Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Thule Piekabes (tikai informatīva galerija, vairs nenodarbojos)

[1-20]  21-40  [41-49] 

Modrs 19. Aug 2009, 20:58

Nikson - par tām HCT piekabēm - pieļauju, ka tur nat tik daudz tā varka, bet gan transports, tāpēc jamie uzliek kosmosu.
Par tentu nepiekrītu, ja taisa stūrus ar dubulto "oderi", tad nekas neiet iekšā. Par patēriņu piekrītu, bet daļējs risinājums ir tenta karkasam priekšu uztaisīt slīpu, tādā veidā samazinot vēja pretestību.

Modrs 19. Aug 2009, 20:52

Nikson - bez stresa. Interneta vide ir paredzēta diskusijām, un ir interesanti uzzināt citu viedokli

Modrs 19. Aug 2009, 20:50

asis ražo vai nu Knott, vai Al-Ko, tā kā uldenam ir taisnība. BET, asis ir ar dažādiem parametriem.

Niksons 19. Aug 2009, 17:31

Ja es izdomātu pirkt piekabi tad es skatītos ar šādiem parametriem:
Platums – 1,5 – 1,6 m. Šaurāku bobika spoguļos grūti ieraudzīt, platāka apgrūtina manevrēšanu
Garums – 2,5 m. Īsākā neko norm. nevar ielikt. Trīsmetrīgā tomēr „ķeras”. Plākšņu un līstīšu materiāli tomēr parasti ir 2400 - 2700 mm.
Rati zem platformas, tā lai būtu pilnībā gluda grīda. Zubrjonoka stila debīlās kabatas vai sānos novietotie rati ir lielāka neērtība nekā 10 cm augstāka iekraušana
Ar iespēju pielikt paaugstinātos bortus un labu plastmasas vāku. Klasiskais tents tomēr ir paliels sū... Ūdens un putekļi lien iekšā. Degvielas patēriņš pieaug dramatiski
Ar 1 sabremzētu asi. 2 asis palielina degvielas patēriņu un apgrūtina stumdīšanu ar rokām.
Celtspēja ~ 1000 kg. Pašmasa ne lielāka par 300 kg
Visi 4 borti atvāžami, noņemami

Esmu tādu atradis – angļu ifor williams. Diemžēl tiem netiek piedāvāts vāks un augstie borti
Latvijā viņus mēģina andelēt HCT (Jelg. šos. sākumā). Diemžēl tur čaļiem ar galvu viss nav kārtībā. Ražotājs savā webā noteicis piekabes cenu (augstāk minētajā komplektācijā, attiecīgi bez vāka) 1375 GBP. Te man mēģina iestāstīt, ka piekabe maksā 1800 Ls , nu ar axujenoo atlaidi atlaidīs pa 1400 Ls.... Lai jau viņiem veicas ar tirgošanu.

Nu es māju vēl neceļu, tāpēc savu piekabi vēl nepirkšu, pabraukāšu ar nomātām.

Sorri Modrs, ka iekakāju tavā topicā...

Niksons 19. Aug 2009, 15:32

Tā ir tā pati ar kuru es savu mo izbraukāju Vāciju. 3000 km.

Un jauna tā bija ~ 2005 gadā

uldens2 19. Aug 2009, 14:21

Nu cik esmu apskatijis visadas tas piekabes tad tie torsioni ir gandriz vienadi visam.Un 200km jau nav nekads raditajs Pavada ilgaku laiku smagumus un tad pastasti par pieredzi un cik taisni ir rati

Niksons 19. Aug 2009, 14:05

Uldēns - imho ir vairāk nekā viens piekabju ražotājs. Sabāzt visus vienā maisā nav diezko taisīgi.

Tikko ņēmu šādu:


Pēc pases 550 kg celtspēja, iekrāvu 1,5 m3 keramzīta (1,5 m3 X 500 - 750 kg/m3 - precīzu tilpumsvaru nezinu).
200 km pa mūsu brīnumainajiem ceļiem = 0 emociju

uldens2 19. Aug 2009, 12:56

Pieredze par šadu torsionu piekari ir sudiga.Vadajot 2 močus torsioni saliecas jau pec 5 tk km.Ja no 200 kg. tik atri izbeidzas tad kas notiek ja iekrauj maks pieļaujamo kravu.Varbut šim ir stingraki torsioni Nekas labaks pa RB laikam tomer nav

Modrs 19. Aug 2009, 10:58

Anton - Updeitoju galeriju
Motopower egoniem skidons

muldis 17. Aug 2009, 15:43

kkas SHITaads ir tikai iisaaks?

Modrs 14. Aug 2009, 12:49

mja, bet esmu daudzas lāgveidīgās manījis ar šādiem riteņiem /-\, tā kā praktiskie cilvēki visu pamanās salauzt

Niksons 14. Aug 2009, 11:41

IMO tās tačkas ar moskvič style piekari (sija uz lāgām - kā m412 pakaļējais tilts) ir nesalaužamas. Bet smagas.

Modrs 14. Aug 2009, 11:31

Nikson - nevienu piekabi nedrīkst pārkraut, jo ass netur - tā ir pati vājākā vieta. Jauna torsiona ass maksā ~180 lvl

Niksons 14. Aug 2009, 10:24

Atvar - ja tā piekabe ir vairāk pašam/hobijam (mocim, laivai) - ņem bōkmanu/humbauru/thuli.

Bet ja piem domā būvēt māju un pievest pamatiem akmeņus, jumtam ķieģeļus (karč - interese ir 100 % utilitāra) - russobalc būs ok. To var pārkraut, Modra pieminētie metāla profili labāk turēsies pretī dažādām pārslodzēm. Bet tā russobalts būs smags, neērts un grabošs sūds
Tik pat labi vari paskatīt poļu/čehu piekabes uz lāgu atsperēm...

Modrs 14. Aug 2009, 09:37

Publiskā vidē neko sliktu par konkurentiem nevar teikt. RB izgatavo visu pa savam, kā padomju laikos - kravas kaste metināta no kvadrātprofiliem stūros, grīdā utt, un pēc tam cinkota. Līdz ar to daudz smagāka, izskatās savādāk. citur ražotās piekabes vairāk vai mazāk ir kniedētas un skrūvētas, un defekta gadījumā vieglāk nomainīt detaļas.

Atvars 14. Aug 2009, 01:02

Vajag piekabi, bet laikam pirkšu no RussoBalt. Būšu patriots un pirkšu Latvijas preci. Pieļauju, ka Tūle ir labāka, bet nedomāju, ka Matīsa ielas izstradājams būs pulka sliktāks.

Modrs 13. Aug 2009, 09:42

Platforma nav uz nomu, vēl nav....

Niksons 13. Aug 2009, 09:29

OOOooo. labi. Iedod to platformu pamēģināt. "celtniekam" vajag keramzītu aizvest

Modrs 13. Aug 2009, 09:00

par 1. - nu vot nomas piekabes mainījām uz jaunām, vecās nopārdevām un Tu trāpījies tieši tajā brīdī
par 3. - lou budžet ir plāna, cena arī plāna. piekabe paredzēta 2x gadā no mazdārziņa atvest zāles pļāvēju un trimmeri.
par 4. - tā platformas piekabe ir 250kg smaga. līdz ar to praktiski nemaz nekratās. varētu būt aktuāla celtniekiem uut, kam jāved obd saplāķšņi vai reģipši utt....

par 5. - pilnīgi piekrītu - rampas utt ir extra, bez kuras var arī iztikt vnk sagāžot

Modrs 13. Aug 2009, 08:24

Nikson - ir plastmasas vāki arī

[1-20]  21-40  [41-49] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties