Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Transmisijas rezerves daļas

AutorsZiņojums
-falamella-
26. Nov 2011, 17:05#21

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Speed Culture MC

aga, noperc ebaya

Offline

alex2x
26. Nov 2011, 17:07#22

Kopš: 25. Nov 2011

Ziņojumi: 11

Braucu ar: Honda CBR600F4 Honda CBR600F2

Zini ..arī ebay-a pa 50 ir (lietots protams) bet ir

Offline

Archy96
26. Nov 2011, 17:13#23

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13370

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Nov 2011, 16:25:15 Niere rakstīja:

26 Nov 2011, 14:24:23 -falamella- rakstīja:

25 Nov 2011, 23:28:18 mezavecis rakstīja:
varbūt pēc šiem remontiem un to tāmēm, tomēr pārmaiņas pēc taisīsiet apkopes pēc gramatā minētajām motorstundām un izmantojiet normalas ellas.. ???




vel viens gudrinieks


-falamella- , es arī Tevi gauži mīlu!

un nepārvērtē lietas par zemu, Tu pat iedomāties nespēj, cik ļoti zobrati var būt jūtīgi uz visādām fiškām, īpaši jau uz nolaidīgu apkopi. tieši tādēļ arī daudzi ražotāji cenšas nodalīt motora sūdus no kārbas prom. neiedziļināšos šeitan tālāk, bet ja domā, ka tas viss pofig, neliels izvilkums no SKF Bearing Maintenance Handbook rokasgrāmatas, kas gan par gultņiem, bet pārdomām:


To optimize the service life of a bearing arrangement,
the correct amount of an appropriate
lubricant must be delivered at the proper time.
Just as an insufficient amount of lubricant will
affect bearing performance negatively, so will an
excessive amount of lubricant. Either way, the
result can be the same: premature bearing failure
and costly machine downtime.
Inadequate lubrication accounts for approximately
36% of all bearing failures. This includes
failures caused by the following:
• improper lubricant selection
• insufficient lubricant
• excessive lubricant
• inappropriate relubrication intervals
• lubricant not reaching the bearing due to poor
bearing arrangement design, incorrect
machine assembly or blocked piping
Add to this the bearing failures caused by a contaminated
lubricant supply and the percentage
of lubrication-related bearing failures can jump
as high as 50%.


neadekvātas eļļošanas dēļ "lido" apmēram 36 līdz pat 50% gultņu.


Te nu es bišķiņ varētu izvērsties Respektīvi, par gultņiem un zobratiem runājot.

Pēc teorijas ir tā, ka zobratu kalpošanas ilgums nekad nav ilgāks par gultņu kalpušanas ilgumu, kad birst gultņi, attiecīgi arī birst zobrati, BET, šeit ir savas niansītas. Par cik pats ņemos ar zobratiem, bet ja precīzāk, ar koniskajiem un hipoidālajiem, tad darba praksē nācies saskarties ar neskaitāmiem nojukušiem reduktoriem, un lielum lielajai daļai nojukšanas iemesls ir tieši gultņu iziešana no ierindas, vai nu no vecuma, no laikā nemainītām eļļam vai dēļ abrazīvo svešķermeņu iekļūšanas tajos, dēļ cauriem blīvslēgiem. Birstot gultņiem ,zobrati iziet no pareizās sazobes, nenoveļās ar saviem profiliem viens pret otru tik pareizi, kā tam būtu jābūt un viens otru nograuž - uz šādām lietām īpaši jūtīgi ir tieši koniskie zobrati, dēļ to sarežģītās ģeometrijas un augtajām prasībām pret sazobes kontakta precizitāti. Cilindriskie zobrati šajā ziņā nav tik prasīgi, ja arī gultnī sāk parādīties luftīte, tie var kalpot vēl diezgan ilgi, līdz izjukšanai. Paradoksāli, bet ja runāt tieši par baiku un ielinieku kārbām, tad gultņi ir tie, kas parasti dzīvo visilgāk, Arī zobratu sazobes kontakta virsmas parasti iet ļoti ilgi un pat pie nesavlaicīgas eļļas maiņas utt, birst jau pamatā sānu virsmā atrodošās sajūga ķepiņas, ar ko zobrati savā starpā saslēdzās, to virsmas triecienu slodzes rezultātā no kantainām kļūst par noapaļotām, un rodās lieli atspiešanās spēki, kas tos atstumj vienu no otra, tad arī robi sāk lidot laukā utt.


Cik man nācies moču kārbas ķidāt, tad lielum lielajam vairākumam, zobrati tiek salauzti mehāniski, nepareizi slēdzoties, no pirmā uz otro, un bez sajūga pilnīgas izspiešanas.

Tā kā visu vainu velt uz nepareizu eļļošanu šeit nav īsti vietā.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 26 Nov 2011, 17:15:18 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
26. Nov 2011, 18:29#24

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13370

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Nov 2011, 18:24:42 Niere rakstīja:

26 Nov 2011, 17:13:20 Archy96 rakstīja:

Te nu es bišķiņ varētu izvērsties Respektīvi, par gultņiem un zobratiem runājot.

Pēc teorijas ir tā, ka zobratu kalpošanas ilgums nekad nav ilgāks par gultņu kalpušanas ilgumu, kad birst gultņi, attiecīgi arī birst zobrati, BET, šeit ir savas niansītas. Par cik pats ņemos ar zobratiem, bet ja precīzāk, ar koniskajiem un hipoidālajiem, tad darba praksē nācies saskarties ar neskaitāmiem nojukušiem reduktoriem, un lielum lielajai daļai nojukšanas iemesls ir tieši gultņu iziešana no ierindas, vai nu no vecuma, no laikā nemainītām eļļam vai dēļ abrazīvo svešķermeņu iekļūšanas tajos, dēļ cauriem blīvslēgiem. Birstot gultņiem ,zobrati iziet no pareizās sazobes, nenoveļās ar saviem profiliem viens pret otru tik pareizi, kā tam būtu jābūt un viens otru nograuž - uz šādām lietām īpaši jūtīgi ir tieši koniskie zobrati, dēļ to sarežģītās ģeometrijas un augtajām prasībām pret sazobes kontakta precizitāti. Cilindriskie zobrati šajā ziņā nav tik prasīgi, ja arī gultnī sāk parādīties luftīte, tie var kalpot vēl diezgan ilgi, līdz izjukšanai. Paradoksāli, bet ja runāt tieši par baiku un ielinieku kārbām, tad gultņi ir tie, kas parasti dzīvo visilgāk, Arī zobratu sazobes kontakta virsmas parasti iet ļoti ilgi un pat pie nesavlaicīgas eļļas maiņas utt, birst jau pamatā sānu virsmā atrodošās sajūga ķepiņas, ar ko zobrati savā starpā saslēdzās, to virsmas triecienu slodzes rezultātā no kantainām kļūst par noapaļotām, un rodās lieli atspiešanās spēki, kas tos atstumj vienu no otra, tad arī robi sāk lidot laukā utt.


Cik man nācies moču kārbas ķidāt, tad lielum lielajam vairākumam, zobrati tiek salauzti mehāniski, nepareizi slēdzoties, no pirmā uz otro, un bez sajūga pilnīgas izspiešanas.

Tā kā visu vainu velt uz nepareizu eļļošanu šeit nav īsti vietā.



vo, baigi interesanti palasīt praktisko pieredzi.
es jau varu drīzāk spriest no teorētiskas literatūras un no rūpnieciskām iekārtām, kur tomēr, kaut arī pamati tie paši, specifika atšķirīga.

tātad faktiski sanāk, ka zobrati tiek nojāti ātrāk slēdzoties, kā paspēj visu citu iespējamo iemeslu dēļ.
izklausās visnotaļ ticami, jo cilindri patiešām ir paši izturīgākie, kaut arī sporta režīmā un ar motoreļļu šiem zobratiem iraid ne visai draudzīga darba vide.

Nu ir gadījies arī redzēt zobratus, kuriem cementācijas slānis no darba virsmas sāk jau lēnām birt nost, kas radies ilgstošas ekspluatācijas un dabiska izdiluma rezultātā, bet tas kā likums, novērojams ļoti pabrauktiem močiem. Vienīgais gultnis, kurš gaņģenē mēdz birt, ir tas, kurš atrodās pie zvaigznītes un arī dēļ tā iemesla, ka blīvslēgs, kurš to blīvē iziet no ierindas un sarauj smiltis iekšā, to parasti pamana tad, kad jau ir pa vēlu.

Bet visā visumā jā, tās kārbas nepagūst izdilt dabiskā ceļā, bet 90% gadījumu vienkārši tiek sapistas

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezavecis
26. Nov 2011, 19:10#25

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 788

Braucu ar:

Ok, ka kura bridi jaliek akcents uz ko ..nenodarbosimies ar kukainpetniecibu,BET fakts ka tads ka retais piedoma par sava dzelza savlaicigu kopshanu un lutinashanu,ka rezultata biezi ir shis shaizes..par brutalu tehnikas lauzshanu pat i nerunajot

Offline

Archy96
26. Nov 2011, 19:16#26

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13370

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Nov 2011, 19:10:07 mezavecis rakstīja:
Ok, ka kura bridi jaliek akcents uz ko ..nenodarbosimies ar kukainpetniecibu,BET fakts ka tads ka retais piedoma par sava dzelza savlaicigu kopshanu un lutinashanu,ka rezultata biezi ir shis shaizes..par brutalu tehnikas lauzshanu pat i nerunajot

