Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Virinam pa bezceļu
Autors | Ziņojums |
Ernis | 10. Feb 2013, 16:25 | #11133 |
|  Kopš: 27. Aug 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 65
Braucu ar: Aprilia Pegaso 650
| Jautaajums Hard Enduro iipashniekiem.
Peec kaada laicinja plaanoju iegaadaaties hard enduro moci un izmantot pa koplietoshanas celjiem un kaados dubljos arii ieskriet.Jautaajums cik biezhi vinjiem jaamaina taas eļļas,virzulji? Cik noprotu tad ir diezgan daargs uztureeshanas zinjaa. Husqvarna TE450,KTM LC4,kkas uz to pusi.[ Šo ziņu laboja Ernis, 10 Feb 2013, 16:26:17 ] | Offline
| | |
kinigadners | 10. Feb 2013, 16:41 | #11134 |
|  Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
10 Feb 2013, 16:25:28 Ernis rakstīja:
Jautaajums Hard Enduro iipashniekiem.
Peec kaada laicinja plaanoju iegaadaaties hard enduro moci un izmantot pa koplietoshanas celjiem un kaados dubljos arii ieskriet.Jautaajums cik biezhi vinjiem jaamaina taas eļļas,virzulji? Cik noprotu tad ir diezgan daargs uztureeshanas zinjaa. Husqvarna TE450,KTM LC4,kkas uz to pusi.
Sākumā izdomā kārtīgi kādu moci gribi lai var konkrēti tev čaļi pastāstīt.Tevis pieminētie braucamie ir divi pilnīgi savādāki motori un apkopes arī pilnīgi savādākas.  | Offline
| | |
zazzaa | 10. Feb 2013, 17:22 | #11135 |
|  Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3344
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,
|
10 Feb 2013, 17:09:46 Bagars rakstīja:
10 Feb 2013, 16:25:28 Ernis rakstīja:
...cik biezhi vinjiem jaamaina taas eļļas,virzulji? Cik noprotu tad ir diezgan daargs uztureeshanas zinjaa. Husqvarna TE450,KTM LC4,kkas uz to pusi.
Nu kautkāds sviests!!! No kurienes tiek izrauti šitādi teksti?? Protams ka biežāk nekā Road glide ultra, be ne jau reizi mēnesī. Dārgāk iznāk noplēst krosa riepas pa asfaltu, nekā nomainīt labas kvalitātes, atbilstošu eļļu pēc ~120-150 litru degvielas izbraukšanas parasta jūzera līmenī tam pašam ktm exc motoram.
Ko nozīmē "diezgan dārgi"? Salīdzinājumā ar ko?
1 virzulis uz 250-300 stundām, ja 3h = 20 litri nobrauktas degvielas.
Ja savlaicīgi nemazgāsi gaisa filtru, nepareizi eļļosi, nepareizi uzliksi, karsēsi dzinēju, utt tad jau gan...
Bet pats galvenais, uzturot tāda veida mo, vismaz vienai rokai ir jābūt labajai.. 
nu jaa man jau ar liekas, ka ja pasam negribas tuuningu veikt (sumo riepas, krosa riepas izputejs, hebeli utt) Tad motoram regulāri mainot ellu un filtrus Parasatm meza kapletajam ilgi ir ko zaget... Problema jau taa ka LV noperkot lietotu mo visiem liekas ka vins ir jauns un labs, bet nobraucot pars dienas pa mezu beidzas motors,kads gultnis, trose reāli izradaas kapi ar jauniem plastamsiem vot i sanak ka uzturesana daarga 
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline
| | |
|
endurists | 10. Feb 2013, 19:38 | #11136 |
|  Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
| KTM tāpat kā Rīga nekad nebūs gatavs , vienmēr būs prātā 2-3 lietas ko vajadzētu/varētu savest kārtībā. Ja speciāli nesalauž, tad tehnika kalpo godam. Bet ir arī šādi varianti, kur iepriekšējais braucējs nemīlēja sajūgu 
tgd jau tiek likts kopā. Ar īpašnieka atļauju varbūt izveidošu galeriju
P.S. Sestdien 3motorstundas novilktas pa ezeru, kopā ar naglainiem BMW, EVO un ziguliem, vienalga mocis veiklāks uz ledus.
Sodien vairāk pa mežu, un pabūts arī šādās vietās
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline
| | |
zazzaa | 10. Feb 2013, 19:52 | #11137 |
|  Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3344
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,
| uzkabē lāpstu vajag lai izraktos no tāda sniega 
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline
| | |
Friiks | 10. Feb 2013, 19:58 | #11138 |
|  Kopš: 12. Jun 2012
Ziņojumi: 18
Braucu ar: KTM 690 Enduro R
|
10 Feb 2013, 17:22:29 zazzaa rakstīja:
10 Feb 2013, 17:09:46 Bagars rakstīja:
10 Feb 2013, 16:25:28 Ernis rakstīja:
...cik biezhi vinjiem jaamaina taas eļļas,virzulji? Cik noprotu tad ir diezgan daargs uztureeshanas zinjaa. Husqvarna TE450,KTM LC4,kkas uz to pusi.
Nu kautkāds sviests!!! No kurienes tiek izrauti šitādi teksti?? Protams ka biežāk nekā Road glide ultra, be ne jau reizi mēnesī. Dārgāk iznāk noplēst krosa riepas pa asfaltu, nekā nomainīt labas kvalitātes, atbilstošu eļļu pēc ~120-150 litru degvielas izbraukšanas parasta jūzera līmenī tam pašam ktm exc motoram.
Ko nozīmē "diezgan dārgi"? Salīdzinājumā ar ko?
1 virzulis uz 250-300 stundām, ja 3h = 20 litri nobrauktas degvielas.
Ja savlaicīgi nemazgāsi gaisa filtru, nepareizi eļļosi, nepareizi uzliksi, karsēsi dzinēju, utt tad jau gan...
Bet pats galvenais, uzturot tāda veida mo, vismaz vienai rokai ir jābūt labajai.. 
nu jaa man jau ar liekas, ka ja pasam negribas tuuningu veikt (sumo riepas, krosa riepas izputejs, hebeli utt) Tad motoram regulāri mainot ellu un filtrus Parasatm meza kapletajam ilgi ir ko zaget... Problema jau taa ka LV noperkot lietotu mo visiem liekas ka vins ir jauns un labs, bet nobraucot pars dienas pa mezu beidzas motors,kads gultnis, trose reāli izradaas kapi ar jauniem plastamsiem vot i sanak ka uzturesana daarga 
Nav tik traki ar tiem Lc4, pagājušogad nopirku KTM 690 enduro r, kopā ar Berģu mežabrāļiem nobraucu bez stresa, arī uz darbu mierīgi, sākotnēji uzliktas riepas gan prasās nomainīt. Eļļu tagad tik mainīšu, nobraukti kādi 6000, it kā jau var vēl braukt, bet nu jauna sezona, jauna eļļa, tāpat pa mežu arī ir triekts....pamanījos arī enduro sprintā uzbraukt, no problem...protams foršāk ir ja ir viens mocis mežam, viens ielai, taču ja apstākļi spiež un gribas optimālo maksimumu gan no ielas gan meža, tad perfekts vidusceļš...plus meitenes var pavizināt ko parastie meža moči nespēj piedāvāt 
Lai nu kā, meži rullē  | Offline
| | |
Garders | 11. Feb 2013, 23:59 | #11139 |
|  Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
|
10 Feb 2013, 14:59:19 kinigadners rakstīja:
09 Feb 2013, 22:15:47 ssandijss rakstīja:
Jā - un šodien tiku pie jauna moča 
Tiekamies Berģu statoil, kad sāksies sezona!
Nu palielies,ko nopirki un bildi lūdzu studijā. 
bildes šurp, vai vismaz nelielu aprakstu ko un kāpēc! | Offline
| | |
Garders | 12. Feb 2013, 00:36 | #11140 |
|  Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
|
10 Feb 2013, 16:25:28 Ernis rakstīja:
Jautaajums Hard Enduro iipashniekiem.
Peec kaada laicinja plaanoju iegaadaaties hard enduro moci un izmantot pa koplietoshanas celjiem un kaados dubljos arii ieskriet.Jautaajums cik biezhi vinjiem jaamaina taas eļļas,virzulji? Cik noprotu tad ir diezgan daargs uztureeshanas zinjaa. Husqvarna TE450,KTM LC4,kkas uz to pusi.
nopirku Transalpu pa 960 Ls (labā stāvoklī), nobraucu pusotru gadu, nomainīju vienu reizi eļļu, uzliku dugas, uzliku pumpenes, jauna ķēde un zobrati, kopā ieguldīju ap 220 Ls, pārdevu pa 640 Ls laikam.
Nopirku LC4 pa 1200 Ls (normālā stāvoklī), nobraucu pusotru gadu, nomainīju 2x eļļu (20Ls), gaisa filtru (ap 4Ls), jaunas riepas (ap 80 Ls), ķēde un zobrati(ap 100Ls), karburatoram remots (40 Ls), pāršuvu sēdekli (30 Ls) kopā arī laikam ap 300 Ls, pārdevu pa 1100 Ls.
Nopirku DRZ400 pa 1200 Ls, (līdz garažai tiku, ārā no garažas tikai pēc pus gada), nomainīju statoru, akumulatoru, dažus vadus, cilindru, virzuli, vārstus, slīpētas sēžas, gultņi, filtri, eļļas, kluči, visas plastmasas, par riepām un cenām vairs neatceros, bet ap 800 Ls sanāca, esmu nobraucis pus gadu, jāmaina gultņi priekšā, ķēde, zobrati, un amortizators ar buksēm arī jau prasās...
mans secinājums:
1. markai un modelim nav tik liela nozīme cik stāvoklim;
2. kādi 300 Ls uz sezonu, (pie nosacījuma ka nepērc pilnīgu graustu) priekš motoprieka ir pa lēto. Tas starp citu ir tik pat cik 2 aliņi katru vakaru...vai viens no rīta un viens vakarā. | Offline
| | |
BigMan | 12. Feb 2013, 08:10 | #11141 |
|  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2022
Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700
|
12 Feb 2013, 00:36:01 Garders rakstīja:
................2. kādi 300 Ls uz sezonu, (pie nosacījuma ka nepērc pilnīgu graustu) priekš motoprieka ir pa lēto. Tas starp citu ir tik pat cik 2 aliņi katru vakaru...vai viens no rīta un viens vakarā...................

Pieskaiti vēl vienu datora klavieri reizi mēnesī, kura tiek nodeldēta, regulāri postējot un apcerot izmaksu samazinājumu vēl nenoprktam kaplim..... 
----------------- www.durka.lv | Offline
| | |
Gantais | 12. Feb 2013, 08:54 | #11142 |
|  Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Es DRZ iepirku 3 dienas pirms pirma sniega... sezona vel nav sakusies bet patereti jau ap 400 Ls. Japiebilst, ka motora lidis neesmu (pagaidam), ruuca diezgan smuki un ceru, ka kadu laiku tas taa ari turpinasies, citadi bankrots
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline
| | |
ssandijss | 12. Feb 2013, 09:01 | #11143 |
|  Kopš: 02. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 548
Braucu ar: T7, Husi
| Nu labi, atskaitos!
Ar 125cc 2takteri biju ļoti apmierināts, katru reiz kā braucu, tā smaids līdz ausīm. Katrs kurš pamēģinājis mazo 125cc, zin, ka funfaktors viņam ir vislielākais. BET...
