Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kawasaki KLE 500
Autors | Ziņojums |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| BMW F650GS (2001) 0-100 km/h 5.5 seconds
KLE500 (1997-2001) 0-100 km/h 8.4 seconds
[ Šo ziņu laboja dropman, 29 Jun 2010, 17:28:03 ]
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
Edijs | | Kopš: 19. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 119
Braucu ar: BMW F800Gs
|
29 Jun 2010, 17:27:08 dropman rakstīja:
BMW F650GS (2001) 0-100 km/h 5.5 seconds
KLE500 (1997-2001) 0-100 km/h 8.4 seconds
Redz, priekšrocība tāda, ka braucot ar KLE domāšanai ir 3 sekundes vairāk laika
...a pa bremzēšanu...labāk nerunāsim! [ Šo ziņu laboja Edijs, 29 Jun 2010, 17:35:56 ] | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Labi ka jūs ar humoru spējat uztvert to ka jūsu moči nav tie krutākie
Manam ktm toties lai aizbrauktu līdz kolkai ir divas reizes jāregulē vārsti un jāmaina pamatgultņi. Atpakaļceļā virzuļa maiņa.
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
|
deMarco | | Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
|
nedirs. man tur viss strādā kā vajag. ja nebūs slinkums un atcerēšos, tad nofočēšu vakarā un parādišu ko es tur darīju.
Nu labi labi Tikai iesaku, pirms sākt ko regulēt, iepazīties ar manuāli ko tieši tas regulējamais regulē.
Protams nav jau tā, ka amortizācija pārstāj strādāt, bet starpība ar pareizi saregulētu piekari un kreisi saregulētu ir milzīga
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| preload reguleshana ir domata lai kompensetu vaditaja/pasazhieru/bagazhas svaru. Nevis mocha augstuma reguleshanai. Augstumam ir dazhadi sedekli, atsaites un emo botas ar 10cm zoli.
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
ValtersS | | Kopš: 20. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 37
Braucu ar: KTM Adventure 640 R
| Pāris gadi atpakaļ, ja atmiņa neviļ 4, sanāca aizlidot uz Vāczemi un iepirkt vienu KLE 500 1997.gada ražojumu. Tā kā bija oktobra beigas un Bauskā mani sagaidīja sniegs, tad no laika apstākļu viedokļa mājupceļš nebija īpaši izdevies, bet kā pirmais ārzemju mocis likās vnk ārprātīgi kruti. Paņēmu ar ~22000km nobraukumu, pa ziemu un sekojošo vasaras sākumu nobliezu ja nemaldos 10-12 tukstošus līdz augustā man viņu nospēra... Pa to laiku piedzīvoju tikai eļļas/ķēdes/zobratu/kluču maiņas. Pārējais viss kā pulkstenītis. Pa granteni un mežu pēc krievu brīnumiem likās vnk super, pa šosi nemaz nerunājot...Jauda uz asvalta protams prasās lielāka, bet kuram tad tā nav? Motors strādā līgani un pieļauj kļūdas. Nav nekāds super ērtais tūrismnieks, bet bliest var mierīgi it īpaši pa Latvijas ceļiem. Ir braukts ar transalp`u, tas liekas stabilāks uz grunts, bet dinamikā nejutu starpību. off-road īpašības liekas pat varētu būt labākas. Tagad pateicoties treknajiem gadiem ir krīts un KTM 640 Adventure-R, 98.g., salīdzinot, kāča ir ritīgs vibrators ar neērtu beņķi, kam komplektā vajag garažu un instrumentu komplektu, bet amīšī un jaudas/svara attiecība neļauj brīvdienās ilgi gulēt un no darba aizbraukt pa taisno mājās... KLE kā pirmais mocis Latvijas apstākļos vnk lielisks, konkurents- transalp`s, sūzija ar saviem DR sēriju prasīja motora remontus, tāpēc neieteiktu,BMW GS un Yamaha Tenere nav braukti/ lietoti, tāpēc nekomentēšu, tikai BMW GS 650 der atcerēties par priekš. dakšas brāķiem... | Offline | | |
dzivnieks | | Kopš: 15. Sep 2008
Ziņojumi: 555
Braucu ar: Hayabusa
|
29 Jun 2010, 17:27:08 dropman rakstīja:
BMW F650GS (2001) 0-100 km/h 5.5 seconds
KLE500 (1997-2001) 0-100 km/h 8.4 seconds
Nestridos, man principaa tie rezultati pajaat.
Saku tik ka mocis ir ok, nav bijushas problemas. Parejos nesu baigi testejis ir sanacis braukt ar paris, plus tas ka vibrators mazaaks. | Offline | | |
JuriZ | | Kopš: 03. Nov 2008
Ziņojumi: 87
Braucu ar: KTM EXC
|
29 Jun 2010, 17:52:02 dropman rakstīja:
Labi ka jūs ar humoru spējat uztvert to ka jūsu moči nav tie krutākie
Manam ktm toties lai aizbrauktu līdz kolkai ir divas reizes jāregulē vārsti un jāmaina pamatgultņi. Atpakaļceļā virzuļa maiņa.
Ned..s! Manam jau 285 stunda rit, nekas no tevis piesauktā nav mainīts, pirms 30h pirmoreiz pieregulēju vārstus.. Mašina zverj..
----------------- Jo dziļāk purvā, jo vairāk ūdens!! | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| man tu to nestāsti, es lieliski zinu ka lc4 iet ilgi Toties tie kas brauc ar freewindiem un kle parasti domā ka viss kas ir ktm bus pec katra brauciena jaremontee, tapec ari par to regulari ierecu [ Šo ziņu laboja dropman, 29 Jun 2010, 21:24:56 ]
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 581
Braucu ar: LC4 Adventure
|
29 Jun 2010, 21:36:12 goodlive rakstīja:
tie kas brauc ar freewindiem un KLE ļoti labi zin, ka šie moči ir stipri uzticamāki nekā KTM, var jau būt, ka par KTM ir pārspīlēts par remontēšanu, bet tik un tā viņi lūzt stipri biežāk
Tapēc ka ar KTM Brauc
Bet vispar te jau oftopoic panesies.
Kā jau teica par to KLE-ne šis ne tas bet slikts nav. [ Šo ziņu laboja feciic, 29 Jun 2010, 21:43:55 ] | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Un tagad sakiet godīgi, ja freewindi un kle un dominatori maksātu tik cik KTM, ko Jūs kungi pirktu?
Offtopiks tiešām aizgāja. KLE var pirkt, bet ir jāsaprot ka tas ir kompromisa mocis. Ja to apzinās, tad domāju ka nevajadzēs vilties.[ Šo ziņu laboja dropman, 29 Jun 2010, 21:46:41 ]
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| uz šīs nots arī nobeigsim mūsu jauko diskusiju
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
motoTurer | | Kopš: 22. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: XF560
| Ieliešu mazliet eļļu ugunī. Netā uzgāju kādu vecu topiku (no 2006). Kāds jau mēģinājis risināt šo tēmu. urla | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Es jau nobijos ka tūlīt būs kautkas jāatspēko, bet tur rakstīts pat ļoti pareizi. Domāju ka ir atbildēts uz jautājumu kapēc jāpērk KTM ja var pirkt KLE
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
dzivnieks | | Kopš: 15. Sep 2008
Ziņojumi: 555
Braucu ar: Hayabusa
|
29 Jun 2010, 22:57:12 motoTurer rakstīja:
Ieliešu mazliet eļļu ugunī. Netā uzgāju kādu vecu topiku (no 2006). Kāds jau mēģinājis risināt šo tēmu. urla
Nu nekas jau te kruts netika pateikts. cilveks kam patik gazt pa trasi un mezhu izsaka domas ka parketnieku enduro nekam neder. Viens pratigs teikums gan bija ka visi mo ir labi ja tos pielieto lietaa kam tie ir paredzeeti. | Offline | | |
ValtersS | | Kopš: 20. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 37
Braucu ar: KTM Adventure 640 R
|
29 Jun 2010, 21:55:47 goodlive rakstīja:
ja KLE maksā mazāk un viņš ir uzticamāks un ilgāk kalpojošs, kāda vella pēc ir vajadzīgs KTM?
Ja tev ir labs uzticams, dūšīgs latvju sievišķis, kura pat labi gatavo un dara visu pēc tavām vēlmēm, es tik un tā ņemu to, kura mani izkniebj tā ka maz neliekas un vienmēr prom dototies (lasīt: slēdzot garažu ciet) gaidi, kad atgriezīsies un ņemsies no jauna, neskatoties uz to, ka ir nepieciešama ilgāka priekšspēle (saprast: 10.muciņa un skrūvgrieznis rokās)... bet ne slikta vārda par KLE, jo kalpo godam visās situācijās! | Offline | | |
Martins74 | | Kopš: 08. Apr 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 442
Braucu ar: Japāņu motorizētu divriteni
| Jess... Lieta skaidra un sievai ar būs ar ko izgāst! Tagad Jūtos spečuks kas attiecas uz KLE
Case closed! | Offline | | |
Jaaniits | | Kopš: 21. Jul 2008
Ziņojumi: 39
Braucu ar: SLR 650, Jawa 634
|
29 Jun 2010, 14:17:12 genaadijs rakstīja:
žēl, ka nevaru atrast bildes, kur un kā skapis ar KLE500 vizinājās
Es ar redzot kā Skapis brauca ar KLE sapratu ka nav jāmeklē vaina mocī Braukt jāmāk,
Nupatkā ar KLE Krimu izbraukāju gan Arabata strēli gan kalnu pārejas ar ceļiem kas nev kopš CCCP laikiem remontēti un taisīti,
Šis mocīts ir kā ērts universāls pārvietošanās līdzeklis der visiem ceļiem un neceļiem , Ja brauc ar galvu visur var izbraukt un aizbraukt,
Protams šim nav ģeniāla dizaina vai tehnisku fīču par ko jūsmot un pulēt
Man patīk braukt!!!![ Šo ziņu laboja Jaaniits, 30 Jun 2010, 13:34:33 ] | Offline | | |
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
30 Jun 2010, 13:33:22 Jaaniits rakstīja:
29 Jun 2010, 14:17:12 genaadijs rakstīja:
žēl, ka nevaru atrast bildes, kur un kā skapis ar KLE500 vizinājās
Es ar redzot kā Skapis brauca ar KLE sapratu ka nav jāmeklē vaina mocī Braukt jāmāk,
Nupatkā ar KLE Krimu izbraukāju gan Arabata strēli gan kalnu pārejas ar ceļiem kas nev kopš CCCP laikiem remontēti un taisīti,
Šis mocīts ir kā ērts universāls pārvietošanās līdzeklis der visiem ceļiem un neceļiem , Ja brauc ar galvu visur var izbraukt un aizbraukt,
Protams šim nav ģeniāla dizaina vai tehnisku fīču par ko jūsmot un pulēt
Man patīk braukt!!!!
Es nobraucu divus gabalus un paliku par vinu labas domas.Paris lietas gan labak sakartot uzreiz,tas ir,priekseja daksa biezaku ellu un 4cm trubas virs atsperem un aizmugurejam amortinam 12mm saibu zem atsperes.Tad var nokrauties un celot ka ari palekat pa tanka celiem.Par jaudu runajot,ja prats un pieredze ir tad motoru ari var saskruvet ta kad 650 Transalpu starta izcert,pec savas pieredzes. | Offline | | |
kasinsh79 | | Kopš: 30. Jun 2010
Ziņojumi: 433
Braucu ar: Tagad - tikai ar auto :(
| Ar KLE ir pabraukāts pa mežu - nu pa pirmo
Jā, varētu būt vieglāks, varētu būt asākas bremzes. Citādi gan kā tāds uzticams darba zirgs.
Šausmīgi vienkāršs, bet nevis vienkārši šausmīgs | Offline | | |
|
|