Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Virinam pa bezceļu

AutorsZiņojums
Ernis
10. Feb 2013, 16:25#11133

Kopš: 27. Aug 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 65

Braucu ar: Aprilia Pegaso 650

Jautaajums Hard Enduro iipashniekiem.

Peec kaada laicinja plaanoju iegaadaaties hard enduro moci un izmantot pa koplietoshanas celjiem un kaados dubljos arii ieskriet.Jautaajums cik biezhi vinjiem jaamaina taas eļļas,virzulji? Cik noprotu tad ir diezgan daargs uztureeshanas zinjaa. Husqvarna TE450,KTM LC4,kkas uz to pusi.

[ Šo ziņu laboja Ernis, 10 Feb 2013, 16:26:17 ]

Offline

kinigadners
10. Feb 2013, 16:41#11134

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


10 Feb 2013, 16:25:28 Ernis rakstīja:
Jautaajums Hard Enduro iipashniekiem.

Peec kaada laicinja plaanoju iegaadaaties hard enduro moci un izmantot pa koplietoshanas celjiem un kaados dubljos arii ieskriet.Jautaajums cik biezhi vinjiem jaamaina taas eļļas,virzulji? Cik noprotu tad ir diezgan daargs uztureeshanas zinjaa. Husqvarna TE450,KTM LC4,kkas uz to pusi.
Sākumā izdomā kārtīgi kādu moci gribi lai var konkrēti tev čaļi pastāstīt.Tevis pieminētie braucamie ir divi pilnīgi savādāki motori un apkopes arī pilnīgi savādākas.

Offline

zazzaa
10. Feb 2013, 17:22#11135

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3344

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,


10 Feb 2013, 17:09:46 Bagars rakstīja:

10 Feb 2013, 16:25:28 Ernis rakstīja:
...cik biezhi vinjiem jaamaina taas eļļas,virzulji? Cik noprotu tad ir diezgan daargs uztureeshanas zinjaa. Husqvarna TE450,KTM LC4,kkas uz to pusi.

Nu kautkāds sviests!!! No kurienes tiek izrauti šitādi teksti?? Protams ka biežāk nekā Road glide ultra, be ne jau reizi mēnesī. Dārgāk iznāk noplēst krosa riepas pa asfaltu, nekā nomainīt labas kvalitātes, atbilstošu eļļu pēc ~120-150 litru degvielas izbraukšanas parasta jūzera līmenī tam pašam ktm exc motoram.
Ko nozīmē "diezgan dārgi"? Salīdzinājumā ar ko?
1 virzulis uz 250-300 stundām, ja 3h = 20 litri nobrauktas degvielas.
Ja savlaicīgi nemazgāsi gaisa filtru, nepareizi eļļosi, nepareizi uzliksi, karsēsi dzinēju, utt tad jau gan...
Bet pats galvenais, uzturot tāda veida mo, vismaz vienai rokai ir jābūt labajai..

nu jaa man jau ar liekas, ka ja pasam negribas tuuningu veikt (sumo riepas, krosa riepas izputejs, hebeli utt) Tad motoram regulāri mainot ellu un filtrus Parasatm meza kapletajam ilgi ir ko zaget... Problema jau taa ka LV noperkot lietotu mo visiem liekas ka vins ir jauns un labs, bet nobraucot pars dienas pa mezu beidzas motors,kads gultnis, trose reāli izradaas kapi ar jauniem plastamsiem vot i sanak ka uzturesana daarga

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

endurists
10. Feb 2013, 19:38#11136

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1250

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

KTM tāpat kā Rīga nekad nebūs gatavs , vienmēr būs prātā 2-3 lietas ko vajadzētu/varētu savest kārtībā. Ja speciāli nesalauž, tad tehnika kalpo godam. Bet ir arī šādi varianti, kur iepriekšējais braucējs nemīlēja sajūgu
tgd jau tiek likts kopā. Ar īpašnieka atļauju varbūt izveidošu galeriju


P.S. Sestdien 3motorstundas novilktas pa ezeru, kopā ar naglainiem BMW, EVO un ziguliem, vienalga mocis veiklāks uz ledus.

Sodien vairāk pa mežu, un pabūts arī šādās vietās


-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

zazzaa
10. Feb 2013, 19:52#11137

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3344

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,

uzkabē lāpstu vajag lai izraktos no tāda sniega

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Friiks
10. Feb 2013, 19:58#11138

Kopš: 12. Jun 2012

Ziņojumi: 18

Braucu ar: KTM 690 Enduro R


10 Feb 2013, 17:22:29 zazzaa rakstīja:

10 Feb 2013, 17:09:46 Bagars rakstīja:

10 Feb 2013, 16:25:28 Ernis rakstīja:
...cik biezhi vinjiem jaamaina taas eļļas,virzulji? Cik noprotu tad ir diezgan daargs uztureeshanas zinjaa. Husqvarna TE450,KTM LC4,kkas uz to pusi.

Nu kautkāds sviests!!! No kurienes tiek izrauti šitādi teksti?? Protams ka biežāk nekā Road glide ultra, be ne jau reizi mēnesī. Dārgāk iznāk noplēst krosa riepas pa asfaltu, nekā nomainīt labas kvalitātes, atbilstošu eļļu pēc ~120-150 litru degvielas izbraukšanas parasta jūzera līmenī tam pašam ktm exc motoram.
Ko nozīmē "diezgan dārgi"? Salīdzinājumā ar ko?
1 virzulis uz 250-300 stundām, ja 3h = 20 litri nobrauktas degvielas.
Ja savlaicīgi nemazgāsi gaisa filtru, nepareizi eļļosi, nepareizi uzliksi, karsēsi dzinēju, utt tad jau gan...
Bet pats galvenais, uzturot tāda veida mo, vismaz vienai rokai ir jābūt labajai..

nu jaa man jau ar liekas, ka ja pasam negribas tuuningu veikt (sumo riepas, krosa riepas izputejs, hebeli utt) Tad motoram regulāri mainot ellu un filtrus Parasatm meza kapletajam ilgi ir ko zaget... Problema jau taa ka LV noperkot lietotu mo visiem liekas ka vins ir jauns un labs, bet nobraucot pars dienas pa mezu beidzas motors,kads gultnis, trose reāli izradaas kapi ar jauniem plastamsiem vot i sanak ka uzturesana daarga


Nav tik traki ar tiem Lc4, pagājušogad nopirku KTM 690 enduro r, kopā ar Berģu mežabrāļiem nobraucu bez stresa, arī uz darbu mierīgi, sākotnēji uzliktas riepas gan prasās nomainīt. Eļļu tagad tik mainīšu, nobraukti kādi 6000, it kā jau var vēl braukt, bet nu jauna sezona, jauna eļļa, tāpat pa mežu arī ir triekts....pamanījos arī enduro sprintā uzbraukt, no problem...protams foršāk ir ja ir viens mocis mežam, viens ielai, taču ja apstākļi spiež un gribas optimālo maksimumu gan no ielas gan meža, tad perfekts vidusceļš...plus meitenes var pavizināt ko parastie meža moči nespēj piedāvāt
Lai nu kā, meži rullē

Offline

Garders
11. Feb 2013, 23:59#11139

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.


10 Feb 2013, 14:59:19 kinigadners rakstīja:

09 Feb 2013, 22:15:47 ssandijss rakstīja:
Jā - un šodien tiku pie jauna moča
Tiekamies Berģu statoil, kad sāksies sezona!
Nu palielies,ko nopirki un bildi lūdzu studijā.

bildes šurp, vai vismaz nelielu aprakstu ko un kāpēc!

Offline

Garders
12. Feb 2013, 00:36#11140

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.


10 Feb 2013, 16:25:28 Ernis rakstīja:
Jautaajums Hard Enduro iipashniekiem.

Peec kaada laicinja plaanoju iegaadaaties hard enduro moci un izmantot pa koplietoshanas celjiem un kaados dubljos arii ieskriet.Jautaajums cik biezhi vinjiem jaamaina taas eļļas,virzulji? Cik noprotu tad ir diezgan daargs uztureeshanas zinjaa. Husqvarna TE450,KTM LC4,kkas uz to pusi.

nopirku Transalpu pa 960 Ls (labā stāvoklī), nobraucu pusotru gadu, nomainīju vienu reizi eļļu, uzliku dugas, uzliku pumpenes, jauna ķēde un zobrati, kopā ieguldīju ap 220 Ls, pārdevu pa 640 Ls laikam.

Nopirku LC4 pa 1200 Ls (normālā stāvoklī), nobraucu pusotru gadu, nomainīju 2x eļļu (20Ls), gaisa filtru (ap 4Ls), jaunas riepas (ap 80 Ls), ķēde un zobrati(ap 100Ls), karburatoram remots (40 Ls), pāršuvu sēdekli (30 Ls) kopā arī laikam ap 300 Ls, pārdevu pa 1100 Ls.

Nopirku DRZ400 pa 1200 Ls, (līdz garažai tiku, ārā no garažas tikai pēc pus gada), nomainīju statoru, akumulatoru, dažus vadus, cilindru, virzuli, vārstus, slīpētas sēžas, gultņi, filtri, eļļas, kluči, visas plastmasas, par riepām un cenām vairs neatceros, bet ap 800 Ls sanāca, esmu nobraucis pus gadu, jāmaina gultņi priekšā, ķēde, zobrati, un amortizators ar buksēm arī jau prasās...

mans secinājums:
1. markai un modelim nav tik liela nozīme cik stāvoklim;
2. kādi 300 Ls uz sezonu, (pie nosacījuma ka nepērc pilnīgu graustu) priekš motoprieka ir pa lēto. Tas starp citu ir tik pat cik 2 aliņi katru vakaru...vai viens no rīta un viens vakarā.

Offline

BigMan
12. Feb 2013, 08:10#11141

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2022

Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700


12 Feb 2013, 00:36:01 Garders rakstīja:

................2. kādi 300 Ls uz sezonu, (pie nosacījuma ka nepērc pilnīgu graustu) priekš motoprieka ir pa lēto. Tas starp citu ir tik pat cik 2 aliņi katru vakaru...vai viens no rīta un viens vakarā...................



Pieskaiti vēl vienu datora klavieri reizi mēnesī, kura tiek nodeldēta, regulāri postējot un apcerot izmaksu samazinājumu vēl nenoprktam kaplim.....

-----------------
www.durka.lv

Offline

Gantais
12. Feb 2013, 08:54#11142

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2721

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Es DRZ iepirku 3 dienas pirms pirma sniega... sezona vel nav sakusies bet patereti jau ap 400 Ls. Japiebilst, ka motora lidis neesmu (pagaidam), ruuca diezgan smuki un ceru, ka kadu laiku tas taa ari turpinasies, citadi bankrots

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

ssandijss
12. Feb 2013, 09:01#11143

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 548

Braucu ar: T7, Husi

Nu labi, atskaitos!

Ar 125cc 2takteri biju ļoti apmierināts, katru reiz kā braucu, tā smaids līdz ausīm. Katrs kurš pamēģinājis mazo 125cc, zin, ka funfaktors viņam ir vislielākais. BET...

Bet...

Problēmas sagādā garāka stiepšana pa grantenēm (ar mežabrāļiem), kā arī trasē tomēr esmu lēnāks..

Ilgi filozofēju, ko darīt:
- ņemt krosa moci - lielo 2t vai četrtakteri un pabraukt kaut kādas sacensības;
- ņemt reģistrējamu enduro, piemēram, drz400, LC4 un mest mieru domām par sacensībām.

Sapratu, ka lai nepalaistos ar fizisko, man tomēr vajag mērķi - tātad sacensības

Normālu lielo 2t par adekvātu cenu ir grūti atrast. Meklēju 250cc 4takteri, arī nekas prātīgs neatradās.

Nu tad paņēmu smuku lielo mopēdu Yamaha yz450f, 2008.gada. Bildes vēl nav, bet būs Mocīts, labs, daudz labas lietas saliktas un galvenais motors, kārba, sajūgs atjaunots. Cena arī tika sarunāta laba.

Ir mērķis pabraukt enduro sprintus, varbūt kādu enduro krosu un apvidus motokrosu? Un, protams, nedrīkst ļaut aizaugt mežā stigām, tāpēc gan jau ka tiksimies Berģos!

Offline

Garders
12. Feb 2013, 11:17#11144

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

nu par to ka tubiji kaut kur lēnāks es gan varētu iebilst, jo mežā tev tikt līdzi nemaz nebija tik viegli, atceros kad eļļu nesajauci bākā un kūpēji kā aizsvilis, tad aiz tevīm dūmu smaka lēnām ar katru minūti palika mērenāka, tas nozīmē ka es konstanti atpaliku... par jauno YZ - domāju labi ir tas ka motors ir pārlasīts.

Offline

dropman
12. Feb 2013, 11:57#11145

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525


12 Feb 2013, 08:10:41 BigMan rakstīja:

12 Feb 2013, 00:36:01 Garders rakstīja:

................2. kādi 300 Ls uz sezonu, (pie nosacījuma ka nepērc pilnīgu graustu) priekš motoprieka ir pa lēto. Tas starp citu ir tik pat cik 2 aliņi katru vakaru...vai viens no rīta un viens vakarā...................



Pieskaiti vēl vienu datora klavieri reizi mēnesī, kura tiek nodeldēta, regulāri postējot un apcerot izmaksu samazinājumu vēl nenoprktam kaplim.....

monitors arī jāpieskaita, jo tas regulāri tiks apspļaudīts ar putām uz lūpām mēģinot saklabināt uz klavieres slavinošus tekstus par savu jauniepirkto kapli tiem, kuri mēģina tavu mīļāko moto modeli noniecināt un nosaukt par nepareizo izvēli
Man te galvā grozās cipars ap 3-8ls par motorstundu, kurā ir iekļauts viss kas salūzis, salauzts, nomainīts, uzlabots. Benzīnu un veselību neskaitot.
Protams ka katram tas cipars būs savs, bet nesakiet ka es nebrīdināju

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Garders
12. Feb 2013, 13:23#11146

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.


Man te galvā grozās cipars ap 3-8ls par motorstundu... un veselību neskaitot.
Protams ka katram tas cipars būs savs, bet nesakiet ka es nebrīdināju


Krogstunda ir līdzīgā cenā, protams neieskaitot veselību. Un nesakiet ka es nebrīdināju.

Offline

Seifs
12. Feb 2013, 18:57#11147

Kopš: 07. Aug 2011

Ziņojumi: 270

Braucu ar: Husqvarna

Man viens jautāja, Tu tur ņemies ar to sportu, naudu tērē, skraidi pa pasauli- ir to vērts? Mēģināju šim paskaidrot, ka katram ir savs hobijs un to neatņemt, nu piemēram kāds ir tavs? Man nav hobija, teica viņs! Es sapratu,ka viņam mani nekad nesaprast, pat palika viņa žēl! Zinu vienu, ir mērķis- nauda vienmēr artadīsie!

Offline

Balais
12. Feb 2013, 20:15#11148

Kopš: 29. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 110

Braucu ar: Yamaha, Husaberg


12 Feb 2013, 18:57:53 Seifs rakstīja:
Man viens jautāja, Tu tur ņemies ar to sportu, naudu tērē, skraidi pa pasauli- ir to vērts? Mēģināju šim paskaidrot, ka katram ir savs hobijs un to neatņemt, nu piemēram kāds ir tavs? Man nav hobija, teica viņs! Es sapratu,ka viņam mani nekad nesaprast, pat palika viņa žēl! Zinu vienu, ir mērķis- nauda vienmēr artadīsies!


Tā tam būs but un āmen!!!!

Offline

dropman
12. Feb 2013, 22:28#11149

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525


12 Feb 2013, 09:01:49 ssandijss rakstīja:
Nu labi, atskaitos!

Ar 125cc 2takteri biju ļoti apmierināts, katru reiz kā braucu, tā smaids līdz ausīm. Katrs kurš pamēģinājis mazo 125cc, zin, ka funfaktors viņam ir vislielākais. BET...

Bet...

Problēmas sagādā garāka stiepšana pa grantenēm (ar mežabrāļiem), kā arī trasē tomēr esmu lēnāks..

Ilgi filozofēju, ko darīt:
- ņemt krosa moci - lielo 2t vai četrtakteri un pabraukt kaut kādas sacensības;
- ņemt reģistrējamu enduro, piemēram, drz400, LC4 un mest mieru domām par sacensībām.

Sapratu, ka lai nepalaistos ar fizisko, man tomēr vajag mērķi - tātad sacensības

Normālu lielo 2t par adekvātu cenu ir grūti atrast. Meklēju 250cc 4takteri, arī nekas prātīgs neatradās.

Nu tad paņēmu smuku lielo mopēdu Yamaha yz450f, 2008.gada. Bildes vēl nav, bet būs Mocīts, labs, daudz labas lietas saliktas un galvenais motors, kārba, sajūgs atjaunots. Cena arī tika sarunāta laba.

Ir mērķis pabraukt enduro sprintus, varbūt kādu enduro krosu un apvidus motokrosu? Un, protams, nedrīkst ļaut aizaugt mežā stigām, tāpēc gan jau ka tiksimies Berģos!

ok. būs jāpagaida vēl pāris mēneši kamēr pārdosi yamahu un tad varbūt iepirksi beidzot 300exc un iedosi izgāzt
p.s. bija man arī plāns kādreiz piebraukt pie tevis un 125sx ietestēt

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Gantais
15. Feb 2013, 13:42#11150

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2721

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Jautajums mezha kapletajiem... kadi butu piemerotaki apavi... krossa vai enduro brauceju? Ta lai tur krunku bet ari kajas nebutu lupatas pa paris stundam

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

endurists
15. Feb 2013, 13:49#11151

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1250

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


15 Feb 2013, 13:42:26 Gantais rakstīja:
Jautajums mezha kapletajiem... kadi butu piemerotaki apavi... krossa vai enduro brauceju? Ta lai tur krunku bet ari kajas nebutu lupatas pa paris stundam


Manuprāt visforšākā opcija ir - ūdensnecaurlaidība

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Gantais
15. Feb 2013, 13:53#11152

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2721

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Gumpenieki!!!???

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline