Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Suzuki

Tēma: DL/KLV

AutorsZiņojums
Dartagnan
09. Feb 2019, 07:51#181

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD


07 Feb 2019, 15:18:30 cabriooo rakstīja:
Draugs interesējas par klv 1000, ir kādām zināms kaut kas tieši par šo modeli? 76000km nav jau beigu gals šim dzinējam?

Links


Stromtrooper forumā ir eksemplārs ar 400k jūdzēm, kuram nekādi būtiski remonti nav veikti un tiek turpināts lietot. Manējam tagad ir nepilni 100k, nav nekādu noguruma pazīmju.

Šis konkrētais eksemplārs ir zināms, ir pilnībā sagatavots ceļošanai, pilnībā nokomplektēts, kopts, ručkā nekad nav jāts un Max ātrums nav pārbaudīts. Pirkts viegli apskrambāts no sievietes Vācijā, LV nobraucis kādus 40k km, no kuriem vismaz 30k ceļojumos, pēdējo reizi manīts oktobra beigās Francijas dienvidos. Ja pareizi atceros priekšējā riepa iet uz beigām.

Ja es beidzot saņemtos ielikt pēdējo 3 gadu ceļojumu galerijas tad tur viņš būtu diezgan daudzās bildēs

-----------------

Offline

EEdijs
09. Feb 2019, 22:13#182

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 160

Braucu ar: R1200 GS K25


07 Feb 2019, 15:18:30 cabriooo rakstīja:
Draugs interesējas par klv 1000, ir kādām zināms kaut kas tieši par šo modeli? 76000km nav jau beigu gals šim dzinējam?

Links


7 lapā vidū tepat ir pilns ar linkiem no forumiem, kur lietotaji dalas ar saviem nobraukumiem x2 x3.

[ Šo ziņu laboja EEdijs, 09 Feb 2019, 22:16:08 ]



-----------------
BB

Offline

AicisF
31. Jul 2019, 14:17#183

Kopš: 12. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar:

Olā, vai kādam nav oriģinālie virzienrādītāji (vai vismaz sitkliņi) ar CE marķējumiem uz tiem? Nobraucu 4 sezonas un CSDD izdomāja, ka vairs nelaidīšot mani cauri, kaut gan pirms tam neko neteica. Brīnumainā kārtā manējiem nav šī nepieciešamā marķējuma. Ja ir, labprāt iegādāšos no jums. Pie dīlera stikliņš 10 eur/gab un 3 nedēļas jāgaida.

Offline

Dzidziks
31. Jul 2019, 18:13#184

Kopš: 14. Feb 2019

Ziņojumi: 20

Braucu ar: KTM 990 ADV


31 Jul 2019, 14:17:25 AicisF rakstīja:
Olā, vai kādam nav oriģinālie virzienrādītāji (vai vismaz sitkliņi) ar CE marķējumiem uz tiem? Nobraucu 4 sezonas un CSDD izdomāja, ka vairs nelaidīšot mani cauri, kaut gan pirms tam neko neteica. Brīnumainā kārtā manējiem nav šī nepieciešamā marķējuma. Ja ir, labprāt iegādāšos no jums. Pie dīlera stikliņš 10 eur/gab un 3 nedēļas jāgaida.


Man ir, bet mocis Smiltenē.

[ Šo ziņu laboja Dzidziks, 31 Jul 2019, 18:14:32 ]

Offline

GE
07. Sep 2019, 21:04#185

Kopš: 07. Sep 2019

Ziņojumi: 2

Braucu ar: DL1000

Sveiki!
Esmu ticis 2003 gada DL1000 ar 70K nobraukumu, kuram ir manāma grabēšana un vibrācija no sajūga pie 3k - 4k apgriezieniem. Cik noprotu šī ir šī modeļa klasiska sāpe - sajūga grozs. Ziemā ir doma to savest kārtībā. No gūgles sapratu, ka ir divas opcijas, ņemt OEM (izvilks ap 50K) vai pārbūvēt esošoi grozu (vajadzētu vilkt ilgāk par OEM grozu) - ir čaļis UK kas to dara. www.vibefreev.com
Sāku nosvērties par labu groza pārbūvei, nevis OEM, izmaksas +/- vienādas
Ir kādas atsauksmes, varbūt tepat arī kāds ko tādu dara?

Offline

QQlis
11. Sep 2019, 13:23#186

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku


07 Sep 2019, 21:04:37 GE rakstīja:
Sveiki!
Esmu ticis 2003 gada DL1000 ar 70K nobraukumu, kuram ir manāma grabēšana un vibrācija no sajūga pie 3k - 4k apgriezieniem. Cik noprotu šī ir šī modeļa klasiska sāpe - sajūga grozs. Ziemā ir doma to savest kārtībā. No gūgles sapratu, ka ir divas opcijas, ņemt OEM (izvilks ap 50K) vai pārbūvēt esošoi grozu (vajadzētu vilkt ilgāk par OEM grozu) - ir čaļis UK kas to dara. www.vibefreev.com
Sāku nosvērties par labu groza pārbūvei, nevis OEM, izmaksas +/- vienādas
Ir kādas atsauksmes, varbūt tepat arī kāds ko tādu dara?



Nu Dl1000 ir tāda lieta zināma. Kurvis viņam grab jau no konvejera nobraucot. Bet cik esmu lasīju citu pieredzi ārzemju forumos un arī LV ar lietotājiem/ remontētājiem esmu parunājies, tad ja netraucē ka piegrab, tad vālē mierīgi un neņem ausī.
Ja pilots ir īpaši pedants un piekasīgs, tad var ņemties uz velna paraušanu un labot/pārtaisīt kurvi. Bet īpaša vajadzība neesot.
Un ņemt OEM nau vērc - tas grabēs tik pa kapeiku mazāk kā esošais!

Bet! Ja neko smagi nejaucu, tad konkrētais eksemplārs pirms nevisai ilga laika tika atrādīts SRFT servisā, un cita starpā arī jautājums par kurvi tika cilāts.
Pārrunājot un apskatot verdikts bija - netraucē tehnikai strādāt. Turpat man parādīja viena nesen remontēta DL1000 kurvi, kā izskatās, ka kurvim ir pizģec, kurš tiešām grabēja - tur bija lufte ar rokām kustinot un visas no tā izrietošās sekas.

Ja sāk parādīties citas kaites atskaitot skaņu, tad jau jāsāk domāt. Citādi es arī ieteiktu netraucēt tehnikai strādāt.



-----------------

Offline

Dartagnan
12. Sep 2019, 19:34#187

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Man uz 2016gada DL1000 tas kurvis jau 125 000km grab un gan jau vēl vismaz tikpat nograbināsies.
Pirmajā dienā vēl īsti negrabēja, bet pie 500km jau sāka palikt manāms. Pēc pirmās apkopes uz 1200km jau grabēja gandrīz tā par kā tagad pie 125k

Vienkārši nemeklē sev problēmas.
Ja gribēji lai negrab tad vajadzēja 650 ņemt, neko daudz sliktāk viņš neiet un nekas negrab atšķirībā no litra, bremzes arī pietiek, trešo tiltiņu dakšai nevajag un izpūtēju aiztiekot power commander arī nevajag, kā arī apkopē ir lētāks un rij vismaz par par litru/pusotru litru mazāk. Sievas gladius ar tādu pašu motoru vispār Max 3.5l/100km osta ar viņas braukšanu

-----------------

Offline

edmundo
13. Sep 2019, 14:44#188

Kopš: 14. Jun 2012

Ziņojumi: 131

Braucu ar: Suzuki DL1000, Honda CBF600, Jawa 250/559 un Jawa 638


12 Sep 2019, 19:34:38 Dartagnan rakstīja:
Man uz 2016gada DL1000 tas kurvis jau 125 000km grab un gan jau vēl vismaz tikpat nograbināsies.
Vienkārši nemeklē sev problēmas.
Ja gribēji lai negrab tad vajadzēja 650 ņemt, neko daudz sliktāk viņš neiet un nekas negrab atšķirībā no litra

Man ir 2017.g.DL1000, kurvis grab

-----------------
Hit the road, Jack!

Offline

GE
13. Sep 2019, 22:51#189

Kopš: 07. Sep 2019

Ziņojumi: 2

Braucu ar: DL1000

Pāris nedēļu laikā ar graboņu jau aprasts. Vairs jau netraucē. Zinot ka graboņa ir norma jau no konveijera noripojušiem eksemplāriem liek uz graboņu skatīties savādāk. Interesēsjos jo negribējās sagaidīt stundu x kad tas kurvis beidzas pavisam, bet cik noprotu tas tik drīz tāpat nebūs.
Bet domāju ka ziemā kopā ar visiem citiem darbiem pie viena uzmetīšu aci tam kurvim, nevarēšu likties mierā kamēr ar savām acīm neredzēšu, ka tur nav nekā krimināla.

