Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Suzuki Intruder VS 800
Autors | Ziņojums |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5221
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Varbūt vajag sasinhronizēt tos karbuļus?
Kur viņš Tev pa ziemu glabājās un kas tika darīts. Tas dūms nav tad kad darbini ar čoku?
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
marelo | | Kopš: 13. Oct 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 62
Braucu ar: xvz1300 Royal Star Venture
| pa ziemu glabājās siltā telpā istabas temperatūrā. un dūmu sit arī bez čoka. | Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5221
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| sāc ar sinhronizācij, pamēri kompresiju, paskaties gaisa filtrus.
Pabrauksi redzēsi vai eļļa zūd, tad arī varēsi domāt tālāk. Varbūt pāragri satraucies.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
|
spider | | Kopš: 02. Jul 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1150
Braucu ar: Visu ko
| Intruderiem ir viena klasiska "kaite". No stāvēšanas iesēžas aizmugurējā cilindra gredzeni. Vai nu tas vai nu eļļas noņēmējgumijas vārstiem izžuvušas vai galvas blīve. Vairāk tur dūmot nav kam.
P.S. Jautājums "mehāniķiem" - kāds sakars karburatoru sinhronizācijai un gaisa filtru pārbaudei ar motora dūmošanu un eļļas ēšanu?
----------------- rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas | Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5221
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
17 Mar 2013, 11:42:06 spider rakstīja:
Intruderiem ir viena klasiska "kaite". No stāvēšanas iesēžas aizmugurējā cilindra gredzeni. Vai nu tas vai nu eļļas noņēmējgumijas vārstiem izžuvušas vai galvas blīve. Vairāk tur dūmot nav kam.
P.S. Jautājums "mehāniķiem" - kāds sakars karburatoru sinhronizācijai un gaisa filtru pārbaudei ar motora dūmošanu un eļļas ēšanu?
Dūmošana jau nav vienīgā problēma par ko tika jautāts
Un par eļļas ēšanu jau vēl skaidrības nav
Par vārstu blīvslēgiem Tev taisnība, tā intruderiem ir bieža lieta.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
marelo | | Kopš: 13. Oct 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 62
Braucu ar: xvz1300 Royal Star Venture
| pakonsultējos arī ārzemju forumos, šamie man iesaka pamēģināt ieliet fuel system cleaner, varbūt ka palīdzot??? | Offline | | |
marelo | | Kopš: 13. Oct 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 62
Braucu ar: xvz1300 Royal Star Venture
| šodien pārbaudiju kompresiju abos cilindros viss ok tatad eļļas gredzenus laikam varam izslēgt, vienā 12 otra 11.6 kaut kur neta atradu ka norma ir 10.
vel doma izjaukt karbulus un iztīrīt lai redz kas tur daras, tad padalīšos ar iznākumu ja ir kādi ierosinājumi liekat galdā! | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| kompresija 12 kas? kilozvirbuļi? jābūt 1 ,300-1 ,600 kPa (185-228 psi)... paaugstināta kompresija arī ir defekts (piem. uzdegums)...service manual vari novilkt par brīvu iekš blackbear.ru ... pārbaudi dzesēšanas sistēmu, dūmot var dēļ beigtas galvas blīves... internetā pieejamie kalkulatori saka, ka minimālā kompresija 185 psi ir 13,2 kg/cm2... ja pareizi izmēriji, tad kompresijas tev tur nav nevienā cilindrā... [ Šo ziņu laboja lomsz, 19 Mar 2013, 10:14:27 ] | Offline | | |
Bikerman | | Kopš: 31. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 2
Braucu ar: Suzuki Intruder VS800
| Braucu ar VS800, ir smuks!!! Un tas ir arī viss!
Dabūju no Vācijas pirms daudziem gadiem par mazām naudiņām. Kā izrādījās, lēti un labi nopirkt tomēr nav iespējams. Parādījās klaudzieni motorā, kas ar katru gadu tikai palielinājās. Izrādījās pamatgultņi- šāles.
Tagad atsauksmes.
Gaita. Aizmugurējie amortizatori izrādījās stipri par mīkstu. Kad pēc iebrauciena nemaz ne tik lielā bedrē, draudzene gandrīz salauza muguru, nomainīju uz cietēkiem no VS1400. Tagad ir OK. Priekšējās atsperes pastiprināju ar iemetinātām trubiņām. Priekšējās bremzes netur! Esot šī modeļa klasiska vaina. Uzliku suportu no baika, un tagad ir labi. Virs 120 km/h parādās nepatīkama vibrācija, tirpst rokas un kājas. Spoguļos neko sakarīgu nevar redzēt. Pie lielākiem ātrumiem tas laikam neesot vajadzīgs! Arī benzīna patēriņš pieaug nejēdzīgi.
Motora remonts. Konstrukcija šaumīga. lai atspriegotu sadales ķēdes vajadzīgi speciāli instrumenti. Es gan kaut kā iztiku. Spriegotāji atrodas cilindros, un klāt var tikt tikai izņemot motoru. Motors dalās uz pusēm vertikāli! Tas nozīmē, ka nevar tā vienkārši ielikt remontizmēra šāles un braukt tālāk. Šāles ir apaļas, un tās tiek iepresētas korpusā 180 grādu temperatūrā. Tas nozīmē, ka jānojauc viss līdz pēdējai detaļai. Pēc tam jāved uz koordinātu slīpmašīnu lai tās pieslīpētu līdz vajadzīgajam izmēram!!!
