Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Ikdienas sarunas (V 2.0)

AutorsZiņojums
Ferre
23. Nov 2013, 21:30#12401

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i


23 Nov 2013, 19:55:32 Negantelis rakstīja:

23 Nov 2013, 18:45:06 TB rakstīja:
http://nra.lv/latvija/106542-veikali-zolitude-d...-svecu-cenas.htm



Tas ir vienkārši pizģets,kā tā var


Bļ... vai cilvēki nav idioti..

-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

Joske
23. Nov 2013, 22:04#12402

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1661

Braucu ar: C2H6O


23 Nov 2013, 20:40:37 Archy96 rakstīja:
interesanti, iesaku izlasīt



Ta nu gan pēkšņi visiem nākusi apskaidrība. Šitas jau velkās kopš laika gala. Gan būvniecībā, ceļu būvē utt., utjp.

Nesaku ka tas ir normāli, bet nu neredzu par ko brīnīties!

Offline

Ozols
23. Nov 2013, 22:38#12403

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:

Video redzams kā skrūves un uzgriezni nekuja netur plus pārslodze
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-25069941
Domāju grunts te nav pie vainas

Offline

lomsz
23. Nov 2013, 22:58#12404

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Kā jau rakstiju- speciāli nemeklējot atradu trīs skrūves ar norautiem uzgriežņiem un uzgriežņu vītnes atliekām uz tām... Man personīgi ir skaidrs, kura vieta neizturēja, tas arī labi redzams video pie pēdējā nogruvuma, kā jumts ielūzt fermu skrūvējuma vietā...

Offline

Joske
23. Nov 2013, 23:04#12405

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1661

Braucu ar: C2H6O


23 Nov 2013, 22:58:51 lomsz rakstīja:
Kā jau rakstiju- speciāli nemeklējot atradu trīs skrūves ar norautiem uzgriežņiem un uzgriežņu vītnes atliekām uz tām... Man personīgi ir skaidrs, kura vieta neizturēja, tas arī labi redzams video pie pēdējā nogruvuma, kā jumts ielūzt fermu skrūvējuma vietā...


Pieļauju ka pie tadam slodzēm vajadzēja būt vismaz 10ās stipribas klases skrūvem un uzgriežņiem, bet visdrīzāk izmantoja 8.8. Bet neredzot MKD rasejumus viss ir tukša diršana!

Offline

Ozols
23. Nov 2013, 23:14#12406

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:


23 Nov 2013, 22:58:51 lomsz rakstīja:
Kā jau rakstiju- speciāli nemeklējot atradu trīs skrūves ar norautiem uzgriežņiem un uzgriežņu vītnes atliekām uz tām... Man personīgi ir skaidrs, kura vieta neizturēja, tas arī labi redzams video pie pēdējā nogruvuma, kā jumts ielūzt fermu skrūvējuma vietā...

Vai uzgriezni bija kontrejosi vai 2 gabali uz 1 bultskruvi?
Patiesībā, ja ir tāda pārslodze, sagraut var da jebko.
Turklāt,vai paneļi bij enkuroti un savienoti kopā?

[ Šo ziņu laboja Ozols, 23 Nov 2013, 23:18:38 ]

Offline

lomsz
23. Nov 2013, 23:19#12407

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Uzgriežņu nebija... Bija tikai atliekas- uz skrūves spirāle no uzgriežņa vītnes, pēc garuma viens uzgrieznis... Par paneļiem- viss gabalos salauzts, h viņu zina par enkuriem utt, man cits ko daŗīt bija... Skrūves vnk trāpijas priekšā, apskatiju...

[ Šo ziņu laboja lomsz, 23 Nov 2013, 23:22:55 ]

Offline

marcis
23. Nov 2013, 23:20#12408

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Aicinājums visiem, kas ir speciālisti būvniecībā!

Tā, kā mēs zinām, ka ēkas tapšanā piedalās ļoti daudz pavāru, kā arī citu cilvēcisku/necilvēcisku faktoru un, pieļauju, ka neviens no šejieniešiem "grāmatu nav lasījis", lai visi minējumi par iemesliem paliek ekspertu ziņā! Dievs dod prātu uzaicināt ekspertus no ārzemēm. Ne tāpēc, ka mūsu speciālisti būtu neprasmīgāki, bet tāpēc, ka visi dzīvojam viens otram kaimiņos un sasveicinamies būvlaukumos un veikalos.

