Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Diskusija par 2 Taktu krosiniekiem

AutorsZiņojums
endurists
30. Jan 2009, 09:21#61

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


30 Jan 2009, 09:19:57 uldens2 rakstīja:
Nakuj meklet kašķi kur nevajag


Tā gudri cilvēki ir teikuši un būs pie tā jāturas

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

endurists
02. Mar 2009, 09:39#62

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Tātad mocīts ir sataisīts un pirmās traumas jau gūtas: te neliels noslēgums. Cilinds tika taisīts pēc lietotāja i-moto ieteikuma ar pārčaulošanu nevis nikosila atjaunošanu. Viss sākās ar jaunas čaulas meklēšanu, tika noskaidrots ka Kawasaki salons sūta un viss Oki, pie pirmās cenu noskaidrošanas orientējošā cena tika dota ap 60Ls, bet kad reāli gribējām izdarīt pasūtījumu cena izauga līdz 118Ls par pliku čaulu. Nācās meklēt nedaudz lētāku variantu un brālis atrada, ka ar čaulu izgatavošanu un iepresēšanu nodarbojas Pēteris Serģis. Tika nopirlts jauns A izmēra virzulis Maxmoto pa 65 Ls un pēc šī virzuļa izmēriem tika izgatavota un iepresēta čaula un pie Serģa izmaksas 120Ls - materiāls ar darbu, par 2Ls dārgāk kā Kawasaki salona piedāvātā čaula.

Pēc Serģa teiktā esot bijis ļoti nekvalitatīvs un mīksts nikosils ieklāts jo esot izvripojis bez piepūles (citās reizēs tomēr esot bijis grūtāk) un nikosilas bija nodrupis starp abām izplūdes lūkām, līdz ar to gredzens izbīdījās un aizķērās un lūza, sačakarējot papildus cilindru un virzuli.

Staisīts tika ļoti labi un mocīts rūc, ja nu kādam vēl problēmas ar cilindriem - meklējiet Pēteri Serģi.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

i-moto
02. Mar 2009, 09:56#63

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F

Jā cenas būs augušas pa šiem gadiem-jo agrāk toč pa 50Ls laikam čaula no štatem nāca. Lai veicas ar treniņiem-un bez traumām!!

Offline

Modrs
02. Mar 2009, 21:06#64

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

bildes par procesu nav? baigi interesē

Offline

endurists
03. Mar 2009, 10:38#65

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


02 Mar 2009, 21:06:49 Modrs rakstīja:
bildes par procesu nav? baigi interesē


Chau Modrais , bildes nav, bet nu ieliktā gilza tāda pabieza, izvirpoja cilindru, lai līstu iekšā, pēc tam izvirpoja iekšējo diamteru (pēc virzuļa izmēriem), izfrēzēja lūkas, tad laikam veda uz specdarbnīcu atlaidināt lai noņemtu iekšējos spriegumu un pēc tam no jauna rūdīja un tad iepresēja.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

elf
03. Mar 2009, 16:53#66

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


02 Mar 2009, 09:39:17 endurists rakstīja:
Tātad mocīts ir sataisīts un pirmās traumas jau gūtas: te neliels noslēgums. Cilinds tika taisīts pēc lietotāja i-moto ieteikuma ar pārčaulošanu nevis nikosila atjaunošanu. Viss sākās ar jaunas čaulas meklēšanu, tika noskaidrots ka Kawasaki salons sūta un viss Oki, pie pirmās cenu noskaidrošanas orientējošā cena tika dota ap 60Ls, bet kad reāli gribējām izdarīt pasūtījumu cena izauga līdz 118Ls par pliku čaulu. Nācās meklēt nedaudz lētāku variantu un brālis atrada, ka ar čaulu izgatavošanu un iepresēšanu nodarbojas Pēteris Serģis. Tika nopirlts jauns A izmēra virzulis Maxmoto pa 65 Ls un pēc šī virzuļa izmēriem tika izgatavota un iepresēta čaula un pie Serģa izmaksas 120Ls - materiāls ar darbu, par 2Ls dārgāk kā Kawasaki salona piedāvātā čaula.

Pēc Serģa teiktā esot bijis ļoti nekvalitatīvs un mīksts nikosils ieklāts jo esot izvripojis bez piepūles (citās reizēs tomēr esot bijis grūtāk) un nikosilas bija nodrupis starp abām izplūdes lūkām, līdz ar to gredzens izbīdījās un aizķērās un lūza, sačakarējot papildus cilindru un virzuli.

Staisīts tika ļoti labi un mocīts rūc, ja nu kādam vēl problēmas ar cilindriem - meklējiet Pēteri Serģi.

Pēterim tā metālapstrāde ir diezgan pahabna.Ja būtu jāvērtē pēc 5 baļu sistēmas,tad liktu 3 ar mīnusu.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

emizz
11. Jul 2010, 14:55#67

Kopš: 06. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 81

Braucu ar: HONDA Civic EH9

Nevarēju atrast, tapēc jautāju šeit..


Kādu Jūs saviem 2 taktniekiem lejat eļļu, un kurā vietā to iegādājaties?

-----------------


http://www.pekausis.lv Rotaļlietas un Drēbes grūtniecēm..

Esmu arī sazvanāms..2-99-187-31

Offline

kurbuls
11. Jul 2010, 15:57#68

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


11 Jul 2010, 14:55:31 emizz rakstīja:
Nevarēju atrast, tapēc jautāju šeit..


Kādu Jūs saviem 2 taktniekiem lejat eļļu, un kurā vietā to iegādājaties?

Ipone, Castrol (motofavorīts). No Statoiliem un Nestēm izvairos - varbūt nav iemesla, bet tā ir sanācis

-----------------
per rectum ad astra

Offline

Superyder
12. Jul 2010, 13:12#69

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx


11 Jul 2010, 14:55:31 emizz rakstīja:
Nevarēju atrast, tapēc jautāju šeit..


Kādu Jūs saviem 2 taktniekiem lejat eļļu, un kurā vietā to iegādājaties?

Texaco, Motul, ir bijis arī Statoil, nu itkā nekas slikts nav noticis..

Offline

emizz
13. Jul 2010, 09:51#70

Kopš: 06. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 81

Braucu ar: HONDA Civic EH9

Tā ka vajadzēja steidzami, nopirku vienīgo, kas Asaru bodē bija, Total sintētika, pa 6 Ls/l



Es tik ;isti nesaprotu, vai mans mocītis iet tā ka tam būtu jaiet, vai nē..respektīvi, jaudu sak just sākot no 7k, līdz tam tada spridzināšana neliela ir, un ručka dodot, viss notiek lēni..

Labprat iedotu, kadam Jūrmalniekam, kas kko no 2taktniekiem saprot izbraukt, lai paskatās..

-----------------


http://www.pekausis.lv Rotaļlietas un Drēbes grūtniecēm..

Esmu arī sazvanāms..2-99-187-31

Offline

kurbuls
13. Jul 2010, 10:09#71

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


13 Jul 2010, 09:51:51 emizz rakstīja:
Tā ka vajadzēja steidzami, nopirku vienīgo, kas Asaru bodē bija, Total sintētika, pa 6 Ls/l



Es tik ;isti nesaprotu, vai mans mocītis iet tā ka tam būtu jaiet, vai nē..respektīvi, jaudu sak just sākot no 7k, līdz tam tada spridzināšana neliela ir, un ručka dodot, viss notiek lēni..

Labprat iedotu, kadam Jūrmalniekam, kas kko no 2taktniekiem saprot izbraukt, lai paskatās..

Ārā baigi karsts - mož ar adatau un dīzēm jāpadarbojas

-----------------
per rectum ad astra

Offline

klucis
13. Jul 2010, 16:16#72

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:


13 Jul 2010, 09:51:51 emizz rakstīja:
Tā ka vajadzēja steidzami, nopirku vienīgo, kas Asaru bodē bija, Total sintētika, pa 6 Ls/l



Es tik ;isti nesaprotu, vai mans mocītis iet tā ka tam būtu jaiet, vai nē..respektīvi, jaudu sak just sākot no 7k, līdz tam tada spridzināšana neliela ir, un ručka dodot, viss notiek lēni..

Labprat iedotu, kadam Jūrmalniekam, kas kko no 2taktniekiem saprot izbraukt, lai paskatās..

ar ellam esi uzmanigs,2t motoriem ar ellas sukni nevar liet ieksa jebkuru 2t ellu,var liet to kurai uz kanninas aizmugure rakstits ka vina paredzeta motoriem ar sukni,ellas sajauksanu vai kaut ka ta
parsvara gandriz visas sintetikas ir paredzetas skaidit ar benzinu un motora ar sukni ta ella nepaspej izskist,ka rezultata var nokaut motoru pat ja tev bijusi ielieta laba bet ne pareiza ella

Offline

pozis
13. Jul 2010, 17:18#73

Kopš: 31. Mar 2010

Ziņojumi: 33

Braucu ar: aprīlis


11 Jul 2010, 14:55:31 emizz rakstīja:
Nevarēju atrast, tapēc jautāju šeit..


Kādu Jūs saviem 2 taktniekiem lejat eļļu, un kurā vietā to iegādājaties?
valvoline (perku stokeri), statoil un tikai sintetiku, ak jā un par to iešanu rs 125 arī pie 7k tik sāk rādīt otro elpu, tākā esi mierīgs

[ Šo ziņu laboja pozis, 13 Jul 2010, 17:21:39 ]

Offline

Superyder
13. Jul 2010, 18:45#74

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx


13 Jul 2010, 09:51:51 emizz rakstīja:
Tā ka vajadzēja steidzami, nopirku vienīgo, kas Asaru bodē bija, Total sintētika, pa 6 Ls/l



Es tik ;isti nesaprotu, vai mans mocītis iet tā ka tam būtu jaiet, vai nē..respektīvi, jaudu sak just sākot no 7k, līdz tam tada spridzināšana neliela ir, un ručka dodot, viss notiek lēni..

Labprat iedotu, kadam Jūrmalniekam, kas kko no 2taktniekiem saprot izbraukt, lai paskatās..

Man 6rpm-10rpm ir visskaistākie

Offline

kurbuls
13. Jul 2010, 19:50#75

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


13 Jul 2010, 18:45:01 Superyder rakstīja:

13 Jul 2010, 09:51:51 emizz rakstīja:
Tā ka vajadzēja steidzami, nopirku vienīgo, kas Asaru bodē bija, Total sintētika, pa 6 Ls/l



Es tik ;isti nesaprotu, vai mans mocītis iet tā ka tam būtu jaiet, vai nē..respektīvi, jaudu sak just sākot no 7k, līdz tam tada spridzināšana neliela ir, un ručka dodot, viss notiek lēni..

Labprat iedotu, kadam Jūrmalniekam, kas kko no 2taktniekiem saprot izbraukt, lai paskatās..

Man 6rpm-10rpm ir visskaistākie

A es visu laiku nevarēju iebraukt, kur jūs krosiniekam RPM ņemat


-----------------
per rectum ad astra

Offline

Superyder
13. Jul 2010, 20:01#76

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx

non-cross. ir endūra

Offline

Robiits
25. Aug 2017, 22:58#77

Kopš: 10. Jun 2017

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Ir YZ 250 2 takteis.
Cilindrs nikasila C vizulis.
Gribu atjaunot, nezinu kā labāk klāt jaunu nikasilu vai presēt ģilzi. Kas būtu izdevīgāk un kas kautko var ieteikt?

[ Šo ziņu laboja Robiits, 25 Aug 2017, 22:59:10 ]

Offline

UDT
27. Aug 2017, 21:41#78

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


25 Aug 2017, 22:58:46 Robiits rakstīja:
Ir YZ 250 2 takteis.
Cilindrs nikasila C vizulis.
Gribu atjaunot, nezinu kā labāk klāt jaunu nikasilu vai presēt ģilzi. Kas būtu izdevīgāk un kas kautko var ieteikt?


iepist kapeiku drosi vien varees iepreseejot to trubu, kvalitaates zinjaa un visaadi citaadi nikasils labaaks .

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Archy96
27. Aug 2017, 22:05#79

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


27 Aug 2017, 21:41:43 UDT rakstīja:

25 Aug 2017, 22:58:46 Robiits rakstīja:
Ir YZ 250 2 takteis.
Cilindrs nikasila C vizulis.
Gribu atjaunot, nezinu kā labāk klāt jaunu nikasilu vai presēt ģilzi. Kas būtu izdevīgāk un kas kautko var ieteikt?


iepist kapeiku drosi vien varees iepreseejot to trubu, kvalitaates zinjaa un visaadi citaadi nikasils labaaks .


Nikasilam , man šķiet, bija arī resurss lielāks, tā kā nekādas diži ekonomijas tur nesanāks.

Drusku palasījos - tā gilzēšana ir tāda sava veida laimes spēle ar gatera piesitienu, kur ieliekot gilzu, ir risks, ka lūkas nesakritīs kā nākas, tās nāksies pievīlēt līdz galam, tad ir atkal termiskās izplešanās radītie riski, kur jāskatās kāda izmēra virzuli drīkst likt attiecībā pret cilindra diametru, lai nenorautu klemmi, utt.

Man vecajam 2T enduro drapakam cilindrs oriģinālais nikasila jau nogājis savas 200 stundas un joprojām rūc, man šķiet, ka ir vērts vienreiz ieguldīt vairāk, lai pēc tam brauktu un nečakarētos.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 27 Aug 2017, 22:15:18 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

endurists
28. Aug 2017, 21:00#80

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Bratiņš nesen uzčauloja savu TM MX300, pāris stundas trasē un vēl nekas nav uzcepts. TM'am mazliet tizla konstrukcija, uzplūdes lūkas "starpriba" uzsilstot mazliet deformējas un vispirms sačekarē gredzenus un ja tie lūzt tad ir gatavs gan virzulis gan cilindrs. Iespējams čaula atrisinās šo. Viens cilindrs jau tika metināts un pēc tam nikasilēts, bet tāpat saplaisāja un apēda gredzenu. Sensen atpakaļ otrs bračka uzčauloja YZ250 un nobrauca gadu, pārdeva zināmam kaklam un tas vēl kādus 2-3 tā ka viss nav tik viennozīmīgi. Domāju ka vajag krietni pasekot tolerancēm. Ja ir kādas 0.060-0.080mm tad nevajadzētu uzcepties

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline