ak, šīs šķietamības.
atšķirība LV/IT nav praktiski nekāda, ja par atskaites sistēmu skata līķu skaitu satiksmē uz 100 000 transporta līdzekļiem. Wiki
ja nu vēl salīdzinātu ar Japānu vai Islandi, bet nu, Itālija jau nu noteikti nav paraugvalsts.
ar to gribēju teikt - subjektīva sajūsma par Itāliju un tumšas ādas krāsas čalīšiem nav pamats visaptverošiem secinājumiem par satiksmes drošību. Kur nu vēl pamats secinājumam "Itālijā mauc pa pliko, tātad tas ir droši".
06 Sep 2013, 23:20:16 Niere rakstīja:
ak, šīs šķietamības.
atšķirība LV/IT nav praktiski nekāda, ja par atskaites sistēmu skata līķu skaitu satiksmē uz 100 000 transporta līdzekļiem. Wiki
ja nu vēl salīdzinātu ar Japānu vai Islandi, bet nu, Itālija jau nu noteikti nav paraugvalsts.
ar to gribēju teikt - subjektīva sajūsma par Itāliju un tumšas ādas krāsas čalīšiem nav pamats visaptverošiem secinājumiem par satiksmes drošību. Kur nu vēl pamats secinājumam "Itālijā mauc pa pliko, tātad tas ir droši".
Nu Somi ar ūberekipējumu un kvernēšanu sastrēgumos kopā ar mašīnām arī ne ar ko neizceļas sarakstā. Vai īrija ar 0.8 promilēm pret Ungāriju ar 0. Katrā valstī braukšanas ieradumi ir savādāki, tieši tāpēc statistika ir reāla kaka
Kaadam no jums ir Aprilia Pegaso,saakot no 1998.gada?
Es visu esmu izjaucis,tgd lieku atpakalj,bet netieku skaidriibaa,kur man viena šļauka spraudaas,vienu galu zinu,otru nee. Kuram ir,tas luudzu uzraksta PM.
neko nerubiju videoreģistratoros.
ir kāds funktieris, ko būtu vērts iegādāt sievai?
lielu piķi tam nebriestu izlikt, bet kādam modelim no lētā gala būtu arī kāda jēga?
reģistratoru toč ir jāņem ar lielāku leņķi, 150 vismaz jāskatās, vairāk pa malām redzams, pārsvarā kvalitāte līdz tiem 60 latiem būs soso, bet iztikt var, inetā pēti piedāvājamo kameru ierakstus, un pēti cik labi saredzami citu AM numuri, kurš patīk to arī ņem.tas ka raksta HD neko nenozīmē... tikai reklāma
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
06 Sep 2013, 23:20:16 Niere rakstīja:
ak, šīs šķietamības.
atšķirība LV/IT nav praktiski nekāda, ja par atskaites sistēmu skata līķu skaitu satiksmē uz 100 000 transporta līdzekļiem. Wiki
ja nu vēl salīdzinātu ar Japānu vai Islandi, bet nu, Itālija jau nu noteikti nav paraugvalsts.
ar to gribēju teikt - subjektīva sajūsma par Itāliju un tumšas ādas krāsas čalīšiem nav pamats visaptverošiem secinājumiem par satiksmes drošību. Kur nu vēl pamats secinājumam "Itālijā mauc pa pliko, tātad tas ir droši".
Kaut kur reiz salīdzināju (IMHO A. Jansona) statistikas datus. Man toreiz sanāca, ka Itālija pēc iedzivotāju un tr. līdz. skaita X nobrauktajiem kilometriem ir ~ 4 X drošāka nekā LV
Tas ņemot vērā, ka viņiem motosezona ir 10 mēnešus un moto ir ~ 5 x bīstamāks nekā auto ...
Tas tikai pierāda, ka smagiem ierobežojumiem nav tik lielas nozīmes kā braukšanas kultūrai un prasmēm. Itāļi brauc tiešām strauji un pret noteikumiem atnesās stipri vieglprātīgi. un nekas....
