Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: KTM Duke II

AutorsZiņojums
tankists69
01. Jul 2009, 21:39#1

Kopš: 10. May 2009

Ziņojumi: 663

Braucu ar: Mitsubishi Grandis :D

Čaw,

Šis pirmais gads man ar moci - ar KTM DUKE II. Visu izdarot no savas labākās sirdsapziņas pret moci, gan tehniski, gan morāli. Mocis velk man uz 160 km/h, vai maz šī marka mocim ātrāk mauc, vai maz ir domāta?!

Vēl mocīti nēsmu iepazinis uz visiem 100%....

Ko tehniski var viņam izdarīt, lai būtu jaudīgāks?!

-----------------
;)

Offline

uldens2
01. Jul 2009, 22:31#2

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

Uzlabot visu ko var uzlabot

Offline

Morsitis
02. Jul 2009, 00:10#3

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

Morgen! Uzlabot var daudzko! ja tev iet līdz 160, tad ir mainīts zobratu pārnesums. Manējais var arī 180 izcelt. BET(c) 1) ielies karbulī resnās dīzes 2) nomaini gaisa filtru un norauj augšējo sieniņu 3) nomaini izplūdes kolektoru un 4) saliec "spoooooooorta" izpūtējus.... garantēju rezultātu

Offline

Dartagnan
02. Jul 2009, 19:54#4

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

neiesaku shitos taa spiidzinaat uz lieliem aatrumiem, gribi jaudu - paarlasi motoru - klanis, gultnji, sajuugs un meklee lielo virzuli, Wossner, JE Piston, Wiseco vai kas tamliidziigs, karo4e diametrs +2mm (ja nav nikosils) un paaugstinaata kompresijas pakaape, sporta sadaleni, visu izpluudes sisteemu, dinoyet, filti u.t.t.

-----------------

Offline

Morsitis
03. Jul 2009, 00:02#5

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

superdjūks jau ir PILNĪGI un absolūti cic mocis bet labs ļoti arī

Offline

endurists
03. Jul 2009, 09:31#6

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


02 Jul 2009, 00:10:04 Morsitis rakstīja:
Morgen! Uzlabot var daudzko! ja tev iet līdz 160, tad ir mainīts zobratu pārnesums. Manējais var arī 180 izcelt. BET(c) 1) ielies karbulī resnās dīzes 2) nomaini gaisa filtru un norauj augšējo sieniņu 3) nomaini izplūdes kolektoru un 4) saliec "spoooooooorta" izpūtējus.... garantēju rezultātu


Euu šitā mocīt LC4 motoru, ceru ka pārnesumu attiecība atšķiras no Adventure un citiem standarta LC4, bet tā man jau bija nepatīkam to motoru līdz 135 - 140 griezt, kur nu vēl augstāk, domāju ka ilgi viņš to neturēs.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

gaco
03. Jul 2009, 11:13#7

Kopš: 03. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 204

Braucu ar: husqvarna

manejais 210km/h iet,pet purina gan ritiii

Offline

endurists
03. Jul 2009, 12:45#8

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


03 Jul 2009, 11:13:06 gaco rakstīja:
manejais 210km/h iet,pet purina gan ritiii


Tad jau Tev ap 10'000 r.p.m.

Man savu bija žēl augstāk par 6500 - 7000 kruķīt, bet mežam ar 1500 - 6000 pilnīgi pietiek

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

gaco
03. Jul 2009, 13:34#9

Kopš: 03. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 204

Braucu ar: husqvarna

man nerada apgriezienus,ta vieglak braukt... aa un man zobrati moss savadaki prieksaa 16 un aizmuguree 38, tapee arii iet atraak...

