Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Ķēde vs. siksna

AutorsZiņojums
peecis
25. May 2011, 09:41#81

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


25 May 2011, 00:42:15 martinss rakstīja:

Nevizhiigi kopjot (smereju tikai kad zvadz, nekad netiriiju) braucot pa granteneem utt, man kede nogaja ap 50 000km. Var jau buut ka maz, bet praavam baram ar kardaniem peec tadiem nobraukumiem arii iet ne visai gludi un tad izmaksas jau pavisam citas... Lai gan man uz kardanu skatiities nav ko, tadus ritenja gajienus, kaa enduro, ar kardanu ir problematiski dabuut...
Principaa man patiktu siksna, bet pastav risks vinu sajaat ietinot vinjaa zarus (reali gadijumi pasham ar kedi samalot kokus kad pa krumiem vizinaajos).
Rokas smerejot keedi, neesmu nosmerejis, jo smereju keedi.

Bet ta ir mana izvele, citiem kriteriji citi un arii izvele cita.


mjā, bmw reduktoriem nav tā labākā slava

lai gan dominatoram esmu nomainījis 3 ķēdes komplektus, patiešām lēti nav un čakars ir + arī man ir gadījies ieraut ķēdē zaru un naktī eļļainām rokām mežā čakarēties.

taisnība gan arī tiem, ka ķēdiniekam parasti visu pakaļrumbu vajadzības gadījumā turpat mežā var arī pārlasīt (ja nav ierūsējusi asīte )

[ Šo ziņu laboja peecis, 25 May 2011, 09:42:26 ]



-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

and
25. Sep 2015, 14:41#82

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 163

Braucu ar: Triumph Tiger Explorer

Kā pārliecināts kardānists, kurš saukā ķēžu braucējus par netīriem šmuļiem, varu pateikt, ka esmu vīlies šajā mezglā. Iespējams, ka kardāni ir tiešām opjiem paredzēti. Esmu nokāvis kādus 3 reduktorus krievu smagajiem močiem, kādus 3 bmw un 2012 gada triumfam kardāna krusti neizturēja uztaisot sīku staļingradu pakaļdakšā.
Nākamo moci izvēloties noteikti apsvēršu arī ķēžiniekus Ķēdi un zobratus vismaz nav dārgi kautkur pa pastu aizsūtīt.

[ Šo ziņu laboja and, 25 Sep 2015, 14:43:33 ]

Offline

Archy96
25. Sep 2015, 14:51#83

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13369

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


25 Sep 2015, 14:41:56 and rakstīja:
Kā pārliecināts kardānists, kurš saukā ķēžu braucējus par netīriem šmuļiem, varu pateikt, ka esmu vīlies šajā mezglā. Iespējams, ka kardāni ir tiešām opjiem paredzēti. Esmu nokāvis kādus 3 reduktorus krievu smagajiem močiem, kādus 3 bmw un 2012 gada triumfam kardāna krusti neizturēja uztaisot sīku staļingradu pakaļdakšā.
Nākamo moci izvēloties noteikti apsvēršu arī ķēžiniekus Ķēdi un zobratus vismaz nav dārgi kautkur pa pastu aizsūtīt.



Kardāns ir domāts tiem, kuri ir pārāk tizli, lai ieeļļotu ķēdi - respektīvi opjiem

Bet ja runāt nopietni, tad ir milzum daudz kardānmoču, kuriem ar šo mezglu nav nekādu problēmu, tā kā te ir jāskata katrs modelis individuāli klāt vēl pierēķinot īpašnieka līkrocības faktoru

[ Šo ziņu laboja Archy96, 25 Sep 2015, 14:52:58 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

and
25. Sep 2015, 15:24#84

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 163

Braucu ar: Triumph Tiger Explorer


25 Sep 2015, 14:51:12 Archy96 rakstīja:

Kardāns ir domāts tiem, kuri ir pārāk tizli, lai ieeļļotu ķēdi - respektīvi opjiem

Bet ja runāt nopietni, tad ir milzum daudz kardānmoču, kuriem ar šo mezglu nav nekādu problēmu, tā kā te ir jāskata katrs modelis individuāli klāt vēl pierēķinot īpašnieka līkrocības faktoru


Cik esmu dzirdējis, gandrīz visiem eiropas močiem ar kardāniem ir diezgan regulāri problēmas, lai brauktu ar līkām vai taisnām rokām
Ok, pidrasīties un gultņus pārbaudīt regulāri ir tas pats kas eļļot ķēdi. Nah man tādu kardānu nevajag

Offline

VATERLAND
25. Sep 2015, 15:33#85

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3009

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


25 Sep 2015, 15:24:18 and rakstīja:

25 Sep 2015, 14:51:12 Archy96 rakstīja:

Kardāns ir domāts tiem, kuri ir pārāk tizli, lai ieeļļotu ķēdi - respektīvi opjiem

Bet ja runāt nopietni, tad ir milzum daudz kardānmoču, kuriem ar šo mezglu nav nekādu problēmu, tā kā te ir jāskata katrs modelis individuāli klāt vēl pierēķinot īpašnieka līkrocības faktoru


Cik esmu dzirdējis, gandrīz visiem eiropas močiem ar kardāniem ir diezgan regulāri problēmas, lai brauktu ar līkām vai taisnām rokām
Ok, pidrasīties un gultņus pārbaudīt regulāri ir tas pats kas eļļot ķēdi. Nah man tādu kardānu nevajag


te nu And var runāt par Triumfa zemo kvalitāti un ar to saistīto pieredzi. Kardāns rullē un par to nākas uztraukties daudz X mazāk kā par ķēdēm un siksnām. Vnk nevajag izvēlēties nepareizā rażotāja mo un modeli!

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 25 Sep 2015, 19:25:31 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

dusk
25. Sep 2015, 15:44#86

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1563

Braucu ar: HD FXR & Chevy Astro

bija man V-max. nopirku 10 g vecu. nobraucu vēl 8 gadus. pardevu, pagājuši vel 5 gadi. kardanam tikai eļļa mainīta, i to neregulāri.

-----------------
Veikals Motoland.
Artlērijas 45, Rīga
T. 29255587
www.motoland.lv

Offline

marcis
25. Sep 2015, 16:48#87

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2651

Braucu ar: S1000XR, RS50


25 Sep 2015, 14:41:56 and rakstīja:
Kā pārliecināts kardānists, kurš saukā ķēžu braucējus par netīriem šmuļiem, varu pateikt, ka esmu vīlies šajā mezglā. Iespējams, ka kardāni ir tiešām opjiem paredzēti. Esmu nokāvis kādus 3 reduktorus krievu smagajiem močiem, kādus 3 bmw un 2012 gada triumfam kardāna krusti neizturēja uztaisot sīku staļingradu pakaļdakšā.
Nākamo moci izvēloties noteikti apsvēršu arī ķēžiniekus Ķēdi un zobratus vismaz nav dārgi kautkur pa pastu aizsūtīt.



and, Tev jau sen, tātad, vajadzēja baznīcā svecīti nolikt

Ja salīdzina kardāna apkopi reizi pa 10k vai 20k, tad eļļu reduktorā var nomainīt ātrāk, nekā kvalitatīvi notīrīt un saeļļot ķēdi. Pie tam tas izdarāms ar tīrām rokām. Ķēde lai paliek maz- un nemotoriem. Baltajiem cilvēkiem ar lieliem motoriem paredzēts kardāns

Un, kā kāds rakstīja, ka 'ķēžu piekritējs' ar netīrām rokām līdz elkoņiem priecājas par 2% jaudas pieaugumu, salīdzinot ar kardānu

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

lomsz
25. Sep 2015, 16:52#88

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 809

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Siksna rullē...

Offline

dusk
25. Sep 2015, 17:12#89

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1563

Braucu ar: HD FXR & Chevy Astro


25 Sep 2015, 16:52:01 lomsz rakstīja:
Siksna rullē...

siksnai ir viens galīgi nepatīkams mīnuss, ja kardans pirms nobeigties gaudo, un tu vari izlemt likt mīksto vai tomēr kaut ko darīt lietas laba, tad siksna ,padla, vienkārši var pārplīst bez brīdinajuma!

-----------------
Veikals Motoland.
Artlērijas 45, Rīga
T. 29255587
www.motoland.lv

Offline

Naits
25. Sep 2015, 21:26#90

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5184

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Siksnai ir vēl viens mīnuss, to nomainīt ir čakarīgāk kā ķēdi

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

maniac
26. Sep 2015, 08:45#91

Kopš: 23. Jul 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 4876

Braucu ar: GL1800, XT600


25 Sep 2015, 15:33:38 VATERLAND rakstīja:

25 Sep 2015, 15:24:18 and rakstīja:

25 Sep 2015, 14:51:12 Archy96 rakstīja:

Kardāns ir domāts tiem, kuri ir pārāk tizli, lai ieeļļotu ķēdi - respektīvi opjiem

Bet ja runāt nopietni, tad ir milzum daudz kardānmoču, kuriem ar šo mezglu nav nekādu problēmu, tā kā te ir jāskata katrs modelis individuāli klāt vēl pierēķinot īpašnieka līkrocības faktoru


Cik esmu dzirdējis, gandrīz visiem eiropas močiem ar kardāniem ir diezgan regulāri problēmas, lai brauktu ar līkām vai taisnām rokām
Ok, pidrasīties un gultņus pārbaudīt regulāri ir tas pats kas eļļot ķēdi. Nah man tādu kardānu nevajag


te nu And var runāt par Triumfa zemo kvalitāti un ar to saistīto pieredzi. Kardāns rullē un par to nākas uztraukties daudz X mazāk kā par ķēdēm un siksnām. Vnk nevajag izvēlēties nepareizā rażotāja mo un modeli!

Aber piekrītu! Es kaut kā biju piemirsis, ka kardāns nav gluži pavisam neapkalpojams... Pirmo rezi eļļu samainīju pie kādiem 30000km. Bet neko - viss čikiniekā.

-----------------

Offline

Andreits
28. Sep 2015, 11:03#92

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s


25 Sep 2015, 15:33:38 VATERLAND rakstīja:

25 Sep 2015, 15:24:18 and rakstīja:

25 Sep 2015, 14:51:12 Archy96 rakstīja:

Kardāns ir domāts tiem, kuri ir pārāk tizli, lai ieeļļotu ķēdi - respektīvi opjiem

Bet ja runāt nopietni, tad ir milzum daudz kardānmoču, kuriem ar šo mezglu nav nekādu problēmu, tā kā te ir jāskata katrs modelis individuāli klāt vēl pierēķinot īpašnieka līkrocības faktoru


Cik esmu dzirdējis, gandrīz visiem eiropas močiem ar kardāniem ir diezgan regulāri problēmas, lai brauktu ar līkām vai taisnām rokām
Ok, pidrasīties un gultņus pārbaudīt regulāri ir tas pats kas eļļot ķēdi. Nah man tādu kardānu nevajag


te nu And var runāt par Triumfa zemo kvalitāti un ar to saistīto pieredzi. Kardāns rullē un par to nākas uztraukties daudz X mazāk kā par ķēdēm un siksnām. Vnk nevajag izvēlēties nepareizā rażotāja mo un modeli!


vāter, and tak uzrakstīja, ka 3 bmw reduktorus ir nokāvis, kura tad ir tā pareizā marka

P.S. sezonas noslēgumā satiku leiti ar tādu pašu r1100s kā man, viņš teica, ka 10 gadus braukājos un kardānam viss esot čiki, pēdējā laikā gan parādoties dīvaina vibrācija.

-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

VATERLAND
28. Sep 2015, 17:54#93

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3009

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


28 Sep 2015, 11:03:21 Andreits rakstīja:

25 Sep 2015, 15:33:38 VATERLAND rakstīja:

25 Sep 2015, 15:24:18 and rakstīja:

25 Sep 2015, 14:51:12 Archy96 rakstīja:

Kardāns ir domāts tiem, kuri ir pārāk tizli, lai ieeļļotu ķēdi - respektīvi opjiem

Bet ja runāt nopietni, tad ir milzum daudz kardānmoču, kuriem ar šo mezglu nav nekādu problēmu, tā kā te ir jāskata katrs modelis individuāli klāt vēl pierēķinot īpašnieka līkrocības faktoru


Cik esmu dzirdējis, gandrīz visiem eiropas močiem ar kardāniem ir diezgan regulāri problēmas, lai brauktu ar līkām vai taisnām rokām
Ok, pidrasīties un gultņus pārbaudīt regulāri ir tas pats kas eļļot ķēdi. Nah man tādu kardānu nevajag


te nu And var runāt par Triumfa zemo kvalitāti un ar to saistīto pieredzi. Kardāns rullē un par to nākas uztraukties daudz X mazāk kā par ķēdēm un siksnām. Vnk nevajag izvēlēties nepareizā rażotāja mo un modeli!


vāter, and tak uzrakstīja, ka 3 bmw reduktorus ir nokāvis, kura tad ir tā pareizā marka

P.S. sezonas noslēgumā satiku leiti ar tādu pašu r1100s kā man, viņš teica, ka 10 gadus braukājos un kardānam viss esot čiki, pēdējā laikā gan parādoties dīvaina vibrācija.


Andreit, acīmredzot, And ir jābūt arī leitim un nepietiek vnk ar 3 BMW un Triumfa laušanu

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

phaeton
28. Sep 2015, 19:24#94

Kopš: 20. Sep 2015

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 122

Braucu ar: XV 1700 /


25 Sep 2015, 21:26:52 Naits rakstīja:
Siksnai ir vēl viens mīnuss, to nomainīt ir čakarīgāk kā ķēdi


Ar sisnas piedziņu jau esmu nobraucis nepilnus 10.000 jūdzes un nekādas problēmas un braucu vēl jo projām.

Offline

Naits
28. Sep 2015, 19:33#95

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5184

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


28 Sep 2015, 19:24:20 phaeton rakstīja:

25 Sep 2015, 21:26:52 Naits rakstīja:
Siksnai ir vēl viens mīnuss, to nomainīt ir čakarīgāk kā ķēdi


Ar sisnas piedziņu jau esmu nobraucis nepilnus 10.000 jūdzes un nekādas problēmas un braucu vēl jo projām.

Un kā tas attiecas uz manu apgalvojumu

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Top.LV