Atceros kkur TV bija sižets, kur vācu žurnāliste mēģināja nokārtot tiesības Itālijā, tieši Romā kārtoja braukšanas exi. Secinājums bija, ka vienīgie kas ievēro CSN ir kursanti. Meitene no mašīnas izkāpa ārā gluži mitra Pat Turcijā viņai vieglāk gāja
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ?
Kā reizi arī jūlija beigas pavadīju Itālijā. Como ezera apkārtnē, kas ir motobraucējiem fantastiska vieta. "Prealpi"- šaurie kalnu ceļi ar fantastiskām ainavām. Radās sajūta, ka moto braucēji un autobraucēji brauc kopējā satiksmē, kur moto drīkst izmantot savas priekšrocības. Un par to nevis streso, bet atbalsta. Atstāj brīvu vietu utt. Pastāstīju vietējiem, kā pie mums mēdz būt, ka nelaiž, piegriež priekšā utt. Viņi bija diezgan neizpratnē, priekš kam tā jādara. + tas ir bīstami un beztbildīgi no auto vadītāju puses. Moto taču pāris sekundēs jau ir aizbraucis.Un mierīgi vizinājās čaļi ar MV Agustām šortos un čībās. Par skūteristiem nerunājot. Ekipējumos pilnajos bija tikai tūristi, kas ar somām nokrāvušies pa kalniem vizinājās un daži žiletnieki, kas parādījās uz tumsas laiku pavirināt. Nu jā, ja viņi braucot k-kur tālāk (populāri ir dažādi saieti utt kur novācas daži k motociklistu), tad saģērbjoties kārtīgāk. Biju sajūsmā par viņu šo savstarpējo kultūru un attieksmi.
09 Sep 2013, 10:23:16 Niksons rakstīja:
06 Sep 2013, 23:20:16 Niere rakstīja:
ak, šīs šķietamības.
atšķirība LV/IT nav praktiski nekāda, ja par atskaites sistēmu skata līķu skaitu satiksmē uz 100 000 transporta līdzekļiem. Wiki
ja nu vēl salīdzinātu ar Japānu vai Islandi, bet nu, Itālija jau nu noteikti nav paraugvalsts.
ar to gribēju teikt - subjektīva sajūsma par Itāliju un tumšas ādas krāsas čalīšiem nav pamats visaptverošiem secinājumiem par satiksmes drošību. Kur nu vēl pamats secinājumam "Itālijā mauc pa pliko, tātad tas ir droši".
Kaut kur reiz salīdzināju (IMHO A. Jansona) statistikas datus. Man toreiz sanāca, ka Itālija pēc iedzivotāju un tr. līdz. skaita X nobrauktajiem kilometriem ir ~ 4 X drošāka nekā LV
Tas ņemot vērā, ka viņiem motosezona ir 10 mēnešus un moto ir ~ 5 x bīstamāks nekā auto ...
Tas tikai pierāda, ka smagiem ierobežojumiem nav tik lielas nozīmes kā braukšanas kultūrai un prasmēm. Itāļi brauc tiešām strauji un pret noteikumiem atnesās stipri vieglprātīgi. un nekas....
Atceros kkur TV bija sižets, kur vācu žurnāliste mēģināja nokārtot tiesības Itālijā, tieši Romā kārtoja braukšanas exi. Secinājums bija, ka vienīgie kas ievēro CSN ir kursanti. Meitene no mašīnas izkāpa ārā gluži mitra Pat Turcijā viņai vieglāk gāja
šorīt pa ceļam uz darbu pievienojās braucējs ar BMW, ievēroju EST nr zīmi.., diez kāds ir cilvēka domu gājiens, ja brauc +/- 15 grādos šortos.. nu jau labu laiku nav + 27-30..
Sieva saka no malas amizanti - viens kombī, otrs šortos..
----------------- If You are good at something never do it for free! /HL as J/
Šodien ievēroju(tikai ),ka pie "Mola" ir moto stāvvietas iezīmētas. Es kā parasti pie sievas darba logiem lieku mo un nemaz tālāk neskatos
Bet kopumā apsveicami, ka sāk domāt par mums!