Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Moto elektriķis

AutorsZiņojums
Chubaka
29. Apr 2015, 09:16#41

Kopš: 14. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 205

Braucu ar: TT600R, SM610


28 Apr 2015, 14:43:10 ssandijss rakstīja:

28 Apr 2015, 11:40:42 Chubaka rakstīja:
Padaliaties ar idejām.

Mocis : Husqvarna Sm610 - pēc magnēta un tinumu nomaiņas, pēc 6000rpm sāk raustīties tā, itkā nevienmērīga dzirkstele.

CDI - pielikts jau cits pamērīt (vaina tā pati)
strāvās regulators arī nev pie vainas
degviela jauna
aizdedzes COIL - arī vesels.

vienīgi vakar novēroju, ka pieliekot testeri pie darbojoša moča akumulatora - sākumā ir 12.6 pēc 15 sek - 13.4V un tā arī +- turās.
Vai tas varētu būt kaut kādā veidā saistīts ?


Laimīgais, tavai Husqvarnai vismaz ir dzirkstele
Manam Husim nu jau pusgadu meklējam, kur pazuda..

Moš magnēts ?

-----------------

Offline

andrejins
29. Apr 2015, 17:04#42

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

Husqwarna un dzirkstele...

Strāvai pēc elektrostartera būtu uz brīdi jānokrītas, kamēr aķītis savāc norīto daudzumu atpakaļ. Kāds cdi ar 6 kontaktiem?

Ja jā un dzirkstele vispār ir, tad pamaini sveci var gadīties, ka kompresijā svece nestrādā kā nākas, kā arī vajadzētu karbuli satīrīt, lai maisījums atbilstošs. Turklāt paskaties zem ģenģera vāka, vai nav baigi daudz magnēta atlieku. Vēl neesmu redzējis nevienu lielo husqvarnu ar veselu magnētu

Ssandijs, tavam husim restaurējas holla devējs, tad vismaz zināsim kādai jābūt strāvai, lai spole dzīvotu, redzēsim vai tā būs nedēļa vai divas, kamēr shēmu uzceps no jauna, bet esam jau tuvu atrisinājumam un, ceru, ka nesvinēsim gada jubileju husim bez dzirksteles

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

ssandijss
29. Apr 2015, 19:17#43

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 548

Braucu ar: T7, Husi


29 Apr 2015, 17:04:41 andrejins rakstīja:
Husqwarna un dzirkstele...

Strāvai pēc elektrostartera būtu uz brīdi jānokrītas, kamēr aķītis savāc norīto daudzumu atpakaļ. Kāds cdi ar 6 kontaktiem?

Ja jā un dzirkstele vispār ir, tad pamaini sveci var gadīties, ka kompresijā svece nestrādā kā nākas, kā arī vajadzētu karbuli satīrīt, lai maisījums atbilstošs. Turklāt paskaties zem ģenģera vāka, vai nav baigi daudz magnēta atlieku. Vēl neesmu redzējis nevienu lielo husqvarnu ar veselu magnētu

Ssandijs, tavam husim restaurējas holla devējs, tad vismaz zināsim kādai jābūt strāvai, lai spole dzīvotu, redzēsim vai tā būs nedēļa vai divas, kamēr shēmu uzceps no jauna, bet esam jau tuvu atrisinājumam un, ceru, ka nesvinēsim gada jubileju husim bez dzirksteles


Offline

deniroso
04. May 2015, 11:44#44

Kopš: 26. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: HONDA CBR600

Kads var palidzet
Ko nozime kļuda FI?
Uz honda cbr600f 2004

Offline

andrejins
04. May 2015, 11:51#45

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


04 May 2015, 11:44:46 deniroso rakstīja:
Kads var palidzet
Ko nozime kļuda FI?
Uz honda cbr600f 2004



FI - Fuel injector - degvielas iesmidze. Te gan problēma var būt daudzās komponentēs, kāda svece neiet, sprauslas vadā nav kontakta, degvielas sūknis nepietiekami pumpē utml.

http://www.biketuna.co.uk/wiki/index.php?title=...nding_-_CBR600RR

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Andre3000
12. Jun 2015, 10:05#46

Kopš: 12. Jun 2015

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Wow, this forum is very helpfull, i love that i can find every information i was looking for right here. Thank u guys!

camere exterior

Offline

soulfreak
22. Jul 2015, 15:11#47

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Izskatās, ka pašu spēkiem lēnām čubinot, nebūs dzirksteles tam CR250R. Tātad, būtu gatavs aizvest kādam to mopēdu, kas tiešām rubī, nevis tik pat aptuveni kā es pats, stundām forumos un manuāļos
Jo nu jau ir pārtīts stators, nopirkts arī ebay stators, nopirkts CDI un vēl šis tas.

Offline

andrejins
23. Jul 2015, 10:27#48

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


22 Jul 2015, 15:11:50 soulfreak rakstīja:
Izskatās, ka pašu spēkiem lēnām čubinot, nebūs dzirksteles tam CR250R. Tātad, būtu gatavs aizvest kādam to mopēdu, kas tiešām rubī, nevis tik pat aptuveni kā es pats, stundām forumos un manuāļos
Jo nu jau ir pārtīts stators, nopirkts arī ebay stators, nopirkts CDI un vēl šis tas.


A tev no aizdedzes datčika (pickup coil) uz kompi signāls ir? parasti nāk divi vadi un padod impulsu uz kompi dzirkstelei...

Paņem testeri atrod to vienu vadu un izej caur visu ciklu pārbaudot, vai nav kāds vadiņš pušu

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Easyrider
20. Aug 2015, 22:24#49

Kopš: 29. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 74

Braucu ar: HD XL 883

Sveiks. Lūdzu, iesakiet moto elektriķi, kas palīdzēs savest kārtībā HD XL 883.

Offline

Tumsa
23. Apr 2016, 22:37#50

Kopš: 23. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 190

Braucu ar: GSR 750/ S1000rr

yamaha R1 99 gads , lekaa apgriezienu bulta, faktiski apgriezieni ir normali, gan braucot gan stavot vini leka no 1-9k ? cik nopratu kludu uzrada bakas dachiks? jeb beigts spiiidooo??

-----------------
Vajag izmērīt kloķa klaņa mehānisma aksiālo kardānpievadu attiecībā pret primārās vārpstas sekundārā griezes momenta ietekmi uz oktānskatli un galvasblīvi. Ja tā ir lielāka tad jā bet ja nē tad viens no diviem

Offline

mexa
23. Apr 2016, 22:43#51

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

parbaudi vadus kuri iet taxikjim... ja viss ok. tad butu veseliigi ar oscili parbaudit kads signals iet tahjikim. tad greekot uz pashu paneli. problema var buut nebuutiska kaa aukstais lodejums vai nopietnaka... varbut pietiks visu ar kontaktu spreju iziet... ja kas pm

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
23. Apr 2016, 22:49#52

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

leekaa randomaa vai liidz saviem rpm? ja saviem rpm tad kljuudu raada. mans ieprieksejais posts domaats randomai lekasanai

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

chirkainais
04. Sep 2016, 22:36#53

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku

Tā kā elektrība man ir tumša lieta, kas gaiši spīd, tad uzdošu tehnisku jautājumu eventuāli kompetentākiem biedriem:
Ir pagādāti vadi un USB/piepīpētāja štekeri, lai varētu gaitā uz moča barot savas mobilās/navigācijas ierīces. Jautājums - kur/kā to visu pieslēgt viskorektāk? Lietderīgs šķiet ieteikums slēgt to padarīšanu klāt tādai ķēdei, kas ieslēdzas reizē ar aizdedzi. Kur tādu atrast? Pašam galvā ir doma, ka negatīvu slēdzu pie aku, abet pozitīvo jūdzu klāt pie tuvajām gaismām. Netā redzēju variantu, kur pieslēdzamais vads tiek pliks iebāzts drošinātāju blokā reizē ar tuvo gaismu drošinātāju. Manuprāt, korektāk būtu uzreiz pie paša luktura pieslēgties. Kā jums tāda ideja? Un, ja galvenokārt plānoju ekspluatēt 2A USB ligzdu, vai man būtu jāliek arī jaudīgāks drošinātājs gaismām?
Danke!

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

S19
04. Sep 2016, 23:15#54

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E

Es izvēlējos pa taisno pie akumulatora.
Manuprāt tādam slēgumam ir šādas priekšrocības:
-caur to var pieslēgt testeri un mērīt akumulatora voltāžu neskrūvējot neko nost;
-ja nepieciešams caur to var lādēt akumulatoru neskrūvējot neko nost;
-var "barot" to kam parasti izmanto šo ligzdu tikai jāatceras atslēgt ja negrib nosēdināt akumulatoru.

