Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Sliktais | |  Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
15 Jul 2012, 20:16:48 Niere rakstīja:
15 Jul 2012, 19:13:00 Sliktais rakstīja:
Jautājums Nierem, kā spečukam: man garažā plauktā dzīvo pirms 4-5 gadiem pirkta transmisijas ełła, dałēji izlietota (kādreiz zubāram mainīju ełłu reduktoros). Vai pa šiem gadiem ir mainījušās ełłas kīmiskās un fizikālās īpašības, raspektīvi - atlikumu var vēl lietot, vai uz miskasti? Netā meklēju, neko sakarīgu neatradu, derīguma termińš uz kannińas ar nav norādīts 
Paldies.
neatvērtas un citādi normālos apstākļos eļļas var stāvēt līdz pat 10 gadiem. bet šajā gadījumā visu nosaka, vai ticis klāt ūdens.
Uzpilini uz aptuveni +160C virsmas eļļas pilienu un skaties, ko tas izpilda.
Ja vienkārši sāk kūpēt, tad viss čikeniekā.
Ja parādās kaut nelieli burbulīši, Tavam rīkam neieteikšu tādu liet.
The Visual Crackle Test for Water In Oil
Monitor Water-In-Oil with the Visual Crackle Test
pēdējā saitē parādīts ar zīmējumiem, kā aptuveni izskatās kādi procenti ūdens eļļā.
ūdens eļļu visai strauji oksidē, tādēļ arī tādi apsvērumi.
ja tā būtu bremžu eļļa, uzreiz teiktu, ka jāutilizē. Ne velti šo produktu nevar iegādāt lielajos iepakojumos (mucās).
Ok, skaidrs. ełła glabājās aisvērtā kannińā, tā kā gaisa mitrums tur klāt tikt nevarēja. Vizuālais arī pa šo laiku nav maińījies. Kaut kad kad atlikumu mēgināšu izlietot pēc nepieciešamības. Senkjū. 
-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
15 Jul 2012, 19:16:44 drago rakstīja:
230 tkm prieksh V6 ( cologne) cugunnieka nav raadiitaajs. taapat kaa, kopumaa njemot, prieksh jebkura daudzmaz sakariiga muusdienu dzineeja. bet - dziive ir dziive. straadaajot motors dilst, un tur neko nepadariisi - pagaidaam veel nav radiiti materiaali, kuriem nebuutu berzes, un kurus vareetu izmantot motobuuves specifikaa. taa ka dilstot zazori palielinaas, un elljas spiediens kriitaas - aatraak vai veelaak, mazaak vai vairaak. taa ka 500 - 600 tkm nogaajusham dzineejam visdriizaak par vienu pakaapi viskozaaka elljua par ljaunu nenaaks, man domaat 
zīmīgi tas, ka motors, ja tas ir tehniskā kārtībā un izmantota atbilstoša eļļa (tostarp viskozitāte), MOTORS PRAKTISKI NEDILST!
absolūti un absolūti lielākā daļa diluma rodas startēšanas brīdī.
tā kā paaugstināta viskozitāte tikai apgrūtina startēšanu, spried pats. bet tā nav vienīgā paaugstinātas viskozitātes nelabvēlīgā ietekme.
btw, mans V6 ir iepriekšējās paaudzes Mondeo. Tātad nemaz tik ļoti vecs modelis.
bet, ja runā par 500-600 000km nobraukumiem un vieglajām automašīnām - jā tās parasti ir nojātas. bet tas tikai tādēļ, ka cilvēki savas nezināšanas/vienaldzības dēļ tās piebeidz.
ja vadāmies no pieņēmuma, ka "visi" cilvēki ir nezinoši/vienaldzīgi, Tavs apgalvojums "tādam nobraukumam pienākas augstāka viskozitāte" ir pareizs. | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
15 Jul 2012, 20:24:51 Sliktais rakstīja:
Ok, skaidrs. ełła glabājās aisvērtā kannińā, tā kā gaisa mitrums tur klāt tikt nevarēja. Vizuālais arī pa šo laiku nav maińījies. Kaut kad kad atlikumu mēgināšu izlietot pēc nepieciešamības. Senkjū. 
