Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Zelta fonds
Autors | Ziņojums |
hla | |  Kopš: 22. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 296
Braucu ar: KTM 950 SE R
| Es atvainojos, bet nu šitas ir pa riktigam labs - "... tā kā no normālas (14,6) strāvas atšķirās par 1.5V...." | Offline
| | |
reimondz | |  Kopš: 16. Aug 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 1889
Braucu ar: siltu motoru
|
08 May 2014, 13:18:18 ssabine rakstīja:
Sveiciens Pavasarī!Vai kādam ir zināms,vai Latvijā ir pieejams jaunākais BMW motocikls (cik zināms, Latvijā ir pieejams no marta).Es ļoti un pavisam gribētu uzdāvināt savam vīram dzimšanas dienā izbraucienu ar šo motociklu (kāda pavadībā,jo pats viņš neprot braukt)kopā ar dāvanu karti A kategorijas tiesību iegūšanai) 
-----------------
| Offline
| | |
soulfreak | |  Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4507
Braucu ar: ciskudrilli
|
08 May 2014, 13:20:34 reimondz rakstīja:
08 May 2014, 13:18:18 ssabine rakstīja:
Sveiciens Pavasarī!Vai kādam ir zināms,vai Latvijā ir pieejams jaunākais BMW motocikls (cik zināms, Latvijā ir pieejams no marta).Es ļoti un pavisam gribētu uzdāvināt savam vīram dzimšanas dienā izbraucienu ar šo motociklu (kāda pavadībā,jo pats viņš neprot braukt)kopā ar dāvanu karti A kategorijas tiesību iegūšanai) 
Kas pa sievu  | Offline
| | |
|
BigMan | |  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2022
Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700
|
13 May 2014, 16:18:07 Archy96 rakstīja:
13 May 2014, 16:13:54 Teiksmaqq rakstīja:
kur ir fixija sāls? 
Izskatīties pēc idiota, bet domāt, ka esi stilīgs 
----------------- www.durka.lv | Offline
| | |
maniac | |  Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5058
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| 11 Jun 2014, 14:12:49 mexa rakstīja:
"nesteidzīgi meklēju pakaļējo riepu no NC30 motora, kas skrūvejas ar centrālo skrūvi" 
-----------------
| Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| nu ble disku/riteni 
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
maniac | |  Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5058
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Nu ja! No motora! Kas skrūvējas ar vienu skrūvi! 
-----------------
| Offline
| | |
QQlis | |  Kopš: 24. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 817
Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku
| Lasot forumu atradās kaut kas ļoti sens, bet savu aktualitāti nav zaudējis!
01 Oct 2008, 20:24:15 Morsitis rakstīja:
...Mana mīlākā rotaļa pilsētā ir "šahs"! Pasties pa kreisi - a tur tornis - iet tikai taisni un uz sāniem, reku malā laidnis - viņš ir bīstams, jo krastenei pāri vilks pa diogonāli, korķī sēž bandinieks - solis uz priekšu un kauj pa labi.. trolejbuss ir plielīdzināms normālama bavārietim - tb Zirgs - maksimāli ātri ieskrieties un pie staba blakus joslā! Fūre ir karalis - vainu brauc vai nē -tur viss ir skaidrs, vienīgā problēma nevajag uz apļa līst pa kabīnes labo pusi - jo NEREDZ! (es zinu!)
nu un protams mans mīļākais rotaļas dalībnieks - DĀMA!
----------------- | Offline
| | |
chirkainais | |  Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
| Šis topiks sen nav kustināts. Mans šāvakara ieskats pēdējos 'tehniskas dabas jautājumos' lika neizpratnē pieri raukt un tomēr beigās smaidā atplaukt.. nu lakonisma un konkrētības pērle!
23 Dec 2014, 20:05:13 Kajamgajejs rakstīja:
Ziemu pārdzīvošu garāža iepazīstot moča iekšas-dēļ moča esmu gatavs nepārvietoties ziemas periodā.
Golfu un citas lamatas noteikti negribu.Gribu kko atslodzei no režīma,kautvai pāris h svētdienā bet laiku ko veltīšu kvalitatīvai savtīgai un nelietderīgai atpūtai.
Kā arī bioloģiskais pulkstenis tikšķ un drīz mocim un tādai egoistiskai atpūtai nebūs vietas...ģimeni tak arī jāveido.
Vairāk vai mazāk bet interesē ietaupīt uz baiku-tie kas pie 1k euro ssā stāv liekas pietiekoši cmuki un jaudīgi priekš manis-tas tā vizuali,bet vai tehniski var nopirkt tādu baiku kam motors nav izdilis,salocīts rāmis un tt...eļļas,riepas,ķēdes tas laikam jau sīkums,kas tiek mainīts ik sezonu ar to es samierinos bet ja jābraukā ar 3 cilindriem tas gan ir gujova.
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) | Offline
| | |
Throatspray | |  Kopš: 02. Jun 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 306
Braucu ar: Kawasaki ZR7, ķīlējas Honda CB900 cafe racer
|
14 Mar 2014, 16:01:49 Sliktais rakstīja:
Atļāvos pārkopēt, lai nepazūd 
14 Mar 2014, 15:08:07 ParaTr00per rakstīja:
ok, lūdzu - mana argumentācija par labu 125cc (bet tikpat labi derēs arī 200cc vai 400cc):
es savu mopēdu izmantoju braukšanai ikdienā. braucu ar to no mājām uz darbu un vakarā atpakaļ. kādreiz arī uz veikalu (gan pa Rīgu, gan no mājām līdz Ķekavai vai Plakanciemam) pēc kāda sīkuma vai kaut kā tā. braucu es kad nav sniegs, pamatā īpaši nepētot laika apstākļus - uz darbu jābrauc katru darba dienu. es sezonu (nevis izbraucienu pa pilsētu saulainā pēcpusdienā) sāku agri un beidzu vēlu. mans ikdienas maršruts ir no mājām uz V6 ceļa (ceļš Ķekava-Plakanciems) uz Rīgu, Mūkusalas 41. 4km pa sūdīgu zemes/grants ceļu, kas slapjā laikā slīd kā pa jēlām olām. 5km pa asflatētu ceļu līdz A7, apmēram 5km pa A7 līdz pirmajam korķim vēl pāris km no Rīgas robežas, tad pa sastrēgumiem / pilsētu kādus atlikušos 9km līdz darbam. vakarā atpakaļ. šo maršrutu varu nobraukt ar auto - ~45 minūtēs, ar vidējo degvielas patēriņu ~12l/100km. ar moci ~25 minūtēs, ar vidējo degvielas patēriņu ~2.5l/100km. mocim ir iešprice - nav problēmu braukt aukstā laikā. mocim ir abs - stājas pat uz slapjas zāles, lieliski palīdz, kad pilsētā jāapstājas "uz viens", kad nav laika domāt un zīlēt, vai te šeit apakšā ir akmentiņi vai izlijis šķidrums. mocis ir viegls - nepilni 130kg - vadās viegli un precīzi kā rapieris, var ietūcīties visās šķirbās.
ko man dotu jaudīgāks mocis? teorētisku 5min ieguvumu uz vienu galu, jo es kaut kur varu atrast vietu ātrāk par 100kmh paskriet? pa granti ātrāk par 70-80kmh īpaši nepanēsāsies - pa ceļam mājas, suņi, traktori, plakaniski krāmētāji ar subāriem. pilsētā nēsāties ar trīsciparu skaitli uz spido es neuzskatu, ka ir ilgtspējīgi - man vajag līdz darbam aizbraukt, nevis līdz morgam. pa šoseju ar blīvu satiksmi izmēģināt savu laimi lidojot starp mašīnām? turklāt visas tās priekšrocības būs sausā, smukā, siltā pēcpusdienā, nevis kā tagad, kad no rītiem uz ceļa vietām ir ledus - grantene vēl tikai atkūst, uz asfalta līkumos meža ēnā ir uzsalis kondensāts un ārā ir ap 0C.
es saprotu tos, kas ceļo - jā, tur līdzi jāvazā pasažieris + 100kg krava, jābrauc daudzus tūkstošus km, tur prasās pēc motora, kas spēj to visu pakustināt un negurt arī visu dienu braucot. saprotu tos, kuri trasē gulda savus 600cc un 1000cc, spiež ārā visu ko var un saķer no tā adrenalīnu. saprotu tos, kuri lien mežā ar spēcīgu tehniku un tur ēd dubļus, ķer adrenalīnu un čiekurus.
nesaprotu pozerus, kam pilsētā vajag litrīgu baiku (īstenībā vispār baiku pilsētā) un viss pārējais ir sūds. nesaprotu cilvēkus, kam vajag nesaprotu litrīgu dualsport ar Dakāras aprīkojumu, lai aizbrauktu no Pļavniekiem uz Siguldu un atpakaļ. nesaprotu cilvēkus, kam vajag krutu supermoto, lai spolētu lielveikala stāvvietā vai raut ratā pie krusta.