Offline

bildinsh
30. May 2020, 18:47#190

Kopš: 04. May 2020

No: Jelgava

Ziņojumi: 6

Braucu ar: Suzuki DL650 V-Strom

Hellou!

Vai kāds no jums ir taīsijis DL650 stock izpūtēja mod? "Pea shooter removal" Grūti saprast no tā kā skaņa mainās Youtube.

Bija vērts to darīt lai iegūtu nedaudz dobjāku skaņu? Nav ekspektācijas ka skanēs kā normāla aftermarket sistēma vai mufflers, bet ja izmaksas ir 0, vai ir vērts to darīt?

[ Šo ziņu laboja bildinsh, 30 May 2020, 18:54:15 ]

Offline

mezamaris
30. May 2020, 19:56#191

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Kās mērķis tam visam?

Offline

bildinsh
30. May 2020, 19:58#192

Kopš: 04. May 2020

No: Jelgava

Ziņojumi: 6

Braucu ar: Suzuki DL650 V-Strom


30 May 2020, 19:56:40 mezamaris rakstīja:
Kās mērķis tam visam?


Nu, stock truba nedaudz izklausās pēc šujmašīnas. Skaļums ir ok, bet ja būtu nedaudz zemā frekvence izplūdes skaņā būtu patīkamāk. Mērķis? Iegūt labāku skaņu ar minimālu ieguldījumu.

Offline

mexa
30. May 2020, 21:20#193

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

klients Sava, dl nogrieza izejas trubinju, kas zem dekor uzlikas, skanja palika drupi dobjaka, jo izejas diametrs dod citas frekvences rezonansi, kas butu lenaka, attiecigi dobjaka(zemaka frekvence) bet tas ir taa izsakoties neiedzilinoties, jo akustika ir loti sarezgita tema. skanja pamainijas, es teiktu ka 0euro verts, "manas domas", nenesu atbildibu ja nepatiks
Shim modam nebutu jaietekme AF ratio. Uz Shi pasha ar diagnostiku baudiju china prematoku, lambda gaaja griestos, svece balta kaa naave.
Bez PC nav ko dariit uz iesmidzes

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Sergejs80
30. May 2020, 23:40#194

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

To pipsi nogriežot, skaņa paliek patīkamāk dobjāka. Sveču krāsa normāla, skatē nepiekasās

Offline

bildinsh
01. Jun 2020, 12:16#195

Kopš: 04. May 2020

No: Jelgava

Ziņojumi: 6

Braucu ar: Suzuki DL650 V-Strom

Paldies par viedokļiem. Jāiet meklēt zāģis.

Offline

Sergejs80
27. Apr 2021, 09:49#196

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

https://youtu.be/UMzlg7WNFtE

Offline

Sergejs80
05. Nov 2022, 17:21#197

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

Ja nu kādam noder
Šodien notestēju gandrīz 200 km garumā Kappa Airstream (tas pats Givi Airflow). Pie brāzmainā vēja neraustīja ķiveri aiz nadziņa, vēja plūsma uz mani ir daudz mazāka. Tas ir pluss par visiem 110%. Braucu ar nedaudz pavērtu vizieri, lai nesvīst, jo nav pinloks. Sejai bija siltāk kā iepriekš ar oriģinālo stiklu, kam pielikts tas pagarinājuma širmītis. Uzstādīju zemākajā pozīcijā un pie auguma 183cm vējstikla augšējā mala ir tieši man redzes līmenī, tas kaitina - īsti ne caur stiklu, ne pa augšu skatīties. Vai nu jāpierod, vai jāpārmudrī kaut kā zemāk. Ļoti viegli skrāpējas, jau pie montāžas dažas švīkas dabūju
Problēmu ar skatu aizsedzošo līniju atrisināju - uzstādot vējstiklu, ir jāņem acis palīgā! Biju pamanījies saskrūvēt ne pašā zemākajā pozīcjā

[ Šo ziņu laboja Sergejs80, 06 Nov 2022, 11:50:17 ]

Offline