es neprecīzi izteicos. nav runa par vienkārši aizvērtu (aizskrūvētu) iepakojumu. vēl ir runa, cik stingri tas bijis aizvērts. un pat ja konstatēsi, ka šobrīd ir stingri, vai vari būt drošs, ka tā bija visus šos gadus?
iespējams Tev var šķist nebūtiska lieta, bet ir tāda parādība kā "iepakojuma elpošana". Proti, ja gar korķi garām tiek gaiss un vides temperatūra mainās, eļļa izplešās vai saraujās. Attiecīgi iekšā esošais gaiss tiek spiests uz āru, pēc tam atkal vilkts atpakaļ.
šāda parādība ir bieža kļūda večiem, kas ar mucām darbojas un tur tās zem klajas debess. tā viņi eļļā savelk ne tikai gaisu, bet arī nokrišņu ūdeni, kas sakrājas uz mucām. tad pat tikko svaigs produkts var izrādīties tīrs, bet pašā apakšā izsēdies ūdens. neaizmirsti, ka ūdens eļļā var būt dažādā formā - saistītais, emulsētais un separētais.
Tad nu lūk - večiem mucā šķiet, ka visai ok eļļa, kaut arī apakšā separēts. bet patiesībā tā saistījusi ūdeni pāri atļautajiem limitiem. vizuāli to var arī neieraudzīt, ja nav pārāk liels procents.
es burtiski pirms mēneša taisīju šādu testu eļļai, kas aizsākta stāvējusi savukārt manā pagrabā. un varētu pat būt vēl mazāk gadus. un ko domā? tajā uz aci bija 1000-2000ppm ūdens. bet limits ir ne vairāk par 200ppm.
ja tā būtu motoreļļa, tad šis ūdens vēl nav pats trakākais, jo tas iztvaiko un vienīgās problēmas var rasties ar piedevu paketes "izsīkumu", jo, palielinoties ūdenim, rodas skābes, attiecīgi bāziskums (TBN) iet lejā.
bet transmisiju eļļām ūdens ir dubultā kaitīgs, jo tas var radīt arī visāda veida koroziju, tostarp arī saucamo "dīzeļa efektu", kad gultņos šie mikroburbulīši strauji tiek izplesti un tad atkal saspiesti, kas rada sprādzienu burbulī. ja burbulis atrodas uz metāla virsmas, blieziens ir tik spēcīgs, ka var izsist metāla daļas no virsmas.
bet skaties pats.....brīdināts esi 
paņem vienkārši tējkaroti, sveci un tests minūtes laikā gatavs. gluži vai narkomānu metode. | Offline
| | |
|
drago | | Kopš: 01. Jun 2012
Ziņojumi: 325
Braucu ar: velo a-la shosejnieks. +xj600 .
| nu, ne visi, bet kaadi 90% gan.bet nu taa jau ir saruna uz citu teemu....
par viskozitaati runaajot - pielaizhot ellja parasti ir auksta, as so "karstaa gala" viskozitaarte, cik izprotu, tur neko neietekmee.
nu un par "motori vispaar nedilst, tikai pie pielaisshanas" - tas ir interesants domu gaajiens, bez shaubaam. esmu paarliecinaats, ka kaugju un lokomotiivju diizelji, kuri bez izsleegshanas meedz straadaat meeneshiem, un bolee togo -tiek starteeti uzsildiiti liidz vismaz +40 graadiem un ar elljas spiedienu elljoshanas sisteemaa, kuru rada atseviskjs speciaals elektrosuuknis - arii vinji tomeer dilst un tiek remonteeti. noskreejieni gan vinjiem stipri lielaaki, bet litraaza un cilindru tilpums ar pavisam cits, taapat kaa apgriezieni ( pie tuksgaita 300 rpm un max jauda pie 950 rpm skan interesanti )
----------------- if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams | Offline
| | |
drago | | Kopš: 01. Jun 2012
Ziņojumi: 325
Braucu ar: velo a-la shosejnieks. +xj600 .
|
15 Jul 2012, 20:48:56 Niere rakstīja:
bet transmisiju eļļām ūdens ir dubultā kaitīgs, jo tas var radīt arī visāda veida koroziju, tostarp arī saucamo "dīzeļa efektu", kad gultņos šie mikroburbulīši strauji tiek izplesti un tad atkal saspiesti, kas rada sprādzienu burbulī. ja burbulis atrodas uz metāla virsmas, blieziens ir tik spēcīgs, ka var izsist metāla daļas no virsmas.
bet skaties pats.....brīdināts esi 
paņem vienkārši tējkaroti, sveci un tests minūtes laikā gatavs. gluži vai narkomānu metode.
diizelja? :-O neredzu nekaada sakara. cik atceros shaadi efekti tika saukti par kavitaaciju. diizelii nekaadi burbulji neizpleshas un nesaraujas, imho.
a par to uudeni elljaas - agregaataa ( tiltaa ) atrodoties taa ellja anyway daudz vairaak uudens var sasuukt imho - tur ir gan ventilaacijas atvere ( sapuns), gan biezaakas un straujaakas temperatuuras mainjas, kas saistiitas ar agregaata uzsilshanu darba laikaa, utt.
O, btw, kaa ellju specs mosh vareesi atmineet vienu miiklu, kas mani daudzus gadus interesee -kaadreiz man bija granada ar v6 2.8 dzineeju, un bija pazinja, kas par shoperi pie mentiem straadaaja. taa nu jams vienreiz uzdaavinaaja 4 1.5l pudeles ar motorellju no savas autobaazes - esot ok ellja, mentu roveros lejot. pie kaarteejaas elljas mainjas ieleeju to, nedaudz pabraukaaju, un noliku rudenii garaazaa. uz ziemas beigaam atnaacu -skatos - uz tausta ellja stipri virs normas - un emulsija! peec nomainjas kas taads vairs netika maniits. dzeses skidrums bij normaa, uttp - koroch, nevaru saprast, kaa taa ellja tik daudz ( peec liimenja spriezhot - paaris litrus? ) bij savilkuse....:-O
----------------- if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams | Offline
| | |
Sliktais | |  Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
15 Jul 2012, 20:48:56 Niere rakstīja:
15 Jul 2012, 20:24:51 Sliktais rakstīja:
Ok, skaidrs. ełła glabājās aisvērtā kannińā, tā kā gaisa mitrums tur klāt tikt nevarēja. Vizuālais arī pa šo laiku nav maińījies. Kaut kad kad atlikumu mēgināšu izlietot pēc nepieciešamības. Senkjū. 
transmisiju eļļām ūdens ir dubultā kaitīgs, jo tas var radīt arī visāda veida koroziju...
bet skaties pats.....brīdināts esi 
paņem vienkārši tējkaroti, sveci un tests minūtes laikā gatavs. gluži vai narkomānu metode.
Ok, rīt notestēšu, bet daudzums nav liels, ap 300 ml, ja nav labs, var arī izmest 
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline
| | |
Coool | |  Kopš: 14. May 2009
Ziņojumi: 2858
Braucu ar: Deltām
| "eļļā var būt dažādā formā - saistītais, emulsētais un separētais." Sveši termini! International Latvian - English tulkojums! 
No ķīmijas zināms - Šķidums.[ Šo ziņu laboja Coool, 15 Jul 2012, 21:29:11 ]
----------------- fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline
| | |
Sliktais | |  Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
15 Jul 2012, 21:30:23 Coool rakstīja:
Ok, rīt notestēšu, bet daudzums nav liels, ap 300 ml, ja nav labs, var arī izmest 
Es nemaz neiedziļinātos uz tādu daudzumu un utilizētu 
Bet "žīds" tak dvēselē vēl dzīvs 
Ełła izskatās kā jauna un "smaržo" tāpat.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Paklau, eļļas spečoki - drusku savādākas dabas jautājums, ja autosam zūd eļļa, aptuveni litrs uz 1500km, kā jūs domājat, vai varētu izlīdzēties ar vārstu blīvslēgu nomaiņu (16 vārtsi), jeb šāds patēriņš liecina, ka gredzeniem kaput. Vērstu blīvslēgi oriģinālie, nav mainīti, 230000 nobraukums 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Moš pamērīt kompresiju ?!
