Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Suzuki

Tēma: Suzuki Intruder VS 800

AutorsZiņojums
Naits
17. Mar 2013, 08:22#21

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Varbūt vajag sasinhronizēt tos karbuļus?
Kur viņš Tev pa ziemu glabājās un kas tika darīts. Tas dūms nav tad kad darbini ar čoku?

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

marelo
17. Mar 2013, 08:41#22

Kopš: 13. Oct 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 62

Braucu ar: xvz1300 Royal Star Venture

pa ziemu glabājās siltā telpā istabas temperatūrā. un dūmu sit arī bez čoka.

Offline

Naits
17. Mar 2013, 08:46#23

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

sāc ar sinhronizācij, pamēri kompresiju, paskaties gaisa filtrus.
Pabrauksi redzēsi vai eļļa zūd, tad arī varēsi domāt tālāk. Varbūt pāragri satraucies.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

spider
17. Mar 2013, 11:42#24

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Intruderiem ir viena klasiska "kaite". No stāvēšanas iesēžas aizmugurējā cilindra gredzeni. Vai nu tas vai nu eļļas noņēmējgumijas vārstiem izžuvušas vai galvas blīve. Vairāk tur dūmot nav kam.
P.S. Jautājums "mehāniķiem" - kāds sakars karburatoru sinhronizācijai un gaisa filtru pārbaudei ar motora dūmošanu un eļļas ēšanu?

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

Naits
17. Mar 2013, 16:01#25

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


17 Mar 2013, 11:42:06 spider rakstīja:
Intruderiem ir viena klasiska "kaite". No stāvēšanas iesēžas aizmugurējā cilindra gredzeni. Vai nu tas vai nu eļļas noņēmējgumijas vārstiem izžuvušas vai galvas blīve. Vairāk tur dūmot nav kam.
P.S. Jautājums "mehāniķiem" - kāds sakars karburatoru sinhronizācijai un gaisa filtru pārbaudei ar motora dūmošanu un eļļas ēšanu?

Dūmošana jau nav vienīgā problēma par ko tika jautāts
Un par eļļas ēšanu jau vēl skaidrības nav
Par vārstu blīvslēgiem Tev taisnība, tā intruderiem ir bieža lieta.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

marelo
18. Mar 2013, 08:42#26

Kopš: 13. Oct 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 62

Braucu ar: xvz1300 Royal Star Venture

pakonsultējos arī ārzemju forumos, šamie man iesaka pamēģināt ieliet fuel system cleaner, varbūt ka palīdzot???

Offline

marelo
18. Mar 2013, 14:26#27

Kopš: 13. Oct 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 62

Braucu ar: xvz1300 Royal Star Venture

šodien pārbaudiju kompresiju abos cilindros viss ok tatad eļļas gredzenus laikam varam izslēgt, vienā 12 otra 11.6 kaut kur neta atradu ka norma ir 10.

vel doma izjaukt karbulus un iztīrīt lai redz kas tur daras, tad padalīšos ar iznākumu ja ir kādi ierosinājumi liekat galdā!

Offline

lomsz
19. Mar 2013, 10:01#28

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

kompresija 12 kas? kilozvirbuļi? jābūt 1 ,300-1 ,600 kPa (185-228 psi)... paaugstināta kompresija arī ir defekts (piem. uzdegums)...service manual vari novilkt par brīvu iekš blackbear.ru ... pārbaudi dzesēšanas sistēmu, dūmot var dēļ beigtas galvas blīves... internetā pieejamie kalkulatori saka, ka minimālā kompresija 185 psi ir 13,2 kg/cm2... ja pareizi izmēriji, tad kompresijas tev tur nav nevienā cilindrā...

