Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Honda

Tēma: Bremzes

AutorsZiņojums
Gliemiezis
07. Apr 2012, 22:12#61

Kopš: 18. Sep 2011

Ziņojumi: 599

Braucu ar: Angry Bee 3


07 Apr 2012, 22:06:19 Pauliic rakstīja:
kā pareizi mainīt bremžu eļļu?

es esmu sapratis tā:

atvieno bremzus slauku galaa un spaidot bremzu rucku vai pedali izpiez visu ara un no augas lej jau ieksa jauno un spaida kamer nak jauna ella smuka, neesot arī jāatgaiso tādā gadījumā


Šodien tieši mainiju ,nezinu varbut ko nepareizi dariju bet vajadzeja atgaisot ,kaut ari leju jaunu pa virsu vecajai.
Vecais bremžu šķidrums gan bija tads nesmuks.

-----------------
MMC "НЫТИКИ" -"

Offline

Pauliic
07. Apr 2012, 22:26#62

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

kā pareizi atgaiso? no tā paniskas bailes + liekas, ka kalotkas nespiedīsies atpakaļ vai kas cits būs slitki

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

Zigmunds
07. Apr 2012, 22:45#63

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


07 Apr 2012, 22:26:34 Pauliic rakstīja:
kā pareizi atgaiso? no tā paniskas bailes + liekas, ka kalotkas nespiedīsies atpakaļ vai kas cits būs slitki


ja šādi jautājumi sāk rasties, tad labāk to uzticēt kādam kas par to ir pārliecināts un jau ir pieredze.

Offline

MIGs
07. Apr 2012, 22:59#64

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Papildinot Bagaru - pumpēšanu cauri jāveic, kad virzulīši ir līdz galam iespiesti iekšā - pretēja gadijumā sanāk, ka suportā šķidrums netiek nomainīts un nomainīts tiek tikai lokā līdz atgaisojamajam.
Protams niecīga daļa tāpat paliek, be tnu par to nebūtu vērts uztraukties.
Ja gribi visu 1000% tad jājauc pilnībā ārā.

-----------------

Offline

Pauliic
07. Apr 2012, 23:18#65

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

te viss pareizi apskaidrots?

http://www.youtube.com/watch?v=09peSQc9ROI

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

MIGs
07. Apr 2012, 23:29#66

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Jā, tik ņem vērā, ko tev vēl papildus ieteica.
Un jā - ja vien tu neesi ASV iedzīvotājs, tad brilles tev nevajag.

Un es gan mainu tā, ka nevis izdzenu visu ārā un tad leju jaunu, bet pumpēju cauri jauno kamēr sāk nākt smuks tīrs šķidrums.

-----------------

Offline

Gliemiezis
07. Apr 2012, 23:35#67

Kopš: 18. Sep 2011

Ziņojumi: 599

Braucu ar: Angry Bee 3


07 Apr 2012, 22:59:04 MIGs rakstīja:
Papildinot Bagaru - pumpēšanu cauri jāveic, kad virzulīši ir līdz galam iespiesti iekšā - pretēja gadijumā sanāk, ka suportā šķidrums netiek nomainīts un nomainīts tiek tikai lokā līdz atgaisojamajam.
Protams niecīga daļa tāpat paliek, be tnu par to nebūtu vērts uztraukties.
Ja gribi visu 1000% tad jājauc pilnībā ārā.



Tieši ta man bija viss izjaukt un notirits ,velak ar jaunam blivem salikts atpakal un nomainits šķidrusm.
Brauc pie manim es tev palidzešu

-----------------
MMC "НЫТИКИ" -"

Offline

Negantelis
08. Apr 2012, 00:10#68

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


07 Apr 2012, 23:35:49 Gliemiezis rakstīja:

07 Apr 2012, 22:59:04 MIGs rakstīja:
Papildinot Bagaru - pumpēšanu cauri jāveic, kad virzulīši ir līdz galam iespiesti iekšā - pretēja gadijumā sanāk, ka suportā šķidrums netiek nomainīts un nomainīts tiek tikai lokā līdz atgaisojamajam.
Protams niecīga daļa tāpat paliek, be tnu par to nebūtu vērts uztraukties.
Ja gribi visu 1000% tad jājauc pilnībā ārā.



Tieši ta man bija viss izjaukt un notirits ,velak ar jaunam blivem salikts atpakal un nomainits šķidrusm.
Brauc pie manim es tev palidzešu


Paskat,Gliemezim pirmais pirmais mocis un jau reāli samācijies skrūvēt.Malacis. Nevis dzen ķēdi eļļot uz servisu.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

mazaiz
08. Apr 2012, 01:08#69

Kopš: 10. Sep 2011

Ziņojumi: 272

Braucu ar: pagaidam neko!

Bij kkur tāda lieta, ka to bremžu šķīdumu laida tieši no supportiem.. ar normālu špici vai savādāku daiktu..
Respektīvi, no otras puses un viss.. iespējams, ka šmuce liela, ar augšējo trumuli, bet gaisam toč sistēmā nevajadzētu būt, pēc tādām lietām.

