Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Degvielas bāka

AutorsZiņojums
nazis88
12. Jul 2011, 22:10#1

Kopš: 14. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: yamaha xz 550

sveicināti. braukājos ar yamaha xz550. tehniskajā informācijā ir rakstīts, ka bāka ir 17 litru ietilpība, bet diemžēl nav izdomājuši degvielas daudzuma dačiku. kā rezultātā, jāskatās bākā, lai noteiktu, pietiks vai nepietiks degviela. un tagad jautājums, ir kāda iespēja pašam iemontēt degvielas dačiku? vai ko tamlīdzīgu, lai var kontrolēt degvielas daudzumu bākā.
jau iepriekš paldies.

Offline

Garders
12. Jul 2011, 22:13#2

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

nafig datčiks, kad pārslēdz uz rezervi, tad mauc iekšā tankā.

Offline

Xuan
12. Jul 2011, 22:21#3

Kopš: 27. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 294

Braucu ar: ZRX 1100

jāmaina bāka uz kādu kurai ir iebūvēts mērīklis.

Offline

nazis88
12. Jul 2011, 22:21#4

Kopš: 14. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: yamaha xz 550

man 80km ir bez tankštellēm. (un dienā uz darbu braukāju 130 km). prom un atpakaļ. kā rezultātā jau vienu reizi sēdēju ceļmalā. diezgan nepatīkama sajūta.

Offline

nazis88
12. Jul 2011, 22:23#5

Kopš: 14. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: yamaha xz 550


12 Jul 2011, 22:21:38 Xuan rakstīja:
jāmaina bāka uz kādu kurai ir iebūvēts mērīklis.


tad man ir jānoņem vecā bāka, jāizpēta, jānofočē, un tad jābraukā piemeklējot?

Offline

Xuan
12. Jul 2011, 22:26#6

Kopš: 27. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 294

Braucu ar: ZRX 1100


12 Jul 2011, 22:23:34 nazis88 rakstīja:

12 Jul 2011, 22:21:38 Xuan rakstīja:
jāmaina bāka uz kādu kurai ir iebūvēts mērīklis.


tad man ir jānoņem vecā bāka, jāizpēta, jānofočē, un tad jābraukā piemeklējot?


faktiski jā, jo cik lasīju ārzemju forumos, tad sakarīgi pašam uztaisīt nav iespējams to štelli. tikai piemeklēt donoru. teiksim bandit 1200 ir modeļi kam ir degvielas dachiks un ir kam nav. un ja tavam nau tad nopērc bāku +dačiku no kāda uz detaļām izjaukt akurma bija. nezinu kā ir ar tavu braucamo. :P

Offline

nazis88
12. Jul 2011, 22:32#7

Kopš: 14. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: yamaha xz 550

a LV vispār ir kādi moto šroti, jeb jāmeklē ss.lv ?

Offline

R1100R
12. Jul 2011, 22:33#8

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)

Nolādēts!!! Domājams,ka Tev vnkāršākais veids būtu iepazīties ar kādu meiteni tankštellē un katru vakaru pēc darba pakavēties pie viņas...pie reizes saliet fueli.

-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

nazis88
12. Jul 2011, 22:35#9

Kopš: 14. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: yamaha xz 550


12 Jul 2011, 22:26:42 Xuan rakstīja:

12 Jul 2011, 22:23:34 nazis88 rakstīja:

12 Jul 2011, 22:21:38 Xuan rakstīja:
jāmaina bāka uz kādu kurai ir iebūvēts mērīklis.


tad man ir jānoņem vecā bāka, jāizpēta, jānofočē, un tad jābraukā piemeklējot?


faktiski jā, jo cik lasīju ārzemju forumos, tad sakarīgi pašam uztaisīt nav iespējams to štelli. tikai piemeklēt donoru. teiksim bandit 1200 ir modeļi kam ir degvielas dachiks un ir kam nav. un ja tavam nau tad nopērc bāku +dačiku no kāda uz detaļām izjaukt akurma bija. nezinu kā ir ar tavu braucamo. :P


vienīgā problēma, ka manam modelim ir diezgan specifiska bāka. domāju apakšējo daļu. bet pamēģināt jau var. jo nav jau laikam cita varianta.

Offline

nazis88
12. Jul 2011, 22:36#10

Kopš: 14. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: yamaha xz 550


12 Jul 2011, 22:33:09 R1100R rakstīja:
Nolādēts!!! Domājams,ka Tev vnkāršākais veids būtu iepazīties ar kādu meiteni tankštellē un katru vakaru pēc darba pakavēties pie viņas...pie reizes saliet fueli.


vispār jau bija doma piemeistarot ļuļku, un vadāt 200 l mucu ar fuelu līdzi.

Offline

Xuan
12. Jul 2011, 22:40#11

Kopš: 27. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 294

Braucu ar: ZRX 1100


12 Jul 2011, 22:36:53 nazis88 rakstīja:

12 Jul 2011, 22:33:09 R1100R rakstīja:
Nolādēts!!! Domājams,ka Tev vnkāršākais veids būtu iepazīties ar kādu meiteni tankštellē un katru vakaru pēc darba pakavēties pie viņas...pie reizes saliet fueli.


vispār jau bija doma piemeistarot ļuļku, un vadāt 200 l mucu ar fuelu līdzi.


labāk nomaini moci.

Offline

nazis88
12. Jul 2011, 22:43#12

Kopš: 14. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: yamaha xz 550


12 Jul 2011, 22:40:01 Xuan rakstīja:

12 Jul 2011, 22:36:53 nazis88 rakstīja:

12 Jul 2011, 22:33:09 R1100R rakstīja:
Nolādēts!!! Domājams,ka Tev vnkāršākais veids būtu iepazīties ar kādu meiteni tankštellē un katru vakaru pēc darba pakavēties pie viņas...pie reizes saliet fueli.


vispār jau bija doma piemeistarot ļuļku, un vadāt 200 l mucu ar fuelu līdzi.


labāk nomaini moci.


nē. man patīk, ja mocim ir kardāna piedziņa.

Offline

maniac
12. Jul 2011, 22:50#13

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


12 Jul 2011, 22:21:43 nazis88 rakstīja:
man 80km ir bez tankštellēm. (un dienā uz darbu braukāju 130 km). prom un atpakaļ. kā rezultātā jau vienu reizi sēdēju ceļmalā. diezgan nepatīkama sajūta.

Tas ir Latvijā? Kaut kā neticās...
Es visiem močiem (ar vai bez tiem pulksteņiem!) taisu eksperimentu: pieleju līdz lūpai, piefiksēju odometru (vai trip nolieku uz nullēm), paķeru līdzi pāris litrus benzīna un braucu. Kad sāk rīstīties, pārslēdzu uz rezervi (ja ir krāns) un piefiksēju odo (vai trip - atkal pa nullēm, bet iegaumējot cik rādīja). Turpinu braukt. Kad atkal sāk rīstīties, stājos nost un leju līdzpaņemto bākā un, galvenais - iegaumēju, ko rāda cipariņi. Tā top zināms, cik var nobraukt līdz rezervei un ar rezervi. "Rezerves" ir dikti dažādas. No 17 līdz 77 km. Parasti 50-60.
Man par paradumu kļuvis, pielejot pilnu bāku, nolikt tripu uz nullēm. Tad vienmēr zināms, cik jau esi un vari nobraukt.

-----------------

Offline

Garders
12. Jul 2011, 22:51#14

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

http://www.youtube.com/watch?v=9lVpOJPkdlM

Offline

Garders
12. Jul 2011, 23:05#15

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

es redzu vairākus variantus:
1. nedarīt neko, vadīties pēc odometra.
2. nopirkt kaut ko lietotu, piemēram skūtera bāku ar datčiku un pašam mēģināt ieķimerēt.
3. nopirkt kaut ko no e-bay un servisā ielikt pa smuko un dārgo.
4. Nomainīt moci pret citu ar kardanu un degvielas datčiku.

Offline

maniac
12. Jul 2011, 23:05#16

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


12 Jul 2011, 22:51:02 Garders rakstīja:
http://www.youtube.com/watch?v=9lVpOJPkdlM

Fīča jau forša. Jo tur jau vēl visādi "navaroti". Bet ko viņa maksā? Un vēl jau čakars, kamēr saliek tos datčikus
Lai tikai zinātu, ko vēl var nobraukt, pārāk sarežģīti...

-----------------

Offline

Pauliic
12. Jul 2011, 23:17#17

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

1. pārslēgties uz rezervi
2. pēc odo tak var noteikt cik vēl var nobraukt, kā ielejies - nomet pa nullēm un visa bēda

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

dzivnieks
12. Jul 2011, 23:22#18

Kopš: 15. Sep 2008

Ziņojumi: 555

Braucu ar: Hayabusa

Viens variants te kaa jau teica nomeri cik km vari nogazt un skaties pec km un lejies. Vai otrs variants ja braukaa katru dienu tad braucot vainu uz majam vai uz darbu piegaz baku.
Vaitad benzinu var liet bakaa tikai tad kad vinja ir tuksha? ja zini ka tuvakos 80km nav tanks piegaz pilnu.

Offline

Benji
12. Jul 2011, 23:22#19

Kopš: 19. Sep 2010

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: S1000RR


12 Jul 2011, 23:17:27 Pauliic rakstīja:
1. pārslēgties uz rezervi
2. pēc odo tak var noteikt cik vēl var nobraukt, kā ielejies - nomet pa nullēm un visa bēda


Probleema jau droshi vien tajaa ka pilnu baaku tas mocis nav redzeejis

Offline

and
12. Jul 2011, 23:23#20

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 163

Braucu ar: Triumph Tiger Explorer

Izurb divus caurumus baakaa, vienu augshaa, otru apakshaa ieskruuvee shtucerus un savieno ar caurspiidiigu trubinju

Offline