Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Motocikla izvēle neceļu braukšanai

AutorsZiņojums
martinss
29. Nov 2009, 14:41#41

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Tad nem shito, viens kaa reizi uz pardoshanu tagad ir:




Vairaak te:

http://www.desertstorm-bike.de

Principaa taa ir Honda varvarushka sakrustota ar aafriku... Ar visiem ofic dokumentiem. I jaudas pietiks, i mezhaa vares iebraukt.


29 Nov 2009, 00:53:13 Ivis rakstīja:
Meklēju kaut ko universālu,gan mežiem,gan šosejai.
Beigās nonācu pie 2viem modeļiem yamaha xt un suzuki dr,bet nu tas xt ne vella neiet.
Kādu tad modeli ,izņemot kawasaki,tu iesaki?

[ Šo ziņu laboja martinss, 29 Nov 2009, 15:06:11 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
29. Nov 2009, 15:10#42

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Jaa, afrikai arii nav ne vainas:

http://www.youtube.com/watch?v=_Lrk1CfYvyE

Vienigi Transalps tomer vieglaaks un ja neesi nopietna auguma un speeka viirs, labaak Transalps...

Diemzhel puslidz nopietno touring enduro tirgu Honda ir pametusi un jaunaa Tenere ir viena no nedaudzajam opcijaam. Un neslikta.


29 Nov 2009, 12:15:45 Dartagnan rakstīja:
transalps arii ir labs, bet celjojumiem africa labaak, bet bmw veel labaak
veel laba ir jaunaa tenere, pasham ir doma taadu iegaadaaties

[ Šo ziņu laboja martinss, 29 Nov 2009, 15:12:27 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Dartagnan
29. Nov 2009, 15:38#43

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

pagaajshgad kautkaadaa vaacu saitaa bija raksts ka honda itkaa plaano atsaakt xrv razhoshanu, tikai rezultaatus neredz

-----------------

Offline

Dartagnan
29. Nov 2009, 15:43#44

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD


29 Nov 2009, 15:10:05 martinss rakstīja:
Jaa, afrikai arii nav ne vainas:

http://www.youtube.com/watch?v=_Lrk1CfYvyE



dzeks normaali gaazee
starpcitu afrikaam bija kautkaads prikols ka labaakas bija liidz kautkaadam 94gadam, tjipa no taa gada vinjas saaka taisiit suudiigaakas lai buutu zemaakas razhoshanas izmaksas un vareetu konkureet ar 750cc teneri kura bija daudz leetaaka

-----------------

Offline

Marko
29. Nov 2009, 16:27#45

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.

Afrika, manuprāt, vairāk ceļošanai nevis braukšanai pa mežu. Pa mežu + ikdienai pats domāju ņemt Pegaso vai KLE

Offline

martinss
29. Nov 2009, 16:30#46

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...


29 Nov 2009, 15:43:22 Dartagnan rakstīja:
dzeks normaali gaazee





starpcitu afrikaam bija kautkaads prikols ka labaakas bija liidz kautkaadam 94gadam, tjipa no taa gada vinjas saaka taisiit suudiigaakas lai buutu zemaakas razhoshanas izmaksas un vareetu konkureet ar 750cc teneri kura bija daudz leetaaka


Viskvalitatiivaakaa bija pirmaa XRV650 (RD03), tajaa redzami uz materialiem nav taupiits. RD04- pirmaa 750cc jau saka paradiities materialu ekonomija. RD07 (no 1994 gada) ir kardinali jau cits mocis, iznemot motoru- ramis cits utt. Arii zemaaks. Lai gan izturiibas zinjaa nekadu baigo problemu nav, jaatziist.

-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
29. Nov 2009, 16:57#47

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

HWZ, re kur viens sacensiibaas nesaajas ar aafriku, tiesa, baaka uzlikta no transalpa.







KLE miinuss ir raditora novietojums, baigi piemet ar dubljiem...


29 Nov 2009, 16:27:41 Marko rakstīja:
Afrika, manuprāt, vairāk ceļošanai nevis braukšanai pa mežu. Pa mežu + ikdienai pats domāju ņemt Pegaso vai KLE

[ Šo ziņu laboja martinss, 29 Nov 2009, 16:57:41 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

EEriks
29. Nov 2009, 17:19#48

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610


29 Nov 2009, 14:35:35 martinss rakstīja:

Vai tad xr650l ir ar shkidruma dzesi?


29 Nov 2009, 12:28:19 EEriks rakstīja:

tas ir xr650l


nu nav taj video xr650r bet gan xr650l ar gaisa ellas dzesi

-----------------
mezi rulle

Offline

EEriks
29. Nov 2009, 17:58#49

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610

http://www.youtube.com/watch?v=LsqnQFb54V0&...=PL&index=14
xr650r var uzlabot ar turbinu tad svars-jaudas attieciba kritetni uzlabojas

-----------------
mezi rulle

Offline

feciic
29. Nov 2009, 19:06#50

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


29 Nov 2009, 16:57:05 martinss rakstīja:
HWZ, re kur viens sacensiibaas nesaajas ar aafriku, tiesa, baaka uzlikta no transalpa.







