Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Honda Africa Twin XRV750

AutorsZiņojums
jansons1
09. Feb 2010, 17:19#1

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 26

Braucu ar: Honda Africa XRV750

Sveiki!
Iegādājos XRV 750! Pagaidām nav ne jausmas par apkopēm un kam jāseko līdz (vārstu ķēdes utt.) Kāds var sniegt kādu info! Kāds labs serviss, kas tādas lietas dara precīzi un par saprātīgu samaksu!

Offline

jansons1
09. Feb 2010, 17:31#2

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 26

Braucu ar: Honda Africa XRV750

ok ok! Vīri pastāstiet man par XRV 750! Spidometrā 57000 km, vai pie tāda noskrējiena ir jēga līst motorā. Kloķenes gultņi, kārbas gultņi... cik ir aptuvenais resurss?

Offline

feciic
09. Feb 2010, 17:41#3

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


09 Feb 2010, 17:21:55 Morsitis rakstīja:
eunu!! haroš jaunus topikus taisīt!

Man liekas ka topiks ir pa tēmu jo par āfrikām nav topika.
Var turoināt arī šeit

Offline

Goblins
09. Feb 2010, 17:41#4

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


09 Feb 2010, 17:31:17 jansons1 rakstīja:
ok ok! Vīri pastāstiet man par XRV 750! Spidometrā 57000 km, vai pie tāda noskrējiena ir jēga līst motorā. Kloķenes gultņi, kārbas gultņi... cik ir aptuvenais resurss?


ja nekas negrab tad kaada jeega liist motoraa

te ir manuaalji un viskautkas par aafrikaam http://www.africatwin.ru/download/?PHPSESSID=2a...ad705deae0b578be

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

jansons1
09. Feb 2010, 20:43#5

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 26

Braucu ar: Honda Africa XRV750

Nedaudz skan izspiežot sajūgu! Esmu runājis ar kādiem 5 Africas braucējiem, visi kā viens saka, ka tā tam jābūt! Mani māc šaubas!

Offline

Archy96
09. Feb 2010, 21:00#6

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Feb 2010, 20:43:34 jansons1 rakstīja:
Nedaudz skan izspiežot sajūgu! Esmu runājis ar kādiem 5 Africas braucējiem, visi kā viens saka, ka tā tam jābūt! Mani māc šaubas!

Kamēr iet, tikmēr neaiztiec, zobrati tur grab.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kinigadners
09. Feb 2010, 21:26#7

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Tavai Afrikai nau kloķenes gultņi,bet šāles.Par cik tik vec motors noteikti tērē eļļu uzpasē līmeni.Pa ziemu pārjauc karbiķus un ieteicams uzliec jaunas gumijas starp galvu un karburātoriem,tas arī pagaidām vis kur vajadzētu jaukties ja gadījumā vēl neslīdēs sajūgs kad pēc sniega iebrauksi ielās......Galvenais turēt pilnu.

Offline

Goblins
09. Feb 2010, 21:29#8

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


09 Feb 2010, 20:43:34 jansons1 rakstīja:
Nedaudz skan izspiežot sajūgu! Esmu runājis ar kādiem 5 Africas braucējiem, visi kā viens saka, ka tā tam jābūt! Mani māc šaubas!


KTM grab NENORMAALI kad izspiezh sajuugu, un taa tas ir visiem ktm, bet viss straadaa un viss ir ok.

Vecs motors ar vecu sajuugu un 50000 noskreejienu grabees jebkuraa gadiijumaa.

palasi krievu forumus tur ir labi tehniskie apralsti.

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

tarinsch-s
10. Feb 2010, 09:55#9

Kopš: 03. Dec 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 323

Braucu ar: honda AFRICA TWIN.-CRF 450-CR250

Chau!Es ar afriku braucu 4 gadus un viss o.k.,nekas negrab,ellu nerij. Vienkarshak sakot,samaini ellu, filtrus un tas gumijas. Jo ar laiku tas paliek cietas un var raut gaisu,sekas virzuli caurums.To vissu vari izdarit pats,pipejot pusse diena. MO IR O.K.esmu apmierinats uz 100 prochiem,1minuss,pasmags.

Offline

jansons1
10. Feb 2010, 11:36#10

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 26

Braucu ar: Honda Africa XRV750


09 Feb 2010, 21:29:07 Goblins rakstīja:

09 Feb 2010, 20:43:34 jansons1 rakstīja:
Nedaudz skan izspiežot sajūgu! Esmu runājis ar kādiem 5 Africas braucējiem, visi kā viens saka, ka tā tam jābūt! Mani māc šaubas!


KTM grab NENORMAALI kad izspiezh sajuugu, un taa tas ir visiem ktm, bet viss straadaa un viss ir ok.

Vecs motors ar vecu sajuugu un 50000 noskreejienu grabees jebkuraa gadiijumaa.

palasi krievu forumus tur ir labi tehniskie apralsti.

Palasīju krievu forumus. Tur raksta, ka skan tukšgaitā, bet izspiežot sajūgu skaņa pazūd! Man ir otrādi. Nevaru izpīpēt, kas tas ir! Eļļa katru sezonu jauna arī filtri. Eļļu nerij nemaz! Par kādām gumijām iet runa?

Offline

Goblins
10. Feb 2010, 12:42#11

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


10 Feb 2010, 11:36:35 jansons1 rakstīja:


Palasīju krievu forumus. Tur raksta, ka skan tukšgaitā, bet izspiežot sajūgu skaņa pazūd! Man ir otrādi. Nevaru izpīpēt, kas tas ir! Eļļa katru sezonu jauna arī filtri. Eļļu nerij nemaz! Par kādām gumijām iet runa?


1kaart Ellja ir jaamaina PEEC nobraukuma, nu ja tu nenobrauc taas 5000 km tad iespeejams var mainiit 1 X gadaa

2kaart ja tev tas sajuugs nesliid, tad neaiztiec to, ljoti iespeejams ka tev iet uz beigaam diski ar uzlikaam

3kaart gumijas ir taas kas savieno karburatorus ar cilindra galvu

nu kautkaa taa

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

piter
10. Feb 2010, 15:35#12

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure

..man te arī jautājums par sajūgu Africai..
mocis pacelts uz vidējās pekas, motors nerūc un ir ielikts robā, nospiežot sajūgu aizmugures ritenim ir viegli jāgriežas vai arī tas var būt neizkustināms?
kāpēc jautāju.. tāpēc, ka es nevaru vispār pagriest to riteni, tikai ar vairākiem kārtīgiem tesieniem var dabūt stāvokli, kad sajūgs ir izspiedies.. un ritenis sāk griesties...varbūt varat ieteikt ko darīt?
Biju dzirdējis, ka sajūga kurvim mēdz izdilt vietas, kur skarās klāt sajūga disku zobi un līdz ar to tie aksiāli nekustās...
varbūt kādam tā ir bijis? kā novērsts?

Offline

Niksons
10. Feb 2010, 15:42#13

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


10 Feb 2010, 15:35:22 piter rakstīja:
..man te arī jautājums par sajūgu Africai..
mocis pacelts uz vidējās pekas, motors nerūc un ir ielikts robā, nospiežot sajūgu aizmugures ritenim ir viegli jāgriežas vai arī tas var būt neizkustināms?
kāpēc jautāju.. tāpēc, ka es nevaru vispār pagriest to riteni, tikai ar vairākiem kārtīgiem tesieniem var dabūt stāvokli, kad sajūgs ir izspiedies.. un ritenis sāk griesties...varbūt varat ieteikt ko darīt?
Biju dzirdējis, ka sajūga kurvim mēdz izdilt vietas, kur skarās klāt sajūga disku zobi un līdz ar to tie aksiāli nekustās...
varbūt kādam tā ir bijis? kā novērsts?


Labāk brauc ar RT

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

elf
10. Feb 2010, 16:24#14

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


10 Feb 2010, 15:35:22 piter rakstīja:
..man te arī jautājums par sajūgu Africai..
mocis pacelts uz vidējās pekas, motors nerūc un ir ielikts robā, nospiežot sajūgu aizmugures ritenim ir viegli jāgriežas vai arī tas var būt neizkustināms?
kāpēc jautāju.. tāpēc, ka es nevaru vispār pagriest to riteni, tikai ar vairākiem kārtīgiem tesieniem var dabūt stāvokli, kad sajūgs ir izspiedies.. un ritenis sāk griesties...varbūt varat ieteikt ko darīt?
Biju dzirdējis, ka sajūga kurvim mēdz izdilt vietas, kur skarās klāt sajūga disku zobi un līdz ar to tie aksiāli nekustās...
varbūt kādam tā ir bijis? kā novērsts?

Ja grozā iedilst rievas,tad laižot vaļā sajūgu ir rāvieni.Sajūta tāda itkā kāds ieskrien pakaļā.
Kāda ir sajūga problēma ,ka izdomāji grozīt aiz riteņa????

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

martinss
10. Feb 2010, 16:41#15

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Tas ir... ...normali shitam hondaam! Man transalpam arii grab. Man pat mazajam domim grab un izspiezhot sajugu, paliek klusi.

Taa ir konstrukcijas ipatniiba. Principaa var jaukt to kurvi un mainiit tur taas, laikam, amortizacijas atsperes, bet liela jega nav, jo taa grabonja neko sliktu nedara. Dazham labam motors pie 300 000km nogajis un nekas.

Bet vispar Tev uz shejieni:

www.advrider.com/forums/showthread.php?t=50630


Tur infas ir loti daudz, paraleli var arii transalpa treadu palasiit, daudzkas shiem ir lidziigs. Tur arii kaut kur buus siikas diskusijas par to sajuuga grabeeshanu un kaa to noveerst, ja nepatiik.


09 Feb 2010, 20:43:34 jansons1 rakstīja:
Nedaudz skan izspiežot sajūgu! Esmu runājis ar kādiem 5 Africas braucējiem, visi kā viens saka, ka tā tam jābūt! Mani māc šaubas!

[ Šo ziņu laboja martinss, 10 Feb 2010, 16:41:39 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
10. Feb 2010, 16:45#16

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Ups, nepalasiju uzmaniigi, normali ir ja grab tukshgaitaa. Ja izspiezhot grab, iespejams, ka ir kadas citas kibeles un ir veerts noskaidrot kas un kaa.


10 Feb 2010, 11:36:35 jansons1 rakstīja:
Palasīju krievu forumus. Tur raksta, ka skan tukšgaitā, bet izspiežot sajūgu skaņa pazūd! Man ir otrādi. Nevaru izpīpēt, kas tas ir! Eļļa katru sezonu jauna arī filtri. Eļļu nerij nemaz! Par kādām gumijām iet runa?


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

piter
10. Feb 2010, 16:46#17

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


10 Feb 2010, 16:24:51 elf rakstīja:
Ja grozā iedilst rievas,tad laižot vaļā sajūgu ir rāvieni.Sajūta tāda itkā kāds ieskrien pakaļā.
Kāda ir sajūga problēma ,ka izdomāji grozīt aiz riteņa????

Tāpēc, ka slēdzot ātrumā bija tāds kā sitiens pa kārbu un startējot pie izspiesta sajūga , kad ielikts robā, sajūta, ka moci rauj uz priekšu (ne ļoti traki, bet jūtams).
Tā ka būtu atlaižot rāvieni, tā gluži nav... atlaižas sajūgs labi, bet kaut kā neizspiežas...
Varbūt es te velti meklēju kašķi, bet ir doma doties tādā garākā braucienā un gribas savest visu kārtībā, nevis uz ceļa fukoties...

Offline

princis
10. Feb 2010, 16:51#18

Kopš: 19. Aug 2008

Ziņojumi: 554

Braucu ar: dzelzs būri..


10 Feb 2010, 16:46:53 piter rakstīja:

10 Feb 2010, 16:24:51 elf rakstīja:
Ja grozā iedilst rievas,tad laižot vaļā sajūgu ir rāvieni.Sajūta tāda itkā kāds ieskrien pakaļā.
Kāda ir sajūga problēma ,ka izdomāji grozīt aiz riteņa????

Tāpēc, ka slēdzot ātrumā bija tāds kā sitiens pa kārbu un startējot pie izspiesta sajūga , kad ielikts robā, sajūta, ka moci rauj uz priekšu (ne ļoti traki, bet jūtams).
Tā ka būtu atlaižot rāvieni, tā gluži nav... atlaižas sajūgs labi, bet kaut kā neizspiežas...
Varbūt es te velti meklēju kašķi, bet ir doma doties tādā garākā braucienā un gribas savest visu kārtībā, nevis uz ceļa fukoties...


Varbūt sajūgs līdz galam neizspiežas un trosīti nedaudz stingrāk vajag uzregulēt ?

-----------------
Iespējams, ka man ne vienmēr ir taisnība, bet es nekad nekļūdos! H.J.Simpsons

Offline

elf
10. Feb 2010, 16:54#19

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


10 Feb 2010, 16:46:53 piter rakstīja:

10 Feb 2010, 16:24:51 elf rakstīja:
Ja grozā iedilst rievas,tad laižot vaļā sajūgu ir rāvieni.Sajūta tāda itkā kāds ieskrien pakaļā.
Kāda ir sajūga problēma ,ka izdomāji grozīt aiz riteņa????

Tāpēc, ka slēdzot ātrumā bija tāds kā sitiens pa kārbu un startējot pie izspiesta sajūga , kad ielikts robā, sajūta, ka moci rauj uz priekšu (ne ļoti traki, bet jūtams).
Tā ka būtu atlaižot rāvieni, tā gluži nav... atlaižas sajūgs labi, bet kaut kā neizspiežas...
Varbūt es te velti meklēju kašķi, bet ir doma doties tādā garākā braucienā un gribas savest visu kārtībā, nevis uz ceļa fukoties...

Cik lieli tukšgaitas apgriezīni,ja pa lielu slēdzot 1.ir krakšķis.Izteikts aukstam motoram.
Vai ir mainīta eļļa??? Ja veca eļļa diski salīp ar starpdiskiem.Kā ar trosītes regulējumu?

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

piter
10. Feb 2010, 17:02#20

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure

Tu domā, ka trose tā kā par vaļīgu? ka līdz galam neizspiež?
Eļļu pats vēl neeesmu mainījis, to darīšu pavasarī, iekšā iepriekšējā saimnieka eļļa Valvoline...
tukšgaita it kā pie 1000-1100apgr/min, kad paaugstināti apgrieizieni, tad jau jā, sit pa īstam...
bija doma to sajūga kurvi paraut vaļā un palūrēt, kas tur ir, ir sadilis vai viss ok?

[ Šo ziņu laboja piter, 10 Feb 2010, 17:04:58 ]

Offline