
30. Jan 2009, 09:19#60

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

Nakuj meklet kašķi kur nevajag

Offline