Bet...
Problēmas sagādā garāka stiepšana pa grantenēm (ar mežabrāļiem), kā arī trasē tomēr esmu lēnāks..
Ilgi filozofēju, ko darīt:
- ņemt krosa moci - lielo 2t vai četrtakteri un pabraukt kaut kādas sacensības;
- ņemt reģistrējamu enduro, piemēram, drz400, LC4 un mest mieru domām par sacensībām.
Sapratu, ka lai nepalaistos ar fizisko, man tomēr vajag mērķi - tātad sacensības 
Normālu lielo 2t par adekvātu cenu ir grūti atrast. Meklēju 250cc 4takteri, arī nekas prātīgs neatradās.
Nu tad paņēmu smuku lielo mopēdu Yamaha yz450f, 2008.gada. Bildes vēl nav, bet būs Mocīts, labs, daudz labas lietas saliktas un galvenais motors, kārba, sajūgs atjaunots. Cena arī tika sarunāta laba.
Ir mērķis pabraukt enduro sprintus, varbūt kādu enduro krosu un apvidus motokrosu? Un, protams, nedrīkst ļaut aizaugt mežā stigām, tāpēc gan jau ka tiksimies Berģos! | Offline
| | |
Garders | 12. Feb 2013, 11:17 | #11144 |
|  Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
| nu par to ka tubiji kaut kur lēnāks es gan varētu iebilst, jo mežā tev tikt līdzi nemaz nebija tik viegli, atceros kad eļļu nesajauci bākā un kūpēji kā aizsvilis, tad aiz tevīm dūmu smaka lēnām ar katru minūti palika mērenāka, tas nozīmē ka es konstanti atpaliku... par jauno YZ - domāju labi ir tas ka motors ir pārlasīts. | Offline
| | |
dropman | 12. Feb 2013, 11:57 | #11145 |
|  Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
|
12 Feb 2013, 08:10:41 BigMan rakstīja:
12 Feb 2013, 00:36:01 Garders rakstīja:
................2. kādi 300 Ls uz sezonu, (pie nosacījuma ka nepērc pilnīgu graustu) priekš motoprieka ir pa lēto. Tas starp citu ir tik pat cik 2 aliņi katru vakaru...vai viens no rīta un viens vakarā...................

Pieskaiti vēl vienu datora klavieri reizi mēnesī, kura tiek nodeldēta, regulāri postējot un apcerot izmaksu samazinājumu vēl nenoprktam kaplim..... 
monitors arī jāpieskaita, jo tas regulāri tiks apspļaudīts ar putām uz lūpām mēģinot saklabināt uz klavieres slavinošus tekstus par savu jauniepirkto kapli tiem, kuri mēģina tavu mīļāko moto modeli noniecināt un nosaukt par nepareizo izvēli 
Man te galvā grozās cipars ap 3-8ls par motorstundu, kurā ir iekļauts viss kas salūzis, salauzts, nomainīts, uzlabots. Benzīnu un veselību neskaitot.
Protams ka katram tas cipars būs savs, bet nesakiet ka es nebrīdināju 
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline
| | |
Garders | 12. Feb 2013, 13:23 | #11146 |
|  Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
|
Man te galvā grozās cipars ap 3-8ls par motorstundu... un veselību neskaitot.
Protams ka katram tas cipars būs savs, bet nesakiet ka es nebrīdināju 
Krogstunda ir līdzīgā cenā, protams neieskaitot veselību. Un nesakiet ka es nebrīdināju. | Offline
| | |
Seifs | 12. Feb 2013, 18:57 | #11147 |
|  Kopš: 07. Aug 2011
Ziņojumi: 270
Braucu ar: Husqvarna
| Man viens jautāja, Tu tur ņemies ar to sportu, naudu tērē, skraidi pa pasauli- ir to vērts? Mēģināju šim paskaidrot, ka katram ir savs hobijs un to neatņemt, nu piemēram kāds ir tavs? Man nav hobija, teica viņs! Es sapratu,ka viņam mani nekad nesaprast, pat palika viņa žēl! Zinu vienu, ir mērķis- nauda vienmēr artadīsie! | Offline
| | |
Balais | 12. Feb 2013, 20:15 | #11148 |
|  Kopš: 29. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 110
Braucu ar: Yamaha, Husaberg
|
12 Feb 2013, 18:57:53 Seifs rakstīja:
Man viens jautāja, Tu tur ņemies ar to sportu, naudu tērē, skraidi pa pasauli- ir to vērts? Mēģināju šim paskaidrot, ka katram ir savs hobijs un to neatņemt, nu piemēram kāds ir tavs? Man nav hobija, teica viņs! Es sapratu,ka viņam mani nekad nesaprast, pat palika viņa žēl! Zinu vienu, ir mērķis- nauda vienmēr artadīsies!
Tā tam būs but un āmen!!!! | Offline
| | |
dropman | 12. Feb 2013, 22:28 | #11149 |
|  Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
|
12 Feb 2013, 09:01:49 ssandijss rakstīja:
Nu labi, atskaitos!
Ar 125cc 2takteri biju ļoti apmierināts, katru reiz kā braucu, tā smaids līdz ausīm. Katrs kurš pamēģinājis mazo 125cc, zin, ka funfaktors viņam ir vislielākais. BET...
Bet...
Problēmas sagādā garāka stiepšana pa grantenēm (ar mežabrāļiem), kā arī trasē tomēr esmu lēnāks..
Ilgi filozofēju, ko darīt:
- ņemt krosa moci - lielo 2t vai četrtakteri un pabraukt kaut kādas sacensības;
- ņemt reģistrējamu enduro, piemēram, drz400, LC4 un mest mieru domām par sacensībām.
Sapratu, ka lai nepalaistos ar fizisko, man tomēr vajag mērķi - tātad sacensības 
Normālu lielo 2t par adekvātu cenu ir grūti atrast. Meklēju 250cc 4takteri, arī nekas prātīgs neatradās.
Nu tad paņēmu smuku lielo mopēdu Yamaha yz450f, 2008.gada. Bildes vēl nav, bet būs Mocīts, labs, daudz labas lietas saliktas un galvenais motors, kārba, sajūgs atjaunots. Cena arī tika sarunāta laba.
Ir mērķis pabraukt enduro sprintus, varbūt kādu enduro krosu un apvidus motokrosu? Un, protams, nedrīkst ļaut aizaugt mežā stigām, tāpēc gan jau ka tiksimies Berģos!
ok. būs jāpagaida vēl pāris mēneši kamēr pārdosi yamahu un tad varbūt iepirksi beidzot 300exc un iedosi izgāzt 
p.s. bija man arī plāns kādreiz piebraukt pie tevis un 125sx ietestēt 
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline
| | |
Gantais | 15. Feb 2013, 13:42 | #11150 |
|  Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Jautajums mezha kapletajiem... kadi butu piemerotaki apavi... krossa vai enduro brauceju? Ta lai tur krunku bet ari kajas nebutu lupatas pa paris stundam 
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline
| | |
endurists | 15. Feb 2013, 13:49 | #11151 |
|  Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
15 Feb 2013, 13:42:26 Gantais rakstīja:
Jautajums mezha kapletajiem... kadi butu piemerotaki apavi... krossa vai enduro brauceju? Ta lai tur krunku bet ari kajas nebutu lupatas pa paris stundam 
Manuprāt visforšākā opcija ir - ūdensnecaurlaidība 
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline
| | |
Gantais | 15. Feb 2013, 13:53 | #11152 |
|  Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Gumpenieki!!!??? 
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline
| | |
|
|