Ja gredzeni slikti tad nebūs kompresijas.
Beigtas vārstu gumijas jau nelaidīs nost spiedienu kompresijas taktī kad vārsti stāv ciet. 
-----------------
| Offline
| | |
drago | | Kopš: 01. Jun 2012
Ziņojumi: 325
Braucu ar: velo a-la shosejnieks. +xj600 .
|
15 Jul 2012, 21:55:37 Archy96 rakstīja:
Paklau, eļļas spečoki - drusku savādākas dabas jautājums, ja autosam zūd eļļa, aptuveni litrs uz 1500km, kā jūs domājat, vai varētu izlīdzēties ar vārstu blīvslēgu nomaiņu (16 vārtsi), jeb šāds patēriņš liecina, ka gredzeniem kaput. Vērstu blīvslēgi oriģinālie, nav mainīti, 230000 nobraukums 
vaarstu bliivsleegu paziime ir duumoshana uzreiz peec pielaisshanas, kas iesilstot praktiski pazuud. litrs uz pusiotraam stukaam gan kman skiet stipri pa traku vaarstu bliivsleegiem...kartera ventilaacija ir ok, un gar paareejiem salnikiem aaraa nespiezh?
----------------- if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams | Offline
| | |
drago | | Kopš: 01. Jun 2012
Ziņojumi: 325
Braucu ar: velo a-la shosejnieks. +xj600 .
|
15 Jul 2012, 22:04:03 MIGs rakstīja:
Moš pamērīt kompresiju ?!
Ja gredzeni slikti tad nebūs kompresijas.
Beigtas vārstu gumijas jau nelaidīs nost spiedienu kompresijas taktī kad vārsti stāv ciet. 
izdilis elljas nonjemamais gredzens kompresiju paaugstina, taa ka diezvai ar kompresijas meeriishanu tu kaadus deriigus datus elljas pateerinja mekleeshanai, dabuusi...
----------------- if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
15 Jul 2012, 20:56:28 drago rakstīja:
nu, ne visi, bet kaadi 90% gan.bet nu taa jau ir saruna uz citu teemu....
par viskozitaati runaajot - pielaizhot ellja parasti ir auksta, as so "karstaa gala" viskozitaarte, cik izprotu, tur neko neietekmee.
nu un par "motori vispaar nedilst, tikai pie pielaisshanas" - tas ir interesants domu gaajiens, bez shaubaam. esmu paarliecinaats, ka kaugju un lokomotiivju diizelji, kuri bez izsleegshanas meedz straadaat meeneshiem, un bolee togo -tiek starteeti uzsildiiti liidz vismaz +40 graadiem un ar elljas spiedienu elljoshanas sisteemaa, kuru rada atseviskjs speciaals elektrosuuknis - arii vinji tomeer dilst un tiek remonteeti. noskreejieni gan vinjiem stipri lielaaki, bet litraaza un cilindru tilpums ar pavisam cits, taapat kaa apgriezieni ( pie tuksgaita 300 rpm un max jauda pie 950 rpm skan interesanti )
tā kā nav iekšā gari rakstīt, te saite, kur atradīsi zemāk redzamo rindkopu:
The SAE says 90 percent of engine wear and damage occurs during start up, not while driving
(reprinted from The Arizona Classic Roadrunner, August, 2004)
The Society of Automotive Engineers (SAE) says about 90 percent of engine wear and damage occurs during startup. Another organization says that every engine start is equal to a 500 mile trip.
For cars that have been in long term storage the case is even worse.
par "dīzeļa efektu" Tev pilnīga taisnība, to sauc arī par kavitāciju. bet tad būtu vēl viens termins, kuru jāskaidro. tas principā nācis no hidraulikas sūkņu jomas, kur šī problēma īpaši aktuāla.
ideja jau tieši tāda pati kā dīzeļmotoram - saspiežot degmaisījumu, rodas sprādziens. ūdens šajā gadījumā vakuumā pārvēršas par tvaiku, kurš sajaucas ar eļļas molekulām. sprādziena rezultātā rodas kavitācijas erozija un ātra eļļas oksidācija.[ Šo ziņu laboja Niere, 15 Jul 2012, 22:29:28 ] | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
15 Jul 2012, 21:28:52 Coool rakstīja:
"eļļā var būt dažādā formā - saistītais, emulsētais un separētais." Sveši termini! International Latvian - English tulkojums! 
No ķīmijas zināms - Šķidums.
jā, man ar latviešu terminoloģiju ne visai. es arvien nevaru pieradināt sevi nesaukt eļļas kontūru par eļļas galeriju
a vispār jau izklausās crazy.
viss, kas man zināms, nāk tā kā tā no English.
par tiem šķidrumiem paskatījos. zini, latviskie nosaukumi pilnīgi neko neizisaka, bet no termodinamiskā viedokļa izsmeļoši paskaidrots:
Šķīdumus iedala:
Nepiesātināti šķīdumi. Šķīdumi, kuros, dotajos apstākļos, vēl var izšķīdināt izšķīdušo vielu. Tie ir termodinamiski stabili.
Piesātināti šķīdumi. Šķīdumi, kuros, dotajos apstākļos, izšķīdusī viela ir līdzsvarā ar šķīdumu. Tie ir termodinamiski stabili.
Pārsātināti šķīdumi. Šķīdumi, kuros ir vairāk izšķīdušās vielas, nekā dotajos apstākļos tur iespējams izšķīdināt. Tie ir termodinamiski nestabili. | Offline
| | |
drago | | Kopš: 01. Jun 2012
Ziņojumi: 325
Braucu ar: velo a-la shosejnieks. +xj600 .
| par dzineeja dilshanu pielaisshanas rezultaataa esmu lietas kursaa. tiesa, ja tas buutu iisti saapiigs jautaajums, arii vieglajaas izmantotu elljoshanas sisteemas iedarbinaashanu veel pirms dzineeja starta. un - kaa jau rakstiiju - arii dzineeji kuri tiek starteeti reti, un jau ar spiedienu - dilst.
par kavitaaciju - man skiet, taa naak saakaas no kugju dzenskruuveem. kautkur lasiiju, ka saciikstees par aatruma palielinaashanu kugjiem vienreiz tika nonaakts liidz tam, ka dzenskruuve saaka noeesties nedeeljas laikaa....bet nu lab, dies ar to.
a kas ar taam emulsijas izveideem elljaa? man tagad liidziiga situaacija motoblokam i - shim kaarbaa emulsija :-O un liimenis kapitaali paceelies. caurumu pa kuriem uudens vareetu sateceet itkaa nav. kkaada mistika vienkaarshi...
----------------- if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams | Offline
| | |
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
|
15 Jul 2012, 22:22:19 drago rakstīja: izdilis elljas nonjemamais gredzens kompresiju paaugstina, taa ka diezvai ar kompresijas meeriishanu tu kaadus deriigus datus elljas pateerinja mekleeshanai, dabuusi...
Vai man vienam tas pūķēns krīt uz nerviem ?! 
Tagad tev eļļas gredzeni nodrošina kompresiju - jo īpaši sadiluši ?! 
Nu tad Drago stāsti īsto un patieso metodi kā noteikt KRU TIEŠI zūd tā eļļa ?! Nu gredzeni, vārstu gumijas, kas vēl ?!
Pieņemsim, ka Archy vēl nav pavisam akls briedis un spēj ieraudzīt, vai viņam netek eļļa no motora.
-----------------
| Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
15 Jul 2012, 21:55:37 Archy96 rakstīja:
Paklau, eļļas spečoki - drusku savādākas dabas jautājums, ja autosam zūd eļļa, aptuveni litrs uz 1500km, kā jūs domājat, vai varētu izlīdzēties ar vārstu blīvslēgu nomaiņu (16 vārtsi), jeb šāds patēriņš liecina, ka gredzeniem kaput. Vērstu blīvslēgi oriģinālie, nav mainīti, 230000 nobraukums 
tici vai netici, VW grupas instrukciju rokasgrāmatās melns uz baltu rakstīts, ka pilnīgi normāls eļļas zudums autiņam var būt pat 1L uz 1000km !!!
es kad šo ieraudzīju, neticēju, domāju, ka nullīti aizmirsuši 
bet tas tā...
ja nu kas, te Amsoil papīrs par tēmu. | Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Drago zini un pareizi pielieto vārdu "kavtācija" 

Niere - uzdošu jautājumu savādāk - kur tad "pazūd" eļļas spiediens ?
Kloķene satērējas tik tālu, ka viss skrien cauri ? Sūknis sadilst ?
Arča - rīt piezvani kūsakoskim un pasaki viņiem kur tā gonda stāv 
Iekriekšējam opel kadetam, tam kas nāk no kāda 2002 vai 3 gada manuļi ir ierakstīts, ka litrs eļļas uz 1000 km ir norm 
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
drago | | Kopš: 01. Jun 2012
Ziņojumi: 325
Braucu ar: velo a-la shosejnieks. +xj600 .
|
15 Jul 2012, 22:45:15 MIGs rakstīja:
15 Jul 2012, 22:22:19 drago rakstīja: izdilis elljas nonjemamais gredzens kompresiju paaugstina, taa ka diezvai ar kompresijas meeriishanu tu kaadus deriigus datus elljas pateerinja mekleeshanai, dabuusi...
Vai man vienam tas pūķēns krīt uz nerviem ?! 
Tagad tev eļļas gredzeni nodrošina kompresiju - jo īpaši sadiluši ?! 
Nu tad Drago stāsti īsto un patieso metodi kā noteikt KRU TIEŠI zūd tā eļļa ?! Nu gredzeni, vārstu gumijas, kas vēl ?!
Pieņemsim, ka Archy vēl nav pavisam akls briedis un spēj ieraudzīt, vai viņam netek eļļa no motora.
parasti auto virzuljiem skatoties npo degkameras puses ir 2 bliiveeshanas gredzeni un viens elljas nonjemshanas gredzens. ellju gar virzuli saak riit, ja izdilis vai iekoksojies ir elljas nonjemamais gredzens - paareejie var buut ok, bet ellju riis taakaataa. turklaat, ja elljas nonjememais gredzens ir sadilis, kompresija buus laba, jo jams laizh garaam ellju, kura papildus nobliivee kompresijas gredzenus.
ir pat tests lai noskaidrotu, gar kurieni kompresija zuud, ja taa ir nepietiekama - ielej cilindraa teejkaroti elljas un meera pa jaunu - ja kompresija nu pieaugusi - gredzeniem kaput. ja nee -vaarsti laizh.
taas tak elementaaras lietas...
as so, ja caur kartera ventilaaciju neeed un gar salnikiem uz aaru nespiezh, taatad ellja sadeg degkameraa ( ja nav turbomotors). shai gadiijumaa konkreeti nodiahnosticeet nav viegli - vai tie ir gredzeni, vai vaarstu bliibvsleegi. pa cik mashiina taakaataa veca, es ieteiktu bliivsleegus nomainiit un apstiities - taa ir pulka leetaaka un vienkaarshaaka proceduura.
----------------- if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
15 Jul 2012, 23:08:27 Coool rakstīja:
1 litru uz 1000 km. Apnīk liet jau pēc pirmā 1000 km. Tā problēma tiek nahrinizēta uzreiz. 
"jāuzpilda" eļļa katrā degvielas uzpildes reizē:
| Offline
| | |
|
|