Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Kawasaki

Tēma: Kawasaki KLE 500

AutorsZiņojums
dzeervijs
18. Oct 2010, 10:00#41

Kopš: 26. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: YZ250

kaads no KLEistiem gadienaa nav uzlicis tail raizer (+25) savam aparaatam...? mosh kaads var padaliities iespaidiem vai vispaar ir jeega...?

http://www.bikefarmmv.de/EN/tail-riser/zeige_ar...l.php?fid=206144

Offline

Edijs
18. Oct 2010, 11:47#42

Kopš: 19. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: BMW F800Gs

Cik saprotu tiks palielināts motocikla aizmugures augstums. Arī beņķa augstums. Komplektā ar priekšējās dakšas darbībām (šaibas zem atsperēm, vai progresīvās atsperes) teorētiski būtu jāpalielinās klīrensam..??!!
p.s. ja gadījumā sūti, padod ziņu, es pievienošos (mazākas sūtīšanas izmaksas).

Offline

dzeervijs
18. Oct 2010, 12:39#43

Kopš: 26. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: YZ250

plaaninjsh ir pa ziemu uzcelt bishku mo un atstaat ilgai lietoshanai... tapee mekleeju infu prieksh darbiibaam... mosh izstaastiet kas pa shaibaam priekshaa, kaa un kaadu ellju mainiit dakshaa, mosh veel ko, jo progr. atsperes daargi sanaak...

Offline

Edijs
18. Oct 2010, 12:51#44

Kopš: 19. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: BMW F800Gs

Savam KLE veici esmu šādas darbības:
progresīvās atsperes priekšā~80 Eur, karburatorā lielākas dīzes, un adatas (pasūtīju Kawasaki), ~30 Ls, gaisa filtrs K&N~40 Ls.....izpūtēju izkastrēju (bija iekšā kaut kāds katilazators????), zvaigzīti priekšā -1 zobs (liekas ka tagad 15),....un zini braukšana daudz patīkamāka
Kawasaka servisā džeks strādā viens džeks (gara auguma), kurš iepriekš braukāja pats ar KLE...viņš var daudz ko ieteikt...
Protams dugas priekšā....i aizmugurē vajag
ā, idejas kur smelties: http://michel.erard.free.fr/500_KLE_e.html
un vēl : http://www.horizonsunlimited.com/ (tālāk caur meklētāju raksti Kawasaki KLE 500, un nedēļam vari lasīt, studēt)

[ Šo ziņu laboja Edijs, 18 Oct 2010, 12:54:11 ]

Offline

Bullis
18. Oct 2010, 13:04#45

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Un tas diizes nomainot pret lielākām stipri labak iet?

Offline

Edijs
18. Oct 2010, 13:23#46

Kopš: 19. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: BMW F800Gs


18 Oct 2010, 13:04:00 Bullis rakstīja:
Un tas diizes nomainot pret lielākām stipri labak iet?

man ir 06 gada KLE, un ja skatās specifikācijās, tad KLE 1993 gada ir jaudīgāks, par h.v.z cik zs., iemesls..kaut kādas eko normas. prakstiski ielikumu karburatorā tās dīzes un adatas no 93 gada modeļa (par gadu varu sameloties!!!), ā un arī gaisa ieņmešamas vāks ar snīpi ir cits (lielāks caurums).
Kopā viss šis, ieskaitot Filtru...padara manāmi jestrāku moci, it sevišķi zemo apgriezienu zonā.
BET .... arī degvielas patēriņš +0,8 Litri.
Un, ja tā pavisam godīgi, mocis braukšanai ir patīkamāks ļoti...Bet MEGA jaudas pieaugums tas nav... Lai saprastu, ir vai nav vērts...atbrauc ciemos, pabrauc ar manējo...izdomāsi pats!

Offline

Bullis
18. Oct 2010, 13:27#47

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

A nu manam tādā gadījumā jau ir tās vecā tipa dīzes...

Offline

dzeervijs
18. Oct 2010, 13:49#48

Kopš: 26. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: YZ250

veel kaukur izraku, ka no GPZ liek iepluudei kautko...

Offline

Bullis
18. Oct 2010, 16:52#49

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Domāju, ka iesākumā pietiktu paspēlējoties ar zvaigznēm, uzlikt kaut vai priekšējo par pāris zobiem mazāku un skatīties kas notiek...

Offline

Edijs
19. Oct 2010, 12:14#50

Kopš: 19. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: BMW F800Gs

protams ka spēlēšanās ir laba lieta, bet manējā pieredze liecina, ka maz efektīva. Tāpēc labāk pietaupīt to naudiņu benzīnam, lai var vienkārši vairāk izbraukāties nākamajā sezonā. Arī šī vēl nav galā. Un nevajag no motocikla prasīt OFrouda sasniegumus, kā arī ātruma rekordus. Apceļošanai pa dzimto zemi, tas ir Zupper dampis

Offline

Jaaniits
19. Oct 2010, 13:21#51

Kopš: 21. Jul 2008

Ziņojumi: 39

Braucu ar: SLR 650, Jawa 634

Piekdien uzlku Savam Mitas E-09 ,Svētdien notestēju, starpiba vienkārsi ahujenā tagad šaustu sevi nafig vajadzēja tik ilgi muļāties ar visām iepriekšējām ,

Offline

dropman
19. Oct 2010, 13:38#52

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Gan jau drīz sapratīsi ka stulbajam 17 collu diskam normālas riepas nevar dabūt un gribēsi 18 collas lai var uzlikt normālu pumpeni. Tad gan būs ahujennā starpība.
pa kreisi mefo krosa riepa ar 18mm protektoru. Pa labi mitas e09 ar 12mm protektoru (nodilis tur ir 0.5mm).


-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Jaaniits
19. Oct 2010, 13:49#53

Kopš: 21. Jul 2008

Ziņojumi: 39

Braucu ar: SLR 650, Jawa 634

Mēs te runajam par KLE500 , manuprāt te vairs nav ko uzlabot, tad jāmaina mocis,
Turklāt ar šīm riepām man liekas ka motors vairs nifiga nevelk un ātrums pa meža ceļiem ar šo smago dzelzi jau tā ir krietni par lielu,

[ Šo ziņu laboja Jaaniits, 19 Oct 2010, 13:51:28 ]

Offline

dropman
19. Oct 2010, 13:56#54

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Nu es jau nesaku ka tagad uz kle jaliek 18" aploce un japarspiekjo Tapat tur nekas nesanaks.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

dzeervijs
19. Oct 2010, 14:05#55

Kopš: 26. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: YZ250

nu a pa asfaltu ar Mitas E-09 nav suudiigi braukt...?

Offline

Jaaniits
19. Oct 2010, 14:08#56

Kopš: 21. Jul 2008

Ziņojumi: 39

Braucu ar: SLR 650, Jawa 634


19 Oct 2010, 14:05:13 dzeervijs rakstīja:
nu a pa asfaltu ar Mitas E-09 nav suudiigi braukt...?


Pa gruntaku staigā/peld mazāk nekā pa asfaltu
Bišku jāpiedomā pie braukšanas ...kā vienmēr,

Offline

martinss
19. Oct 2010, 17:38#57

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Kapec nesanaaks?

http://www.youtube.com/watch?v=_Lrk1CfYvyE

Ar smagjiem enduro tapat var smuki nesaaties, tikai ir viens minuss- jamak braukt. Nu un galigaa purvaa ari nav ko dariit.


19 Oct 2010, 13:56:31 dropman rakstīja:
Nu es jau nesaku ka tagad uz kle jaliek 18" aploce un japarspiekjo Tapat tur nekas nesanaks.

[ Šo ziņu laboja martinss, 19 Oct 2010, 17:38:52 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

dropman
19. Oct 2010, 18:18#58

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

nesanaks tapec ka domaju ka tur vietas standarta dakshai pamaz. Manaa bilde mitas vs krosa riepa redzams par cik atshkiras kopejais riepas augstums.
Iespejams ka iemanit var 18 aploci ar 18 riepu, bet noteikti ne 120/100 (140/80) izmeru.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

JANCUX
20. Oct 2010, 14:21#59

Kopš: 17. Aug 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 18

Braucu ar: KLE500; YZ426F

Čau visiem!
Braucu ar KLE apmēram 3 gadus.
Īsumā sakot uzticams mocis pa šo laiku nekas īpaši nav mainīts ja neskaita eļļas maiņas un abu riepu maiņas, drīz atkal jāmaina aizmugurējā.
Pa grants ceļiem diezgan ērti pārvietoties, pilsētā ja motoru iegriež virs 4t apgriezieniem, jaudas pietiek, bet uz šosi gan jūt zirdziņu trūkumu.
Manuprāt labs kompromiss ja gribi skaistu endūru ar kuru nav kauns arī pa centru pavizināties .
Un nav tik traki mežā ar var iebraukt un pat tikt no tā ārā paša spēkiem

[ Šo ziņu laboja JANCUX, 20 Oct 2010, 14:22:53 ]

Offline

dzeervijs
20. Oct 2010, 14:40#60

Kopš: 26. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: YZ250

principaa mocis labais, vot vieniigais kas iisti laikam pie sirds neiet ir vizuaalais...

Offline