[ Šo ziņu laboja lomsz, 19 Mar 2013, 10:14:27 ]

Offline

Bikerman
30. Oct 2013, 15:01#29

Kopš: 31. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: Suzuki Intruder VS800

Braucu ar VS800, ir smuks!!! Un tas ir arī viss!
Dabūju no Vācijas pirms daudziem gadiem par mazām naudiņām. Kā izrādījās, lēti un labi nopirkt tomēr nav iespējams. Parādījās klaudzieni motorā, kas ar katru gadu tikai palielinājās. Izrādījās pamatgultņi- šāles.
Tagad atsauksmes.
Gaita. Aizmugurējie amortizatori izrādījās stipri par mīkstu. Kad pēc iebrauciena nemaz ne tik lielā bedrē, draudzene gandrīz salauza muguru, nomainīju uz cietēkiem no VS1400. Tagad ir OK. Priekšējās atsperes pastiprināju ar iemetinātām trubiņām. Priekšējās bremzes netur! Esot šī modeļa klasiska vaina. Uzliku suportu no baika, un tagad ir labi. Virs 120 km/h parādās nepatīkama vibrācija, tirpst rokas un kājas. Spoguļos neko sakarīgu nevar redzēt. Pie lielākiem ātrumiem tas laikam neesot vajadzīgs! Arī benzīna patēriņš pieaug nejēdzīgi.
Motora remonts. Konstrukcija šaumīga. lai atspriegotu sadales ķēdes vajadzīgi speciāli instrumenti. Es gan kaut kā iztiku. Spriegotāji atrodas cilindros, un klāt var tikt tikai izņemot motoru. Motors dalās uz pusēm vertikāli! Tas nozīmē, ka nevar tā vienkārši ielikt remontizmēra šāles un braukt tālāk. Šāles ir apaļas, un tās tiek iepresētas korpusā 180 grādu temperatūrā. Tas nozīmē, ka jānojauc viss līdz pēdējai detaļai. Pēc tam jāved uz koordinātu slīpmašīnu lai tās pieslīpētu līdz vajadzīgajam izmēram!!!
Konstrukcijas. Japānis laikam bijis stipri appīpējies konstruējot. Piemēram, lai tiktu pie startera ir jānoņem dekoratīvais vāciņš. Lai to noņemtu ir jānoņem tosola truba. Tātad jāizlaiž tosols, bet lai to uzpildītu jānoņem radiatora aizsargs... Starp citu, servisa manuālī rakstīts, ka tosola līmenis būtu jāpārbauda pirms katra garāka brauciena noņemot radiatora aizsargu.
Lai tiktu pie ventilatora, jānoņem radiators, izpūtēji, kāpslis un bremžu trose...
Pat lai tiktu pie tādas periodiski mainamas lietas kā gaisa filtri, jānoņem sānu bleķi, sēdeklis, bāka , stiprinājumi, un tad zem vadu saišķiem būs redzams vāciņš...
Karburatori. Diviem vienādiem cilindriem ir uzstādīti dažādi karburatori, kuri sinhronizējas ar trosītēm!!! Izregulējas regulāri. Ja pie slodzes iet labi, tukšgaitā nē, un otrādi. Pie tam parametri ik pa laikam mainās!
Sajūgam ir tendence slīdēt, arī ar jauniem diskiem un atsperēm.
Akumulators atrodas aiz motora pie aizmugurējā riteņa. Lietus laikā peld ūdenī, jo dubļusargs to neaizsargā.
Ieslēdzot aizdedzi, ieslēdzas arī gaismas, kuras startējot neizslēdzas! Ar jaunu akumulatoru jau nekas, bet ar pusnosēdušos ir problēmas, jo starta brīdī ir pārlieku liela slodze...
Tā varētu turpināt vēl un vēl...
Pozitīvi ir tas, ka ir kardāns! Nekādu problēmu, brauc tik, vienalga kur!
Tā kā esmu ieguldījis krietnas naudiņas, kādu laiku jābrauc, lai vismaz baudā atpelnās.



Offline

edmundo
30. Oct 2013, 20:44#30

Kopš: 14. Jun 2012

Ziņojumi: 131

Braucu ar: Suzuki DL1000, Honda CBF600, Jawa 250/559 un Jawa 638

IMHO Tu esi vnk nopircis pilniba sapistu luuzni. Man ir vs800, bremzes tur kaa jebkuram mocim ar vienu disku bremzi, vibraacijas pie 120 nav un ar karbjiem nav jaavingro. Vispaar konkeetais aparaats tiek razzots no 90. gadu saakuma un skaitaas ilgdziivotaajs. Piekriitu ka konstrukcija ir makkeniit anaala ( pameggini nomainiit vai palaadeet akki) un pakaleejie amiishi ir pa miikstu prieksh Latvijas celjiem. Bet paareejais atgaadina to cilvju staastus, kas nopeerk pilniibaa nojaatus mershus un staasta, ka mersis ir suuds unvisulaik jaalabo

-----------------
Hit the road, Jack!

Offline

schmiga
05. Apr 2014, 21:56#31

Kopš: 05. Apr 2014

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Vai kādam nav idejas, kur var dabūt intrūdera priekšas labā pagrieziena kronšteinu?

Offline

edmundo
05. Apr 2014, 22:54#32

Kopš: 14. Jun 2012

Ziņojumi: 131

Braucu ar: Suzuki DL1000, Honda CBF600, Jawa 250/559 un Jawa 638

Ir idejas. Ebay.com, louis.de vai aizvelcies uz motofavorītu un pasūti. Pieļauju, ja vēl daudz interneta saitu.

-----------------
Hit the road, Jack!

Offline

zona
05. Apr 2014, 23:09#33

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 280

Braucu ar: Intruderi un Dominatoru

Varbūt kāds ir savam intruderim upgreidojis pasažiera kāpšļus un plauktā stāv nevajadzīgs oriģinālais no kreisās puses. Labprāt atbrīvotu Jūs no viņa, protams par atlīdzību no manas puses.

-----------------
Ride hard, or stay home!

Offline

mrGrant
20. Aug 2014, 00:45#34

Kopš: 10. Aug 2014

Ziņojumi: 213

Braucu ar: HD

Suzuki Intruder VS800GL lietošanas pamācība https://www.dropbox.com/s/ag5i9hdke7snb4y/Suzuk...anual%201996.rar

Offline

mrGrant
24. Aug 2014, 10:36#35

Kopš: 10. Aug 2014

Ziņojumi: 213

Braucu ar: HD

Standarta izskats

Offline

ursus
24. Aug 2014, 19:38#36

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1136

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

kas motorā savādāks? VZ pret VS.
neņemot vērā piedziņu(kardāns=ķēde).

-----------------
JAWA

Offline

mrGrant
26. Aug 2014, 20:08#37

Kopš: 10. Aug 2014

Ziņojumi: 213

Braucu ar: HD

Dažādiem gadiem ir dažādas specifikācijas.

Offline

mrGrant
26. Aug 2014, 20:10#38

Kopš: 10. Aug 2014

Ziņojumi: 213

Braucu ar: HD

Intruder tuning: Eļļas temperatūras rādītājs

Offline

ursus
26. Aug 2014, 20:13#39

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1136

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

Man vairāk trūkst tahometrs,pulkstenis(vnk pulkstenis).

ja pulksteni jēbajā var atrast(man nepatīk ! tie mazie štrunti).

tad ar tahometru ir kā ir.

-----------------
JAWA

Offline

Naits
26. Aug 2014, 20:38#40

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


26 Aug 2014, 20:13:57 ursus rakstīja:
Man vairāk trūkst tahometrs,pulkstenis(vnk pulkstenis).

ja pulksteni jēbajā var atrast(man nepatīk ! tie mazie štrunti).

tad ar tahometru ir kā ir.

Tahometru izvēle ir daudz un dažāda, brauc tik ciemos

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline