Jaunais Ducati DesertX

zefiirs,
12-12-2021

DesertX pirmo reizi uz skatuves nonāca 2019. gada EICMA jeb Milānas motociklu izstādē. Pozitīvā fanu reakcija mudināja zīmolu piedāvāt tirgū vidēja svara motociklu, jo Ducati izstrādāja koncepciju uz Scrambler platformas, kas nenodrošina segmentā ierasto veiktspējas līmeni. Lai atbilstu DesertX nosaukumam, Ducati izstrādāja pilnīgi jaunu šasiju un izmantoja iecienīto Testastretta dzinēju. Un tagad Ducati iepazīstina ar pavisam jaunu 2022. gada DesertX.


Sērijveida versija saglabāja koncepta rallija dizainu, bet pārgāja uz 937cc Testastretta dzinēju. Vizuāli DesertX ir nepārprotams 80. gadu enduro motociklu tradīciju mantinieks, kas atgādina Cagiva Elefant .

Jauda: 110 hp (81 kW) pie 9,250 apgr./min

Griezes moments: 92 Nm (68 lb-ft, 9.4 kgm) pie 6,500 apgr./min

Svars - 202 kg (445 lb)

Sēdekļa augstums - 875 mm (34.4 in)

21 collu priekšējais un 18 collu aizmugurējais ritenis. Spieķu riteņi ir paredzēti arī bezkameru riepām.

DesertX, kas paredzēts tāliem braucieniem bezceļos ir degvielas tvertne ar 21 litra ietilpību un papildus degvielas tvertne (8l), no kurām katra ir sadalīta vēl 2 tvertnēs, lai nodrošinātu, ka brauciens turpinās arī pēc negadījuma. Abu tvertņu kopējā ietilpība ir 29 litri.
Pasažiera sēdekli var noņemt, lai atbrīvotu vietu bagāžniekam.

DesertX ir aprīkots ar pat sešiem braukšanas režīmiem: Sport, Touring, City un Rain, kā arī jauno Enduro un Rally. Enduro režīms ir paredzēts iesācējiem bezceļa braucējiem, un tā maksimālā jauda ir samazināta līdz 75 ZS. Savukārt rallija režīmā ir pilna jauda ar samazinātu elektronisko vadību ir paredzēts pieredzējušiem braucējiem, kuri vēlas maksimāli izmantot DesertX sniegumu bezceļa apstākļos.ABS var deaktivizēt abos bezceļa režīmos,

Elektronisko aprīkojumu papildina : Traction Control, Wheelie Control, Engine Brake Control, Cornering ABS, Quickshifter Up & Down and Cruise Control.

LED gaismas

CENA : 15 990