Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Mazie moto numuri

AutorsZiņojums
atlants90
14. Feb 2010, 15:02#21

Kopš: 08. Jan 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 297

Braucu ar: KTM, HD


14 Feb 2010, 14:44:26 UDT rakstīja:

14 Feb 2010, 13:43:34 Icaks rakstīja:
Man nesen bija telefona saruna ar CSDD tieši par vēlmi nomainīt numurzīmi pret mazāku. Atšuva vienā setā. Šiem labāk patīk vairāk metāla ķēzīt. Kārtējo reizi nākas pārliecināties, ka letiņi ir stipri tupāki par saviem kaimiņiem. Ņenavižu!!!



Nu tacu tajos notiekumus bija rakstiits ka izsniedz mazo lielajiem mociem, ja paredzeetaa vietaa nelien vai aizsedz izpuuteejus ... tad vajag izdariit taa lai buutu noteikumos minētie apstākļi. Ar vienkārshu paprasiishanu atshuus...
man gan vairak intereseetu kuros noteikumos ir rakstiits KA NOMAINIIT ESOSSOS pret mazaakiem ja nu kaadam taada kosmiskaa veiksme uzsmaidijusi- padaalaas pieredzee

Offline

Darkman
14. Feb 2010, 15:30#22

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: policijas moci

Ieprieksheja lapa tak reals piemers

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty

Offline

atlants90
14. Feb 2010, 16:32#23

Kopš: 08. Jan 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 297

Braucu ar: KTM, HD


14 Feb 2010, 15:30:58 Darkman rakstīja:
Ieprieksheja lapa tak reals piemers

vainiigs-neveeriigs tik tiessam adbilde jau eksistee pld

Offline

gerots
14. Feb 2010, 18:19#24

Kopš: 16. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 151

Braucu ar: yamaha xt600e '01

Bet kura tipa Nr. skaitās šis?
Vienam džekam nopērkot moci šitāds arī nāca līdzi lielajam Nr. Iepriekšējais saimnieks esot stāstījis ka tādus caur kautkādiem sporta klubiem varot dabūt, bet kā ir īstenībā nezinu...
Labprāt arī atbrīvotos no tā grabošā palaga aizmugurē + pa gabalu sūdīgāk saskatāms, ja gadās kādā privātā pļavā iebraukt...

Offline

Superyder
14. Feb 2010, 18:59#25

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx


14 Feb 2010, 18:19:41 gerots rakstīja:
Bet kura tipa Nr. skaitās šis?
Vienam džekam nopērkot moci šitāds arī nāca līdzi lielajam Nr. Iepriekšējais saimnieks esot stāstījis ka tādus caur kautkādiem sporta klubiem varot dabūt, bet kā ir īstenībā nezinu...
Labprāt arī atbrīvotos no tā grabošā palaga aizmugurē + pa gabalu sūdīgāk saskatāms, ja gadās kādā privātā pļavā iebraukt...


arī neatteiktos no tāda

Offline

Negantelis
14. Feb 2010, 20:50#26

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

autosports īsti neinteresē,bet varbūt esmu redzējis kautkādiem rallija auto kautko līdzīgu tikai uzlīmes formā

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

kurbuls
14. Feb 2010, 22:54#27

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


14 Feb 2010, 18:59:39 Superyder rakstīja:

14 Feb 2010, 18:19:41 gerots rakstīja:
Bet kura tipa Nr. skaitās šis?
Vienam džekam nopērkot moci šitāds arī nāca līdzi lielajam Nr. Iepriekšējais saimnieks esot stāstījis ka tādus caur kautkādiem sporta klubiem varot dabūt, bet kā ir īstenībā nezinu...
Labprāt arī atbrīvotos no tā grabošā palaga aizmugurē + pa gabalu sūdīgāk saskatāms, ja gadās kādā privātā pļavā iebraukt...


arī neatteiktos no tāda

Latsign (CSDD mājā) tādus taisa. Izmanto enduro močiem sacensībās, jo Eiropā bez numura startēt nevar, bet ar lielo nav jēgas. Sacensībās visi ar tādiem brauc

-----------------
per rectum ad astra

Offline

Superyder
14. Feb 2010, 22:58#28

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx

arī no paša ktm neatteiktos
a principā, kā tādu var dabūt? jāsaka, ka es braukšu čempionātā, jeb formāli tas viss notiek?

Offline

kurbuls
14. Feb 2010, 23:03#29

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


14 Feb 2010, 22:58:06 Superyder rakstīja:
arī no paša ktm neatteiktos
a principā, kā tādu var dabūt? jāsaka, ka es braukšu čempionātā, jeb formāli tas viss notiek?

Aizej un pasūti. Viņiem tāpat po, kur to bāzīsi

-----------------
per rectum ad astra

Offline

_ix_
14. Feb 2010, 23:03#30

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2889

Braucu ar: Kartingu


14 Feb 2010, 22:58:06 Superyder rakstīja:
arī no paša ktm neatteiktos
a principā, kā tādu var dabūt? jāsaka, ka es braukšu čempionātā, jeb formāli tas viss notiek?

aizej pasuuti, uztaisiis bez probleemaam, bet pa ielu ar taadu paarvietoties nedriixt

-----------------

Offline

Superyder
14. Feb 2010, 23:07#31

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx


14 Feb 2010, 23:03:33 _ix_ rakstīja:

14 Feb 2010, 22:58:06 Superyder rakstīja:
arī no paša ktm neatteiktos
a principā, kā tādu var dabūt? jāsaka, ka es braukšu čempionātā, jeb formāli tas viss notiek?

aizej pasuuti, uztaisiis bez probleemaam, bet pa ielu ar taadu paarvietoties nedriixt

opa.. paldies

Offline

lenko
14. Feb 2010, 23:09#32

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

http://www.latsign.lv/lv/auto-numuri-bernu-rati...-un-velosipediem

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

drivervw
15. Feb 2010, 00:09#33

Kopš: 09. Jul 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 281

Braucu ar: Yamaha TT350/Honda XR650/Kawasaki KLX250/Gasgas450

1.7. H tips (133 x 165 mm) - paredzēts uzstādīšanai bezceļu transportlīdzekļu aizmugurē.

Jāpierāda ka Tavs KTM ir bezceļa braucamais un viss

Offline

Icaks
15. Feb 2010, 16:42#34

Kopš: 29. Dec 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 109

Braucu ar: vellapēdu

Pēc būtības tikai nelielai daļai moču tā numuru pieskrūvējamā vieta ir plata kā lāpsta. Manējam Tengajam tas saburzītais palags izskatās kā govij segli. Tas nav normāli, ja numurs ir platāks par savu pamatni, jo:
1) lielāks risks numuru deformēt, noraut un pazaudēt (krūmos pat nepamanīsi un uz ceļa vai nākamajā apskatē tiksi netikli izmantots);
2) numura asās malas apdraud gan pašu braucēju, gan apkārtējos pat nelielas sadursmes gadījumā.
3) ja tā plāksne nopietni rēgojas pār malām, tad pie jēdzīga ātruma pat bez kraša var aiziet pa gaisu kā tomahauks - cik ta'tā pamatnes plastmasa var izturēt?. (Ja trāpa mugurā kādam lielo numuru piekritējam, tad vēl nekas, bet ja normālam cilvim?)
Kādi vēl argumenti nepieciešami? Kāpēc vispār jāpierāda acīmredzamas lietas? Gudrs būtu pats sapratis, a muļķim skaidrot bezjēdzīgi.
Tajā pašā apskatē mašīnām piesienas, ja rati kaut milimetru iznāk ārpus mašīnas gabarītiem - esot redz' bīstami ...

-----------------
http://www.cirsma.lv/

Specializēts sludinājumu portāls.
Cirsmas, pakalpojumi, mežu īpašumi.

Offline

UDT
15. Feb 2010, 17:02#35

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


15 Feb 2010, 16:42:34 Icaks rakstīja:
Pēc būtības tikai nelielai daļai moču tā numuru pieskrūvējamā vieta ir plata kā lāpsta. Manējam Tengajam tas saburzītais palags izskatās kā govij segli. Tas nav normāli, ja numurs ir platāks par savu pamatni, jo:
1) lielāks risks numuru deformēt, noraut un pazaudēt (krūmos pat nepamanīsi un uz ceļa vai nākamajā apskatē tiksi netikli izmantots);
2) numura asās malas apdraud gan pašu braucēju, gan apkārtējos pat nelielas sadursmes gadījumā.
3) ja tā plāksne nopietni rēgojas pār malām, tad pie jēdzīga ātruma pat bez kraša var aiziet pa gaisu kā tomahauks - cik ta'tā pamatnes plastmasa var izturēt?. (Ja trāpa mugurā kādam lielo numuru piekritējam, tad vēl nekas, bet ja normālam cilvim?)
Kādi vēl argumenti nepieciešami? Kāpēc vispār jāpierāda acīmredzamas lietas? Gudrs būtu pats sapratis, a muļķim skaidrot bezjēdzīgi.
Tajā pašā apskatē mašīnām piesienas, ja rati kaut milimetru iznāk ārpus mašīnas gabarītiem - esot redz' bīstami ...



Arguments ir viens

1.5. F tips (177 x 130 mm) - paredzēts uzstādīšanai to motociklu aizmugurē, kuru motora darba tilpums nepārsniedz 125 cm3, kā arī to motociklu aizmugurē, kuriem konstruktīvi nav iespējams uzstādīt C tipa numura zīmi.

ja konstruktiivi nav paredzeets lielais , tad viss ... un bez bazara... ja jautkaadi inspektori ciikst, jaaraksta suudziibas jo likums ir jaapilda.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Niksons
15. Feb 2010, 17:07#36

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Nu salīdzinot piemēram Itāļu un LV numurus, ir labi redzams, ka IT sēž perfekti savā vietā, ko tam paredzējis EU ražotājs.
Mūsu izskatās mazliet kā aizlienēts




-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

martinss
15. Feb 2010, 19:52#37

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Taa italju ziime izskatas tada pati kaa mums rolleru, tb, mazaa.. Musejie gan jau jaunus izmerus neizdomaa, tikai neprot vnk pielietot.

Man transalpam lidziigi taa ziime torchii pari malaam. Pec CSDD ekspertu domaam gan jau viss buus oki.. Tikai dziivee tas numurs regulari tiek aplociits... Plus izputeja pusee jams veel melns paliek...

Nu ko, mozh lielo klubu limenii kads var meginaat patrokshnot? Ja jau nodokli mums pacelaat nreizes, ludzu, kadu ekstrinju arii gribam!

[ Šo ziņu laboja grosha, 15 Feb 2010, 19:54:13 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

drivervw
15. Feb 2010, 21:12#38

Kopš: 09. Jul 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 281

Braucu ar: Yamaha TT350/Honda XR650/Kawasaki KLX250/Gasgas450

Ļoti aktuāls jautājums ir mazo numuru pielietošana.Lielāko daļu moču īpašnieki, kuri brauc ekstremālos apstākļos pa bezceļiem, numurus noņem ,noliek plauktā.....jo šie numuri ir bīstami kritienos,numuri paliek nederīgi(salokās,saskrāpējas...).Standarti OK, bet ir reāli apstākļi, kad šie standarti ir bezjēdzīgi.Jāsāk kolekcionēt salocīto numuru zīmju fotogrāfijas ,kuras kā argumentu varētu iesniegt CSDD vadībaiNeklusējam, bet rīkojamies!!!

Offline

_Coyots_
15. Feb 2010, 22:12#39

Kopš: 11. Nov 2009

Ziņojumi: 16

Braucu ar: ar to kas kust un nav jāstumj...

Man uz endūra ar numurs ir smagi cietis, i no kritieneim, i no pakaļējā rata atrāvies. Kad gāju TA inspektors to taisnoja un līdzināja .

Offline

Icaks
15. Feb 2010, 22:49#40

Kopš: 29. Dec 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 109

Braucu ar: vellapēdu


Arguments ir viens

1.5. F tips (177 x 130 mm) - paredzēts uzstādīšanai to motociklu aizmugurē, kuru motora darba tilpums nepārsniedz 125 cm3, kā arī to motociklu aizmugurē, kuriem konstruktīvi nav iespējams uzstādīt C tipa numura zīmi.

ja konstruktiivi nav paredzeets lielais , tad viss ... un bez bazara... ja jautkaadi inspektori ciikst, jaaraksta suudziibas jo likums ir jaapilda.



Pamēģini tam losim iekš CSDD to iestāstīt - pieskrūvēt var, značit der! Nevienam iekš manuāļa nav rakstīts - kādam jābūt numuram.
Tikpat stulbs bija bazars, kad mēģināju KVF750i piereģistrēt braukšanai pa ceļu. Zināt ko atbildēja? "Nevajadzēja žēlot naudu un nopirkt tādu, kam ir attiecīgs sertifikāts!" Komentāri lieki!!!

-----------------
http://www.cirsma.lv/

Specializēts sludinājumu portāls.
Cirsmas, pakalpojumi, mežu īpašumi.

Offline