Offline

feciic
03. Jul 2009, 18:13#10

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 581

Braucu ar: LC4 Adventure

Man ar 15/42 zobratiem vienreiz pa vējam izdevās līdz 160 tikt, tahometrs jau bija stipri tuvu 10k rpm. Bet vispār kā jau endurists teica virs 6000rpm pa šoseju sākas motora spīdzināšana

Offline

Morsitis
03. Jul 2009, 18:30#11

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

Morgen! nu es ar cenšos ilgi virs 6krpm nevilkt. Tas arī ir pamatiemesls "neVirinam pa šoseju"

Offline

Wanags
04. Jul 2009, 13:14#12

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

vecie LC4 tautā zināmi kā TRAKTORI-nemīl lielus apgriezienus...gaco laikam iekšā friču šķūnings may be may be

Offline

uldens2
04. Jul 2009, 17:30#13

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


04 Jul 2009, 14:13:47 saaatans rakstīja:

03 Jul 2009, 13:34:52 gaco rakstīja:
man nerada apgriezienus,ta vieglak braukt... aa un man zobrati moss savadaki prieksaa 16 un aizmuguree 38, tapee arii iet atraak...



A prieksheeja daksha nestaigaa uz 200 un vairaak, cik ilgi speej notureet taadu aatrumu??

Cik es zinu, tad sm un enduro(neattiecas uz mo ar tilpumu 950ccm un vairaaak) ir lielas probleemas ar prieksheejo dakshu uz taadiem atrumiem, jo tas saistiits ar aizmugureejo amortizaatora gaajienu!!
Tu maz esi braucis ar kadu supermotoGvelz kaut kadas muļķibas.Kas tur var staigat.Pats esmu vilcis ar 520 uz apmeram 180 nekada nestabilitate nav jutama, tik cik veja spiediens kļust nepatikams

Offline

tankists69
04. Jul 2009, 22:16#14

Kopš: 10. May 2009

Ziņojumi: 663

Braucu ar: Mitsubishi Grandis :D

Njā! Kā tikko pārlasot atbildes, ļoti daudz ko sapratu!

Principā 160km/h ir ok!

Bet vēl var ar izpūtēju, izpūtēja kolektoru nomainīt un lielākas dīzes!

BET tad labi nav ar šādu tipa moci mo4īt pa šodeju uz 160km/h.... ?

-----------------
;)

Offline

Morsitis
04. Jul 2009, 23:58#15

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

160 man ir komforta robeža.. mocis itkā jau iet, bet nafig nav vajadzīgs. Ja gribi lidot, tad ir jāmeklē, kāds cis modelīts

P.S. ar visu to, ka man aste ir uzgriezta uz augšu, lai labāk liktos līkumos - nekādu nēsāšanu neesmu novērojis - varbut ir vērts to dakšu pieregulēt pēc savām vajadzībām piemēram aizgriezt ciet apakšējo skruvi...

Offline

tankists69
05. Jul 2009, 10:51#16

Kopš: 10. May 2009

Ziņojumi: 663

Braucu ar: Mitsubishi Grandis :D

Aha, man jau baigi patīk duke 2. nomainīšu tās dīzes un to kolektoru, un tad jau likšos mierā!

Ja vajadzēs, meklēšu citu modeli ātrumam....

-----------------
;)

Offline

Morsitis
05. Jul 2009, 13:18#17

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

ja taisies likt resnās dīzes, tad momentā maini izpūtējus no stok uz kautko brīvāk elpojošu savādāk vari saņemt pretēju efektu, ka maisījums sanāk pa bagātu un uz maziem apgriezieniem jams rīsies ciet.

Offline

gaco
05. Jul 2009, 13:27#18

Kopš: 03. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 204

Braucu ar: husqvarna

a kas jums pa karbaratoriem stav.. keihin vai mikuni? man keihin.. un komforti es jutos braucot apt ar 130km/h lielus gabalus

Offline

Morsitis
05. Jul 2009, 13:48#19

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

man karbulis ir mikuni. un 130 ir galīgi ok

Offline

kurbuls
05. Jul 2009, 17:11#20

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

Izoleeta izpuuteeja un diizhu nomainja aatrumu nepalieinaas - vieniigais paliks jestraaks ar citu sazobi. Ja grib naidiigaaku vajag internaataa pamekleet big bore kitu, bet leeti tas nebuus
Bet overall nesaprotu, kaapeec ar LC4 jaameegjina sasniegt max aatrumu, tam mocim ir pavisam cita misija.

-----------------
per rectum ad astra

Offline