KLE miinuss ir raditora novietojums, baigi piemet ar dubljiem...


29 Nov 2009, 16:27:41 Marko rakstīja:
Afrika, manuprāt, vairāk ceļošanai nevis braukšanai pa mežu. Pa mežu + ikdienai pats domāju ņemt Pegaso vai KLE


Šitas jau ir krietni pārbūvēts-ar pavisam citu piekari-man pat liekas ka šitas bija transalps ar āfrikas pakaļējo dakšu un super duper garo marcozzi priekšējo dakšu. Speciāli būvēts 2m+ garam čalim.
Ar vienu āfriku speciālistu papļāpāju un šamais teica ka pareizās āfrikas nākot ar zeltītiem diskiem. Kas ir ar transalpu tad ja šamo aprīko ar āfrikas amīšiem tad krāmējamais pat sanāk labāks tieši svara dēļ un esot manīti transalpi ar ~100zirgiem uz pakaļas riteņa

Offline

Gaizins
29. Nov 2009, 19:16#51

Kopš: 11. Feb 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 134

Braucu ar: Yamaha yz450f


29 Nov 2009, 16:57:05 martinss rakstīja:
HWZ, re kur viens sacensiibaas nesaajas ar aafriku, tiesa, baaka uzlikta no transalpa.







KLE miinuss ir raditora novietojums, baigi piemet ar dubljiem...


29 Nov 2009, 16:27:41 Marko rakstīja:
Afrika, manuprāt, vairāk ceļošanai nevis braukšanai pa mežu. Pa mežu + ikdienai pats domāju ņemt Pegaso vai KLE


Nu nezinu, pats braucu ar KLE un nemaz nav tik traki ar to radioatoru,

Offline

martinss
29. Nov 2009, 19:18#52

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...


haha, tiesham nolohojos, tas ir L.


29 Nov 2009, 17:19:41 EEriks rakstīja:
nu nav taj video xr650r bet gan xr650l ar gaisa ellas dzesi


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
29. Nov 2009, 19:23#53

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...


Nee, ramis, motors, pakalejaa daksha ar visiem lorinjiem un riteni ir aafrikas. Pakalejais amiitis, priekshas daksha ir citi. Baaka, sedeklis, sanu plastmasas pie sedekla ir transalpa. Priekshejaa plastmasas ir Italju Boano... Vnk vienaa advridera treadaa autors ietusee..

Transalpam var likt afrikas piekares, bet svaraa liela ieguvuma nebus- alps ar vienu bremzhu disku priekshaa sver 183kg, 650cc afrika- 186. 750nieces gan ir smagaakas.



29 Nov 2009, 19:06:50 feciic rakstīja:
Šitas jau ir krietni pārbūvēts-ar pavisam citu piekari-man pat liekas ka šitas bija transalps ar āfrikas pakaļējo dakšu un super duper garo marcozzi priekšējo dakšu. Speciāli būvēts 2m+ garam čalim.
Ar vienu āfriku speciālistu papļāpāju un šamais teica ka pareizās āfrikas nākot ar zeltītiem diskiem. Kas ir ar transalpu tad ja šamo aprīko ar āfrikas amīšiem tad krāmējamais pat sanāk labāks tieši svara dēļ un esot manīti transalpi ar ~100zirgiem uz pakaļas riteņa


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

feciic
29. Nov 2009, 20:14#54

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


29 Nov 2009, 19:23:49 martinss rakstīja:

Nee, ramis, motors, pakalejaa daksha ar visiem lorinjiem un riteni ir aafrikas. Pakalejais amiitis, priekshas daksha ir citi. Baaka, sedeklis, sanu plastmasas pie sedekla ir transalpa. Priekshejaa plastmasas ir Italju Boano... Vnk vienaa advridera treadaa autors ietusee..

Transalpam var likt afrikas piekares, bet svaraa liela ieguvuma nebus- alps ar vienu bremzhu disku priekshaa sver 183kg, 650cc afrika- 186. 750nieces gan ir smagaakas.



29 Nov 2009, 19:06:50 feciic rakstīja:
Šitas jau ir krietni pārbūvēts-ar pavisam citu piekari-man pat liekas ka šitas bija transalps ar āfrikas pakaļējo dakšu un super duper garo marcozzi priekšējo dakšu. Speciāli būvēts 2m+ garam čalim.
Ar vienu āfriku speciālistu papļāpāju un šamais teica ka pareizās āfrikas nākot ar zeltītiem diskiem. Kas ir ar transalpu tad ja šamo aprīko ar āfrikas amīšiem tad krāmējamais pat sanāk labāks tieši svara dēļ un esot manīti transalpi ar ~100zirgiem uz pakaļas riteņa