P.S.
un vēl nesaprotu, kāpēc garīgi nestabiliem cilvēkiem dod moto instruktora licenci... :shura
oi kā es gardi smējos! 
Kas tad uzcepis tādu zelta gabaliņu? Būšu palaidis garām! 
P.s. šo te tiešām nedrīkst pazaudēt  | Offline
| | |
varisons | |  Kopš: 26. Mar 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 183
Braucu ar: CBF 1000FA
|
29 Dec 2014, 03:03:50 Throatspray rakstīja:
14 Mar 2014, 16:01:49 Sliktais rakstīja:
Atļāvos pārkopēt, lai nepazūd 
14 Mar 2014, 15:08:07 ParaTr00per rakstīja:
ok, lūdzu - mana argumentācija par labu 125cc (bet tikpat labi derēs arī 200cc vai 400cc):
es savu mopēdu izmantoju braukšanai ikdienā. braucu ar to no mājām uz darbu un vakarā atpakaļ. kādreiz arī uz veikalu (gan pa Rīgu, gan no mājām līdz Ķekavai vai Plakanciemam) pēc kāda sīkuma vai kaut kā tā. braucu es kad nav sniegs, pamatā īpaši nepētot laika apstākļus - uz darbu jābrauc katru darba dienu. es sezonu (nevis izbraucienu pa pilsētu saulainā pēcpusdienā) sāku agri un beidzu vēlu. mans ikdienas maršruts ir no mājām uz V6 ceļa (ceļš Ķekava-Plakanciems) uz Rīgu, Mūkusalas 41. 4km pa sūdīgu zemes/grants ceļu, kas slapjā laikā slīd kā pa jēlām olām. 5km pa asflatētu ceļu līdz A7, apmēram 5km pa A7 līdz pirmajam korķim vēl pāris km no Rīgas robežas, tad pa sastrēgumiem / pilsētu kādus atlikušos 9km līdz darbam. vakarā atpakaļ. šo maršrutu varu nobraukt ar auto - ~45 minūtēs, ar vidējo degvielas patēriņu ~12l/100km. ar moci ~25 minūtēs, ar vidējo degvielas patēriņu ~2.5l/100km. mocim ir iešprice - nav problēmu braukt aukstā laikā. mocim ir abs - stājas pat uz slapjas zāles, lieliski palīdz, kad pilsētā jāapstājas "uz viens", kad nav laika domāt un zīlēt, vai te šeit apakšā ir akmentiņi vai izlijis šķidrums. mocis ir viegls - nepilni 130kg - vadās viegli un precīzi kā rapieris, var ietūcīties visās šķirbās.
ko man dotu jaudīgāks mocis? teorētisku 5min ieguvumu uz vienu galu, jo es kaut kur varu atrast vietu ātrāk par 100kmh paskriet? pa granti ātrāk par 70-80kmh īpaši nepanēsāsies - pa ceļam mājas, suņi, traktori, plakaniski krāmētāji ar subāriem. pilsētā nēsāties ar trīsciparu skaitli uz spido es neuzskatu, ka ir ilgtspējīgi - man vajag līdz darbam aizbraukt, nevis līdz morgam. pa šoseju ar blīvu satiksmi izmēģināt savu laimi lidojot starp mašīnām? turklāt visas tās priekšrocības būs sausā, smukā, siltā pēcpusdienā, nevis kā tagad, kad no rītiem uz ceļa vietām ir ledus - grantene vēl tikai atkūst, uz asfalta līkumos meža ēnā ir uzsalis kondensāts un ārā ir ap 0C.
es saprotu tos, kas ceļo - jā, tur līdzi jāvazā pasažieris + 100kg krava, jābrauc daudzus tūkstošus km, tur prasās pēc motora, kas spēj to visu pakustināt un negurt arī visu dienu braucot. saprotu tos, kuri trasē gulda savus 600cc un 1000cc, spiež ārā visu ko var un saķer no tā adrenalīnu. saprotu tos, kuri lien mežā ar spēcīgu tehniku un tur ēd dubļus, ķer adrenalīnu un čiekurus.
nesaprotu pozerus, kam pilsētā vajag litrīgu baiku (īstenībā vispār baiku pilsētā) un viss pārējais ir sūds. nesaprotu cilvēkus, kam vajag nesaprotu litrīgu dualsport ar Dakāras aprīkojumu, lai aizbrauktu no Pļavniekiem uz Siguldu un atpakaļ. nesaprotu cilvēkus, kam vajag krutu supermoto, lai spolētu lielveikala stāvvietā vai raut ratā pie krusta.
P.S.
un vēl nesaprotu, kāpēc garīgi nestabiliem cilvēkiem dod moto instruktora licenci... :shura
oi kā es gardi smējos! 
Kas tad uzcepis tādu zelta gabaliņu? Būšu palaidis garām! 
P.s. šo te tiešām nedrīkst pazaudēt 
]
----------------- Uz priekšu un tikai uz priekšu | Offline
| | |
Rage51 | |  Kopš: 04. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 351
Braucu ar: TM300EN
| Ļoti sakarīga argumentācija
----------------- http://www.supermotoeast.com
Nav viens universāls motocikls, bet vistuvāk tam pavisam noteikti ir Supermoto! | Offline
| | |
Andreits | |  Kopš: 20. May 2008
No: Zilupe
Ziņojumi: 1461
Braucu ar: r1100s
| Principā Paratroopers visu pareizi raksta
-----------------
LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda! | Offline
| | |
marcis | |  Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
29 Dec 2014, 03:03:50 Throatspray rakstīja:
14 Mar 2014, 16:01:49 Sliktais rakstīja:
Atļāvos pārkopēt, lai nepazūd 
14 Mar 2014, 15:08:07 ParaTr00per rakstīja:
ok, lūdzu - mana argumentācija par labu 125cc (bet tikpat labi derēs arī 200cc vai 400cc):
es savu mopēdu izmantoju braukšanai ikdienā. braucu ar to no mājām uz darbu un vakarā atpakaļ. kādreiz arī uz veikalu (gan pa Rīgu, gan no mājām līdz Ķekavai vai Plakanciemam) pēc kāda sīkuma vai kaut kā tā. braucu es kad nav sniegs, pamatā īpaši nepētot laika apstākļus - uz darbu jābrauc katru darba dienu. es sezonu (nevis izbraucienu pa pilsētu saulainā pēcpusdienā) sāku agri un beidzu vēlu. mans ikdienas maršruts ir no mājām uz V6 ceļa (ceļš Ķekava-Plakanciems) uz Rīgu, Mūkusalas 41. 4km pa sūdīgu zemes/grants ceļu, kas slapjā laikā slīd kā pa jēlām olām. 5km pa asflatētu ceļu līdz A7, apmēram 5km pa A7 līdz pirmajam korķim vēl pāris km no Rīgas robežas, tad pa sastrēgumiem / pilsētu kādus atlikušos 9km līdz darbam. vakarā atpakaļ. šo maršrutu varu nobraukt ar auto - ~45 minūtēs, ar vidējo degvielas patēriņu ~12l/100km. ar moci ~25 minūtēs, ar vidējo degvielas patēriņu ~2.5l/100km. mocim ir iešprice - nav problēmu braukt aukstā laikā. mocim ir abs - stājas pat uz slapjas zāles, lieliski palīdz, kad pilsētā jāapstājas "uz viens", kad nav laika domāt un zīlēt, vai te šeit apakšā ir akmentiņi vai izlijis šķidrums. mocis ir viegls - nepilni 130kg - vadās viegli un precīzi kā rapieris, var ietūcīties visās šķirbās.
ko man dotu jaudīgāks mocis? teorētisku 5min ieguvumu uz vienu galu, jo es kaut kur varu atrast vietu ātrāk par 100kmh paskriet? pa granti ātrāk par 70-80kmh īpaši nepanēsāsies - pa ceļam mājas, suņi, traktori, plakaniski krāmētāji ar subāriem. pilsētā nēsāties ar trīsciparu skaitli uz spido es neuzskatu, ka ir ilgtspējīgi - man vajag līdz darbam aizbraukt, nevis līdz morgam. pa šoseju ar blīvu satiksmi izmēģināt savu laimi lidojot starp mašīnām? turklāt visas tās priekšrocības būs sausā, smukā, siltā pēcpusdienā, nevis kā tagad, kad no rītiem uz ceļa vietām ir ledus - grantene vēl tikai atkūst, uz asfalta līkumos meža ēnā ir uzsalis kondensāts un ārā ir ap 0C.
es saprotu tos, kas ceļo - jā, tur līdzi jāvazā pasažieris + 100kg krava, jābrauc daudzus tūkstošus km, tur prasās pēc motora, kas spēj to visu pakustināt un negurt arī visu dienu braucot. saprotu tos, kuri trasē gulda savus 600cc un 1000cc, spiež ārā visu ko var un saķer no tā adrenalīnu. saprotu tos, kuri lien mežā ar spēcīgu tehniku un tur ēd dubļus, ķer adrenalīnu un čiekurus.
nesaprotu pozerus, kam pilsētā vajag litrīgu baiku (īstenībā vispār baiku pilsētā) un viss pārējais ir sūds. nesaprotu cilvēkus, kam vajag nesaprotu litrīgu dualsport ar Dakāras aprīkojumu, lai aizbrauktu no Pļavniekiem uz Siguldu un atpakaļ. nesaprotu cilvēkus, kam vajag krutu supermoto, lai spolētu lielveikala stāvvietā vai raut ratā pie krusta.
P.S.
un vēl nesaprotu, kāpēc garīgi nestabiliem cilvēkiem dod moto instruktora licenci... :shura
oi kā es gardi smējos! 
Kas tad uzcepis tādu zelta gabaliņu? Būšu palaidis garām! 
P.s. šo te tiešām nedrīkst pazaudēt 
Paratroopers raksta pareizi. Baiks pilsētā, Dakāra pa asfaltu.
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline
| | |
Teiksmaqq | |  Kopš: 24. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1866
Braucu ar: VISU
|
14 Mar 2014, 15:08:07 ParaTr00per rakstīja:
ok, lūdzu - mana argumentācija par labu 125cc
Kad šito lasīju pirmo reizi, vēl nebiju lasījis grāmatu... Bet tagad visu to pašu daru ar 600cc endūru + vienmēr paliek iespēja, ja uznāk vēlme, atslēgt lambda zondi, un aiztest līdzi berģiniekiem, izbraukt pa gāzes vadu, celt krustojumus pilsētā, un galu galā - normāli apdzīt fūri uz lielās štrāses, un vēl pa ceļam nobraukt kādu enduro sprintiņu 
PS. ar atslēgtu zondi gan iekš 2.5L/100 nesanāks ierakstīties ;P
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem! | Offline
| | |
reimondz | |  Kopš: 16. Aug 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 1889
Braucu ar: siltu motoru
| Spamojiet citur! 
-----------------
| Offline
| | |
Sliktais | |  Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Sorry, bet man kā ar datoriem nesaistītam cilvēkam šī "lamuvārdu kolekcija" ieptikās 
07 Jan 2015, 00:49:48 alnis rakstīja:
... nevaig jaukt čipseta draiverus ar pēdējo biosa versiju un setingiem. Moš' uzliec defaultos biosa setingus, ja tādi nav uzlikti, vai palasies netā, ko spečuki par setingiem tai mātītei raksta. Moš' ir uzlikti neadekvāti raskruķīti parametri setingos, tur, spriegumi videokartes slotam vai frekvences, moš' overklokings vai vēl kaukas. Vaig' palasīt, ko ražotājs raksta par biosa atjauninājumiem. Reizēm jaunākais bioss ir lietderīgākais saspraustajām platēm, reizēm - nē. Biosa atjaunināšana vienmēr ir drusc' riskanta, bet ne neiespējama arī, ja kaukas, biosu mainot nobrucis. Vispār jau arī pašai videokartei ir savs bioss, kam reizēm mēdz būt iespējami atjauninājumi vai, vismaz, settingu iespējas. Šitos settingus, gan, parasti draiveri koriģē.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| narmaljnijs slengs 
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
reimondz | |  Kopš: 16. Aug 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 1889
Braucu ar: siltu motoru
|
Tu zini kāpēc sievietēm pēdas izmērs ir mazāks nekā vīriešiem? tieši tā- lai sievietes varētu nostāties tuvāk pie plīts, kur viņām arī ir īstā vieta nevis kaut kur blandīties apkārt ar motociklu 
tas ir vispār kaut kas neiedomājams, ko sievietes iedomājas - balstiesības viņām vajag, pie stūres grib braukt, un pēdējā laikā vispār pisģets - par prezidentēm vēl ievēl. gģe mir kaķitsa? 
-----------------
| Offline
| | |
fireseed | |  Kopš: 20. Aug 2013
Ziņojumi: 222
Braucu ar: kx250/cb1000f
| "Pēc aculiecinieku stāstītā, Igaunijas pārstāve esot sajaukusi bremzes un gāzi, kā rezultātā noticis negadījums. Jāpiebilst, ka minētā "Yamaha R6" nav aprīkota ar ABS, kas neļauj vadītājam zaudēt kontroli pār savu braucamo."
| Offline
| | |
|
|