Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Kawasaki

Tēma: Kawasaki KLE 500

AutorsZiņojums
Martins74
29. Jun 2010, 13:04#1

Kopš: 08. Apr 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 442

Braucu ar: Japāņu motorizētu divriteni

Sveiki!

Kāds varētu kaut ko pastāstīt par šo moci! Tā plusi, mīnusiem utt.. Doma iegādāties lai varētu pacēļotu, kā arī normāli pa mežu pavilkt. Thx!

Offline

eds
29. Jun 2010, 13:10#2

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu



pa baigiem dubļiem nepabrauksi, bet pa asfaltu/granti/pļavu ir zajebis. neesmu gan braucis ar citu ražotāju līdzīgiem brīnumiem, tāpēc par tiem neko nezinu komentēt.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

dropman
29. Jun 2010, 13:10#3

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

"Normāli" pa mežu vilksi neilgi, jo ātri sapratīsi ka normāli pa mežu ar tādu vilkt ir neinteresanti un sarežģīti svara un amortizācijas dēļ Es pirms gada "normāli" pa mežu vilku ar transalpu
Kā budžeta dualsports būs ok.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

skapis
29. Jun 2010, 13:15#4

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 338

Braucu ar: XR650R

Ka pirmais mocis derees gan celjoshanai, gan mezhu braukshanai.

[ Šo ziņu laboja skapis, 29 Jun 2010, 13:15:54 ]

Offline

Martins74
29. Jun 2010, 13:16#5

Kopš: 08. Apr 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 442

Braucu ar: Japāņu motorizētu divriteni

Thx.. bilde kļūst skaidrāka! Bet kāda tad būtu labākā alternatīva par max 2500Eur..?

Offline

eds
29. Jun 2010, 13:17#6

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


29 Jun 2010, 13:16:13 Sims rakstīja:
Thx.. bilde kļūst skaidrāka! Bet kāda tad būtu labākā alternatīva par max 2500Eur..?


apskaties manu iepriekšējo postu un ekipējumam arī sanāks.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

deMarco
29. Jun 2010, 13:23#7

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Es arī pētīju KLE un Transalp. Skatījos vēl Teneres (ar un bez S) un Āfrikas. Beigās paņēmu Transalpu - galvenokārt dēļ cenas/stāvokļa/aprīkojuma patīkamās attiecības.
Čomam ir KLE... nu mani kaut kā TA daudz vairāk uzrunāja, jo gribās cēlienu (TA gan tāpat šķiet, ka neiet. Varbūt tāpēc, ka ikdienā braucu ar R1 ). KLE man tāds mopēdiņš liekas.
Bet arī ar TA pa šosi vairāk par 120 nepatīk braukt. Pa granteni ir OK. Mežā svars liek sevi manīt

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

dropman
29. Jun 2010, 13:29#8

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

pats galvenais ir saprast ko grib darīt ar moci. Ja vajag braukt uz vāciju un pa vietējo purvu tad nekas labs nebūs.
Mežam pats būtiskākais ir svars un protams amortizācija.
Iesaku sameklēt hard enduro izvēles topiku un apskatīties tehniku ar ko mežā būs ko darīt.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Marko
29. Jun 2010, 13:40#9

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.

Braucu ar KLE gan ikdienā, gan pa mežu. Ja neinteresētu meži, tad ņemtu ielinieku, kā piemēram Hornet's, ja interesētu purvi un dubļi, tad ņemtu kādu hard enduro. Bet ņemot vērā, ka ka gribu braukt gan ikdienā gan pa mežu, tajā pašā laikā purvi un dubļi īpaši nesaista, tad KLE, manuprāt, ir labs variants
Pa kārtīgām smiltīm švaki iet, jo smags, bet pa meža/pļavu takām
Protams, pēc Hornta uzkāpjot uz KLE ir sajūta, ka KLE galīgi neiet, bet tas pēc brīža aizirstas

Offline

Edijs
29. Jun 2010, 13:52#10

Kopš: 19. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: BMW F800Gs

Man, un manai ģimenei, kopskaitā 3 gab., ir šie moči. Visam iepriekšteiktajam ir taisnība. Mocis pēc būtības ir lauku ceļotāja tips. Nav tādu īpašību, kas viņam būtu ideālas, vai lieliskas. Bet pats labākais, ka nav arī trūkumu priekš savas dzimtās Latviajs apceļošanas. Visur tiek uzsvērts, ka viņš ir ideāls, kā pirmais mocis', jaudas nav pārāk daudz, tas nozīmē arī mazāku risku...
Un pa to naudiņu...man liekas tas ir lielisks pirkums. Ar moci esmu apmierināts 100%, un gaidu nākamos treknos gadus, lai varētu nopirkt citu....KTM

ievērtē šo zēnu http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=3980

[ Šo ziņu laboja Edijs, 29 Jun 2010, 14:23:05 ]

Offline

Martins74
29. Jun 2010, 14:02#11

Kopš: 08. Apr 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 442

Braucu ar: Japāņu motorizētu divriteni

Tad jau laikam jādauza būs cūciņa un jāskatās pēc viena KLE!

Offline

Martins74
29. Jun 2010, 14:26#12

Kopš: 08. Apr 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 442

Braucu ar: Japāņu motorizētu divriteni

Ka vienmēr! Cik cilvēku tik viedokļu... katram jau savs. Laikam bez reālas testēšanas skaidrībā te netikt!

[ Šo ziņu laboja Sims, 29 Jun 2010, 14:26:57 ]

Offline

dropman
29. Jun 2010, 14:29#13

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Es te redzu tikai vienu viedokli. Tas mocis ir universāls budžeta variants. Plusu viņam nav, un mīnusu par to cenu arī

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

eds
29. Jun 2010, 14:30#14

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


29 Jun 2010, 14:14:29 Bagars rakstīja:

29 Jun 2010, 13:15:32 skapis rakstīja:
Ka pirmais mocis derees gan celjoshanai, gan mezhu braukshanai.


Piekrītu, kā pirmais mo..

tā kā man tas nebija pirmais, tad otrā dienā pēc iegādes sapratu, ka tas ir nemocis, jeb drīzāk muocis. jauda/svars attiecība cūkām, mežam klīrensa nav, uz asfalta nekāds,ļurīgs, kreisēšanas ātrums max ~120 km/h, tālāk kļūst nebaudāms, .. biju laimīgs, kad tiku no tā vaļā.
Bet tādai mierīgai braukšanai pa varoņpilsētas centra bedrainajām ielām - ļoti labs!

Der augumā līdz ~1.80m
Es jutos kā uz poketa , divatā labāk nebraukt..


tev kautkāds kreisais būs patrāpījies. pa štrāsi 140 - 150 īzī
par to augumu - esmu kautkur 1.70 garš un nevarēju ar kājām zemi aizsniegt līdz nenoregulēju amīti uz pašu zemāko pozīciju. klīrenss - hvz, tur tev varētu būt taisnība.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

eds
29. Jun 2010, 14:51#15

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


29 Jun 2010, 14:47:09 Bagars rakstīja:
Kā jau teicu, virs 120 kļūst nebaudāms.
Jā, īzī. bet gribu redzēt cik ilgi tu to īzī 150 varēsi izturēt. Man po, kreisais vai labais. tiku no tā vaļā, kad tam bija 570 km nobraukums


~es tā kruīzēju no Saldus līdz Liepājai = ~100 km. Tālāk nekur neesmu blandījies.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

deMarco
29. Jun 2010, 15:09#16

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


Bla bla bla...

tev kautkāds kreisais būs patrāpījies. pa štrāsi 140 - 150 īzī
par to augumu - esmu kautkur 1.70 garš un nevarēju ar kājām zemi aizsniegt līdz nenoregulēju amīti uz pašu zemāko pozīciju. klīrenss - hvz, tur tev varētu būt taisnība.


Ja tu grozīji atseperes skrūvi (gredzenus), tad varu iepriecināt, ka esi ami galīgi škērsām saregulējis! Tie tam nav domāti. Ar to regulē preload, nevis augstumu (regulējot to, gan mainās arī augstums). Lai regulētu augstumu maina piekares ķegas vai kā savādāk

Tagad tev aizmugurējā piekare nestrādā kā vajag

[ Šo ziņu laboja deMarco, 29 Jun 2010, 15:09:50 ]



-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

eds
29. Jun 2010, 16:24#17

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


29 Jun 2010, 15:09:11 deMarco rakstīja:

Bla bla bla...

tev kautkāds kreisais būs patrāpījies. pa štrāsi 140 - 150 īzī
par to augumu - esmu kautkur 1.70 garš un nevarēju ar kājām zemi aizsniegt līdz nenoregulēju amīti uz pašu zemāko pozīciju. klīrenss - hvz, tur tev varētu būt taisnība.


Ja tu grozīji atseperes skrūvi (gredzenus), tad varu iepriecināt, ka esi ami galīgi škērsām saregulējis! Tie tam nav domāti. Ar to regulē preload, nevis augstumu (regulējot to, gan mainās arī augstums). Lai regulētu augstumu maina piekares ķegas vai kā savādāk

Tagad tev aizmugurējā piekare nestrādā kā vajag


nedirs. man tur viss strādā kā vajag. ja nebūs slinkums un atcerēšos, tad nofočēšu vakarā un parādišu ko es tur darīju.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

dzivnieks
29. Jun 2010, 16:40#18

Kopš: 15. Sep 2008

Ziņojumi: 555

Braucu ar: Hayabusa

KLE nav ne vainas, ieliek tadas pashas klases 650 kubigajiem, vienigias minus kas ir pec manam domama lieliem gabaliem benkjis nav erts. Nu un protams parkapjot no jaudigaka liekas ka neiet. Nav bijushas nekas problemas ne ar ko.

Offline

dropman
29. Jun 2010, 17:01#19

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525


29 Jun 2010, 16:40:13 shakalx rakstīja:
KLE nav ne vainas,ieliek tadas pashas klases 650 kubigajiem, vienigias minus kas ir pec manam domama lieliem gabaliem benkjis nav erts. Nu un protams parkapjot no jaudigaka liekas ka neiet. Nav bijushas nekas problemas ne ar ko.

Kuri tie 650 kubigie ir kuriem "ieliek" un ko vispār nozīmē "ieliek"?

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

dzivnieks
29. Jun 2010, 17:05#20

Kopš: 15. Sep 2008

Ziņojumi: 555

Braucu ar: Hayabusa


29 Jun 2010, 17:01:26 dropman rakstīja:

29 Jun 2010, 16:40:13 shakalx rakstīja:
KLE nav ne vainas,ieliek tadas pashas klases 650 kubigajiem, vienigias minus kas ir pec manam domama lieliem gabaliem benkjis nav erts. Nu un protams parkapjot no jaudigaka liekas ka neiet. Nav bijushas nekas problemas ne ar ko.

Kuri tie 650 kubigie ir kuriem "ieliek" un ko vispār nozīmē "ieliek"?

Atkaribaa jaskatas kadaa disciplinaa bet piemeram BMW, uzraviens labaks.

Offline