Braucu ar: MTX80 -> CB400N -> DR650RS -> XT600 -> G650F -> RM-Z450 -> EXC300 SIX DAYS
26 May 2013, 20:27:55 Archy96 rakstīja:
26 May 2013, 20:00:32 Gantais rakstīja:
Es savukārt sāku apgūt trasi,kur notika enduro čemps Ogrē... nu bļin, tur ir ko vingrot Es kā iesācējs, pēc stundas aktīva rodeo biju mīksts, kā vilnas zeķe un pārlaimīgā svētlaimē vilkos mājās
Pieļauju, ka arī pieredzējušajiem Berģu kaplētājiem šis jājamgabals būtu gana saistoš Varbūt, ka vajag atbraukt viesizrēdēs
Takā esmu saarstējis kaut cik atslēgas kaulu un iegādājis jaunu kapli crf 450 došos uz kādu nostūri pakaplēt no Juglas ar piekabi pēc kādas stundas!Ja ir kādi priekšlikumi vai kāds grib pievienoties 28355286!
27 May 2013, 18:00:44 TB rakstīja:
Varbūt kādam ir padomā izbraukt pa kādu vecu dzelzceļu ar soft enduro? Darba dienā, darba laikā
Tuvumā vienīgais vecais dzelzceļš ir Rīga-Ērgļi, nesen braucu, kļuvis jau diezgan garlaicīgs, taisns posms, aiz garlaicības var aizmigt, prasās pēc kruizkontroles. Nezinu moš tuvumā ir vēl kāds vecs dzelzceļš
27 May 2013, 18:00:44 TB rakstīja:
Varbūt kādam ir padomā izbraukt pa kādu vecu dzelzceļu ar soft enduro? Darba dienā, darba laikā
Tuvumā vienīgais vecais dzelzceļš ir Rīga-Ērgļi, nesen braucu, kļuvis jau diezgan garlaicīgs, taisns posms, aiz garlaicības var aizmigt, prasās pēc kruizkontroles. Nezinu moš tuvumā ir vēl kāds vecs dzelzceļš
No Tallinas apvedceļa kur sākas tas dzelzceļš ir taču no vienas vietas labu labie celiņi ...priekškam jābrauc pa dzelsceļa uzbērumu taisni???
Jau šo svētdien, 2. jūnijā, karjeru „Akmenscūciņas” un “DSG karjeri” teritorijās, Salgales pagastā, Ozolnieku novadā (ceļš Iecava - Jelgava 6. km pa kreisi “Akmenscūciņas” – 3,7 km) rsināsies interesantas cīņas Latvijas kauss atklātajās sacensībās “AutoEuro 4H komandu kross 2013”, kas būs šīs sezonas 2. posms.
Aicinām sūtīt iepriekšējos pieteikumus un veikt samaksu ar atlaidi (15 LVL + 5 LVL no komandas par transpondera nomu), ko var izdarīt līdz 31.maijam.
Sacensību dienā dalības maksa katram 21 LVL plus 5 LVL no komandas par transpondera nomu
Saistoši! Pirmo reizi startējošiem motosportistiem sacensībās “4H komandu kross” dalības maksa katram tikai 10 LVL plus 5 LVL no komandas par transpondera nomu (nosūtot pieteikumu un veicot dalības maksu līdz 31.05)! Sacensību dienā dalības maksa katram 16 LVL plus 5 LVL no komandas par transpondera nomu
Sacensību laikā tiek rīkoti papildus konkursi. Skatītāju balsojumā tiek noteikti atraktīvākie braucēji, kuri saņem balvu “Lielais lasis”.
Sacīkšu ilgums: 4 stundas – motocikliem un kvadrickliem.
Trase: sacensības notiek apļveida trasē. Trase vijas gan pa dolomīta karjeru, pļavu, meža ceļiem, kurā ir klasiski krosa elementi, tramplīni, asi līkumi, var būt arī šķēršļi. Viena apļa garums motocikliem 6 -8 km.
Vērtējums: Tā ir komandu cīņa, kur vienlaicīgi trasē atrodas viens komandas sportists. Kopējs starts. Uzvar komanda, kura sasniedz finišu un ir veikusi visvairāk apļus.
Specifika un tehnika: Sacensībās sportists trasē dodas ar savu tehniku vai izmanto komandas kopējo sporta tehniku. Komandas sastāva startē 2 vai 3 sportisti. Pēc brīvi izvēlētas taktikas, katra komanda maina braucēju trasē tad, kad uzskata, kad tas ir nepieciešams.
