Goblins domāju vienkārši bija pālī,bet tas,kurš,,negrib krāmēties ar apkopēm,,-laikam domā,ka tur viss griežas bez gultņiem un zobratiem,bremzes pašas mainās un riepas nedilst.
Goblins domāju vienkārši bija pālī,bet tas,kurš,,negrib krāmēties ar apkopēm,,-laikam domā,ka tur viss griežas bez gultņiem un zobratiem,bremzes pašas mainās un riepas nedilst.
Tu vari tirināties cik vien gribi, bet elektrodrapakam ir stipri daudz mazāk detaļu, kuras nepieciešams apkopt.
Tu vari tirināties cik vien gribi, bet elektrodrapakam ir stipri daudz mazāk detaļu, kuras nepieciešams apkopt.
Mhmm, reāla ekspluatācija un īpašnieku zaļotu reporti vēlāk uzzīmēs īsto ainu.
PS:
Sarkanie cik ātri parādīja savu CRFE tik pat ātri apklusa. TAs par kautko liecina, kad pasaules top moto ražotājs klusi paslēpjas stūrītī, droši reālie testi parādīja virkni problēmu kurām risinājumu vēl nav.
Mehānisko detaļu un apkopes tur tiešām ir mazāk, bet elektronikā viss nav tik jauki un vienkārši. Visai elektronikas daļai ir jāsadzīvo ar diezgan skarbiem apstākļiem un daudzviet ir stipri silstošas komponentes, kur jāatrisina dzesēšana un hermētiskums.
Daži labi vēl pavisam nesen normālus CDI moduļus un sprieguma regulatorus nemācēja sabūvēt, kas nepārkarst vai kam nenogurst lodējumi no vibrācijām. Kaut referencei var paskatīt ar kādām problēmām saskaras elektro skrejriteņu īpašnieki.
Bet ko tur liegties, izgāzt tīri intereses vadīts ar šitādu elektro aparātu gribētu, bet lielas cerības uz dižu veiktspēju neloloju. Vispārējais haips par fantastiskiem paātrinājumiem consumeru segmentā ir diezgan uzspēlēts, jo visticamāk elektroietaišu fanāti nav braukuši ar pietiekami jaudīgiem iekšdedzes dzinēju aparātiem.
09 Nov 2020, 14:46:21 RapidBelge rakstīja:
Long Way Up par elektro Hārļiem - kad rozete šķiet mīļāka kā jebkad agrāk
ir ok filma. protams, komiski, kā pirmajā posmā kravenieks ved līdzi milzu ģeneratoru, no diviem motocikliem viens neatgriezeniski noklājās (parastam cilvēkam tur brauciens būtu beidzies) un vāgenus ik pa laikam uzlādē velkot, tomēr, ja vidējais motobraucējs motociklu lieto siltā laikā ne pārāk gariem izbraucieniem, elektrībai ir nākotne
Problēma varētu būt kad lielāks pulciņš braucēju iebrauc uzlādes stacijā ar ierobežotu uzlādes vietu skaitu vai bariņš mocistu apmetās kempingā ar vārgu elektropieslēgumu
Jau šobrīd, kad uzpilde aizņem vien pāris minūtes, lielākos pasākumos mocisti degvielas uzpildes stacijās rada sastrēgumus
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!
Tā, prasti runājot, kamēr 50 litros parastās degvielas esošo enerģijas daudzumu būs "jāsaliek" 2-3 tonnās bateriju (tik daudz apmēram vajag lai nobrauktu tikpat cik ar 50 litriem degvielas), nekādas nākotnes šādam transportam nav.
Pagaidam noteikti nav tiesas alternativas, tikai paspeleties tiem kas var atlauties. EL Skuteris picas piegadei, ok. braukt Uz kurlandu no plataa gala, nav ok
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Tīri no ekonomiskā viedokļa joprojām jēga tam visam ir tikai tiem, kuri paši var pārtaisīt lietotu braucamo no iekšdedzes dzinēja uz elektro...
Bet to likumdošana, ja grib legāli, padara par neizdevīgu...
18 Mar 2021, 17:53:05 mexa rakstīja:
Pagaidam noteikti nav tiesas alternativas, tikai paspeleties tiem kas var atlauties. EL Skuteris picas piegadei, ok. braukt Uz kurlandu no plataa gala, nav ok
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.