Offline

mezamaris
04. Sep 2016, 23:23#55

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Ar mobīlā lādēšanu aķi nosēdināt pagrūti,nu labi arī neesmu elektriķis.
Slēdzies pa tiešo pir aķa,starpā drošinātāju,nu 10A visādam gadījumam.
Lādēsi arī pie izslēgtas aizdedzes,teiksim naktī, kāmār guli teltī.

Offline

Geduss
05. Sep 2016, 00:35#56

Kopš: 17. May 2015

Ziņojumi: 400

Braucu ar: Merida 1HP(human power)

Top video par bezvadu tel. lādējamo uz moča... Pa tiešo uz aķi nekam neder. Slēdzi vajag

-----------------
Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās)

Offline

mexa
05. Sep 2016, 08:57#57

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

bojāts vai čaina lādētājs var aķi pasausināt... ideāli uzlikt releju un mazu podziņu, lādē kad gribi, negribi atslēdz. drošinātaju protams uz 10 var ielikt, slēdz no akja. lādētāju iesaku izmantot kvalitatīvu, citādi patērēt un lādēt viņam būs grūti. čaina vadi toč neiet krastā.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

kaarlis
05. Sep 2016, 16:18#58

Kopš: 06. Aug 2011

Ziņojumi: 171

Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.


04 Sep 2016, 22:36:41 chirkainais rakstīja:
Tā kā elektrība man ir tumša lieta, kas gaiši spīd, tad uzdošu tehnisku jautājumu eventuāli kompetentākiem biedriem:
Ir pagādāti vadi un USB/piepīpētāja štekeri, lai varētu gaitā uz moča barot savas mobilās/navigācijas ierīces. Jautājums - kur/kā to visu pieslēgt viskorektāk? Lietderīgs šķiet ieteikums slēgt to padarīšanu klāt tādai ķēdei, kas ieslēdzas reizē ar aizdedzi. Kur tādu atrast? Pašam galvā ir doma, ka negatīvu slēdzu pie aku, abet pozitīvo jūdzu klāt pie tuvajām gaismām. Netā redzēju variantu, kur pieslēdzamais vads tiek pliks iebāzts drošinātāju blokā reizē ar tuvo gaismu drošinātāju. Manuprāt, korektāk būtu uzreiz pie paša luktura pieslēgties. Kā jums tāda ideja? Un, ja galvenokārt plānoju ekspluatēt 2A USB ligzdu, vai man būtu jāliek arī jaudīgāks drošinātājs gaismām?
Danke!

Es arī iesāku ar atslēdzamu barošanu- ceļojumos galīgi neder. Piemēram, go-pro negrib lādēties pie rūcoša motora- jūk prātā. Reizēm parādās vajadzība uzpumpēt madraci vai riepu... Jeb kurā gadijumā papildaprīkojumam jābūt ar savu atsevišķu drošinātāju. Vai slēgties pie esošas el. ķēdes vai taisīt jaunu, tas paša ziņā. Slogojot jau eksistējošu ķēdi jāpalielina drošinātāja iespējas mazliet vairāk par paredzamo slodzi. ja tavas lustras darbojas ar 10 vai 15a, nebūs par skādi par 5 a robežu pacelt.
Šobrīd siltās ručkas un citas štelles laižu caur atsevišķu releju, tel lādētājus un citus no pastāvīga +30 pieslēguma.

[ Šo ziņu laboja kaarlis, 05 Sep 2016, 16:26:43 ]



-----------------
Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā.

Offline

janni
05. Sep 2016, 17:26#59

Kopš: 13. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 105

Braucu ar: Firestarter


05 Sep 2016, 00:35:38 Geduss rakstīja:
Top video par bezvadu tel. lādējamo uz moča...


No šitās vietas lūdzu sīkāk..

Offline

RenegadeX
05. Sep 2016, 17:44#60

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39


05 Sep 2016, 16:38:38 janis_zs rakstīja:
???
Manam Varadero 1000, izbeidzās lādēšana. Pirmā doma, ka beidzās lādēšanas relejs. Dabūju, uzliku Ķīnas variantu, nelīdzēja. Pārbaudīju, nomainīju lietotu, ejošu statoru, lādēšna par daudz virs 20A ar oriģinālo releju. Pieliku jauno Ķīnas rel. lādēšana normalizējās virs 14 A, bet braucot relejs baigi sakarst, tā ka pirkstus pat svilina. Vai tas ir normāli??? Varbūt atbildi PM!!!

20 un 14 Ampēri vai tomēr Volti?

Offline