ir arī eļļas temperatūras dačiki. Neizdevās atrast, kur vienā iebāzts vairāk info - gan spiediens, gan temperatura, gan vēl visāds migu megu. Bet atrast manuāļus šiem produktiem neizdevās. Kaut kur forumā tika minēts. Ka jaskrūvējot kaut kāds speciāls troiņiks pie spiediena mērītāja dačika. Citādi no vibrācijas viss var atskrūvēties.
23 Jul 2012, 14:36:58 Rizza rakstīja:
Bļ, es savai VFR deltai arī leju šo Repsol brīnumu, ceru, ka nesāksies sajūgšovs
repsoľ sintetico ellai drosi vien nevainas bet man sajugs slideja tiesi ar repsolu tagad jau tris gadus braucu texaco 4t 10w40 neesmu noverojis slidesanu
23 Jul 2012, 14:36:58 Rizza rakstīja:
Bļ, es savai VFR deltai arī leju šo Repsol brīnumu, ceru, ka nesāksies sajūgšovs
repsoľ sintetico ellai drosi vien nevainas bet man sajugs slideja tiesi ar repsolu tagad jau tris gadus braucu texaco 4t 10w40 neesmu noverojis slidesanu
Bļac, vakar tieši nomainīju eļļu.. nekas tad ziemā atkal tas pats process tikai jau ar citu maslu.
paldies par shēmas razkladu.
Speshal for Cooooll! pulksteni
vel ko klat telemetrijai un mes varesim verot cool baiku onlaina ar visam ellas temperaturam spiedieniem,egt,.. parslodzem pa asim,temperaturam,trajektorijam,sagazumiem amishu darbibu...
Konkretos produktus jau ir samera vienkarshi uzlikt un pie pardosanas nonemt,vai tirgot prom lai nopirktu ko jaunaku un advancetaku..
BET pilniga "kardiogramma" mocitim un iespeja analizet braukshanas trajektorijas,ricibu ar gazi,bremzi un lietam kas cilveka acij un ausij paslid garam ir stelle..+ vel dators sazime idealas trajektorijas un bremzeshanas un parslegshanas vietas konkreta trase...eehhh..sorry off topic
Speshal for Cooooll! pulksteni
vel ko klat telemetrijai un mes varesim verot cool baiku onlaina ar visam ellas temperaturam spiedieniem,egt,.. parslodzem pa asim,temperaturam,trajektorijam,sagazumiem amishu darbibu...
Kaut kā neredzu, ka tai iekārtai būtu GSM sakari. Un logot jau logoju ar Qstarz BT-1000P ar 5Hz
ko lidzigu esmu gatavs atdot pa litru laba viskija ja kas pm
tiksi viitni elljas nolejamajam nonoplees liidz galam skruuvee tikai ar roku, vismaz 5 - 6 apgriezienus....un pievilkt vaariigi
----------------- if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams
Atvainojos, negribu baigi meklēties, bet sanāk, ka moču eļļa 10W40 Sintētika nav tāda pati kā auto 10W40 sintētika?
Tātad mocītī varu liet tikai MO eļļu un auto auto lai viss strādātu tā un cik ilgi tam ir jākalpo?
Doma ir par 4taktu motoram paredzēto!
Atradu atbildi uz jautājumu, sajūgs netiks pareizi eļļots un sāks slīdēt! Labi, ka painteresējos un arī iepriekš lēju moto paredzēto eļļu!
24 Jul 2012, 22:38:16 EEdijs rakstīja:
Atvainojos, negribu baigi meklēties, bet sanāk, ka moču eļļa 10W40 Sintētika nav tāda pati kā auto 10W40 sintētika?
Tātad mocītī varu liet tikai MO eļļu un auto auto lai viss strādātu tā un cik ilgi tam ir jākalpo?
Doma ir par 4taktu motoram paredzēto!
Atradu atbildi uz jautājumu, sajūgs netiks pareizi eļļots un sāks slīdēt! Labi, ka painteresējos un arī iepriekš lēju moto paredzēto eļļu!
Vienā no raidijumiem Motociklisti Brīzem H-D gāza iekšā piedavu eļļai padilušiem dzinējiem. Kaut kāds austrālijas produkts, varbūt kāds atceras ražotāju?
Paldies par viedokļiem par piedavu lietošanu un vajadzību, bet to droši varat paturēt pie sevis.
[ Šo ziņu laboja Naits, 05 Aug 2012, 20:58:56 ]
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
05 Aug 2012, 20:58:35 Naits rakstīja:
Vienā no raidijumiem Motociklisti Brīzem H-D gāza iekšā piedavu eļļai padilušiem dzinējiem. Kaut kāds austrālijas produkts, varbūt kāds atceras ražotāju?
Paldies par viedokļiem par piedavu lietošanu un vajadzību, bet to droši varat paturēt pie sevis.
Slinkums meklēt, bet droši vari pats ieiet jotubē un jebkurā laikā noskatīties to raidījumu.
Varu padalīties ar nelieli infu par to Nulonu
Notika tas pagājušajā gadsimtā, laikam '98 gadā Bij man toreiz VW Scirocco, gāja labi, motors ar bija +\- Ok. Salasījos visādas reklāmas un pie ełłas maińas piegāzu klāt to mēslu. Razultāts - motora remonts. Kopš tās reizes neticu vairāk nekādām piedevām.
P.S. Pirms nulona reizi pa reizei biju ełłai pielējis "molilat", vietējā maisījima molibdēna disulfīta piedevu, nekāds łaunums no tā neradās, pat likās, ka autińam motors strādāja klusāk, bet tas bija vēl senāk, žigułu laikos.
P.P.S. Ja nu kāds experimentē ar savu maku un grib iedzīvoties klavieres remontā, tad lai nu...
Tātad tā - ir vecs japāņu auto ar manuālo kārbu.
Čakarējas sinhronizators 2. robam, bet tikai slēdzot uz leju(no 3., 4. utt). Liekas robā ar normālu HHrrrr pa zobiem.
Tātad tā - kādu brīnumlīdzekli tur kārbā iegāzt lai viss būtu labāk nēkā ir ?!
Netaisos to kārbu jaukt ārā un novērst kaiti saknē.
Nē, nu es jau esmu piešāvies, ka īpaši maigi un nesteidzīgi slēdzoties var ielikt arī bez Hrrrr...
Nu vēl jau ir opcija slēdzoties uz leju mest trešajā un tad uzreiz pirmajā.
Tik otrais ātrums sle'dzoties uz leju tas mīļākais...