Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: YAMAHA XZ 550

AutorsZiņojums
nazis79
08. Mar 2012, 12:55#1

Kopš: 08. Mar 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 14

Braucu ar: GS500e

sveicināti. es braucu ar 86. gada yamaha XZ550. mēģināšu pareizi un saprotoši izklāstīt sava moča problēmu. kad iedarbinu moci, un sāku braukt, ir ok, bet tikko ieslēdzu uguņus, darbojas tikai labās puses cilindrs( teikšu tā). ja iedarbinu, un braucu bez uguņiem, ir ok. kad nobraucu apmēram 5km, varu slēgt iegšā uguņus, un tad darbojas abi cilindri. reizēm abi cilindri darbojas arī tad, ja ieslēdzu uguņus tikko sāku braukt. kur man meklēt vainu?

paldies.

Offline

TB
08. Mar 2012, 13:03#2

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Visai mistiska kaite izskatās
Es noteikti pājauktu visus vadus un štepseļus - parasti šādi dīvaini gļuki rodas no zaļajiem kontaktos. Iztīri visus kontaktus un štepseļus un tad pamēģini. Gan jau vaina būs tur

Offline

nazis79
08. Mar 2012, 14:25#3

Kopš: 08. Mar 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 14

Braucu ar: GS500e

akumulators galīgi jauns.

Offline

quickordead
08. Mar 2012, 14:34#4

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650

Ja niķojas tikai viens cilindrs,tad meklē vainu tajā ķēdes posmā kas ir šim cilindram atsevišķa no strādājošā cilindra sākot ar sveci uz augšu...

[ Šo ziņu laboja quickordead, 08 Mar 2012, 14:38:34 ]



-----------------
Kickin' It Old School

Offline

nazis79
08. Mar 2012, 15:15#5

Kopš: 08. Mar 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 14

Braucu ar: GS500e

bet vai tā ķēde ir kaut kā saistīta ar uguņu slēgšanu? jo reizēm niķojas, kad ieslēdzu uguņus. un policijai to tikai vajag, ka nav ieslēgti uguņi.

Offline

quickordead
08. Mar 2012, 15:23#6

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650

Nu kaut kur minētajā posmā ir slikts kontakts (iespējams) un kad ieslēdz uguņus tad dzirkstelei vairs nepietiek. piem. pie indukcijas spoles kontaktus paskaties utt.
Padomā loģiski- kapēc 1 cilindrs strādā otrs reizēm ne- ar gaismām tur tikai netiešs sakars.

[ Šo ziņu laboja quickordead, 08 Mar 2012, 15:26:54 ]



-----------------
Kickin' It Old School

Offline

nazis79
05. Apr 2012, 06:28#7

Kopš: 08. Mar 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 14

Braucu ar: GS500e

nu tā. atradu brīvāku laiku, un pieslēdzos kabeļiem un savienojumiem. rezultātā atklājās, ka it kā ir nosvilis ventilatora relejs. tas tika nomainīts pret analogu. sastellēju visu, izmēģināju. progress itkā ir. bet tagad ir cita problēma. aukstu varu iedarbināt bez problēmas, bet, kā ir silts, moci iedarbināt nevaru. visus savienojumus un vadus saliku kā bija. jautājums sekojošs, vainīgs varētu būt tas analogais relejs? jo viens vads no releja iet uz vienu indukcijas spoli. kāds var līdzēt ar padomu?

Offline

Janis_L
05. Apr 2012, 07:52#8

Kopš: 02. May 2011

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 316

Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q

Pārbaudi kārtīgi masas vadus un pievienojumus pie rāmja... Nemāku izskaidrot, bet mašīnai bij identiski...

Offline

gynts
05. Apr 2012, 10:50#9

Kopš: 27. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 460

Braucu ar: yamaha xjr1200:


05 Apr 2012, 07:52:47 Janis_L rakstīja:
Pārbaudi kārtīgi masas vadus un pievienojumus pie rāmja... Nemāku izskaidrot, bet mašīnai bij identiski...
aidedzes atslegas kontakt grupa baro visus minetos koponentus tut ari var but piedegusi kontakti.

Offline