Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Klaņa izgatavošana

AutorsZiņojums
mezamaris
24. Feb 2018, 23:38#41

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Kaparošana ir daudz primitīvāka nekā klaņa izgatavošana,kur problēma?
Vara vitriols,sērskābe,ūdens,gabals vara stieples,mobīlā lādētājs,plastmasas vannīte...
Klanim darbgaldi vajadzīgi,te virtuvē uz galda aliņu sūcot.

[ Šo ziņu laboja mezamaris, 24 Feb 2018, 23:43:49 ]

Offline

Archy96
24. Feb 2018, 23:44#42

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Paizglīto mani arī - priekš kam kapars? Esmu to pamanījis gan, bet nekad neesmu iedziļinājies tā nozīmē.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 24 Feb 2018, 23:44:41 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezamaris
24. Feb 2018, 23:47#43

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Domāju vienkārši virsmas pretkorozijas apstrāde.Kaparo,anodē,nedara neko...
Jēgas loģiskās tam manuprāt nav.

Offline

kba-pro
25. Feb 2018, 02:03#44

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:

https://www.youtube.com/watch?v=ac5qiSDA1Xo

Offline

Archy96
25. Feb 2018, 04:00#45

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


25 Feb 2018, 02:03:21 kba-pro rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=ac5qiSDA1Xo


Baigi interesanti. Kapara kārtiņa neļauj klaņa kātam nocementēties, attiecīgi tas nepaliek trausls, nav riska notrūkt, norūdās tikai kakliņi, kur augsta cietība nepieciešama. Viltīga tehnoloģija.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezamaris
25. Feb 2018, 09:42#46

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Ok,tātad nekaparotajiem tiek izmantota cita tehnoloģija,vai matereāls.
Cik atceros,agrāk vietas kuras nevajadzūja cementēt pārklāja ar krītu,vai ko līdzīgu.

Offline

elf
26. Feb 2018, 11:04#47

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

VEFa laikos ūdens motosporta skuterim 350cm motoram tiga izgatavoti klaņi no 12XN3A..kaparoti tika lai nocementējas tikai urbumi...sanāca labi ,čoms vilka ka prieks...

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Archy96
26. Feb 2018, 11:19#48

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Feb 2018, 11:04:03 elf rakstīja:
VEFa laikos ūdens motosporta skuterim 350cm motoram tiga izgatavoti klaņi no 12XN3A..kaparoti tika lai nocementējas tikai urbumi...sanāca labi ,čoms vilka ka prieks...


Šo materiālu joprojām izmantoju ikdienā

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

elf
26. Feb 2018, 14:10#49

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


26 Feb 2018, 11:19:12 Archy96 rakstīja:

26 Feb 2018, 11:04:03 elf rakstīja:
VEFa laikos ūdens motosporta skuterim 350cm motoram tiga izgatavoti klaņi no 12XN3A..kaparoti tika lai nocementējas tikai urbumi...sanāca labi ,čoms vilka ka prieks...


Šo materiālu joprojām izmantoju ikdienā


Mēs ar izmantojam....Vaztussa vaza bagažniekā ir nostiprināti 2 stieņi (12XN3A) balastam, diametrā 120mm...katrs 30kg.
VEFa laikos savam bagijam izgatavoju ātrumkārbas zobratus....nekas nelūza,kulakiem kantes ar neapsta...

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

aivarsk
26. Feb 2018, 16:19#50

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T

vis pēdējos postos pilnīga taisnība. tie arī ir iemesli kādēļ tā kaparošana ir tik svarīga.
P.S. par to atsvaru žigulī arī

Offline