Konstrukcijas. Japānis laikam bijis stipri appīpējies konstruējot. Piemēram, lai tiktu pie startera ir jānoņem dekoratīvais vāciņš. Lai to noņemtu ir jānoņem tosola truba. Tātad jāizlaiž tosols, bet lai to uzpildītu jānoņem radiatora aizsargs... Starp citu, servisa manuālī rakstīts, ka tosola līmenis būtu jāpārbauda pirms katra garāka brauciena noņemot radiatora aizsargu.
Lai tiktu pie ventilatora, jānoņem radiators, izpūtēji, kāpslis un bremžu trose...
Pat lai tiktu pie tādas periodiski mainamas lietas kā gaisa filtri, jānoņem sānu bleķi, sēdeklis, bāka , stiprinājumi, un tad zem vadu saišķiem būs redzams vāciņš...
Karburatori. Diviem vienādiem cilindriem ir uzstādīti dažādi karburatori, kuri sinhronizējas ar trosītēm!!! Izregulējas regulāri. Ja pie slodzes iet labi, tukšgaitā nē, un otrādi. Pie tam parametri ik pa laikam mainās!
Sajūgam ir tendence slīdēt, arī ar jauniem diskiem un atsperēm.
Akumulators atrodas aiz motora pie aizmugurējā riteņa. Lietus laikā peld ūdenī, jo dubļusargs to neaizsargā.
Ieslēdzot aizdedzi, ieslēdzas arī gaismas, kuras startējot neizslēdzas! Ar jaunu akumulatoru jau nekas, bet ar pusnosēdušos ir problēmas, jo starta brīdī ir pārlieku liela slodze...
Tā varētu turpināt vēl un vēl...
Pozitīvi ir tas, ka ir kardāns! Nekādu problēmu, brauc tik, vienalga kur!
Tā kā esmu ieguldījis krietnas naudiņas, kādu laiku jābrauc, lai vismaz baudā atpelnās.
| Offline | | |
edmundo | | Kopš: 14. Jun 2012
Ziņojumi: 131
Braucu ar: Suzuki DL1000, Honda CBF600, Jawa 250/559 un Jawa 638
| IMHO Tu esi vnk nopircis pilniba sapistu luuzni. Man ir vs800, bremzes tur kaa jebkuram mocim ar vienu disku bremzi, vibraacijas pie 120 nav un ar karbjiem nav jaavingro. Vispaar konkeetais aparaats tiek razzots no 90. gadu saakuma un skaitaas ilgdziivotaajs. Piekriitu ka konstrukcija ir makkeniit anaala ( pameggini nomainiit vai palaadeet akki) un pakaleejie amiishi ir pa miikstu prieksh Latvijas celjiem. Bet paareejais atgaadina to cilvju staastus, kas nopeerk pilniibaa nojaatus mershus un staasta, ka mersis ir suuds unvisulaik jaalabo
----------------- Hit the road, Jack! | Offline | | |
schmiga | | Kopš: 05. Apr 2014
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Vai kādam nav idejas, kur var dabūt intrūdera priekšas labā pagrieziena kronšteinu? | Offline | | |
edmundo | | Kopš: 14. Jun 2012
Ziņojumi: 131
Braucu ar: Suzuki DL1000, Honda CBF600, Jawa 250/559 un Jawa 638
| Ir idejas. Ebay.com, louis.de vai aizvelcies uz motofavorītu un pasūti. Pieļauju, ja vēl daudz interneta saitu.
----------------- Hit the road, Jack! | Offline | | |
zona | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 280
Braucu ar: Intruderi un Dominatoru
| Varbūt kāds ir savam intruderim upgreidojis pasažiera kāpšļus un plauktā stāv nevajadzīgs oriģinālais no kreisās puses. Labprāt atbrīvotu Jūs no viņa, protams par atlīdzību no manas puses.
----------------- Ride hard, or stay home! | Offline | | |
mrGrant | | Kopš: 10. Aug 2014
Ziņojumi: 213
Braucu ar: HD
| Suzuki Intruder VS800GL lietošanas pamācība https://www.dropbox.com/s/ag5i9hdke7snb4y/Suzuk...anual%201996.rar | Offline | | |
mrGrant | | Kopš: 10. Aug 2014
Ziņojumi: 213
Braucu ar: HD
| Standarta izskats
| Offline | | |
ursus | | Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1136
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| kas motorā savādāks? VZ pret VS.
neņemot vērā piedziņu(kardāns=ķēde).
----------------- JAWA | Offline | | |
mrGrant | | Kopš: 10. Aug 2014
Ziņojumi: 213
Braucu ar: HD
| Dažādiem gadiem ir dažādas specifikācijas. | Offline | | |
mrGrant | | Kopš: 10. Aug 2014
Ziņojumi: 213
Braucu ar: HD
| Intruder tuning: Eļļas temperatūras rādītājs
| Offline | | |
ursus | | Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1136
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| Man vairāk trūkst tahometrs,pulkstenis(vnk pulkstenis).
ja pulksteni jēbajā var atrast(man nepatīk ! tie mazie štrunti).
tad ar tahometru ir kā ir.
----------------- JAWA | Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5221
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
26 Aug 2014, 20:13:57 ursus rakstīja:
Man vairāk trūkst tahometrs,pulkstenis(vnk pulkstenis).
ja pulksteni jēbajā var atrast(man nepatīk ! tie mazie štrunti).
tad ar tahometru ir kā ir.
Tahometru izvēle ir daudz un dažāda, brauc tik ciemos
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
|
|