Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


2015. gada Ural cT

 1-20  [21-34] 

blrind, 02. Feb 2015, 06:04

Bez blaķenes viņi netirgo?

Huligaans, 20. Jan 2015, 04:55

No 40.gadiem joprojām ražot vienu un to pašu motociklu, spēcīgi..

viinz13, 10. Jan 2015, 16:13

Lai tomēr pasaka cik ir tirāža un cik eksportē - ja ražo 100 gab gadā un 60 aiziet ASV un Austrālijai tad viss skaidrs. Man liekas ka mocītis jau foršs, bet tas motors tāds - nekāds , ja joprojām tehnoloģijas kā 2 pasaules kara BMW. Protams var jau runāt par nemainīgam vertībām, taču ari Land Rover modernizē, Land Cruiser modernizē, Jeep modernizē un tā arī izdzīvo - nu nevar ražot vienu un to pašu 40 gadus - tas reāli nozīmē stagnāciju. Iedomājis ražotu tikai Africa Twin - brauc 10 gadus ar Africa, brauc 20 gadus ar Africa, brauc 40 gadus un beigās pakaries no garlaicības

Archy96, 05. Jan 2015, 15:09

Par darbagaldiem pilnīgi iespējams, jo pats dārgākais un svarīgākais, kas tajā ir, tā ir statne, kura parasti sver vairākas tonnas un izgatavota no kvalitatīva čuguna.

marcis, 05. Jan 2015, 15:02

Vēl bija arī dzirdēts par tiem pašiem televizoriem, jo šiem kādreiz bija skaidu plātnes korpuss un par darbagaldiem, jo tie bija lēti un tiem bija labas kvalitātes tērauds.

Archy96, 05. Jan 2015, 14:38

Kādreiz rietumi no krieviem pirka mēslu ārdītāju piekabes lielos daudzumos, jo bija aprēķinājuši, kad piekabi ekspluatējot, kamēr tā izjūk, un pēc tam pārkausējot metālā, sanāk reāls cēliens

riils, 05. Jan 2015, 14:24

Nē. Tagad krievi lūdzās lai no viņiem pirktu gan rūdu, gan kuvaldus, gan buldozerus, gan urālus, jo viņu smirdīgo naftu un gāzi nevienam vairs nevajag.

Bagars, 05. Jan 2015, 14:11

Kādreiz, "aukstā kara" laikā klejoja pastāsts, ka japāņi no krievijas iepirka kuvaldas nenormālā daudzumā. Tikai pēc krietna laika rievi atkoda, ka jp no tām taisa toijotas (ru nepārdeva jp rūdu). RU piegrieza skābekli. Tad japāņi iepirka buldozerus nejēdzīgā daudzumā. Atkal pagāja laiks, kamēr krievi atkoda. Tagad japāņi urālus pērk....

piter, 05. Jan 2015, 09:32

izskatās, ka daži gudrie dirsēji nemaz to Uralu nav ne redzējuši, ne braukuši, bet viedoklis ir..
pašam ir bijuši divi tādi aparāti, bez kulbas piedziņas.. viens 66.gada, otrs 82.gada..
kulbas piedziņa ir opcija, agrāk nāca kaut kādiem armijas variantiem vai seļhozjaistvenijiem aparātiem.. komforta ātrums kaut kur ap 80kmh, ja gribas ātrāk, tad jāspieķo riteņi un jābalansē, citādi offroad izdauzītās klimpas baigi met..
..izmantoju braukšanai katru dienu uz darbu, mežu ogās sēnēs, ciemos, utt.. uz ceļa ir bijis ka aizrāva karbūžus ciet, jo no bākas kaut kādi sūdi saskrēja, ir bijis, ka aizmugures reduktora saļņiku izspiež.. ja pats neesi lošara, aparāts samērā uzticams..
ja pirktu tādu šodien, tad meklētu ar blaķeni velkošo..

Viesturs, 04. Jan 2015, 23:28

Re ko ar tiem dara
https://www.youtube.com/watch?v=FaacVfHAtu0

zazzaa, 04. Jan 2015, 21:20

Tas nav Ural cT tas ir Урал СиТи

http://uralmoto.ru/modeli/2014-ural-turist/
Новый мотоцикл Урал СиТи был разработан специально для начинающих “ураловодов”

Ikdienas lietošanai pa pilsētu aizvest bērnus uz skolu un pašam pārvietoties liela pilsēta uz darbu

martinss, 04. Jan 2015, 21:19

Kavacky, kapec ar sho tehniku butu bijis jajaajas? Teevs ar shitiem brauca diendienaa cauru gadu, neatceros, ka vinsh butu ar vinju jaajies. Kad bija kas skruuvejams, saskruuveja.
Jaa, bija jajeedz kas un kaa stradaa, tas tiesa. Jaa, ir/bija vinsh tizli uztaisiits... Bet lamat tehniku tikai tapec, ka nespeja ar vinju tikt galaa... Nee, nu var, protams.

zazzaa, 04. Jan 2015, 21:06

Kāpēc nav aizmugure sēdošajam pasažierim benkis?
Un kurš rezerves ritens būs kā rezerves vai šitam visi vienādi?

Sliktais, 04. Jan 2015, 20:06

Šo aparātu toč nepērk kā vienīgo pārvietošanās līdzekli (izņemot urlandē), pērk tie, kam vajag kko savādāku. Ar blaķeni oficiāli neviens ražotājs uz doto brīdi neko neražo.

Kavacky, 04. Jan 2015, 19:33

Kāds tur sakars ar nabadzību?

Cilvēkam, kurš ar to tehniku ir pusi dzīves jājies, ja vien nav kaut kāda veida bērnības trauma - pārāk nočakarējies garāžā ar to sūdu vai Anniņa pirmo reizi tieši uz blaķenes iedeva, var būt cik naudas vien lien, bet negribēs ne tuvumā tādam stāvēt.

A austrālis, kurš rindā ir tikai pēc aifouna, nevis desas stāvējis - eksotika un vintāža.

Negantelis, 04. Jan 2015, 18:10

A kur ir tā rezerves riepa pieminētā,tā arī nevaru ieraudzīt.

Andreits, 04. Jan 2015, 18:00

martinss pareizi saka. Ne jau visu izšķir vadamība/paātrinājums/vmax. Citiem pietiek, ka atbilstoši izskatās.

martinss, 04. Jan 2015, 15:27

modzar, tur jau ta lieta, ka sheit komentarus raksta cilveki ar nabadziigu skatu (naudas zinjaa) uz dziivi. Tie, kuri tur perk uralus, spej nopirkt jebkadu citu braucamo, nauda vinjiem nav kriterijs. Vini vienkarshi grib ko citu. Un ja gribi ko prastu, no metala un ar blakeni, tad nemaz iisti nekaa cita arii nav.

osiic, 04. Jan 2015, 14:46

Nevis šo brīnumu bet gan miskasti ar trīs riteņiem...

modzar, 04. Jan 2015, 14:24

Vecu vecā patiesība, cik cilvēku, tik gaumes. Un lielā, bagātā valstī vienmēr atradīsies kādi maksātspējīgi dīvainīši, kuri būs ar mieru iegādāties šo brīnumu.

 1-20  [21-34] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties