Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: BMW F650GS vai Honda Transalp? Ko izvēlēties?

AutorsZiņojums
Gantais
21. Nov 2012, 17:26#41

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

nezinu, ka mazajiem bet lielajiem Gs'iem ir spiekotie bezkameru diski... ZB

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Renxx
21. Nov 2012, 20:22#42

Kopš: 26. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 165

Braucu ar: Honda Transalp PD06


21 Nov 2012, 00:16:01 didrx rakstīja:
transalps ir kā golf III,1,9 TDI,lēts,eko,ne pārāk ātrs,un nav ko dirst-v-veidnieks

Pilnībā piekrītu! Ap 35k km (6.sezona)jau noripoti ar pirmo transalpa modeli (PD06).. Piekare tiešām ir pilnīgi ''nekāda'', bet motors ir nenobraucams. Un ja kāds nemāk braukt ar Transalpu pa bezceļu, tad lai brauc ciemos pie Kūdras ērgļiem! Parādīšu!

Offline

shiirs
21. Nov 2012, 20:29#43

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 685

Braucu ar: CanAm Outlander


21 Nov 2012, 15:34:03 Negantelis rakstīja:
Tūrisma endūriem neliek 21" šauro cīsiņu tāpēc ka vadāmība uz ceļa ar tādu NAV NEKĀDA tā pat kā bremzēšana.

Līkumu ieraugot ar to desu jāsāk stresot.

Manam mocim ir 19" kas ir kompromiš starp vadāmību un zemes ceļu/ nelīdzenumu pārbraukšanu.

ar 17" vadāmībajau ir kā baikam=saķere arī.


Cik jūs tos diskus esat sasituši?

Kameras sūkā jo:

Ratu grūtāk samontēt
Nevar ievērt diegu 1 min laikā
Nevar uzpūst ar remontbalobu ja nu nav pumpja
Rats ir smagāks
paši spieķi birs ārā

Kameras ir noiets etaps tā pat kā karbūži.

Runa ir par braukšanu pa ceļirm.


ar celjiem tu doma brauksanu pa asfaltu ja?
disku mierigi var sasist uzbraucot uz palielaaka akmens, manaa kontaa ir 2 diski, vienam nacas mainit spiekjus un pilniba parspiekjot.

[ Šo ziņu laboja shiirs, 21 Nov 2012, 20:32:31 ]



-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

Negantelis
21. Nov 2012, 21:06#44

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

es piekopju mīzēju taktiku un lielākus akmeņus apbraucu.

Es tiešām nezinu kāpēc man tagad ir jāpierāda ka kameru riepas sūkā ja pasaule to jau ir sapratusi.
Nez kāpēc auto pasaule jau sen ir pārgājusi uz bezkameru riepām un moto pasaule tā pat. Kāpēc spieķotos ratus autiņiem vairs neliek un palikuši vien dažiem uz bezceļu orientētiem motocikliem.

Es nesaku ka krosiniekam tagad jāliek ļitaki. Bet nu varētu padomāt ka transalpu un lielo endūru braucēji ir kautkādi 1% autlaw kas tikai pa mežu vien dzīvo. Tāpēc arī tiem močiem liek 19 un pat 17" jo uz 21" diska bezkmeru cīsi;nu nemaz nevar īsti uzlikt.Netur gaisu.


Ir jāmāk to atzīt.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

shiirs
21. Nov 2012, 23:00#45

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 685

Braucu ar: CanAm Outlander

piedod, bet motociklu tirgus raada preteejo.
2012 gada iekarojamaakie lielie enduro motocikli:

KTM 990 Adventure R 2012 gada modelis 21'' disks prieksha, spiekjots
BMW R1200 GS adventure 2012 gada modelis 19'' disks priekshaa, arii spiekjots.
yamaha xtz660 tenere 2012 gada modelis 21'' disks priekshaa, spiekjots. (neskaitaas iekaarojams, bet labs mocis)

Jaunais Honda Crosstourer 2012 gada modelis 19'' disks priekshaa, arii spiekjots.

vai kaada nerazha, izskatas ka tev nebuus shoreiz taisniiba.

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

Negantelis
22. Nov 2012, 00:31#46

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


21 Nov 2012, 23:00:20 shiirs rakstīja:
piedod, bet motociklu tirgus raada preteejo.
2012 gada iekarojamaakie lielie enduro motocikli:

KTM 990 Adventure R 2012 gada modelis 21'' disks prieksha, spiekjots
BMW R1200 GS adventure 2012 gada modelis 19'' disks priekshaa, arii spiekjots.
yamaha xtz660 tenere 2012 gada modelis 21'' disks priekshaa, spiekjots. (neskaitaas iekaarojams, bet labs mocis)

Jaunais Honda Crosstourer 2012 gada modelis 19'' disks priekshaa, arii spiekjots.

vai kaada nerazha, izskatas ka tev nebuus shoreiz taisniiba.


Iekārojamākie??

Nu vecīt,tev varbūt šie ir iekārojamie, bet ne jau citiem.

1.Starp citu BMW Gs ir bezkameru riepas.

2.
Paņemam lielāku Adventūri
Citāts no ktm.com


1190 ADVENTURE: CHASSIS
Back to Bikes Previous Benefit
Chassis
CHASSIS

Smaller spoked wheels (tubeless) - 19-inch at the front; 17-inch at the rear - fatter tyres and somewhat shorter suspension travel optimise its talents on the asphalt.
Ja nezini TUBELESS nozīmē Bezkameru.

3.Hondas Crosstoureram arī ir priekšā 19" nevis 21" un arī BEZKAMERU.

Un xtz660 nosaukt par lielo endūru tur ir jābūt talantam.

Esi aizmirsis pieminēt Triumph kuram ir vairāki modeļi orientēti uz tūrismu, ar spieķiem vai bez, bet bezkameru riepas VISIEM.

Kāpēc neko neteici par Super teneri 1200,arī bezkameru riepas.

Tātad ja nejēdz par tēmu nelien svešā dārziņā, jo izrādījās ka vienīgajam kam ir kamera diskā ir xtz660 kas ir mazizmēra 1 cilindra paļurka un Adv R versija.

Paldies ka parādīji arī citiem ka saprašanas tev pamaz.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 22 Nov 2012, 00:43:46 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
22. Nov 2012, 01:56#47

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


22 Nov 2012, 01:34:03 Bagars rakstīja:
Šitiem bezkameru riepas liek tikai tā'dēļ, lai varētu uzbūvēt moci lohiem, kas pērk pieskrūvēto dizainu. Protams, normāla kamera ir lieks svars. Bet kameru ritenī lohs (pircējs) neredz, jo viņm vajag smukas plasmasiņas, kuras arī kautko sver, lampiņas, linziņas, štepselīšus, ručkiņas un visādas citas nevajadzīgas poebōtinas. Bet ja tās visas hujācijas saliek uz mo, tad tas sver 300kg+. Tāpēc taupa uz normālām tehnoloģijām, normāliem amortizatoriem utt.. Tehnoloģijas maksā naudu, bet plastmasiņas jebkurš ķīnietis štancē gandrīz par velti. Katrs jaunais dzelzis kļūst arvien neremontējamāks un dārgāks. Kad to atpogā vaļā, redzi, ka iekšā ir pilnīga huiņa. kamēr jauns - iet, pirmo reizi nomazgā - un vari izmest. Pat tolmetā neņem - tikai skārds un plastmasa.
Fu, izliku sāpi.

P.s. protams, pa šoseju kamera nah nav vajadzīga. Jo vieglāks ritenis, jo labāk arī mežā.

Man domāt, kad kamera ir ļoti OK risinājums, ja braukā pamatā krosiņus un hard enduro, es savējam ieliku priekšā pakaļā biezās kameras, kuras sver 3X vairāk kā oriģinālās , toties huj tu tādu pret akmeni pārsitīsi, disks salocīsies, bet riepa gaisu nenolaidīs, tādēļ var bez stresa doties mežā un "podvigus" meklēt, bet ko darīsi ar bezkamernieci uz ļitaka, kuru būsi pārsitis uz kāda akmeņa, meža vidū, 100km no civilizācijas????

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezavecis
22. Nov 2012, 09:05#48

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


22 Nov 2012, 01:56:39 Archy96 rakstīja:
Man domāt, kad kamera ir ļoti OK risinājums, ja braukā pamatā krosiņus un hard enduro, es savējam ieliku priekšā pakaļā biezās kameras, kuras sver 3X vairāk kā oriģinālās , toties huj tu tādu pret akmeni pārsitīsi, disks salocīsies, bet riepa gaisu nenolaidīs, tādēļ var bez stresa doties mežā un "podvigus" meklēt, bet ko darīsi ar bezkamernieci uz ļitaka, kuru būsi pārsitis uz kāda akmeņa, meža vidū, 100km no civilizācijas????
Toreiz stelpe ari bieza kamera pateica -pietiek

Offline

Auser
22. Nov 2012, 09:43#49

Kopš: 19. May 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 509

Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M

Vispār cilvēks prasīja - BMW vai Transalps.


-----------------
Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz.

Offline

Negantelis
22. Nov 2012, 09:44#50

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Srīds jau bija par Tūrisma enduro ar kuriem no asfalta nobrauc labi ja katrs divdesmitais īpašnieks.

Ar tādiem motocikliem kuriem priekšā ir 21" tāpat ceļojumos pa ceļiem nebrauc, jo prieka nekāda.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

-_falamella_-
22. Nov 2012, 09:57#51

Kopš: 19. Mar 2012

No: Rēzekne

Ziņojumi: 443

Braucu ar: CRF450r, GSX1000r

Nu ja kas tad XTZ660, ir Hard enduro mocis . Negantelis ej elle ar savu DL, jau apnika klausities ka tu viņu te zime ka vienigu perfektu moci pasaulē. Man piemeram viņš nepatik, izskats, riteni, dzinejs, policisti. Ja lemt XTZ vai DL tad ar abam rokam par XTZ, smuks, neparasts izskats(tas ir vajadzigi musū laikā), vieglak neka DL. Un tas ir Yamaha nevis Suzuks Ar lielu cieņu, atvaino ja aizskaru tavu butni.

Offline

Auser
22. Nov 2012, 09:58#52

Kopš: 19. May 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 509

Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M

A kā tad fakts, ka pilna Eiropa ar BMW R1200 GSA? Tiem takš 21" rats priekšā.

-----------------
Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz.

Offline

MIGs
22. Nov 2012, 10:02#53

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

O gudrinieki runā - nu tad es ar !

Supermoto braucu ar spieķotiem diskiem + kameru. Tagad ir kaltie Marchezini bez kameras. Ziniet - atšķirību ne sūda nejūtu.
protams, ka montēt bez kameras ir foršāk.

Tagad jau daudziem ne-japāņu močiem nāk bezkameru spieķotie diski. Ideāls risinājums.


Par nespēju pabraukt ar 21' riepu - Negantel nu ko var muldēt ?! KTM testos pa biķerniekiem ar pumpenēm pa asfaltu braucās uz urrā.
Tātad, vaina nav riepas izmērā.
Tur, ka 19' pēc būtības būs vairāk piemērota asfaltam es tev piekrītu, bet nu visādi citādi pajāt.

Un lai pabrauktos pa granteni nah nav vajadzīgs endūrs - lieliski var vilkt pa grunteni arī ar baiku.

-----------------

Offline

-_falamella_-
22. Nov 2012, 10:13#54

Kopš: 19. Mar 2012

No: Rēzekne

Ziņojumi: 443

Braucu ar: CRF450r, GSX1000r

Spiekotas riepas izstur daudz labak deformaciju un slodzes pie siteniem. Ja piemeram krosa mocim ielikt litakus, viņi galu galā salauzisies, jo aluminijs nespej deformeties un uzreiz atgust bijušo formu. Pat ja riepa atpalika no riteņa, viņu saglabas kamera iekšā, nedos nolaisties. Lietie diski domati asfaltam nevis offroudam, nu protams pa mežu ari var pavizinaties bet ne tik asi ka ar spiekotam.

Offline

Sliktais
22. Nov 2012, 10:16#55

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


22 Nov 2012, 09:58:54 Auser rakstīja:
A kā tad fakts, ka pilna Eiropa ar BMW R1200 GSA? Tiem takš 21" rats priekšā.

19"
21" ir iegādājama kā "šķūnings", no wunderliča, piemēram.


-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

elf
22. Nov 2012, 10:44#56

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


22 Nov 2012, 09:44:31 Negantelis rakstīja:
Srīds jau bija par Tūrisma enduro ar kuriem no asfalta nobrauc labi ja katrs divdesmitais īpašnieks.

Ar tādiem motocikliem kuriem priekšā ir 21" tāpat ceļojumos pa ceļiem nebrauc, jo prieka nekāda.


Ko vari muldēt....es braucu ceļojumos ar 21'' priekšā....kur problēma...es tādu nēsmu pamanījis??

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Negantelis
22. Nov 2012, 11:48#57

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Manis pēc Elf vari braukt ceļojumā kaut ar zviedru čoperi ja tevi apmierina tā vadāmība.
JA NEJĒDZ NO MOTO VADĀMĪBAS TAD BEIDZ MULDĒT PATS.

Mig pamēģini uzlikt savam supermoto 21" un pēc tam padalies ar iespaidiem cik lieliski stūrējas.

Var arī ar pumpenēm braukt un kameras vietā iebāz MOOSE vai vispār ar kāpurķēdēm.


Man tak po ka daži te nesaprot vai nevar atzīt ka ar 21" mizu uz asfalta vispār nav ko rādīties.

VISS.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

-_falamella_-
22. Nov 2012, 11:55#58

Kopš: 19. Mar 2012

No: Rēzekne

Ziņojumi: 443

Braucu ar: CRF450r, GSX1000r


22 Nov 2012, 11:48:22 Negantelis rakstīja:
Manis pēc Elf vari braukt ceļojumā kaut ar zviedru čoperi ja tevi apmierina tā vadāmība.
JA NEJĒDZ NO MOTO VADĀMĪBAS TAD BEIDZ MULDĒT PATS.

Mig pamēģini uzlikt savam supermoto 21" un pēc tam padalies ar iespaidiem cik lieliski stūrējas.

Var arī ar pumpenēm braukt un kameras vietā iebāz MOOSE vai vispār ar kāpurķēdēm.


Man tak po ka daži te nesaprot vai nevar atzīt ka ar 21" mizu uz asfalta vispār nav ko rādīties.

VISS.



100km/h ar R21 nav ne vainas, bet ja braukt 200km/h tad toč jutisi, bet neviens nebrauc ar enduro 200, tatad Un R21 domats lai mikstak butu braukt pa bedrem un nelidzenumiem, jo mazak riepa jo labak jutisi bedres

[ Šo ziņu laboja -_falamella_-, 22 Nov 2012, 11:56:07 ]

Offline

MIGs
22. Nov 2012, 12:12#59

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Negantelis nu kā lai tev saka...
Esmu licis uz sava 690SM krosa dakšu ar krosa ratu(21'). Es neapgalvoju, ka vadāmība kļuva labāka kā ar 17' sliku, bet nu sūdzēties nevarēja.

Pa mazajiem biķeriem krāmēju ar 690 endūru ar pumpenēm - bija pārsteidzoši labi. Jā man ar šādu gāja ātrāk kā ar SuperDuke vai SMT.
pa lielajiem biķerniekiem pagāzu ar Adventūri un dikti parupjām riepām. Jā viņai arī bija 21'.
Nu neesmu baigais nazis, bet nu tāpat kautkādus 180km/h ar viņu tur stiepu. Un iedomājies neko sliktu par vadāmību nevaru pateikt.

Jā protams, ka 17' ir piemērotāks gludam asfaltam, autobānam utt, bet nevajag pārspīlēt.

Piekritīšu, ka tūrisma motociklam nav vajadzīgs 21', bet lai brauktu tur kur brauc ar tiem softiem nav vajadzīgs enduro - pietiek ar superbaiku vai ielinieku.

[ Šo ziņu laboja MIGs, 22 Nov 2012, 12:13:33 ]



-----------------

Offline

katerhams
22. Nov 2012, 14:17#60

Kopš: 22. May 2011

Ziņojumi: 380

Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju

man liekas ka tēmas nosaukums bija BMW F650GS vai Honda Transalp? nevis - kurš labāks priekšā - 17`, 19` vai 21`?

[ Šo ziņu laboja katerhams, 22 Nov 2012, 14:17:51 ]



-----------------
gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt

Offline