Nu laikam jau tad tā arī būs
Par to svaru arī biju domajis transalps pret 750āfriku. Bēt nu enīvei šitie moči ir būvēti kam citam nevis sūnu un taciņu rušināšanai. Ja ir specifiska vajadzība vai baigās konstruktora tieksmes tad var šitā ņemties ar pārbūvēm. Parastam mirstīgam motobraucējam vienkāršāk un lētāk ir nopirkt gatavu savām vajadzībām atbilstosū mo

[ Šo ziņu laboja feciic, 29 Nov 2009, 20:17:01 ]

Offline

martinss
29. Nov 2009, 23:18#55

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Nee, nu protams, ka labak gatavu nopirkt, es jau arii tikai vairak ar smaidu atbildot uz to, ka afrika bus par smagu mezham iemetu shadas atbildes.

Lai gan shitas hondas ir labs konstruktors- RD03 un RD04 baakas pas uz transalpa ramja bez jebkadam paarbuuveem (un otradi), plastmasas, protams, arii japaarliek... (amurikanji taa daara, jo shiem nabagiem aafrikas vispar neieveda un transalpus tikai paris gadus, tad nu iztiek ar to, kas ir). Piekares arii var mainiit kaa tik patiikas...


29 Nov 2009, 20:14:41 feciic rakstīja:

Nu laikam jau tad tā arī būs
Par to svaru arī biju domajis transalps pret 750āfriku. Bēt nu enīvei šitie moči ir būvēti kam citam nevis sūnu un taciņu rušināšanai. Ja ir specifiska vajadzība vai baigās konstruktora tieksmes tad var šitā ņemties ar pārbūvēm. Parastam mirstīgam motobraucējam vienkāršāk un lētāk ir nopirkt gatavu savām vajadzībām atbilstosū mo

[ Šo ziņu laboja martinss, 29 Nov 2009, 23:21:34 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

ieinteresetais
17. Dec 2009, 22:48#56

Kopš: 18. Nov 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 105

Braucu ar: Husqvarna Te 450

Skatos, ka tām hondām apakšā baigās pannas - motora aizsargi, manuprāt ofroadā tak piedzen ar dubļie un tad grūti iztīrīt, varbūt ir ar rievām , lai krīt laukā, tai pašā laikā var uzlikt uz kāda baļķēna mežā. Starp citu, kaut ko tādu kāds tirgo?

-----------------
Bezceļš ievelk!

Offline

kurbuls
17. Dec 2009, 22:53#57

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


17 Dec 2009, 22:48:54 ieinteresetais rakstīja:
Skatos, ka tām hondām apakšā baigās pannas - motora aizsargi, manuprāt ofroadā tak piedzen ar dubļie un tad grūti iztīrīt, varbūt ir ar rievām , lai krīt laukā, tai pašā laikā var uzlikt uz kāda baļķēna mežā. Starp citu, kaut ko tādu kāds tirgo?

Baigi jau nepiedzen. Cits ibaazh porolona gabalu. Pannas vaiiraak paredzeetas akmenjiem, jo pie preciiza sitiena karterim krdkt

-----------------
per rectum ad astra

Offline

ieinteresetais
20. Dec 2009, 19:00#58

Kopš: 18. Nov 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 105

Braucu ar: Husqvarna Te 450

Manuprāt varētu ar makroflex, ka tikai nekūst pie temperatūras, kas nāk no motora. Pie jaukšanas gan būtu čakars, bet ja pirms pūšanas ar m. nosmērētu ar eļļu tikai karteri, tad klāt nepieliptu!

-----------------
Bezceļš ievelk!

Offline

RiffRaff
21. Dec 2009, 03:52#59

Kopš: 23. Apr 2008

Ziņojumi: 20

Braucu ar: KX 250F


20 Dec 2009, 19:00:38 ieinteresetais rakstīja:
Manuprāt varētu ar makroflex, ka tikai nekūst pie temperatūras, kas nāk no motora. Pie jaukšanas gan būtu čakars, bet ja pirms pūšanas ar m. nosmērētu ar eļļu tikai karteri, tad klāt nepieliptu!

Manuprāt nevajdzētu moci par miskasti pārvērst
Sen jau ir zināmi materiāli ar ko tās tukšās vietas piestūķēt lai dubļi tur nekrājas.

Offline

markelis
02. Sep 2010, 10:56#60

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 487

Braucu ar: pedaaljiem

ir radies sekojošs jautājums:

shobriid ir shaads aparaats

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_vigor_650_2000.php

tachu ir veelme to nomainiit pret kaut ko kas ir varaak paredzeets nobraukshanai no asfalta, bet ne krosinieku - taa lai buutu pieregjistreejams, skate izejama utt.

sobriid skatos uz kaut ko shaadu:

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_xr_650_r_2002.php

vai shaadu

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_xr_650_l_2002.php

kur starp R un L ir taa atskjiriiba? cik saprotu peedeejam ir tas pats motors kas manam pasreizeejam.

kaadi veel buutu varianti?

Offline