Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Enduro vs Supermoto

AutorsZiņojums
klavss
04. Sep 2012, 17:24#1

Kopš: 10. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: Enduro

Nav sanācis braukt ar Supermoto, tomēr, esmu krosa Enduro tipa moču piekritējs un ir liela interese.
Jautājums ir gluži vienkāršs: kādas ir galvenās šo abu moču veidu atšķirības un kādēļ?
Kā pieredzējuši cilvēki skatās uz variantu pirkt, piemēram, enduro moci un piepirkt klāt supermoto ratus, vai otrādāk?

[ Šo ziņu laboja klavss, 04 Sep 2012, 17:36:06 ]

Offline

Morsitis
04. Sep 2012, 17:47#2

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

Morgen!
idejiski piepērkot ratus Tu iegūsti normālu pilsētnieku, BET galvenā atšķirība ir amortizācijā. Supermoto amortizācija vairāk tomēr ir pielāgota asfaltam ar iespēju braukt pa grunti, Endūrai viss ir tieši otrādi. Piekare ir mīkstāka, garāki gājieni dakšai, bremzes vājākas...

Offline

security
04. Sep 2012, 17:57#3

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2380

Braucu ar: ca4x4 ///ex CBR1000RR FIREBLADE Black Edition///

Tāpēc vajag baiku

-----------------
Осторожно,мысль - материальна!
®® 安全

Offline

klavss
04. Sep 2012, 18:01#4

Kopš: 10. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: Enduro


04 Sep 2012, 17:47:25 Morsitis rakstīja:
Morgen!
idejiski piepērkot ratus Tu iegūsti normālu pilsētnieku, BET galvenā atšķirība ir amortizācijā. Supermoto amortizācija vairāk tomēr ir pielāgota asfaltam ar iespēju braukt pa grunti, Endūrai viss ir tieši otrādi. Piekare ir mīkstāka, garāki gājieni dakšai, bremzes vājākas...


Tātad, faktiski pareizākais variants, lai iegūtu pēc iespējas multifunkcionālāku braucamo, ir iet no Enduro puses, nevis pirkt Enduro ratus priekš Supermoto - bremzes jau var pieregulēt, mīkstā piekare ne pārāk traucēs arī asfalta apstākļos, ne?

Offline

Archy96
04. Sep 2012, 18:10#5

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Bremzēm tu neko nepieregulēsi, tur var kaut ko izmainīt tikai mainot komponentus - diskus, suportus, šļaukas, cilindrus, un tas nebūs baigi lēti.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

klavss
04. Sep 2012, 18:15#6

Kopš: 10. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: Enduro


04 Sep 2012, 18:10:43 Archy96 rakstīja:
Bremzēm tu neko nepieregulēsi, tur var kaut ko izmainīt tikai mainot komponentus - diskus, suportus, šļaukas, cilindrus, un tas nebūs baigi lēti.


Nu ja, un doma jau arī ir lietot moci abejādi - ratus nomainīt ~1h - to var, bet ne jau katru reizi bremzes pārbūvēt. Un nav jau arī tā, ka enduro bremžu uzstādījum uz asfalta būtu nelietojams. Tikai nianses.

[ Šo ziņu laboja klavss, 04 Sep 2012, 18:16:45 ]

Offline

TB
04. Sep 2012, 18:17#7

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Kawasaki versys ( vai kā viņu tur) ir tas ko tev vajag

Offline

Archy96
04. Sep 2012, 18:23#8

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 Sep 2012, 18:17:53 TB rakstīja:
Kawasaki versys ( vai kā viņu tur) ir tas ko tev vajag


Versys ir tas pats, kas ER6, un ar enduro viņam nav vispār nekāda sakara, absolūti.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

klavss
04. Sep 2012, 18:24#9

Kopš: 10. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: Enduro


04 Sep 2012, 18:17:53 TB rakstīja:
Kawasaki versys ( vai kā viņu tur) ir tas ko tev vajag


Iegooglēju. Pliks Vērsys sver 181kg. Nesmejies. Es par krosa enduro runāju - enerģisku, vieglu, ar kuru var kalnā uzrāpties, dubļos iepērties un bez kāpurķēža palīdzības arī ārā no tā visa tikt.

Offline

Morsitis
04. Sep 2012, 18:27#10

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

Morgen!
tieši bremžu maiņa katru reizi ir tas vienkāršākais Uz supermoto rata ir liels bremžu disks ar lielu bremžu cilindru un mainās kopā ar bremžu sviru un trubām.

P.S. Man ir 2 moči - enduro UN supermoto pieklājības pēc gan jāsaka, ka abi nav sporta, bet nu pielietojums katram savs

[ Šo ziņu laboja Morsitis, 04 Sep 2012, 18:30:15 ]

Offline

klavss
04. Sep 2012, 19:23#11

Kopš: 10. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: Enduro


04 Sep 2012, 18:27:02 Morsitis rakstīja:
Morgen!
tieši bremžu maiņa katru reizi ir tas vienkāršākais Uz supermoto rata ir liels bremžu disks ar lielu bremžu cilindru un mainās kopā ar bremžu sviru un trubām.

P.S. Man ir 2 moči - enduro UN supermoto pieklājības pēc gan jāsaka, ka abi nav sporta, bet nu pielietojums katram savs


Paldies! Tā ir laba ziņa. Varbūt ir zināmi arī avoti vai aptuvenās cenas tādiem ratiem, piemēram, priekš KTM'a vai Husqvarnas?

Offline

TB
04. Sep 2012, 20:27#12

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu


04 Sep 2012, 18:24:48 klavss rakstīja:

04 Sep 2012, 18:17:53 TB rakstīja:
Kawasaki versys ( vai kā viņu tur) ir tas ko tev vajag


Iegooglēju. Pliks Vērsys sver 181kg. Nesmejies. Es par krosa enduro runāju - enerģisku, vieglu, ar kuru var kalnā uzrāpties, dubļos iepērties un bez kāpurķēža palīdzības arī ārā no tā visa tikt.
sorry, ne tā tevi sapratu... domāju parastais endūrists, kurš grib 200+kg motociklu

ja hard enduro, tad Yamaha WR450 ir mans personīgais favorīts lietots supermoto komplekts maksā ap 1000EUR vai LVL kā paveicās un tur maiņa vispār ir īzzzī priekšēja dakša nomainās pilnā zborā ar visu riteni, bremzēm, stūri utt., un pakaļējo riteni apmainīt arī nav nekas gudrs Tādā veidā supermoto par enduro/krosu top apmēram pusstundas laikā

p.s. sumo komplekts lietots visiem ražotājiem maksā apmēram vienādi...

[ Šo ziņu laboja TB, 04 Sep 2012, 20:29:55 ]

Offline

MIGs
04. Sep 2012, 20:34#13

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Uzskatu, ka supermoto ar krosa ratiem ir prātīgāk kā krosa mocis ar supermoto ratiem !

Nesen vienam iekš PM uzskatāmi klāstiju kas nāk klāt ja paņem krosa vai enduro moci un būvē par SM.
Te bija runa par KTM 450<->560cm3


Riteņi
Bremžu disks priekšā - aizmugurē nav tik svarīgi.
Bremžu mašīnīte(ručka)
Bremžu suports priekšā
SM priekšējā dakša
Pāreja bremžu suportam priekš lielā izmēra(310-320MM) bremžu diskiem.(Opcionāla - var būt vajadzēs, varbūt nē - viss atkarīgs no dakšas).
SM Aizmugurējais amītis.

Ātrumkārba.

SM Nadziņš(Priekšējais dubultbleķis). SM Nadziņš ir mazāks un smukāks.


Nemāku teikt cik ļoti atšķiras EXC kārba no SMR kārbas.

Ķēdi iespējams SM mocim vajadzēs īsāku. pareizāk tad ir turēt divus komplektus.

Dakšas var nepirkt, bet paŗtaisīt esošās - ar iespēju salitk atpakaļ, bet protams, ka prātīgāk ir turēt 2 komplektus.
Labāk pirkt gatavu SMR, bet street-legal SMR manuprāt nemazam neeksistē(visi viņi ir EXC).


Man ir KTM SM komplekts uz pārdošanu, tik pakaļrats jāmēra vai ies iekšā !


Tik jā - pa lielam šādi Hard/racing supermoto nav ar ielas papīriem. Tie parasti ir pārtaisīti enduro.
Visāda 600+cm3 parasti jau ir ar ielas papīriem pieejami.

Tātad - vai vajag street legal vai nē ?!

Un Versys salīdzināt ar SM vai Enduro ir vēl nekorektāt kā pirkstu ar krānu.



-----------------

Offline

MIGs
05. Sep 2012, 09:48#14

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Karstā vasarā racing režīmā krosa suportu un mazo bremžyu disku pa kartinga trasi(bez smilts) var diezgan ātri uzvārīt. Pats esmu vairākkārt uzvārijis, gan 333, gan Biķerniekos.

Bet nu fakts, ka slitkam braucējam pauti maisa.

otrs bet - te jau biaj runa par optimālo pirkumu.
Tb labāk uz krosa ratiem lielas bremzes nēkā uz SM mazas(asas, stipras utt).

-----------------

Offline

edgarsuzhusqvarna
05. Sep 2012, 11:45#15

Kopš: 10. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: Husqvarna SM610

Ir doma tirgot savu sumo Husqvarna SM610 2006 gada. Ar TA līdz 24.08.2013 un nomaksātu nodokli. TA tikai viens vieninieks par to ka nedeg tālāk gaismas indikātors panelī. Šobrīd virsū stāv labas pumpenes. Ak jā virsū stāv AROW truba ar A.Matisāns darabotku. Pirdien vienkārši - spļauj ugunis pie noteiktiem apgriezieniem . Līdzi protams standarta truba, lai var iziet TA.
Cena 2500LVL.
P.s. pārdodu jo nepieciešams meža auto malkas gādāšanai.

Offline

lenko
05. Sep 2012, 11:57#16

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

Gan jau ka "1"ir par ko citu.
Par nedegošu "zilo lampiņu" panelī ir "2"!
Arī par pagriezienu un ja atmiņa neviļ, par neitrālo ar.


-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

edgarsuzhusqvarna
05. Sep 2012, 13:36#17

Kopš: 10. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: Husqvarna SM610

Vai tad Tu gāji skati manam mocim manā vietā, ka tik spēcīgi apgalvo muļķības???

Offline

lenko
05. Sep 2012, 13:51#18

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

Tas bija domāts,ka Tev paveicies,jo par tādu defektu pienākas "2"


-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

lockhead
05. Sep 2012, 13:52#19

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

rori atsevišķi netirgo?

Offline

edgarsuzhusqvarna
05. Sep 2012, 14:54#20

Kopš: 10. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: Husqvarna SM610

ja Tu man jautāji par Arow rori, tad ņea. Nav jēgas tirgot to atsevišķi.

Offline