Spriedelējumi lai paliek žurnālistiem un tiem, kas sevi uzskata par "būvniecības speciālistiem".

Skaidrs ir viens, ka konkrētā sabrukšana sākusies no kādas konstrukcijas noturības/nestspējas zuduma. Bet iemesli var būt dažādākie.

[ Šo ziņu laboja marcis, 23 Nov 2013, 23:20:35 ]



-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Joske
23. Nov 2013, 23:25#12409

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1661

Braucu ar: C2H6O

+100

Offline

Ozols
23. Nov 2013, 23:27#12410

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:

http://www.speedyshare.com/CNYQj/LVbuvniec-09022012-40-44.pdf
šeit varat paskatīties
varat noseivot!

[ Šo ziņu laboja Ozols, 23 Nov 2013, 23:59:40 ]

Offline

Joske
23. Nov 2013, 23:37#12411

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1661

Braucu ar: C2H6O


23 Nov 2013, 23:19:07 lomsz rakstīja:
Uzgriežņu nebija... Bija tikai atliekas- uz skrūves spirāle no uzgriežņa vītnes, pēc garuma viens uzgrieznis... Par paneļiem- viss gabalos salauzts, h viņu zina par enkuriem utt, man cits ko daŗīt bija... Skrūves vnk trāpijas priekšā, apskatiju...


Piedalijies glābšanas darbos!?

Offline

chirkainais
24. Nov 2013, 00:58#12412

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


23 Nov 2013, 17:19:23 Negantelis rakstīja:
Krč virinam šodien pa mežiem, nu tur kur tas līkumotais ceļš uz kura autiņš stabu nonesis, un huuak priekšā Niere, ar visiem 2 suņiem un ričuku. Un vai zinat ko tā bija SIEVIETE.



Es arī, kad ieraudzīju tos divus suņus, domāju - nu i cauri, tūlīt būs niere klāt, sāks ārstēt un vel ar gāzēm piedraudēs.

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

Rezuss
24. Nov 2013, 01:30#12413

Kopš: 29. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: Africa Twin RD04, SKI DOO MXZ 600, Kawasaki KX250F

Te raksts par labi padarītu darbu, īpaši patika pārsedzes fermas vidusdaļas savienojums
Normālā valstī būvkonstruktors jau sēdētu ar sausiņu maisu un gaidītu kad atnāks pakaļ

http://sandraveinberga.files.wordpress.com/2013...022012-40-44.pdf

-----------------
Ar vēlmēm uzmanīgi, tās mēdz arī piepildīties!

Offline

Archy96
24. Nov 2013, 01:42#12414

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Nov 2013, 01:30:20 Rezuss rakstīja:
Te raksts par labi padarītu darbu, īpaši patika pārsedzes fermas vidusdaļas savienojums



Tieši par to iepriekš rakstīju

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
24. Nov 2013, 02:16#12415

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Nov 2013, 02:10:12 Bagars rakstīja:

24 Nov 2013, 01:30:20 Rezuss rakstīja:
Te raksts par labi padarītu darbu, īpaši patika pārsedzes fermas vidusdaļas savienojums
Normālā valstī būvkonstruktors jau sēdētu ar sausiņu maisu un gaidītu kad atnāks pakaļ

http://sandraveinberga.files.wordpress.com/2013...022012-40-44.pdf

Domāju, ka Maksimas gadījumā šis būvkonstruktors būtu viens no pēdējiem, ko nosūtīt uz ešafotu.
Pirmais un galvenais vaininieks ir Maksima. Jo pagriežot notikumus pretējā scībā, ir skaidri redzams kurā brīdī varēja izbēgt no cilvēku upurēšanas. Ja avārijas signalizācija nostrādā - visus evakuē! Punkts. Ja nevar noskaidrot iemeslu kāpēc nostrādā signalizācija - neviens atpakaļ neatgriežas. Vēl jo vairāk tāpēc, ka zināms par celtniecības darbiem uz jumta. Kāpēc Norvikbanka savējos aizdzina mājās pie pirmā trauksmes signāla?
Patiesībā te jau viss ir pareizi aprakstīts, vien notikumu secība jāpamaina.
Un kāpēc glābēji negāja iekšā caur drošāko vietu - iegruvušo jumtu? To vietu, kur nekas nevienu vairs nevar apdraudēt? Visai kustībai bija jānotiek caur turieni. Un ja likās, ka atlikušais ir bīstams, kāpēc to nenogāza uzreiz?
Celtnieki šajā gadījumā ir pēdējā vietā. Vēl jānoskaidro, kas un kādā apjomā tika darīts pēc ugunsgrēka. Un zinot Maksimas mentalitāti un attieksmi pret lietām un cilvēkiem, es nebrīnīšos ka sagāzīsies vēl kāda bode. Jebkurā gadījumā pasūtījuma kvalitāti nosaka pasūtītājs. Pārējie ir tikai pasūtītāja ambīciju izpildītāji.
Bet, kā jau teicu, izmeklēšana norādīs uz to, kurš vismazāk samaksāja. Jo attieksme pret lietām nemainās ne nedēļas, ne mēneša, ne desmit gadu laikā. Strauji to var izmainīt tikai dabas katastrofas, epidēmijas, karš... Ceru, ka pēdējie mums nebūs jāpiedzīvo.

