Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


bokseris boksē boksu

[1-20]  21-32 

Niksons 03. Nov 2009, 19:49

Par spararatu Mārcis taisnību raxta. Boxerim spararats-kārba-kardāns ir tāpat kā klasiskās piedziņas automobīlim. A normālam 4 cyl mocim spararats ir plaknē, kura paralēla riteņiem, tāpēc piedod papildus vertikālo stabilitāti
Bet cik es saprotu, žiroskopam nemaz obligāti nav jābūt diskam. Virzuļi arī var veidot kko žiroskopam līdzīgu

Nu tādā sajūtu līmenī varu tikai pateikt ka esmu pamanijis, ka sēžot uz sava moča, īpaši nesgrupējoties, paceļot abas kājas mocis vēl kādu brīdi stāv un tikai tad sāk lēnām svērties. Citi mo ar ko esmu braucis - Kawa, hondas CiBiņš, Yamaikas klaviere, suzas intrūders savukārt veļas uz sāna uzreiz. Faktiski nav tāda "uzkāršanās" momenta. IMO tas dēļ smaguma centra...

marcis 03. Nov 2009, 19:35

Boxerim spararats kā reizi neveido žiroskopisko plakni līdz ar riteņiem. To veido rindas četrinieka ass, kas stabilizē moci, kā rezultātā ir grūtāk noliekt moci, jo ir lieka rotējoša masa, kura ar savu inerci pretojās iziet no stabilā stāvokļa. Tā kā boxerim šī ass (kopā ar spararatu) ir gareniski novietota, turklāt rotē , tad tā mazāk pretojās moča noliekšanai.

Sliktais 03. Nov 2009, 19:24

Par to papildus žirskopisko plakni: visticamāk domāts spararats, bet tas pret riteņu plakni ir vērsts 90 grādu leņķī un jau uzdodot gāzi vai atmetot mo arī svārstās. Tā kā ļauži laikam pārpratuši, bet nu , pārliecināts neesmu

Niksons 03. Nov 2009, 19:17

Izlasiju aņuku (oridžinal gan par HD, bet der arī par boxerētājiem).
Motociklistu dialogs:
- vai boxeris stipri vibrē ?
- nnnēee.
un pielicās savilkt uz augšu nopurinātās zeķes

Par to RT vadāmību līkumos. Urban legend ārzemnieku forumos ir ka:
1. boxerim ir zemāks smaguma centrs (lōģiski)
2. virzuļi veido vēl vienu tādu kā rotācijas/žiroskopisko plakni, kura tāpat kā riteņi stabilizē moci (par šo neesmu pārliecināts)

marcis 03. Nov 2009, 19:03

Robis, savulaik, ir devis gan R/RT, gan K/GT. RT vadās apbrīnojami superīgi un viegli (kā jau lauksaimniecības tehnika ), bet drusku ta ka pietrūkst jaudas. R1200R ar tiem pašiem 109zs iet pa gaisu vārda vistiešākajā nozīmē, taču priekš R1200RT lielās masas motorīts prasās pēc revīzijas. Komforts super, CD/radiola strādā un var klausīties līdz 120km/h, bet tā nejauda....
K1200GT ir to cto doktor propisal - nenormāls griezes moments, ar kuru var visu dienu pa pilsētu ar sesto ātrumu bubināt uz 50km/h, viss tas pats, kas opozītam, tikai daudz garšīgāks motors
Lai gan Vācijā pārliecinājos, ka pa Alpu serpentīniem labs RT braucējs visapkaunojošākā veidā piesmēja bmw rindas četrriniekus

Verdikts - kas patīk, ar to jābrauc

Sliktais 03. Nov 2009, 18:49

Nikson, K-GT izmēģini, patiks noteikti . Izbraukts ir gan ar RT, gan GT. Par GT biju patīkami pārsteigts , bet izsverot visus +/- secināju, ka man viņš nauxj nav vajadzīgs, pietiek ar K-R, bagāžai arī visi pribambasi ir, ja vajag nokrauties ar krāmiem, lai tālāk brauktu . Bet reāli vislabāk tagad ņemtu GS Adventure ar visu "fakino" knābi, tomēr tā ir ideāla štučka mūsu glaunajiem ceļiem

bezdarbnieks 03. Nov 2009, 17:00

len citac ,,NEW MOTO ,labs bildes

Niksons 03. Nov 2009, 15:24

2 Andreits.
Nobraukums ir 39 + 11 km
Tā jau it kā ir - vēl braukt un braukt. šim vēl viss +/- pa vienkāršo. jaunajam ir canbus un citas smalkas uzpariktes... Tik vien ka gribas mazliet modīgāku, svaigāku. No otras puses pats sev mēģinu iestāstīt, ka tā tik tāda pusimpotentu veču vilkšanās pēc jaunākām pakaļām. Arī no vecajām, viegli celulītainajām vēl var daudz prieka dabūt

2. sliktais.
vot tas GT arī mazliet kasās. Liekas, pat objektīvi (cipari uz papīra) tas ir labāks par RT. Kāds ir sajūtu līmenī Jāsagaida pavasaris, gan jau BM/Robers uzrīkos kādu testa sesiju. varbūt jāpatestē atsevišķi. Par jauno RT viss ir skaidrs - tas ir tāds pats kā mans, vai labāks, bet tas GT -
Baigi sakasijās pārdot, jo BM ir tiešām saldas cenas jauniem močiem, bet nu moča upgrade nav pirmā prioritāte

Sliktais 03. Nov 2009, 13:27

Pagājšpavasar testu dienās izbraucu ar jauno R1200RT, man personīgi nepatika - stūre kā brieža ragi , lēnām braucot lielo masu jūt, tobiš sajūta, ka mo cenšas nogāzties (P.S. Manam nekas tamlīdzīgs nav, stūrējas kā mopēds). Tāpat kaut kā nepatika kopējais dizains, labāk K1200GT (K1300GT). , bet nevienam mo neesmu redzējis pekas lampiņu. Es gan no opozītiem priekšroku dotu R1200R vai R1200GS, bet nu katram savs, tāpēc jau nav tikai viens mo veids pasaulē

nemidoff 03. Nov 2009, 13:05

par japoškas 4cilindru histērijas lēkmēm labs

spoks 03. Nov 2009, 13:05

Andreits 03. Nov 2009, 12:46

tev tak viņam nobraukums tikai ap 40 štukām, kādēļ jau domā par nākamo? Vēl 60 štukas jeb 5 sezonas vismaz nobrauksi. Manējam ir 75 t km, i tad laikam paturēšu vēl pāris sezonām Ko tad es pirkšu vietā - kautkādu japāni?

[1-20]  21-32 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties