Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Dari pats - jeb KTM EXC/SXS 532 :)

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-108] 

endurists 16. Dec 2014, 09:25

Tad nepieciešams alus ko paturēt

aivarsk 15. Dec 2014, 18:50

Iedo izgāzt

elf 25. Feb 2014, 09:07

Centies esi ne pa jokam....,bet motociklam riteņi ir kā sievietei kājas....

endurists 21. Feb 2014, 00:02

Tiem spieķiem jau ir iestājies noilgums un varat bargi nesodīt un pakaļējie lēnām sāk nomainīties pret svaigiem.

Bagars 20. Feb 2014, 23:29

Viss super!
Nu bet tie pulverotie spieķi...

endurists 20. Feb 2014, 23:25

Nav ne vainas it īpaši ņemot vērā ka tika krāsots garāžā ar pistoliun parastu auto krāsu kura izmaksāja 3LS. Protams vietam ir nelieli skrapejumi, bet man ka reiz ir palikusi līdzīga krāsa no sporta laukumu līniju marķēšanas un varu jebkurā brīdī piepindzelēt

Rockstar 20. Feb 2014, 22:39

Kā tā oranžā krāsa rāmim dzīvē izskatās, kad ir gadu, divus pabraukts? Bildēs jau ir ok.. Es savu EXC šobrīd esmu izjaucis līdz plikam rāmim un pie reizes it kā varētu aizvest nokrāsot. Bet ir aizdomas, ka ilgi viņš nepaliktu smuki oranžs

endurists 20. Feb 2014, 20:46

Paturpinot iepriekšējo komentāru, tas arī ir iemesls, kāpēc EXC modelim ir 39mm karburators, bet SX (krosa) 41mm. Enduro brauc vairāk ar apakšām izmantojot griezes momentu, bet krosā motors griežas daudz ātrāk un tendēts uz augstākiem apgriezieniem.

endurists 20. Feb 2014, 20:42

Patiesībā ieplūde netika izgrauzta, bet tieši aizpildīta. Izveidota pēc Škapara kunga domām un aprēķiniem pareiza ģeometrija un ieplūdes trakta tilpums. Pirmo gadu modeļiem ieplūdes trakta tilpums bija 110cc, bet vēlāk ražotājs to izveidoja lielāku un bija 120 vai 125cc un uzreiz mocis palika slinkāks pie apakšām. Un Shkapars apstiprināja šo faktu teikdams, ka šim bija labāka galva salīdzinot ar citu jaunāku nesen taisītu 525 galvu. nemaz nezinot šīs atškirības pa gadiem.

mezavecis 20. Feb 2014, 20:34

Pētot "atviegloto" galvu jebshu izgrauzto ieplūdi- mūžīgās pārdomas par jautājumu -atstāt to raupju vai izpulēt?

endurists 10. Nov 2013, 12:21

Komentāru izdzēsīšu , bet screenshoti noteikti paliks

a) Negribas sadalīt "projektu" pa desmit mazām galerijām, jo visu laiku kaut kas tiek sadarīts un iespējams, ka kādam tas varētu interesēt viss kopā.

b) Klikšķinot uz šo galeriju, jau zināji ko no tās sagaidīt.

c) Tās 3 sekundes kuras izlietoji skrollējot līdz beigām noteikti bija nieks, salīdzinot ar tām stundām, kas kopumā ikdienā tiek padi*stas internetā

Manson 10. Nov 2013, 10:08

Paldies, ka atjaunoji galeriju
Jaunās lietas varēji taisīt jaunā galerijā, savādāk te besīgi skrullēt uz leju kamēr atrast jaunu kaut ko

endurists 04. Nov 2013, 22:14

Nuu nav jau tik traki, šim motoram kopš 2010. gada tikai divas reizes tika regulēti vārsti un vienreiz pārtīta statora spole pa 25Ls, mūsu rokās nogāja ap 200 stundām un + kādas 50 iepriekšējais saimnieks iedeva ierīt

MIGs 04. Nov 2013, 22:12

Aha Negantel - vēl var braukt ar moci, vai ar muti !

Negantelis 04. Nov 2013, 21:45

Agrāk varēja psties garāžā ar ižu, mūsdienās ar KTM.

dropman 04. Nov 2013, 20:42

jātaisa 570 bez visiem tiem strokeriem, hvz kādiem balansieriem un pārējiem sxc kosmosa risinājumiem Citādi man jau izskatās ka tu vairāk skrūvē nekā brauc.
Gaidu turpinājumu Un piesakos pavasarī uz testa braucienu. Šo 576cc variantu tā arī nenotestēju

endurists 04. Nov 2013, 20:07

Sajūga kurvji pirmajos gados nāca šādi vnk uz sprostrinķa nostiprināti uz vārpstas. Pēc tam jau no 2003.gada kārtīgi ar uzgriezni novilkti. Mēs mainīsim vietām kārbas, tādēl attiecīgi arī sajūgus.

endurists 04. Nov 2013, 20:05

No sākuma pajaucot nevarēju ierubīt kāpēc balansieris nav salikts pēc rūpnīcas "metkām", bet diezgan lenķiski nobīdīts un salikts pēc citām atzīmēm. Beigās kā izrādās saliekot pēc rūpnīcas punktiem - sanāk, ka ar atsvaru bliež pa klaņa apakšējo pirkstu. dOMĀJU - OK, strokeris -> pa lielāku rādiusu un tāpēc arī tā notiek un lai no tā izbēgtu vnk sagriezts prom. Taču piemērījām balansieri no bračkas EXC un tur viss forši griežas pēc rūpnīcas saliktajām atzīmēm. Attiecīgi gribas domāt, ka šis konkrētais balansieris ir bijis kādai specifiskai kloķenei.

Modrs 04. Nov 2013, 19:25

Kas tur ir ar tiem kurvjiem un kas ar balansieriem. Kādas atšķirības?

kba-pro 06. Jan 2013, 15:20

Zinot amīšu mārketinga stratēģijas gājienus, šiem grafikiem ticamība ir ļoti zema par tik fantastisku pieaugumu. Tas ka no tā var izsecināt tendences, tas ir fakts , bet nu tāds pieaugums izskatās iz oblasķi fantasķiki. Parastais powernow’s strādā bet ne tik efektīvi kā tā modifikācijas.
Te http://imageshack.us/photo/my-images/841/dyno2.png/ var paskatīties 04 gada wrf250 privātus testus ar dažādām plākšņu kombinācijām gaisa padeves pusē.
Uz oriģinālas bildes par cik tā ir skanēta un skanēta, līknes ir slikti saskatāmas, bet nu, ja baigi pacenšas tad redzēt var. Biku padarbojos ar visio un līnijas padarīju redzamas http://imageshack.us/photo/my-images/99/dynopaint.png/ .
Nepārtrauktās ir bez plāksnēm - OEM. Ar pārtrauktu ¼; ½; ¾. Ar punktiņiem ~ ¼ ; ~ ¾.
Rezumē:
- Plākšņu modifikācijas gaisa padeves pusē nekādu būtisku max jaudas pieaugumu pašas par sevi nedod, jo katram atmosfēriskajam dzinējam ar savu darba tilpumu un standarta komplektāciju ir savi iespēju griesti.
- Tas ko viņas paveic - principiāli izmaina tg raksturlīkni, sniedzot lielāku veiktspēju sākot no idle rpm līdz vidējiem un atkarībā no citiem modiem ar augstāk.

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-108] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties