Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Suzuki

Tēma: Suzuki GSX-650F K8

AutorsZiņojums
Harijsk
14. Apr 2009, 02:47#1

Kopš: 14. Apr 2009

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Varbūt kādam ir device ar ko salauzt tahometra ierobežojumu un safixot spidometru?
ja tas ir vispār iespējams bez permanentas kastes?!

Offline

trez0r
14. Apr 2009, 10:54#2

Kopš: 05. Jan 2009

Ziņojumi: 218

Braucu ar: gsxr 750

Come again?
Tagad lūdzu sīkāk un detalizētāk?..

-----------------
It's about time we all get out and vote for love!

Offline

tom_b
14. Apr 2009, 10:56#3

Kopš: 16. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 770

Braucu ar: V2 & V6

Te bez vārdnīcas neiztikt

Offline

Harijsk
14. Apr 2009, 22:18#4

Kopš: 14. Apr 2009

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


ok.
triks ir tāds, ka daudzkur netā cilvēki brēc, arī motociklisti, ka Suzukiem stokā (no ražošanas) ir nepareizs spidometrs, viņš rāda vairāk kā patiesībā ir.
2. lieta.
motocikla apgriezieni ir ierobežoti līdz RedLine (līdz sarkanajam) pāri netiek., a gribu vairāk
3. un ir arī ātruma ierobežojums, kas neļauj ātrāk par 220 braukt, vnk. pie 220 apstājas un tirinās starp 220 un 219....
vai to visu var izlabot pieslēdzot moci pie kompja vai ka līzīgi?!
To ka netā var nopirkt Power commander, zinu, bet vai nevar iztikt bez papildu iekārtām?

Offline

zet
14. Apr 2009, 22:42#5

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 857

Braucu ar: 525exc autobusu

Visi tie ierobežotāji stāv gan puikām (Harley,R1),gan mums (čainikien ap 600cc)+ - 10%.Labāk nelien tur-nogaidi,un nopērc jaudigāku moci.na

Offline

Harijsk
14. Apr 2009, 23:00#6

Kopš: 14. Apr 2009

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


Labāk nelien tur-nogaidi,un nopērc jaudigāku moci.na


ko man īsti nogaidīt?
un, man patīk tieši šis, jo ir ērts, jaudīgie sportinieki ir vnk. neērti, itsevišķi pa mūsu bedrēm!!
un patiesībā tas jau vairāk laikam krāna staipīšanai, tapēc ar tā starp citu jautāju!

Offline

Kiiiiiiii
14. Apr 2009, 23:15#7

Kopš: 20. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar: Hornet S

nejau prikola peec tur ir redline ierobezotajs...

a to peec max V droshvien var nonjemt, bet daudz tapat nebus. Mans hornets (98hp) knapi liidz 235 aizvelk, ka tik suzuks nav tas pats bandits(~80hp?) bet plastmasaas... +20 tev daudz ko nedos

Offline

peecis
15. Apr 2009, 09:01#8

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


14 Apr 2009, 23:15:40 Kiiiiiiii rakstīja:
nejau prikola peec tur ir redline ierobezotajs...

a to peec max V droshvien var nonjemt, bet daudz tapat nebus. Mans hornets (98hp) knapi liidz 235 aizvelk, ka tik suzuks nav tas pats bandits(~80hp?) bet plastmasaas... +20 tev daudz ko nedos



pat 500 cc 60 Zs kawasaki gpz iet pēc spidometra 220 un pēc gps 198

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

trez0r
15. Apr 2009, 10:50#9

Kopš: 05. Jan 2009

Ziņojumi: 218

Braucu ar: gsxr 750

Spidometra rādījumu var salabot nopērkot speedohealer no http://www.healtech-electronics.com/ saita. Pašam stāv uzlikts.

Par ātruma ierobežojumu - šaubos vai tāds tiešām ir šim mocim (visticamāk, tas ir ātrums uz ko tavs mocis ir spējīgs un viss). Zinu, ka, piemēram, hajabuzai un gsxr1000 ir ierobežojums uz 298kmh, ko var apiet uzstādot TRE (timing retard eliminator - vari pagūglēt). Suzukiem tas ne tikai apiet ierobežojumu (it kā būtu baigā jēga), bet arī padara pirmos 3 robus mazliet niknākus pie zemākiem apgriezieniem (no kā jau ir mazliet lielāka jēga, it sevišķi 600nieku kubatūrām). Māku teikt par GSXR (uz paša moča ir tāds uzlikts), bet nemāku par tavu modeli - gūglēt vajag, man slinkums.

Redlainu apčakarēt var tikai mainot ECU vadības bloku, kas nav ne vajadzīgs, ne ekonomiski pamatots variants.

[ Šo ziņu laboja trez0r, 15 Apr 2009, 10:53:21 ]



-----------------
It's about time we all get out and vote for love!

Offline

Harijsk
15. Apr 2009, 18:18#10

Kopš: 14. Apr 2009

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

tnx. par info! tad ar likšos mierā, nau jau tā ka nāvīgi vajadzētu! tāpat labi un baudāmi iet!

un jā, tas ir tas pac bandīts, tikai ar Plastmasiem, savādāku lukturi (laikam) un savādāku paneli!
iespējams ka arī sajūgs bandītam ir uz trosi (nezinu īsti srpiest).

Offline

mach
04. Jan 2010, 19:44#11

Kopš: 29. Dec 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 6

Braucu ar: impreza

sveiki, ir doma iegādaties suzuki gsx 600f 91.-96. gada. kādi ir plusi, mīnusi, vai kāpēc nevaidzētu tadu pirkt, manā skatijumā lielākais minuss ir vecums un tas, ka ir gaisa dzese nevis škidruma. Bet cena ir patīkama šiem aparatiem, tā kā tas būtu pirmais mocis negribas neko dižu pirkt, varbūt mēnesi nobraukšu un sapratīšu ka moto nav man domāts.

[ Šo ziņu laboja mach, 04 Jan 2010, 19:46:23 ]

Offline

emils90
04. Jan 2010, 20:37#12

Kopš: 07. Sep 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 713

Braucu ar: cbr1000rr


04 Jan 2010, 19:44:43 mach rakstīja:
sveiki, ir doma iegādaties suzuki gsx 600f 91.-96. gada. kādi ir plusi, mīnusi, vai kāpēc nevaidzētu tadu pirkt, manā skatijumā lielākais minuss ir vecums un tas, ka ir gaisa dzese nevis škidruma. Bet cena ir patīkama šiem aparatiem, tā kā tas būtu pirmais mocis negribas neko dižu pirkt, varbūt mēnesi nobraukšu un sapratīšu ka moto nav man domāts.


pirmkaart suzuki nosaukumaa jaabuut GSX-R ,neviss gsx-f

Offline

Archy96
04. Jan 2010, 20:47#13

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 Jan 2010, 19:44:43 mach rakstīja:
sveiki, ir doma iegādaties suzuki gsx 600f 91.-96. gada. kādi ir plusi, mīnusi, vai kāpēc nevaidzētu tadu pirkt, manā skatijumā lielākais minuss ir vecums un tas, ka ir gaisa dzese nevis škidruma. Bet cena ir patīkama šiem aparatiem, tā kā tas būtu pirmais mocis negribas neko dižu pirkt, varbūt mēnesi nobraukšu un sapratīšu ka moto nav man domāts.



1) Dizains - sūds.
2) Piekare - švaka.
3) Motors - švaks un neizturīgs.
4) Vadāmība - draņķīga.
5) Cena - laba

6) Riepu izmērs - debīls.
7) Svars - liels.
Nu tālāk pac domā- vai vajag.

[ Šo ziņu laboja _ix_, 04 Jan 2010, 20:52:56 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

grosha
04. Jan 2010, 20:54#14

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:

par konkrēto aparātu, bet ja gribi braukt tad ņem ko var atļauties un aizzzzzzzzzziet

Offline

mach
04. Jan 2010, 21:20#15

Kopš: 29. Dec 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 6

Braucu ar: impreza

kas švaks piekarē, uzbūve, remontizmaksas vai tas kā mocis uz ceļa uzvedas? un kas motoram švaks, jauda, remontēšana? masa gan 60kg vairāk kā 2008.gada gsxr es nēesu īpašs skrējējs, man jau pietiktu ar 400cc bandītu, bet ka tik uz šosejas ar tādu mani nenotriec

Offline

Archy96
04. Jan 2010, 21:31#16

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 Jan 2010, 21:20:48 mach rakstīja:
kas švaks piekarē, uzbūve, remontizmaksas vai tas kā mocis uz ceļa uzvedas? un kas motoram švaks, jauda, remontēšana? masa gan 60kg vairāk kā 2008.gada gsxr es nēesu īpašs skrējējs, man jau pietiktu ar 400cc bandītu, bet ka tik uz šosejas ar tādu mani nenotriec


Piekare nav regulējama, tas ir viens, morāli un tehniski novecojusi, augstprofila riepas vadāmību neuzlabo, motori visiem viņiem parasti gandrīz jau nobraukti - izteikta kaite - birst nost vārstu izspiešanas mehānisms. Bet braukt jau var, viss atkarīgs no Tavām prasībām.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Dartagnan
04. Jan 2010, 21:41#17

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

kriizes apstaakljos par taadaam kapeikaam tas nav tas sliktaakais variants, ne jau visiem motociklu vajag trasei

-----------------

Offline

mach
04. Jan 2010, 21:54#18

Kopš: 29. Dec 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 6

Braucu ar: impreza

un cik aptuveni maksā vārstu izspiešanas mehanisms(ja nejauši nobirst)? viņam ir kompensātori? riepas jau var nedaudz platākas zemakas paņemt

Offline

Archy96
04. Jan 2010, 22:00#19

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 Jan 2010, 21:54:52 mach rakstīja:
un cik aptuveni maksā vārstu izspiešanas mehanisms(ja nejauši nobirst)? viņam ir kompensātori? riepas jau var nedaudz platākas zemakas paņemt

Tur vienkāršāk motoru mainīt vai galvu, bet riepas nekādas jēdzīgākas nepiemeklēsi uz tā izmēra diskiem.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 04 Jan 2010, 22:00:16 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

maniac
04. Jan 2010, 22:00#20

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

1) Dizains - sūds.
2) Piekare - švaka.
3) Motors - švaks un neizturīgs.
4) Vadāmība - draņķīga.
5) Cena - laba

6) Riepu izmērs - debīls.
7) Svars - liels.

Piekare nav regulējama, tas ir viens, morāli un tehniski novecojusi, augstprofila riepas vadāmību neuzlabo, motori visiem viņiem parasti gandrīz jau nobraukti - izteikta kaite - birst nost vārstu izspiešanas mehānisms. Bet braukt jau var, viss atkarīgs no Tavām prasībām.

Pirmais posts , Archy96, nav ne ar ko pamatots. Izņemot ar salīdzinājumu (ja Tu brauc ar YZF R1 2004...)
Otrs - pamatots. Izņemot par motoriem. Tev laikam nepaveicās. vai man paveicās
Bet pilnīga patiesība:
Bet braukt jau var, viss atkarīgs no Tavām prasībām.

Nu tak beidziet ar savām "bezgalīgajām" pieredzēm uz "džikseriem 2011" baidīt puišus, kuri grib braukt uz diviem riteņiem un pērk PIRMO (!) moci....

-----------------

Offline