Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Kawasaki

Tēma: Noslīcis mocis.

AutorsZiņojums
helikopters1
02. Nov 2014, 18:02#1

Kopš: 27. Jul 2014

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Suzuki dl 650

Sveiki. Šodien sanāca noslīcināt moci (ūdens dziļums var būt mānīgs)
Situācija sekojoša: iebraucot ūdenī mocis noslāpa, izstumjot to iedarbināju, bet motors darbojās tikai ar pilnu čoku, uzdod gāzi uzreiz noslāpst. Aizvilku mājās, tur konstatēju, ka gaisa filtrā bij ūdens un eļļa motorā ir uzputojusi.
Ielēju parastu mašīnas eļļu lai izskalotu motoru, bet arī tā uzreiz palika par emulsiju.
Varbūt kāds gudrs vīrs man varētu dot padomu kā to ūdeni dabūt ārā.
Tātad jautājumi sekojoši:
1. Vai ūdens var būt cilindrā?
2. Vai ūdens var būt karburatorā?
3. Kā dabūt no ūdens tīru motoru?
Paldies!

Offline

karlsons
02. Nov 2014, 18:20#2

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

ja jau piedarbinaaji, tad vajadzeeja pasildiit , gan jua ka no elljas uudens izdaliitos.

ja uudens ir karbuatoraa tad jaatiira.

otrs variants ir nolitk istabaa, siltumaa un cereet ka liidz naakamajai sezonai buus izzuvis

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

rullic
02. Nov 2014, 18:31#3

Kopš: 26. Jan 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 162

Braucu ar:

Parastu mašīnas eļļu liet mocī nebūtu tas pareizākais, ja motors, kārba un sajūgs peld vienā eļļas vannā. Sajūga diski sasūcas ar eļļas piedevām, var sākt slīdēt...

Offline

matiicins
02. Nov 2014, 18:40#4

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

Uzreiz darbināt gan nevajadzēja, var arī nesmuki sanākt


-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

agrais
02. Nov 2014, 18:45#5

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,

Jā, iespējams ka piedarbinot izdarīji lielu k\lūdu... Ja ūdeni ierāva cilindrā, nu tad rezultāts var būt līdzīgs kā bildē.... Tur vairs karburatora tīrīšana un eļļas mainīšana var nelīdzēt.

Offline

Gantais
02. Nov 2014, 18:51#6

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Nebiedējat cilvi.. ja jau motors griezās un rūca, tad klanis vēl būs dzīvotājs.
Karburācija jātīra... motors, manuprāt, jāskalo nedarbinot.
Bet to es tikko izdomāju

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Rosini
02. Nov 2014, 19:01#7

Kopš: 01. Oct 2011

No: Ogre

Ziņojumi: 101

Braucu ar: HONDA CX 650/V-Max


.

otrs variants ir nolitk istabaa, siltumaa un cereet ka liidz naakamajai sezonai buus izzuvis

Vai srūsējis

Offline

norca13
02. Nov 2014, 19:12#8

Kopš: 08. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 503

Braucu ar: 998 cm3


02 Nov 2014, 18:02:17 helikopters1 rakstīja:
Sveiki. Šodien sanāca noslīcināt moci (ūdens dziļums var būt mānīgs)
Situācija sekojoša: iebraucot ūdenī mocis noslāpa, izstumjot to iedarbināju, bet motors darbojās tikai ar pilnu čoku, uzdod gāzi uzreiz noslāpst. Aizvilku mājās, tur konstatēju, ka gaisa filtrā bij ūdens un eļļa motorā ir uzputojusi.
Ielēju parastu mašīnas eļļu lai izskalotu motoru, bet arī tā uzreiz palika par emulsiju.
Varbūt kāds gudrs vīrs man varētu dot padomu kā to ūdeni dabūt ārā.
Tātad jautājumi sekojoši:
1. Vai ūdens var būt cilindrā?
2. Vai ūdens var būt karburatorā?
3. Kā dabūt no ūdens tīru motoru?
Paldies!

Gadijās ieņurkot ar kawu brute force upē, galīgi noslīka, kamēr vēl pēc auto aizgāju, laiks pagāja.
Izvilku, nedarbināju gan atvedu uz rīgu visas eļļas izlēju(kopā ar ūdeni) ielēju jaunu parūcināju un atkal izlēju.(tiltos 2* mainiju, motorā 3* un viss bij ok.Eļļām gan nežēloju lēju, kas pienākas arī skalošanai .Drapaks iet un nav nekādu problēmu

Offline

lomsz
02. Nov 2014, 19:57#9

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Ideāli būs pa ziemu izcelt motoru... Tad tik redzēsi, vai nav mehānisku bojājumu... Ja nē, tad pamēģini izsūkt visu eļļu ar lielu šprici un trubinu, jo nolejot paliek daudz eļļas iekšā...Kā kuram motoram, protams, bet manam mocim 20% nav nolejami, paliek iekšā...

Offline

Gantais
02. Nov 2014, 20:01#10

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


02 Nov 2014, 19:57:32 lomsz rakstīja:
Ideāli būs pa ziemu izcelt motoru... Tad tik redzēsi, vai nav mehānisku bojājumu... Ja nē, tad pamēģini izsūkt visu eļļu ar lielu šprici un trubinu, jo nolejot paliek daudz eļļas iekšā...Kā kuram motoram, protams, bet manam mocim 20% nav nolejami, paliek iekšā...




Tur jau tie sūū, ka tai, kas neiztek, arī ar špricīti klāt netiek. Eļļa paliek dažādās kabatās un lai to dabūtu, daudz maz ārā, motors ir jāgroza turpu, šurpu... diez, kā to darīt ar visu moci

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

helikopters1
02. Nov 2014, 20:15#11

Kopš: 27. Jul 2014

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Suzuki dl 650

Njā... Lasījos pa visādiem forumiem, nobiedēja raksts par cilvēku, kas šitā mocīti- nullīti nobeidza. Laikam bija dubļi sarauti motorā iekšā ar netīru ūdeni.
Njā tagad tikt ar to karburatoru kārtībā, kas viņam tieši ir jāver vaļā?
Njā nez cik reizes tā eļļa būs jāmaina.

[ Šo ziņu laboja helikopters1, 02 Nov 2014, 20:17:17 ]

Offline

helikopters1
02. Nov 2014, 20:20#12

Kopš: 27. Jul 2014

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Suzuki dl 650


02 Nov 2014, 18:20:18 karlsons rakstīja:
ja jau piedarbinaaji, tad vajadzeeja pasildiit , gan jua ka no elljas uudens izdaliitos.

ja uudens ir karbuatoraa tad jaatiira.

otrs variants ir nolitk istabaa, siltumaa un cereet ka liidz naakamajai sezonai buus izzuvis


Piedarbināju un uzsildīju, bet tā laikam bija mana kļūda, jo arī uzsilis motors darbojās tikai uz pilnu čoku un uzgāzējot noslāpa.

Offline

helikopters1
02. Nov 2014, 20:24#13

Kopš: 27. Jul 2014

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Suzuki dl 650

Vēl redzēju un lasīju, ka močus burtiski apgāž ar "kājām gaisā" un tad no cilindra dabū to ūdeni ārā.
Es tikai nesaprotu vai man cilindrā vēljoprojām var būt ūdens ja motors darbojas,bet slāpst uzgāzējot, vai pie vainas ir karburators?

Offline

helikopters1
02. Nov 2014, 20:27#14

Kopš: 27. Jul 2014

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Suzuki dl 650


02 Nov 2014, 19:12:05 norca13 rakstīja:

02 Nov 2014, 18:02:17 helikopters1 rakstīja:
Sveiki. Šodien sanāca noslīcināt moci (ūdens dziļums var būt mānīgs)
Situācija sekojoša: iebraucot ūdenī mocis noslāpa, izstumjot to iedarbināju, bet motors darbojās tikai ar pilnu čoku, uzdod gāzi uzreiz noslāpst. Aizvilku mājās, tur konstatēju, ka gaisa filtrā bij ūdens un eļļa motorā ir uzputojusi.
Ielēju parastu mašīnas eļļu lai izskalotu motoru, bet arī tā uzreiz palika par emulsiju.
Varbūt kāds gudrs vīrs man varētu dot padomu kā to ūdeni dabūt ārā.
Tātad jautājumi sekojoši:
1. Vai ūdens var būt cilindrā?
2. Vai ūdens var būt karburatorā?
3. Kā dabūt no ūdens tīru motoru?
Paldies!

Gadijās ieņurkot ar kawu brute force upē, galīgi noslīka, kamēr vēl pēc auto aizgāju, laiks pagāja.
Izvilku, nedarbināju gan atvedu uz rīgu visas eļļas izlēju(kopā ar ūdeni) ielēju jaunu parūcināju un atkal izlēju.(tiltos 2* mainiju, motorā 3* un viss bij ok.Eļļām gan nežēloju lēju, kas pienākas arī skalošanai .Drapaks iet un nav nekādu problēmu

Tiltos 2*? Kā saprast to ka tu eļļu nomainīji tiltos?

[ Šo ziņu laboja helikopters1, 02 Nov 2014, 20:29:10 ]

Offline

aivarsk
02. Nov 2014, 20:29#15

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


02 Nov 2014, 20:27:04 helikopters1 rakstīja:

02 Nov 2014, 19:12:05 norca13 rakstīja:

02 Nov 2014, 18:02:17 helikopters1 rakstīja:
Sveiki. Šodien sanāca noslīcināt moci (ūdens dziļums var būt mānīgs)
Situācija sekojoša: iebraucot ūdenī mocis noslāpa, izstumjot to iedarbināju, bet motors darbojās tikai ar pilnu čoku, uzdod gāzi uzreiz noslāpst. Aizvilku mājās, tur konstatēju, ka gaisa filtrā bij ūdens un eļļa motorā ir uzputojusi.
Ielēju parastu mašīnas eļļu lai izskalotu motoru, bet arī tā uzreiz palika par emulsiju.
Varbūt kāds gudrs vīrs man varētu dot padomu kā to ūdeni dabūt ārā.
Tātad jautājumi sekojoši:
1. Vai ūdens var būt cilindrā?
2. Vai ūdens var būt karburatorā?
3. Kā dabūt no ūdens tīru motoru?
Paldies!

Gadijās ieņurkot ar kawu brute force upē, galīgi noslīka, kamēr vēl pēc auto aizgāju, laiks pagāja.
Izvilku, nedarbināju gan atvedu uz rīgu visas eļļas izlēju(kopā ar ūdeni) ielēju jaunu parūcināju un atkal izlēju.(tiltos 2* mainiju, motorā 3* un viss bij ok.Eļļām gan nežēloju lēju, kas pienākas arī skalošanai .Drapaks iet un nav nekādu problēmu

Tiltos 2*? Kā to saprast tiltos?

brute force ir qwadrs un tam ir reduktori.

Offline

helikopters1
02. Nov 2014, 20:30#16

Kopš: 27. Jul 2014

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Suzuki dl 650


02 Nov 2014, 20:29:06 aivarsk rakstīja:

02 Nov 2014, 20:27:04 helikopters1 rakstīja:

02 Nov 2014, 19:12:05 norca13 rakstīja:

02 Nov 2014, 18:02:17 helikopters1 rakstīja:
Sveiki. Šodien sanāca noslīcināt moci (ūdens dziļums var būt mānīgs)
Situācija sekojoša: iebraucot ūdenī mocis noslāpa, izstumjot to iedarbināju, bet motors darbojās tikai ar pilnu čoku, uzdod gāzi uzreiz noslāpst. Aizvilku mājās, tur konstatēju, ka gaisa filtrā bij ūdens un eļļa motorā ir uzputojusi.
Ielēju parastu mašīnas eļļu lai izskalotu motoru, bet arī tā uzreiz palika par emulsiju.
Varbūt kāds gudrs vīrs man varētu dot padomu kā to ūdeni dabūt ārā.
Tātad jautājumi sekojoši:
1. Vai ūdens var būt cilindrā?
2. Vai ūdens var būt karburatorā?
3. Kā dabūt no ūdens tīru motoru?
Paldies!

Gadijās ieņurkot ar kawu brute force upē, galīgi noslīka, kamēr vēl pēc auto aizgāju, laiks pagāja.
Izvilku, nedarbināju gan atvedu uz rīgu visas eļļas izlēju(kopā ar ūdeni) ielēju jaunu parūcināju un atkal izlēju.(tiltos 2* mainiju, motorā 3* un viss bij ok.Eļļām gan nežēloju lēju, kas pienākas arī skalošanai .Drapaks iet un nav nekādu problēmu

Tiltos 2*? Kā to saprast tiltos?

brute force ir qwadrs un tam ir reduktori.

Sk

Offline

zazzaa
02. Nov 2014, 20:33#17

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3326

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


02 Nov 2014, 20:24:17 helikopters1 rakstīja:
Vēl redzēju un lasīju, ka močus burtiski apgāž ar "kājām gaisā" un tad no cilindra dabū to ūdeni ārā.
Es tikai nesaprotu vai man cilindrā vēljoprojām var būt ūdens ja motors darbojas,bet slāpst uzgāzējot, vai pie vainas ir karburators?

apgāž lai pa sveces caurumu izlietu ūdeni
cilindrā 100% ka ūdens vairs nava... ja tur butu ūdens klaņi jau būtu līki un piešķilt nevarētu.
Domāju ka karburatorā ir ūdens pile, kas neļauj normāli darboties.


-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Naits
02. Nov 2014, 20:40#18

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Iztīri karbuli, nomaini gaisa filtru un vēl pāris reizes eļļu un būs labi. Ja viss būtu slikti tad vairs nelektu arī ar čoku.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

welder
02. Nov 2014, 20:51#19

Kopš: 27. Mar 2011

Ziņojumi: 147

Braucu ar: Exc 530

Mans slīkšanas gadījums:izskrūvējām sveci,moci stāvus uz pakaļrata nolikām,lai iztek no karburatora.
Tad kurbulējām,lai izspļauj no cilindra pa sveces vietu.
Pēc tam sveci atpakaļ,kaut kā pielaidām ilgi kurbulējot.
Tad tiku līdz tuvākajam tankam(ap10km),nolēju eļļu,ielēju kaut kādu auto eļļu un uz mājām gāzu(15km)
Tad nolēju atkal eļļu,un noskrūvēju visus iespējamos sānu vākus,sagāžot iztecēja visa eļļa.
Pēc tam atstāju uz nedēļu visu atvērtu,lai izžūst.
Braucu ar to motoru vēl joprojām.

Offline

Ilmars-Dzigurs
02. Nov 2014, 22:04#20

Kopš: 20. Mar 2014

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Gribēju uzzināt, ka dažas ūdens piles cilindrā var nodarīt tādu kaitējumu, kā augšup redzamajā attēlā?
Vai tas ir domāts, ja piesūc daudz ūdens?

Offline