Uzziņas pa tālruni 26427833 (Iveta) vai info@autoeuro.lv
27 May 2013, 18:00:44 TB rakstīja:
Varbūt kādam ir padomā izbraukt pa kādu vecu dzelzceļu ar soft enduro? Darba dienā, darba laikā
Tuvumā vienīgais vecais dzelzceļš ir Rīga-Ērgļi, nesen braucu, kļuvis jau diezgan garlaicīgs, taisns posms, aiz garlaicības var aizmigt, prasās pēc kruizkontroles. Nezinu moš tuvumā ir vēl kāds vecs dzelzceļš
No Tallinas apvedceļa kur sākas tas dzelzceļš ir taču no vienas vietas labu labie celiņi ...priekškam jābrauc pa dzelsceļa uzbērumu taisni???
Gribu pamēģināt savu soft enduro mierīgākos apstākļos, kur varbūt nedaudz ir kādi sarežģītāki šķēršļi first time, U know
27 May 2013, 18:00:44 TB rakstīja:
Varbūt kādam ir padomā izbraukt pa kādu vecu dzelzceļu ar soft enduro? Darba dienā, darba laikā
Tuvumā vienīgais vecais dzelzceļš ir Rīga-Ērgļi, nesen braucu, kļuvis jau diezgan garlaicīgs, taisns posms, aiz garlaicības var aizmigt, prasās pēc kruizkontroles. Nezinu moš tuvumā ir vēl kāds vecs dzelzceļš
No Tallinas apvedceļa kur sākas tas dzelzceļš ir taču no vienas vietas labu labie celiņi ...priekškam jābrauc pa dzelsceļa uzbērumu taisni???
Gribu pamēģināt savu soft enduro mierīgākos apstākļos, kur varbūt nedaudz ir kādi sarežģītāki šķēršļi first time, U know
tak tur pat apkart 333 ir labu labas stigas
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
Tajās jau ar krosinieku jālien...
TM mežā dzīt man ir žēl... Ja nu vienīgi, kad būs sauss un nebūs risks kkur norakties, pārkarsēt dzinēju un citādi mocīt motociklu.
BMW šadu problēmu nav, taču tas ir smags maita (180kg) mocīties negribu un bez ceļā līst negribu. mazozolu gonkas esmu braucis, dubļļus un purvis atēdies arī - nah*j
Izskatās ka TB šis mocis kalpos tieši tik ilgi līdz viņš kārtējo reizi izdomās viņu spontāni pārdot un nopirkt kautko pavisam pilnīgi citu vietā (un attiecīgi pārvāksies uz citu topiku)
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit www.dabaslietas.lv
27 May 2013, 23:03:18 TB rakstīja:
Varbūt kādam interesē
“4H komandu kross” 2. posms jau svētdien!
.
Jau šo svētdien, 2. jūnijā, karjeru „Akmenscūciņas” un “DSG karjeri” teritorijās, Salgales pagastā, Ozolnieku novadā (ceļš Iecava - Jelgava 6. km pa kreisi “Akmenscūciņas” – 3,7 km) rsināsies interesantas cīņas Latvijas kauss atklātajās sacensībās “AutoEuro 4H komandu kross 2013”, kas būs šīs sezonas 2. posms.
var kads pakomentet no pieredzes kads trases segums? respektivi vai nav paredzeta kaut kada micishanas pa dubliem, jo man tada pashaura ta riepa un negribigi iet cauri shljurai
Cik esmu bijis skatīties, tad pamatā grants, akmeņi (karjers), peļķes un pļavas... Nekāds lielais offroads tur nav. Paskaties bildeshttp://www.autoeuro.lv/ sadaļā sports.
var kads pakomentet no pieredzes kads trases segums? respektivi vai nav paredzeta kaut kada micishanas pa dubliem, jo man tada pashaura ta riepa un negribigi iet cauri shljurai
Tā,ka kaut kur nogrimt varētu, tā vel nav bijis nevienu reizi, bet ja uznāk lietus, tad virskārta paliek mīksta, jo vairākās vietās ir mālains segums.
Līdz šim trase ir bijusi 40 % pļava, 30 % mežs un 30 % ciets dolomīta segums,kas iet apkārt karjerai. Viens aplis aptuveni 9-10 min.