bokseris boksē boksu
[1-20] 21-32
Niksons 03. Nov 2009, 19:49
Par spararatu Mārcis taisnību raxta. Boxerim spararats-kārba-kardāns ir tāpat kā klasiskās piedziņas automobīlim. A normālam 4 cyl mocim spararats ir plaknē, kura paralēla riteņiem, tāpēc piedod papildus vertikālo stabilitātiBet cik es saprotu, žiroskopam nemaz obligāti nav jābūt diskam. Virzuļi arī var veidot kko žiroskopam līdzīgu
Nu tādā sajūtu līmenī varu tikai pateikt ka esmu pamanijis, ka sēžot uz sava moča, īpaši nesgrupējoties, paceļot abas kājas mocis vēl kādu brīdi stāv un tikai tad sāk lēnām svērties. Citi mo ar ko esmu braucis - Kawa, hondas CiBiņš, Yamaikas klaviere, suzas intrūders savukārt veļas uz sāna uzreiz. Faktiski nav tāda "uzkāršanās" momenta. IMO tas dēļ smaguma centra...
marcis 03. Nov 2009, 19:35
Boxerim spararats kā reizi neveido žiroskopisko plakni līdz ar riteņiem. To veido rindas četrinieka ass, kas stabilizē moci, kā rezultātā ir grūtāk noliekt moci, jo ir lieka rotējoša masa, kura ar savu inerci pretojās iziet no stabilā stāvokļa. Tā kā boxerim šī ass (kopā ar spararatu) ir gareniski novietota, turklāt rotēSliktais 03. Nov 2009, 19:24
Par to papildus žirskopisko plakni: visticamāk domāts spararats, bet tas pret riteņu plakni ir vērsts 90 grādu leņķī un jau uzdodot gāzi vai atmetot mo arī svārstās. Tā kā ļauži laikam pārpratuši, bet nu
, pārliecināts neesmu 
Niksons 03. Nov 2009, 19:17
Izlasiju aņuku (oridžinal gan par HD, bet der arī par boxerētājiem).Motociklistu dialogs:
- vai boxeris stipri vibrē ?
- nnnēee.
un pielicās savilkt uz augšu nopurinātās zeķes
Par to RT vadāmību līkumos. Urban legend ārzemnieku forumos ir ka:
1. boxerim ir zemāks smaguma centrs (lōģiski)
2. virzuļi veido vēl vienu tādu kā rotācijas/žiroskopisko plakni, kura tāpat kā riteņi stabilizē moci (par šo neesmu pārliecināts)
marcis 03. Nov 2009, 19:03
Robis, savulaik, ir devis gan R/RT, gan K/GT. RT vadās apbrīnojami superīgi un viegli (kā jau lauksaimniecības tehnikaK1200GT ir to cto doktor propisal - nenormāls griezes moments, ar kuru var visu dienu pa pilsētu ar sesto ātrumu bubināt uz 50km/h, viss tas pats, kas opozītam, tikai daudz garšīgāks motors
Lai gan Vācijā pārliecinājos, ka pa Alpu serpentīniem labs RT braucējs visapkaunojošākā veidā piesmēja bmw rindas četrriniekus
Verdikts - kas patīk, ar to jābrauc
Sliktais 03. Nov 2009, 18:49
Nikson, K-GT izmēģini, patiks noteiktibezdarbnieks 03. Nov 2009, 17:00
len citac ,,NEW MOTO ,labs bildesNiksons 03. Nov 2009, 15:24
2 Andreits.Nobraukums ir 39 + 11 km
Tā jau it kā ir - vēl braukt un braukt. šim vēl viss +/- pa vienkāršo. jaunajam ir canbus un citas smalkas uzpariktes...
2. sliktais.
vot tas GT arī mazliet kasās. Liekas, pat objektīvi (cipari uz papīra) tas ir labāks par RT. Kāds ir sajūtu līmenī
Jāsagaida pavasaris, gan jau BM/Robers uzrīkos kādu testa sesiju. varbūt jāpatestē atsevišķi. Par jauno RT viss ir skaidrs - tas ir tāds pats kā mans, vai labāks, bet tas GT - Baigi sakasijās pārdot, jo BM ir tiešām saldas cenas jauniem močiem, bet nu moča upgrade nav pirmā prioritāte
Sliktais 03. Nov 2009, 13:27
Pagājšpavasar testu dienās izbraucu ar jauno R1200RT, man personīgi nepatika - stūre kā brieža ragi
, bet nevienam mo neesmu redzējis pekas lampiņu. Es gan no opozītiem priekšroku dotu R1200R vai R1200GS, bet nu katram savs, tāpēc jau nav tikai viens mo veids pasaulē nemidoff 03. Nov 2009, 13:05
par japoškas 4cilindru histērijas lēkmēm labsspoks 03. Nov 2009, 13:05
Andreits 03. Nov 2009, 12:46
tev tak viņam nobraukums tikai ap 40 štukām, kādēļ jau domā par nākamo? Vēl 60 štukas jeb 5 sezonas vismaz nobrauksi. Manējam ir 75 t km, i tad laikam paturēšu vēl pāris sezonām[1-20] 21-32