Ha Ha Manai bijušajai Toyotai ar bija šitā kaite, otrais robs grieza zobus. Viens paziņa man iesmērēja savu ūber-dārgo, bet sūdaino piedevu. Teicās, ka nu kārba ies kā pulkstenis un bonusā, lai tik šauju klāt pie motora ar utt. Niere var pakomentēt par to piedevu
Tad paņēmu no Mežaveča RedLine MT90 kārbas eļļu, traki dārga, bet pircējam solīju, ka kaut ko darīšu lietas labā... Nu par matu labāk kļuva, bet izmaiņas dikti minimālas bija. Tā kā tā, ja jau reiz tie sinhriņi ir sajāti, tad tur palīdzēs tolmets.
Tagad nu skaidrs arī man pašam pa visiem 10000%, ka neeksistē tādas piedevas, kas darīs brīnumus.
IMHO, ukraiņu XADO piedevas kko tomēr dod. Čomam iesmērēja Nissan Partyfinder wanabe džipmašīnu. Sellers teica ka lejot tikai xado, pa dārgo. Man jau tad bija švaka nojausma, nah 50000 nobraukušam šrotam vajag kkādu spec sūdu liet.
And so, kamēr lēja tikai to, tas šrots ari gāja. Bet pēc nepilni 2 gadi motors noklabēja Značit, iegrābiens.
Ir arī pieredze ar Xado eļļu ieročiem. Izļurkāts kalašņikova stobrs kuram pa galu varēja iebāzt lodi ar visu čaulu tika iezieķēts ar to smāķi pa 25 LVL / 25g un tika veiksmīgi pārdots.
Esjau sapriecājos,kad sludinājumā ieraudzīju -NULON-. Tik cenas galīgi GARĀM.
Prasīsiet kāpēc?
Nu tad spams,jeb pieredze par NULON.
Tālie pirms 2000 gada kaut kur,parādās NULON.
Ielas pilnas ar VAZ tipa mobīļiem,daudz ASCONA,KADET un citi brīnumi(tolaik uzskatīti par šedevriem),droši ka varu teik 20 gadus atpakaļ.
Firma ,kas izplata ADDINOL(neko sliktu pateikt nevaru), izplatīja NULON.
1.kolēģim 2106 ar reālo noskrējienu pēc motora remonta ap 400.000(daudz brauca uz Krieviju,pēc tam uz POliju.Ielēja izdilušam dzinējam(eļļas spiediens jau dega pie 2000apgr/min). Motors vēl nokalpoja ap 50.000 un tika pārdots VAZ uz Krieviju,bez dzinēja remonta. Motorā uzradās eļļas spiediens,eļļas apetīte kļuva daudzas reizes mazākas. Ja nemaldos izdilušiem dzinējiem bija 2 flakoni jāizmanto(tas bija sen).
2. uz urrā ielēju savam 2101 1970 gada(nedilušam dzinējam). Motors gan bija remontēts.Neko slikti neizjutu,likās ka palicis klusāks.
3.Ielēju 2106 var teikt JAUNĀ dzinējā profilaksei.
Nu šeit es neizjutu NEKO.
4.Laiks ritēja,nu jua es kļuvu kruts un man bija AUDI 100 Pirms nulon kompresija cilindros 9- 10.5 robežās(VAZikiem bija 12.5-13).Eļļu gan neēda(1-1.5/15.000). Pēc NULON !
kompresija cilindros 13.5 - 14.5 .Piedevu lēju vidējo maz brauktajiem dzinējiem - profilaksei.
5.Kļuvu krutāks,jau AUDI 100 C4 NULON vēl aizvien ir veikalā laikam ap 2002 gadu.
Profilaksei NULON. Ar šo AUDI es nobraucu ILGI,un pēc tam kad pārdevu 3 !!! gadus LIepājā par TAXI braukāja. Par cik pilsēta zināma un tuva,tad regulāri apjautājos taxistam(kas todien stūrē) par ex AUDI veselību. Liels bija izbrīns taxistam,ka motors nav remontēts,jo kalpo ļoti labi. Ar nojausmu varu teikt ka mūža beigās 1.000.000 viņam bija noteikti.
4.Tēva AUDI 100(cigārs) motrā bija ieliets NULON(brauc starp citu vēl šo baltu dienu) -neko sliktu. Sāka klabāt -slavenais- : cigāra stūes/bremzū pastipreklis(hidraukliskais),tā kā šujmažīna(netecēja !). Sameklēts vietā pastipreklis,bet ieliets NULON(klabošajā pastipreklī) - hidraulikai protams. Sūknis... strādāja ar NULON ilgi. Vnk uzlikām citu pastiprekli,jo dabūjām zaļo( jaudīgāks) ,jo virsū bija -sarkanais-(mazjaudīgais).
5. Tagadējam AUDI(8 gadi atpakaļ ! ) no flakona tika ieliets hidraulikā(jo vienam auto tur ir par daudz). Viss notiek...
Tāpēc tika pārdzīvots ,ka 8 gadi atpakaļ kad nopirku šo AUDI bija sen NULON pazudis(vai arī es nemācēju atrast).
Tagad sanāk,ka labi ka bija pazudis.
Tā nav reklāma,bet mana pieredze. NULON es pirku pa taisno pie izplatītāja(čomu būšanas).Bet toreiz vnk viņš izbeidzās.
P.S. autosos VAZ tika lietas jau toreiz 1/2 sintētikas(10w-40). AUDI TIKAI sintētikas redz(5w-40).
12 Aug 2012, 19:38:04 MIGs rakstīja:
Neiznu, ar auto vasarā braucu dikti maz, kad nākamreiz braukšu pievērsīšu tam uzmanību.
Patreiz man liekas, ka īpaši nekas nemainās, ne aukstam, ne siltam.
nu hvz,
ja Tev tiešām nav žēl to kārbu un esi gatavs uz eksperimentiem, kuriem var būt letāls iznākums, pamēģini iemaukt eļļu ar baigo viskozitāti un lielāku EP piedevu daudzumu.
Piemēram - SAE 75(80)W-140 un API GL5
Koyotam gan paredzēts API GL4, kuram 2x mazāk EP(augsta kontakspiediena piedeva) daudzums. Savukārt API GL5 palielinātais sēra piedevu daudzums varētu veicināt dzelteno metālu koroziju (sinhronizatori).
Tomēr augstāka viskozitāte darba temperatūrā varētu nedaudz uzlabot pārslēgšanu.
priekšā gan ziema, tādēļ SAE 80-140 labāk nevajadzētu. Tātad SAE 75W-140 būtu ok.
Vēl:
ja eļļa tiešām nav mainīta kopš dzimšanas, iespējams, ka tā pati oriģinālā 75W-90 API GL4 kaut ko palīdzēs.
katram ražotājam būs atrodamas konkrētās viskozitātes ar atbilstošo API GL klasi.
12 Aug 2012, 20:12:32 MIGs rakstīja:
Nu ziemas leilajā aukstumā jau tāpat liekas, ka kārbā ir Nigrols.
acīmredzot kārbā stāv kāda 80W-90 minerālene.
bet 75W-140 pilnīgi noteikti būs sintētika.
kā redzi, zemo temperatūru īpašības šai sintētikai visdrīzāk ir labākas par attiecīgo minerāleni.
respektīvi, tā ir eļļa ar augstu viskozitātes indeksu.
bet nu skaties pats. kā jau teicu - defektu novērst eļļa nevar. tikai piemaskēt.
zini kāda ir labākā "piedeva", ja tilts žvankst?
pāris saujas koka skaidu problēmu uz pāris tūkstošiem km novērsīs momentā.
riktīgi "īstā" piedeva pirms Rumbulas .
Pakomentējiet, lūdzu šo: pažēloju naudiņu, nopirku Mannol 4T 10W40. Esmu pabraucis 3 dienas, liekas, ka straujāk ar rāvienu uzsākot braukt, mazliet nospolē sajūgs (tāda tizla skaņa). Tas varētu būt eļļas dēļ? Gāzt ārā to draņķi? Esmu mazliet satraucies. Pirms eļļas maiņas nekas tāds nebija novērots. Ļoti gaidu sakarīgas atbildes.
17 Aug 2012, 12:47:11 krauklis rakstīja:
Pakomentējiet, lūdzu šo: pažēloju naudiņu, nopirku Mannol 4T 10W40. Esmu pabraucis 3 dienas, liekas, ka straujāk ar rāvienu uzsākot braukt, mazliet nospolē sajūgs (tāda tizla skaņa). Tas varētu būt eļļas dēļ? Gāzt ārā to draņķi? Esmu mazliet satraucies. Pirms eļļas maiņas nekas tāds nebija novērots. Ļoti gaidu sakarīgas atbildes.
Izleja ārā tīrā traukā esošo un ielej kaut ko citu un skaties.
Palasot ārzemju forumos par eļļām, pēc itkā kuru lietošanas sāk slīdēt sajūgs, sapratu vienu lietu, ka eļļa nevar sap#$t to kas jau iet uz beigām, var to procesu mazliet paātrināt.
17 Aug 2012, 12:47:11 krauklis rakstīja:
Pakomentējiet, lūdzu šo: pažēloju naudiņu, nopirku Mannol 4T 10W40. Esmu pabraucis 3 dienas, liekas, ka straujāk ar rāvienu uzsākot braukt, mazliet nospolē sajūgs (tāda tizla skaņa). Tas varētu būt eļļas dēļ? Gāzt ārā to draņķi? Esmu mazliet satraucies. Pirms eļļas maiņas nekas tāds nebija novērots. Ļoti gaidu sakarīgas atbildes.
Izleja ārā tīrā traukā esošo un ielej kaut ko citu un skaties.
droši vien Coool ieteikums būs vienīgais, kas dos daudzmaz vērā ņemamu rezultātu.
izklausās jau gan, ka esi lējis to eļļu trīcošu roku. respektīvi, no zemcenas produkta sagaidīji problēmas. ar šādu noskaņu parasti izdodas visu ko saklausīt/sajust, neskatoties uz to, ka problēma jau iespējams bijusi iepriekš.
tas tikai pieņēmums, jo patiešām nezinu patieso situāciju.
tiesa gan, savulaik papētīju Mannol moču eļļas datu lapu un likās nepārliecinošs viņu apgalvojums, ka eļļa vienlaikus var atbilst gan API MA, gan MB, kas ir principiāli atšķirīgas (pretējas) klases.
ja no šāda viedokļa, tad nebūtu brīnums, ka ir problēmas tieši ar sajūga slīdēšanu.
mans ieteikums būtu:
ielej citu eļļu. ja tā šķitīs atbilstoša, nobrauc to līdz sezonas beigām. savukārt šo Mannol izmanto kā ziemas konservācijas eļļu.
savukārt pavasarī šo lej nost un bliez iekšā atkal svaigu eļļu, kas šķiet derīga.
nebūsi neko zaudējis.
turklāt attiecīgo Mannol nākamgad neutilizē, bet atstāj vēl vienai ziemas sezonai kā konservācijas eļļu. praktiski nelietotai tai vajadzētu veiksmīgi pildīt savu funkciju divas ziemas no vietas. vienīgi uzglabā to stingri noslēdzamā traukā ar pēc iespējas mazu saskari ar gaisu(skābekli).
pēdējais ieteikums spēkā, ja neesi ar šo eļļu paspējis jau norullēt kādu štuku.
un vērtējums - sajūgi, kas ir tuvu finālam, jūtīgāki uz eļļu, varētu būt patiess.