Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Honda

Tēma: VFR 800X

AutorsZiņojums
gatisv30
15. Aug 2016, 21:40#1

Kopš: 19. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: HONDA VFR 1200 XD, KTM 390 Adcanture


Ir doma nomainīt savu Suzuki DL -650 uz Hondu VFR 800 X... Ja kādam ir reāla pieredzē ar šo modeli lūdzu padalaties pieredzē.

Galvenais, kas biedē ir samērā mazi NM( 75 ) kas salīdzinājumā ar veco suzuku ir tikai 12 NM vairāk. Nemot vērā ka suzuku gribu mainīt tieši nepietiekamās vilkmes uz šosejas , ja mocis nokrauts ar 3 kastēm un sievu uz astes !?

Ja ir kam ko teikts padalieties nevis slavējat BMW... BMW negribu !!

Offline

Dartagnan
16. Aug 2016, 08:21#2

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

.braucis esmu tikai pa sētu, bet apkopē tas v4 ir drausmas

-----------------

Offline

Andreits
16. Aug 2016, 08:53#3

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s


15 Aug 2016, 21:40:31 gatisv30 rakstīja:

Ir doma nomainīt savu Suzuki DL -650 uz Hondu VFR 800 X... Ja kādam ir reāla pieredzē ar šo modeli lūdzu padalaties pieredzē.

Galvenais, kas biedē ir samērā mazi NM( 75 ) kas salīdzinājumā ar veco suzuku ir tikai 12 NM vairāk. Nemot vērā ka suzuku gribu mainīt tieši nepietiekamās vilkmes uz šosejas , ja mocis nokrauts ar 3 kastēm un sievu uz astes !?

Ja ir kam ko teikts padalieties nevis slavējat BMW... BMW negribu !!




Varētu piedāvāt mainīt pret bmw opozītu, tam vilkmes uz šosejas nudien netrūkst, bet BMW Tu negribi

-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

rex_saugerty
16. Aug 2016, 08:56#4

Kopš: 11. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 655

Braucu ar: VFR vai Legacy


16 Aug 2016, 08:21:59 Dartagnan rakstīja:
.braucis esmu tikai pa sētu, bet apkopē tas v4 ir drausmas


a kas tev tur nepatīk?

-----------------
patīk gudri dir*t

Offline

mexa
16. Aug 2016, 09:25#5

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

vecie modeļi slimoja ar sadalenēm un eļļošanu uz tām. man piemēram dinozauram apmēram 110KKm nobraukums. sadalenes ir ideālas, tikai gadījums viens no simta ka gultnis pievadam nobeidzās. citādi V4 ir ļoti optimāls variants griezes diapazonam. gan pilsētā vari ieklabināt kādam R1, gan uz trases par mopēdistu netiksi nosaukts. opozīts protams arī tā ņičevo. citādām kam tur vēl būt? tur vairāk nav kam lūzt, kā tikai neapkoptai detaļai, kuru kāds ar karčeri sapūš pilnu ar ūdeni... piem kāds gultnis...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

gatisv30
16. Aug 2016, 09:50#6

Kopš: 19. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: HONDA VFR 1200 XD, KTM 390 Adcanture


Es Netik daudz par lūšanu un apkopi uztraucos..hondas sevi ir pierādījušasn samērā labi. un tākā plānoju ņemt 2015 -2016 gada ražojumu domāju ka jābūt OK... es vairāk par jaudu pie lielām slodzēm !! kā šis vilks ar 220 kg uzkrautiem pa itālijas serpentīniem... ?

16 Aug 2016, 09:25:55 mexa rakstīja:
vecie modeļi slimoja ar sadalenēm un eļļošanu uz tām. man piemēram dinozauram apmēram 110KKm nobraukums. sadalenes ir ideālas, tikai gadījums viens no simta ka gultnis pievadam nobeidzās. citādi V4 ir ļoti optimāls variants griezes diapazonam. gan pilsētā vari ieklabināt kādam R1, gan uz trases par mopēdistu netiksi nosaukts. opozīts protams arī tā ņičevo. citādām kam tur vēl būt? tur vairāk nav kam lūzt, kā tikai neapkoptai detaļai, kuru kāds ar karčeri sapūš pilnu ar ūdeni... piem kāds gultnis...

Offline

gatisv30
16. Aug 2016, 09:53#7

Kopš: 19. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: HONDA VFR 1200 XD, KTM 390 Adcanture

http://www.morebikes.co.uk/honda-vfr800x-crossr...new-motorcycles/

[ Šo ziņu laboja gatisv30, 16 Aug 2016, 09:54:35 ]

Offline

sciroco
16. Aug 2016, 09:57#8

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 169

Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.

Manam VFR 98-01 gada modelis, dzinējs, pēc zs un nm ļoti lidzīgs. Tas protams nav X bet gan sport-turist.

Kad meklēju sev pirmo moci arī domāju, DL-650 vai VFR 800. Daudz info internetā izlasīts, visi kā viens raksta: DL-650 vienam vel ok, divatā nevelk. Tieši pretēji raksta par VFR: nejūt vai viens vai divi virsū, vai ar koferiem, velk vienādi labi.

Ja gribi, varu iedot izbraukt. Atbrauc ar sievu, tieši divatā izmēģinās jaudu un zinās, tas ko pats gribi ir jaunāks un noteikti vel nedaudz žiperīgāks

Offline

QQlis
16. Aug 2016, 10:25#9

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Arī līdzīgs stāsts kā iepriekšējā postā!
Iepriekš bija Bandīts - ar krietni zemākiem griezes rādītājiem - vienam +/- Ok, divatā ar mantām - gurst!
Mopēds ar ko šobrīd vizinos ir 6. paaudzes VFR 800 Vtec - pagājušo gadu izbraukāju Norvēģiju. Mocim pa virsu tika uzkrautas mantas + pasažieris (kopā bija vairāk nekā +230 kg) Nu lai teiktu ka nejūt svaru - tā nu gan nevarētu, nedaudz vairāk kā bija ierasts bija jādarbojas ar kreisajiem locekļiem (sajūgs un ātrumi), tomēr pa serpentīniem gāja kā smērēts gan augšā, gan lejā! Jaudas trūkums netika novērots nevienu brīdi ne uz šosejas, ne kalnos. (bet jebkurā gadījumā šis ir subjektīvs vērtējums, kas vienam labs, tas citam kaka )
Personīgi man liekas, ka tas dzinējs labākā VFR daļa! Pats vienu brīdi skatījos uz pāriešanu uz VFR800x! Grieze un jauda ir pavisam pavisam mazlietiņ mazāka, tomēr sēdpozīcija - pavisam cita diršana, kad bikses novelk!

Es domāju, ka tas par ko iepriekš kāds cepās dārgās uzturēšanas izmaksām - tas varētu būt tīri servisa darba izcenojums piemēram vārstu atstarpju pārbaudei/regulēšanai, kas veidojas īpatnējās motora gāzu sadales sistēmas uzbūves un cilindru/motora galvu skaita. Proti tas ir V4 ar hondas Vtec, kur jāveic papildus darbības, lai procesu noveiktu. Un tīri teorētiski 6.paaudzes dzinējiem šāda pārbaude/regulācija jāveic ik pēc 30 tkm.

[ Šo ziņu laboja QQlis, 16 Aug 2016, 10:28:20 ]



-----------------

Offline