Nevis retais, bet gan daudzi, vismaz visi mani čomi, zin kā pareizi mocis jākopj un to arī dara,uz apkopēm kapeiku najāj, bet ir protams indivīdi, kas meklē pašu lētāko eļļu, kuru ieliet un tādā garā

[ Šo ziņu laboja Archy96, 26 Nov 2011, 19:16:20 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

aivarsk
26. Nov 2011, 19:33#27

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 181

Braucu ar: 520 4T


25 Nov 2011, 13:17:03 alex2x rakstīja:
Sveiks,kuršvar ieteikt kur var lētāk iepirkt zobratus kārbai Honda cbr600F2 zobratu kodi 23441-MV9-670 un 23521-MAL-600 (lec otrais ātrums ārā,sākumā pie 4 nu jau pie 2,5 apg,)pagaidām atrasts ir pa 150ls(ieskaitot piegādi)kautkā sālīti.Varbūt kāds var izgatavot?


tu to kārbu izjauci?
ja lec ārā no roba, tad tulit jāmeklē vaina.
jo turpinot braukt, riskē, ka sačakarēta tiks arī dakšiņa un tas gliemezis, kas slēgā tās dakšas šurpu-turpu. jo robā tu esi ieslēdzis, un dakšas nostājas attiecīgā stāvoklī un ja kādam zobratam kulaciņi nojāti - tas ar varu lec ārā, pie reizes arī locot dakšiņu.

Offline

Archy96
26. Nov 2011, 19:54#28

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13370

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Nov 2011, 19:48:11 Niere rakstīja:

26 Nov 2011, 19:16:05 Archy96 rakstīja:

26 Nov 2011, 19:10:07 mezavecis rakstīja:
Ok, ka kura bridi jaliek akcents uz ko ..nenodarbosimies ar kukainpetniecibu,BET fakts ka tads ka retais piedoma par sava dzelza savlaicigu kopshanu un lutinashanu,ka rezultata biezi ir shis shaizes..par brutalu tehnikas lauzshanu pat i nerunajot

Nevis retais, bet gan daudzi, vismaz visi mani čomi, zin kā pareizi mocis jākopj un to arī dara,uz apkopēm kapeiku najāj, bet ir protams indivīdi, kas meklē pašu lētāko eļļu, kuru ieliet un tādā garā


es pat nedomāju, ka vaina tādos gadījumos visdrīzāk "pašā lētākajā".
jo tie, kas lej pašu lētāko, maz vai ir baigie pilnas ripas turētāji.
drīzāk caur to, ka attieksme pa lēto, viss tiek darīts ar pofigu. ja cilvēkam nav vērtīgs viņa dzelzis, tad var taču "trešot" moci, neinteresējoties par sekām un nepieciešamo rīcību pēc tam.
nesen, piemēram, pie diviem krustiem pēc kārtas vēroju, kā kadrs mēģina spīdzināt sajūgu, lai uzgrieztu burnout. nu nemāk cilvēks ne pa kam. jau uz aci redzams, ka burnout tur ir sajūgam un eļļai, tikai ne tupelei. bet varu derēt, ka viņš šādi turpināja izpildīties arvien.
un beigu beigās vēl kasīsies ar kādiem servisa džekiem, apgalvojot, ka eļļa sūds un "re kā smird!" da i nekad nav "spīdzinājis kaķi".

Riepu kurināt arī ir biki jāprot, jo tikpat labi var sanākt nokurināt sajūgu, un pēc tam visas tās sasvilušās sajūga daļas cirkulēs pa motoru šurpu turpu.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 26 Nov 2011, 19:54:54 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

-falamella-
27. Nov 2011, 09:30#29

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Speed Culture MC


26 Nov 2011, 19:54:33 Archy96 rakstīja:

26 Nov 2011, 19:48:11 Niere rakstīja:

26 Nov 2011, 19:16:05 Archy96 rakstīja:

26 Nov 2011, 19:10:07 mezavecis rakstīja:
Ok, ka kura bridi jaliek akcents uz ko ..nenodarbosimies ar kukainpetniecibu,BET fakts ka tads ka retais piedoma par sava dzelza savlaicigu kopshanu un lutinashanu,ka rezultata biezi ir shis shaizes..par brutalu tehnikas lauzshanu pat i nerunajot

Nevis retais, bet gan daudzi, vismaz visi mani čomi, zin kā pareizi mocis jākopj un to arī dara,uz apkopēm kapeiku najāj, bet ir protams indivīdi, kas meklē pašu lētāko eļļu, kuru ieliet un tādā garā


es pat nedomāju, ka vaina tādos gadījumos visdrīzāk "pašā lētākajā".
jo tie, kas lej pašu lētāko, maz vai ir baigie pilnas ripas turētāji.
drīzāk caur to, ka attieksme pa lēto, viss tiek darīts ar pofigu. ja cilvēkam nav vērtīgs viņa dzelzis, tad var taču "trešot" moci, neinteresējoties par sekām un nepieciešamo rīcību pēc tam.
nesen, piemēram, pie diviem krustiem pēc kārtas vēroju, kā kadrs mēģina spīdzināt sajūgu, lai uzgrieztu burnout. nu nemāk cilvēks ne pa kam. jau uz aci redzams, ka burnout tur ir sajūgam un eļļai, tikai ne tupelei. bet varu derēt, ka viņš šādi turpināja izpildīties arvien.
un beigu beigās vēl kasīsies ar kādiem servisa džekiem, apgalvojot, ka eļļa sūds un "re kā smird!" da i nekad nav "spīdzinājis kaķi".

Riepu kurināt arī ir biki jāprot, jo tikpat labi var sanākt nokurināt sajūgu, un pēc tam visas tās sasvilušās sajūga daļas cirkulēs pa motoru šurpu turpu.



Vai tas ir 2T motoriem? jo 4T es zinu ir filtrs tadai lietai

Offline

KTM_EXC
22. Jun 2017, 22:28#30

Kopš: 22. Jul 2014

Ziņojumi: 47

Braucu ar: Yz250F+Kas atrodams garāžā.

Sveiki raideri!
Tātad sanāca biš skāde yamahai yz250f pašķida kārbā zobrats, un dēļ tā daļiņām vel viens cits zobrats dabūja ieēst tās daļiņas Nu un varbūt kādam Cēsu, Valmieras apkārtnē ir kāda yamaha izjaukta stāvoklī, ar daudz maz labiem kārbas zobratiem? salūzušo jau dabūju, bet vēl vienu vajag jo tam cementējums nost. 4tā ātruma zobrats precīzāk, kas atrodas uz tās ass uz kuras nāk sajuga kurvis. Un protams ja nebūs nevienam būs jabrauc uz Yamahas centru pakal zobratam kurš tur būs "zelta vērtībā"

[ Šo ziņu laboja KTM_EXC, 22 Jun 2017, 22:29:21 ]

Offline

uzgrieznis
23. Jun 2017, 09:14#31

Kopš: 24. Dec 2015

Ziņojumi: 475

Braucu ar: gsf650 k8


22 Jun 2017, 22:28:21 KTM_EXC rakstīja:
Sveiki raideri!
Tātad sanāca biš skāde yamahai yz250f pašķida kārbā zobrats, un dēļ tā daļiņām vel viens cits zobrats dabūja ieēst tās daļiņas Nu un varbūt kādam Cēsu, Valmieras apkārtnē ir kāda yamaha izjaukta stāvoklī, ar daudz maz labiem kārbas zobratiem? salūzušo jau dabūju, bet vēl vienu vajag jo tam cementējums nost. 4tā ātruma zobrats precīzāk, kas atrodas uz tās ass uz kuras nāk sajuga kurvis. Un protams ja nebūs nevienam būs jabrauc uz Yamahas centru pakal zobratam kurš tur būs "zelta vērtībā"


Tak nečakarējies un liec jaunu!! nemaksā jau tik daudz nemaz... Nevajag jau obligāti pirkt pie yamahas diilera

Offline

KTM_EXC
24. Jun 2017, 00:39#32

Kopš: 22. Jul 2014

Ziņojumi: 47

Braucu ar: Yz250F+Kas atrodams garāžā.


23 Jun 2017, 09:14:14 uzgrieznis rakstīja:

22 Jun 2017, 22:28:21 KTM_EXC rakstīja:
Sveiki raideri!
Tātad sanāca biš skāde yamahai yz250f pašķida kārbā zobrats, un dēļ tā daļiņām vel viens cits zobrats dabūja ieēst tās daļiņas Nu un varbūt kādam Cēsu, Valmieras apkārtnē ir kāda yamaha izjaukta stāvoklī, ar daudz maz labiem kārbas zobratiem? salūzušo jau dabūju, bet vēl vienu vajag jo tam cementējums nost. 4tā ātruma zobrats precīzāk, kas atrodas uz tās ass uz kuras nāk sajuga kurvis. Un protams ja nebūs nevienam būs jabrauc uz Yamahas centru pakal zobratam kurš tur būs "zelta vērtībā"


Tak nečakarējies un liec jaunu!! nemaksā jau tik daudz nemaz... Nevajag jau obligāti pirkt pie yamahas diilera
Nu laikam jau tev ir taisnība un būs vien jāpērk jauns.

Offline

Top.LV