Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
16 Aug 2016, 20:49:04 krauklis rakstīja:
Cik saprotu, tad topiks saucas Africa Twin un tiem, kam pa maz jaudas turpina braukt ar r1 un nepiesārņo topiku.
Pašvaks tas testińš. Daudz neobjektīvu vērtējumu par lietām, kurās vińš pat nav ierubījies. Izskatās, ka braukājis tikai pa veikala pagalmu un pārējo piedomājis klāt
----------------- rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas
Vienā testā salīdzināja jaunos lielos offrouderus un secinājums - viens vienmēr neiederas kompanijā, un šoreiz tā ir Āfrika, jo visi jaunie offrouderi nemaz offroudam neder, vienīgi Āfrika der (arī 21`` priekšējais rats ir tikai Āfrikai), visi ir labi uz piķa, bet pa piķi labi pabraukt var ar jebko. Tā lūk. Jākrāj 10 pakas.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
20 Aug 2016, 14:56:30 Garders rakstīja:
Vienā testā salīdzināja jaunos lielos offrouderus un secinājums - viens vienmēr neiederas kompanijā, un šoreiz tā ir Āfrika, jo visi jaunie offrouderi nemaz offroudam neder, vienīgi Āfrika der (arī 21`` priekšējais rats ir tikai Āfrikai), visi ir labi uz piķa, bet pa piķi labi pabraukt var ar jebko. Tā lūk. Jākrāj 10 pakas.
Wrong.
Advenčeram ir 21 priekšā un pa offroadu ar viņu var maukt tikai tā, ja prot.
Man gan personīgi būtu žēl to skaistuli nīcināt sādā veidā, bet ja $$$$ atļauj, why not???
P.S. Un pa piķi LABI pabraukt NEVAR ar jebko, ja mēs par braukšanu tik tiešām uzskatām braukšanu, nevis ļurināšanu.
Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550
Beidzot ir noslēdzies darījums! Africa stāv garaža rīt dabūs nr!lidz 1000 nāksies braukt saudzīiga režīma, jo kā nekā jauns!!!UN Archy zb dirsties par Africu, kad nobrauksi 5 gadus tad arī varēs kom teikt slikts vai labs!Visi jau arīi nevar braukt ar ktm vai bmw!!! tad nah to Africu vsp izlaida āra , ja tie ir labāki!Jauna manta, apčubinās un gan jau bus ok![IMG]null[/IMG]null
Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550
21 Aug 2016, 22:22:08 gerbijs rakstīja:
Beidzot ir noslēdzies darījums! Africa stāv garaža rīt dabūs nr!lidz 1000 nāksies braukt saudzīiga režīma, jo kā nekā jauns!!!UN Archy zb dirsties par Africu, kad nobrauksi 5 gadus tad arī varēs kom teikt slikts vai labs!Visi jau arīi nevar braukt ar ktm vai bmw!!! tad nah to Africu vsp izlaida āra , ja tie ir labāki!Jauna manta, apčubinās un gan jau bus ok! Kā vsp var bildi ielikt no pc?
21 Aug 2016, 22:22:08 gerbijs rakstīja:
Beidzot ir noslēdzies darījums! Africa stāv garaža rīt dabūs nr!lidz 1000 nāksies braukt saudzīiga režīma, jo kā nekā jauns!!!UN Archy zb dirsties par Africu, kad nobrauksi 5 gadus tad arī varēs kom teikt slikts vai labs!Visi jau arīi nevar braukt ar ktm vai bmw!!! tad nah to Africu vsp izlaida āra , ja tie ir labāki!Jauna manta, apčubinās un gan jau bus ok! Kā vsp var bildi ielikt no pc?
Nu re kā, šis ir viens no foršākajiem brīžiem, kad jauns vēl nesasmērēts kumeļš stāv garāžā un uz tevi gaida, kad dos vaļā Un jā, Archy beidz te slavināt tos oranžos, te ir topiks TRUE ADVENTURE brālībai
Super! Lai labi ripo! Jāsaka godīgi- mazliet jau skauž gan Tā droši vien ir ļoti laba sajūta,apzinoties,ka tu esi Tas Pirmais Domāju, ka agrāk vai vēlāk arì tikšu pie tāda, ļoti patīk! Ar interesi sekoju līdzi šim topikam.
Izbraucu nesen mazliet ar Hondas salona demo modeli, nu ļoti jau patika. Salīdzinot ar F800GSA ar ko ikdienā braukāju, likās daudz vieglāks. Droši vien dēļ tā, ka zem dibena nav 27L tanks un viss svara centrs ir zemāk un vairāk uz priekšu. Skanēja ļoti patīkami, tā DCT kārba arī pēc pierašanas likās baigi ērta un vispār izlikās tāds super labs universāls mocis ar ko braukt visur. Tagad visu laiku nemierīgi guļu ar domu, ka varbūt pārdot F800 un pirkt āfriku...
23 Sep 2016, 22:36:42 kinigadners rakstīja:
Par to smaguma centru gan vēlreiz piedomā vai tad tā var būt,ka ar bāku priekšā ir labāk nekā zem sēdekļa??
23 Sep 2016, 22:36:42 kinigadners rakstīja:
Par to smaguma centru gan vēlreiz piedomā vai tad tā var būt,ka ar bāku priekšā ir labāk nekā zem sēdekļa??
Sorry, es šeit domāju smaguma augstumu. Milzīgs tanks visai augstu virs dzinēja rada tādu sajūtu, ka mocis ir smagāks. Tā arī visjūtamākā atšķirība starp Āfriku, kas likās vieglāka, lasi - ar zemāku svara centru un līdz ar to vieglāk manevrējama lēnos griezienos. Tāpat kā 1200GS ar savu it kā mega svaru, bet zemo centru dēļ tā opozitora.
Ē, man šķiet, ka esi sapinies meistarībā. Ar ko svara centrs atšķiras no smaguma centra? Tu pats nonāc pretrunā, sakot, ka ar augstāk novietotu svaru, mocis šķiet smagāks, bet Africa likās vieglāka. Bet tieši Africa jau ir ar augstāk novietotu svaru/smaguma centru.
24 Sep 2016, 19:29:10 mxz rakstīja:
Sorry, es šeit domāju smaguma augstumu. Milzīgs tanks visai augstu virs dzinēja rada tādu sajūtu, ka mocis ir smagāks. Tā arī visjūtamākā atšķirība starp Āfriku, kas likās vieglāka, lasi - ar zemāku svara centru un līdz ar to vieglāk manevrējama lēnos griezienos. Tāpat kā 1200GS ar savu it kā mega svaru, bet zemo centru dēļ tā opozitora.
24 Sep 2016, 20:24:49 Zais rakstīja:
Ē, man šķiet, ka esi sapinies meistarībā. Ar ko svara centrs atšķiras no smaguma centra? Tu pats nonāc pretrunā, sakot, ka ar augstāk novietotu svaru, mocis šķiet smagāks, bet Africa likās vieglāka. Bet tieši Africa jau ir ar augstāk novietotu svaru/smaguma centru.
Ok, mēs varam palikt pie vienkārša "Āfrika likās 2x vieglāka kaut patiesībā nav" lai nejauktu terminus un fiziku. Pēc sajūtas vieglāka. Vieglāk gāzelējama. Ar sajūtu ka svars ir tuvāk zemei. Tā kaut kā.