Un kā viņus tavuprāt pa to jumta caurumu ielaistu? Ar helikopteru jeb krānu - jā, bet es pieļauju, kad šādu tehniku nevar sagādāt 5 minūšu laikā, bet rīkoties vajadzēja tūlīt un nekavējoties, tā kā skaisti ir teoretizēt, bet dzīvē viss ir savādāk, turklāt nebija jau uzreiz skaidra situācija kopumā - kas kur kāpēc iebruka, tad jau visu uzreiz būtu tik gudri, ja spētu notikumu secību uz priekšu zināt.

Bet skaidrs ir tas, kad nev šeit tikai kāds viens vainīgais, bet gan vesela nepareizu un nolaidīgu darbību virkne, kurām savstarpēji mijiedarbojoties un summējoties rezultāts ir tāds kāds viņš ir.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 24 Nov 2013, 02:17:58 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Rezuss
24. Nov 2013, 02:23#12416

Kopš: 29. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: Africa Twin RD04, SKI DOO MXZ 600, Kawasaki KX250F

kā teica viens avio katastrofu izmeklētājs - vienmēr ir trīs! Triju kļūdu kombinācija noved pie katastrofas. - Ar vienu problēmu Boingi nekrītot.

-----------------
Ar vēlmēm uzmanīgi, tās mēdz arī piepildīties!

Offline

Archy96
24. Nov 2013, 02:43#12417

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Nov 2013, 02:23:00 Rezuss rakstīja:
kā teica viens avio katastrofu izmeklētājs - vienmēr ir trīs! Triju kļūdu kombinācija noved pie katastrofas. - Ar vienu problēmu Boingi nekrītot.

Aviācijā vispār drošība vienmēr ir pirmajā vietā, pēc tam viss pārējais. Detaļas, kuras tiek liktas aviotransportā tiek pakļautas stipri augstākai kvalitātes kontrolei ,nekā "širpatreba" tehnikai, un daudzas opcijas tiek dublētas, lai vienai izejot no ierindas būtu plāns B, tur pat 1% no tiem kasjakiem, kuri tiek pieļauti vidusmēra stroikā, nekad neizietu cauri

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Ozols
24. Nov 2013, 07:49#12418

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:

http://m.nra.lv/zinas/latvija/106484-buvuzraugs...umi-pielauti.htm

Arēnā Rīga, mazajā ēkā konstrukcijas plaisā, columbia kivi bloku mūris itssevišķi 2. Stāvā dušas un trepju telpā ir zem jebkuras kritikas!
Regulāras problēmas ar ūdens ievada aizsalsanu , sporta preču tirgotavā ļoti bieži pārrauj trubas pazarnieku signalizācija auro regulāri. Ugunsdrošības durvis un avārijasiizejas durvis vēršanās virzieni nepareizi, aizsprostoti. Vai nav par daudz prieks kruta celtnieka tādam objektam?

Offline

TB
24. Nov 2013, 08:13#12419

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Arī aviācijā viss ir "labi"

Offline

martinss
24. Nov 2013, 10:52#12420

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3670

Braucu ar: QWERTY...


Nee, vini riikojas kaa modernie uznemeji- ir pieprasijums, celjam cenu. Tirgus ekonomika, nekaa personiiga.


23 Nov 2013, 21:30:02 Ferre rakstīja:

23 Nov 2013, 19:55:32 Negantelis rakstīja:

23 Nov 2013, 18:45:06 TB rakstīja:
http://nra.lv/latvija/106542-veikali-zolitude-d...-svecu-cenas.htm



Tas ir vienkārši pizģets,kā tā var


Bļ... vai cilvēki nav idioti..


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline