Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Honda Africa Twin XRV750

AutorsZiņojums
abbestias
13. May 2019, 08:09#721

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 90

Braucu ar: Honda Africa Twin


13 May 2019, 01:08:23 mexa rakstīja:
Main fuse, iesledz aizdedzi, pamoki pie izjaukta, ja sajutisi kur silst tad buus kontakts

Īsti nesapratu, vai vari lūdzu sīkāk paskaidrot?

Offline

mexa
13. May 2019, 08:12#722

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Zalaa drosinata ligzdu skaties arii, galvenais drosinatajs, main fuse

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

abbestias
13. May 2019, 08:31#723

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 90

Braucu ar: Honda Africa Twin


13 May 2019, 08:12:46 mexa rakstīja:
Zalaa drosinata ligzdu skaties arii, galvenais drosinatajs, main fuse

Tas bija pirmais, ko apskatījos - viss kārtībā, drošinātājs tīrs, relejs strāvu cauri laiž.

Offline

mexa
13. May 2019, 08:54#724

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

spriegumu varbūt, strāvu diez vai mērīji , enīvei, pēc 30A fjūsa ir spriegums? ja ir->nakamais kjēdē pulkstenis?, tev tāds ir? tas barojas vislaik, ja nedeg, baudi viņa drošekli, ja tur pret akumulatora - klemmi ir 12V, bet pret massu nav, tu jau saprati. citādi nākamais ir aizdedzes slēdzis, kaut ar indikatoru baksti kur pazūd, un kad pazūd ar ieslēgtu aizdedzi ej sākot no akuma-tie mirst arī tā-mēri, viss bumbās, ierubī aizdedzi-0 iekšējais aprāvums...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

abbestias
20. May 2019, 18:56#725

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 90

Braucu ar: Honda Africa Twin


13 May 2019, 08:54:31 mexa rakstīja:
spriegumu varbūt, strāvu diez vai mērīji , enīvei, pēc 30A fjūsa ir spriegums? ja ir->nakamais kjēdē pulkstenis?, tev tāds ir? tas barojas vislaik, ja nedeg, baudi viņa drošekli, ja tur pret akumulatora - klemmi ir 12V, bet pret massu nav, tu jau saprati. citādi nākamais ir aizdedzes slēdzis, kaut ar indikatoru baksti kur pazūd, un kad pazūd ar ieslēgtu aizdedzi ej sākot no akuma-tie mirst arī tā-mēri, viss bumbās, ierubī aizdedzi-0 iekšējais aprāvums...

Tikai informācijai. Problēma atrisināta, bet dīvaina. Vainīgs bija lielais masas vads, kontakts pie motora. No ārpuses viss smuki un stingri, bet atskrūvējot, kontaktvirsma bija pārklājusies ar tādu kā stiklveida pārklājumu - viss notīrīts un dzīvība atgriezusies. Ceru ka šī būs pēdējā ķibele šosezon! Lai visiem forša sezona!

Offline

RVarkals
21. May 2019, 15:26#726

Kopš: 10. Dec 2014

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Africa Twin


16 Apr 2019, 00:25:07 martinss rakstīja:

Paskatījos mailu arhīvā, es pirku no HONDA CBR 600 RR PC40.
Vadus gan štekeros krimpēt vajag nevis lodēt. Transporta līdzekļos, kur daudz vibrāciju, parasti ir tā pieņemts darīt.




UPD:

Paņēmu šādam CBR paredzēto RR. Jaunu, TourMax.
Stators tjipa nav salaidis uz īso nekur, visos dzeltenajos vienāda pretestība.
Jauns YUASA aķis, tagad tukšgaitā rāda 14,2-14,3 tjipa viss bumbās.
Indikators panelī ir, bet laikam voltmetrs būs labāk. Doma uzmakarēt pa virsu kādu CPU fēnu, lai pūš to RR kad šim karsti paliek.

Paldies par ekvivalenta RR norādīšanu. Tas bija ātrāk nekā gaidīt no aizokeānijas Shindengen MOSFET.

Pie viena, varbūt ir vēl kaut kas, ko notestēt, lai var droši justies? Tb, vai skatīties, ko stators dod ārā pie ieslēgta dzinēja vai vēl kāds lādēšanas ķēdes tests kam iziet cauri, lai var mierīgu prātu braukt?

Offline

valdis_lv
22. May 2019, 08:23#727

Kopš: 11. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 21

Braucu ar: PL2 '61 / JU2k '69 / XRV750 RD07 '93

Varbūt kādam āfrikānim uz nagliņas stāv lieki priekšējie bremžu diski? Vajag meža komplektam, atlīdzību sarunāsim.

Offline

martinss
22. May 2019, 09:45#728

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Voltmetru, ja ir iespēja, protams, ir labāk uzlikt, uzreiz redzi kas notiek.

Ventilatoru iesaku uzlikt kopā ar kādu termokontroli, gan jau tagad ir kas gatavs, kam var vienkārši palaist cauri barošanu uz ventilatoru un tas ieslēgs to kad temperatūra būs virs noteikta lieluma uz regulatora korpusa.
Ventilatoru pameklē slēgtajiem gultņiem vai vismaz gultņiem, parastie uz buksītēm (klusāki, kam uz moča nav nozīmes) tur ilgi nedzīvos.

Ja pretestība vienāda visos tinumos un nav pilnīga nulle, gan jau būs ok un var nesatraukties. Pat nevaru iedomāties, ko tur vēl speciāli tinumos pārbaudīt. Ja būs voltmetrs, pats redzēsi kā viss strādā zem slodzes utt.

Ja ir ar ko, izolācijas pretestību var pārbaudīt.

Profilaksei var iziet cauri visiem štekeriem un notīrīt to kontaktus ar speciāli tam domātajiem pūšamajiem līdzekļiem. Un masas vada kontaktu uz motoru pārbaudīt, notīrīt, sasmērēt (ir speciāli līdzekļim šim mērķim, es izmantoju to, kurš akumulatoru klemmēm domāts).

Tas CBR orģinālais relejs jau ari ir Shindengen MOSFET, pirku tepat Vācijas ebay... Man liekas, ka pat jaudīgāks nekā orģinālais Transalpa, jau neatceros detaļās...


21 May 2019, 15:26:23 RVarkals rakstīja:

UPD:

Paņēmu šādam CBR paredzēto RR. Jaunu, TourMax.
Stators tjipa nav salaidis uz īso nekur, visos dzeltenajos vienāda pretestība.
Jauns YUASA aķis, tagad tukšgaitā rāda 14,2-14,3 tjipa viss bumbās.
Indikators panelī ir, bet laikam voltmetrs būs labāk. Doma uzmakarēt pa virsu kādu CPU fēnu, lai pūš to RR kad šim karsti paliek.

Paldies par ekvivalenta RR norādīšanu. Tas bija ātrāk nekā gaidīt no aizokeānijas Shindengen MOSFET.

Pie viena, varbūt ir vēl kaut kas, ko notestēt, lai var droši justies? Tb, vai skatīties, ko stators dod ārā pie ieslēgta dzinēja vai vēl kāds lādēšanas ķēdes tests kam iziet cauri, lai var mierīgu prātu braukt?

[ Šo ziņu laboja martinss, 22 May 2019, 09:55:35 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

tarinsch-s
26. May 2019, 15:16#729

Kopš: 03. Dec 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 320

Braucu ar: honda AFRICA TWIN.-CRF 450-CR250

SVEIKS,TAUTA!!!
Šonedēļ beidzot palaidu savu AFRICU pēc 7 gadu stāvēšanas. Ieliku jaunu akumalatoru,lampas deg,viss darbojas,tosols līmenī,eļļa arī līmenī,MĒĢINU GRIEZT ar veco bezinu,nekādu dzīvības pazīmes.
Vecais benzins bija apmēram 3 litri,ielēju svaigu benģu,pēc 5 sek palaidaas,bez dūmiem,rīstīšanas un visādiem citiem blakus efektiem.
Nedomāju ka tik viegli palaidīsies
Tagad sāksim mainīt vissu, ķedi,zobrati,eļļa filtri un karboratora gumijas
un ta talāk......,sveces kuras neesmu skrūvējis arā ne reizi pa 14 gadiem,varbūt stulbi izklausās,bet fakts.

Offline

Sergejs80
26. May 2019, 19:55#730

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

Šausmas! Kā var mocis tik ilgi nostāvē nekustināts?

Offline

martinss
26. May 2019, 23:25#731

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Man transalps arī bija nostāvējis kopš 2017tā gada augusta nekustināts līdz šī gada maijam.
Karburatori bija sausi, izliet nebija ko. Pēc gada stāvēšanas parasti gan kaut kas iztek.

Akumulatoru arī nost neņēmu, tā arī stāvēja virsū visu laiku. Domāju, ka būs trupiks, pieliku pie lādētāja, tas uzrādīja, ka ap 80% pilns- varēju arī neņemt nost un braukt tāpat.
Starp citu, paskatījos kad es pirku to želejnieku akumulatoru- 2011 gada maijā. 8 gadi šādi jams uz ielas nostāvējis cauru gadu. Bija vērts tos iztērētos 58eur toreiz. Lētie drazas jau par lielāku summu būtu nomiruši ar šādu "režīmu"...

Tālāk kā parasti, noņēmu benzīna krāna vakuuma šļauku, pats "uztaisīju" vakuumu kamēr karburatoros satecēja benzīns (lai nav lieki jākurbulē), burtiski uzsitu pa startera pogu un mocis ierūcās kā tiko braukts.

Visu cieņu vecajām Hondām!

ps. šrotwāgens man ar ~7 gadus vecu benzīnu bākā pieleca diezgan viegli. Bet nu autosam bāka arī nav īsti vaļēja kā mocim.


26 May 2019, 19:55:46 Sergejs80 rakstīja:
Šausmas! Kā var mocis tik ilgi nostāvē nekustināts?

[ Šo ziņu laboja martinss, 26 May 2019, 23:29:07 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

eddie
26. Jun 2019, 15:23#732

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R


25 Sep 2018, 17:43:54 eddie rakstīja:
Cita starpā - mans Tripmasters nosprāga. Pat nesaprotu, kur varētu būt bēda.. vai tiešām no mana lodējuma. Taču pēc tam tak izbraucu līkumu, strādāja kā nākas. Lodēju arī uzmanīgi, sanāca itin fiksi un, manuprāt, blakus esošās detaļas nepārkarsējot. Rezistors īstais, kā pēc grāmatas. Prieki, tā teikt, nebija ilgi..


Piemirsu atzīmēties par šo tēmu - tripmasters atkal strādā! Un vaina bija triviāla, aizlūzis plusa vads štekerī. Tur pienāk gan pastāvīgais pluss, gan ignition, attiecīgi, iepriekš uz ātru roku skatoties šķita, ka ar strāvas padevi viss kārtībā un visdrīzāk esmu nosvilinājis kaut kādu mikroshēmu ar savu lodāmuru.
Tas tā - lai iedrošinātu jūs arī ielodēt rezistoru savām Africām un tikt pie noklusētās fīčas!

Cita starpā - vakar izieta tehniskā apskate, līdz ar ko teorētiski tiek apsvērta doma par Africas nodošanu nākamam entuziastam. Steigas nekādas; cipars, par kuru būtu gatavs šķirties, varētu grozīties ap 2.5k (lieliski apzinoties sīkās nepilnības). Ja kāds ir meklējumos - PM, varam apspriesties.
No labumiem - trīs koferi, dugas, augstais stikls + papildstikliņš, leo vince izplūde (faking' tīkams tonis!), ķēde un pakaļējais zobrats nobraucis pāris tūkstošus, priekšā jauns ukraiņa zobrats, lai pasargātu šlices no tālākas dilšanas, pakaļā E09, priekšā TKC80, kuru atlikumus var apjaust bildē, piepīpētāja + usb ligzda, ir siltās ručkas (šobrīd noņemtas, dodu līdzi vai varu uzlikt atpakaļ), tikko kā uzlikti svaigi sintētiskie kluči priekšā un pakaļā, pārlasīti suporti, kādu laiku atpakaļ pāršūts un padarīts mīkstāks beņķis, stūrei distanceri, lai ērtāk kājās braucot, centrālā peka, voltmetrs (pareizāk sakot, sarkanā diode, kas brīdina, ja krītas lādēšanas spriegums- var pasargāt no priekšlaicīgas RR maiņas!), gēla akumulators... un gan jau vēl kaut kas. Ir arī ir laba signalizācija, ko gan šobrīd esmu noņēmis (bija aizdomas par elektrogļukiem, taču pie vainas izrādījās cits mezgls), to var ērti uzlikt atpakaļ. Meklējot elektrorūķi, pārgāju pāri pilnīgi visiem štekeriem, rūpīgi iztīrīju, šo to pārlodēju un kārtīgi noizolēju.

Bilde ieskatam (noputējis!):

[ Šo ziņu laboja eddie, 26 Jun 2019, 15:27:01 ]

Offline

Zais
24. Jul 2019, 12:52#733

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1217

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai

Vecums nenāk viens... Kā jūs cīnāties (ja cīnāties) ar gumiju novecošanu? Man sāpe ir Āfrikas pagriezienu lukturi. Tiem gumijas jau sen saplaisājušas un nupat stāvošam viena no gumijām vienkārši pārlūza. Ir jēga mēģināt labot, vai vienkāršāk nopirkt vietā jaunus? Var būt, ka ar šo pats jau atbildēju uz savu jautājumu.

-----------------
Nē nu jā

Offline

martinss
24. Jul 2019, 12:59#734

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Ja gumija ir beigta, tad viņa ir beigta, japērk vien jauna detaļa.
Citādi, pie apkopēm, visas gumijas, kuras ir pa rokai, apstrādāju kārtīgi ar pūšāmo silikonu autosu durvju gumijām. Tā viņās daudz labāk saglabājas un ir cerība, ka nebūs tik drīz jāmaina.


24 Jul 2019, 12:52:27 Zais rakstīja:
Vecums nenāk viens... Kā jūs cīnāties (ja cīnāties) ar gumiju novecošanu? Man sāpe ir Āfrikas pagriezienu lukturi. Tiem gumijas jau sen saplaisājušas un nupat stāvošam viena no gumijām vienkārši pārlūza. Ir jēga mēģināt labot, vai vienkāršāk nopirkt vietā jaunus? Var būt, ka ar šo pats jau atbildēju uz savu jautājumu.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

maigonislapsa
24. Jul 2019, 13:42#735

Kopš: 02. Jun 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 25

Braucu ar: litrs+


24 Jul 2019, 12:52:27 Zais rakstīja:
Vecums nenāk viens... Kā jūs cīnāties (ja cīnāties) ar gumiju novecošanu? Man sāpe ir Āfrikas pagriezienu lukturi. Tiem gumijas jau sen saplaisājušas un nupat stāvošam viena no gumijām vienkārši pārlūza. Ir jēga mēģināt labot, vai vienkāršāk nopirkt vietā jaunus? Var būt, ka ar šo pats jau atbildēju uz savu jautājumu.

Šķiet bija Dārzciema ielā 13360 bez bojājumiem

Offline

garenais
29. Jul 2019, 20:27#736

Kopš: 26. Apr 2017

Ziņojumi: 22

Braucu ar: Honda Africa Twin

Kungi, pieņemu, ka jautājums muļķīgs, bet tomēr...
Vai Āfrikas degvielas sūknim ir jāstrādā nepārtraukti vai tikai iedarbinot uz īsu brīdi.

Offline

mexa
29. Jul 2019, 23:10#737

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Tu par karburatoru zemspiediena sukni? Nocim stradajot vinjam japumpe obligati, parejais ir opcija. Relejs barojas no spoles signala, palaiz vienreiz, pec idejas ka vienkars relejs

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

martinss
30. Jul 2019, 00:19#738

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Sūknis strādā visu laiku.
Avārijas situācijā var viņu apiet, to daļu benzīna, kura ir zem karburatoriem bākā, nevarēs izbraukt, citādi var mierīgi braukt bez sūkņa.


29 Jul 2019, 20:27:34 garenais rakstīja:
Kungi, pieņemu, ka jautājums muļķīgs, bet tomēr...
Vai Āfrikas degvielas sūknim ir jāstrādā nepārtraukti vai tikai iedarbinot uz īsu brīdi.




-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

mexa
30. Jul 2019, 09:03#739

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

var tikai avarijas gadijuma... karburators stradas savadak ja nebus pareiza spiediena, pludinja limenis nebus pec gramatas. Citadi suknis pats nelaus normali tecet benzinam ja paliks atslegts.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

eddie
06. Aug 2019, 15:17#740

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Man šķiet, ka nestrādā gan visu laiku.. Tur tā konstrukcija pašā sūknī tāda, ka savieno kontaktus, tikai nokrītoties spiedienam.
Un vēl jautājums, kā ar strāvas padevi. Ja atmiņa neviļ, pumpja relejam pienāca vads no tahometra. Ko tieši un kā tas regulē - nav ne jausmas. Varbūt arī neko neregulē, vienkārši padod strāvu tik tad, ja motors rpm>0.

[ Šo ziņu laboja eddie, 06 Aug 2019, 15:21:06 ]

Offline