Offline

Archy96
08. Apr 2012, 01:25#70

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Apr 2012, 01:08:06 mazaiz rakstīja:
Bij kkur tāda lieta, ka to bremžu šķīdumu laida tieši no supportiem.. ar normālu špici vai savādāku daiktu..
Respektīvi, no otras puses un viss.. iespējams, ka šmuce liela, ar augšējo trumuli, bet gaisam toč sistēmā nevajadzētu būt, pēc tādām lietām.

Ir tāds prispasobs, kuru pievieno kompresoram un pa apakšu caur atgaisošanas skrūvi veco šķidrumu izsūc laukā paralēli lejot jaunu pa augšu iekšā, var atgaisot pāris minūšu laikā, der arī liela izmēra šprice.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Gliemiezis
08. Apr 2012, 10:46#71

Kopš: 18. Sep 2011

Ziņojumi: 599

Braucu ar: Angry Bee 3



Paskat,Gliemezim pirmais pirmais mocis un jau reāli samācijies skrūvēt.Malacis. Nevis dzen ķēdi eļļot uz servisu.



Paldies.
Bija ari nepatikami momenti,ka ari sanca šo to salauzt un salabot atpakaļ Bet vakar testa brauciena viss stradaja ka vajag. Skruvejot sanak macities

-----------------
MMC "НЫТИКИ" -"

Offline

MIGs
08. Apr 2012, 12:14#72

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


08 Apr 2012, 01:08:06 mazaiz rakstīja:
Bij kkur tāda lieta, ka to bremžu šķīdumu laida tieši no supportiem.. ar normālu špici vai savādāku daiktu..
Respektīvi, no otras puses un viss.. iespējams, ka šmuce liela, ar augšējo trumuli, bet gaisam toč sistēmā nevajadzētu būt, pēc tādām lietām.

Ar šprici parasti ņemas, kad sistēma ir 100% tukša(pēc izjaukšanas), tad tā var ātri un efektīvi iepumpēt šķidrumu sistēmā - pectam minimāli jāatgaiso un viss. Tā ir daudz ātrāk, nekā provēd to izdarīt spaidot ručku un taisot atgaisojamo vaļā/ciet.

-----------------

Offline

drRD
08. Apr 2012, 13:08#73

Kopš: 21. Oct 2011

No: Ikšķile

Ziņojumi: 164

Braucu ar: CBR1100XX

Pirms lietošanas nekratat bremžu eļļas pudeli, eļļā uz brīdi veidojas maziņi gaisa burbuļi

Offline

Pauliic
03. May 2012, 14:38#74

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

nomainīju bremžu eļļu un kalotkas, viņas ir kautkā jāpiebrauc pareizi?

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

MIGs
03. May 2012, 15:48#75

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nomazgā ar brake cleaner bremžu disku !
Piebraukt - nu pāris reizes nobremzēsi un būs ok.

-----------------

Offline

MIGs
12. May 2012, 17:55#76

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Man liekas, ka Norīc brauca ar DOT5.
Viens ir skaidrs - sistēma jāizmazgā 100% un cik saprotu tad tas DOT5 ir diezgan bieži jāmaina. Tā teikt Racing orientēts.

-----------------

Offline

Pauliic
12. May 2012, 18:15#77

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

vai nejauc 5 ar 5.1?

es gāžu ar 5.1

5 ir pilnīgi savādāks kā 4 un 5.1

te ir precīzāk

http://www.stealth316.com/2-brakefluid.htm

runā, ka ja 4 sistēmā ielej 5 , tad netur blīvslēgi un kas tur vēl un viss paliek slikti

[ Šo ziņu laboja Pauliic, 12 May 2012, 18:16:17 ]



-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

deMarco
12. May 2012, 22:37#78

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Cool, lej lej tik DOT5 - pēcāk pastāstīsi kā ir

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Archy96
12. May 2012, 23:09#79

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


12 May 2012, 23:03:11 Coool rakstīja:

12 May 2012, 22:37:37 deMarco rakstīja:
Cool, lej lej tik DOT5 - pēcāk pastāstīsi kā ir


Nav jau bail. Ka tik beigās tas eksperiments nebeidzās ar to pašu, ko kāds jau izgājis cauri. Labāk būtu padalījies pieredzē. Jeb arī DOT5 neesi testējis

Tak bija jau izrunāts, ka jālej DOT 5.1 nevis DOT 5, starp šiem abiem ir būtiska atšķirība

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
12. May 2012, 23:58#80

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


12 May 2012, 23:12:15 Coool rakstīja:
Es gribu DOT5, jo nepiesaista ūdeni un var retāk mainīt to zupu. Bet ir viens mīnuss pie vārīšanās temperatūras zupa mēdz saspiesties. Ka tik beigās tā ručka nepaliek mīksta
Neviens reāli nav testējis?


Tu palasi no sākuma, ar ko DOT5 no DOT5.1 atškirās, umņik

http://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5.1" target="_blank" title="http://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5.1" class="postlink">http://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5.1

http://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5

Boiling points DOT 5.1 pat ir augstāks, bet ja runāt par to ūdens piesaistīšanu - tad nomaini reizi sezonā to šķidrumu un viss būs čiki, nesaprotu - kāpēc jāpiš sev smadzenes

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline