Autors | Ziņojums |
Ferre | 23. Nov 2013, 21:30 | #12401 |
|
 Kopš: 26. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 2345
Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i
|
23 Nov 2013, 19:55:32 Negantelis rakstīja:
23 Nov 2013, 18:45:06 TB rakstīja:
http://nra.lv/latvija/106542-veikali-zolitude-d...-svecu-cenas.htm

Tas ir vienkārši pizģets,kā tā var
Bļ... vai cilvēki nav idioti.. 
----------------- If You are good at something never do it for free! /HL as J/ |
Offline
| |
|
Joske | 23. Nov 2013, 22:04 | #12402 |
|
 Kopš: 21. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1661
Braucu ar: C2H6O
|
23 Nov 2013, 20:40:37 Archy96 rakstīja:
interesanti, iesaku izlasīt
Ta nu gan pēkšņi visiem nākusi apskaidrība. Šitas jau velkās kopš laika gala. Gan būvniecībā, ceļu būvē utt., utjp.
Nesaku ka tas ir normāli, bet nu neredzu par ko brīnīties! |
Offline
| |
|
Ozols | 23. Nov 2013, 22:38 | #12403 |
|
 Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
| Video redzams kā skrūves un uzgriezni nekuja netur plus pārslodze
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-25069941
Domāju grunts te nav pie vainas |
Offline
| |
|
|
lomsz | 23. Nov 2013, 22:58 | #12404 |
|
 Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Kā jau rakstiju- speciāli nemeklējot atradu trīs skrūves ar norautiem uzgriežņiem un uzgriežņu vītnes atliekām uz tām... Man personīgi ir skaidrs, kura vieta neizturēja, tas arī labi redzams video pie pēdējā nogruvuma, kā jumts ielūzt fermu skrūvējuma vietā... |
Offline
| |
|
Joske | 23. Nov 2013, 23:04 | #12405 |
|
 Kopš: 21. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1661
Braucu ar: C2H6O
|
23 Nov 2013, 22:58:51 lomsz rakstīja:
Kā jau rakstiju- speciāli nemeklējot atradu trīs skrūves ar norautiem uzgriežņiem un uzgriežņu vītnes atliekām uz tām... Man personīgi ir skaidrs, kura vieta neizturēja, tas arī labi redzams video pie pēdējā nogruvuma, kā jumts ielūzt fermu skrūvējuma vietā...
Pieļauju ka pie tadam slodzēm vajadzēja būt vismaz 10ās stipribas klases skrūvem un uzgriežņiem, bet visdrīzāk izmantoja 8.8. Bet neredzot MKD rasejumus viss ir tukša diršana! |
Offline
| |
|
Ozols | 23. Nov 2013, 23:14 | #12406 |
|
 Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
|
23 Nov 2013, 22:58:51 lomsz rakstīja:
Kā jau rakstiju- speciāli nemeklējot atradu trīs skrūves ar norautiem uzgriežņiem un uzgriežņu vītnes atliekām uz tām... Man personīgi ir skaidrs, kura vieta neizturēja, tas arī labi redzams video pie pēdējā nogruvuma, kā jumts ielūzt fermu skrūvējuma vietā...
Vai uzgriezni bija kontrejosi vai 2 gabali uz 1 bultskruvi?
Patiesībā, ja ir tāda pārslodze, sagraut var da jebko.
Turklāt,vai paneļi bij enkuroti un savienoti kopā?[ Šo ziņu laboja Ozols, 23 Nov 2013, 23:18:38 ] |
Offline
| |
|
lomsz | 23. Nov 2013, 23:19 | #12407 |
|
 Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Uzgriežņu nebija... Bija tikai atliekas- uz skrūves spirāle no uzgriežņa vītnes, pēc garuma viens uzgrieznis... Par paneļiem- viss gabalos salauzts, h viņu zina par enkuriem utt, man cits ko daŗīt bija... Skrūves vnk trāpijas priekšā, apskatiju... [ Šo ziņu laboja lomsz, 23 Nov 2013, 23:22:55 ] |
Offline
| |
|
marcis | 23. Nov 2013, 23:20 | #12408 |
|
 Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
| Aicinājums visiem, kas ir speciālisti būvniecībā!
Tā, kā mēs zinām, ka ēkas tapšanā piedalās ļoti daudz pavāru, kā arī citu cilvēcisku/necilvēcisku faktoru un, pieļauju, ka neviens no šejieniešiem "grāmatu nav lasījis", lai visi minējumi par iemesliem paliek ekspertu ziņā! Dievs dod prātu uzaicināt ekspertus no ārzemēm. Ne tāpēc, ka mūsu speciālisti būtu neprasmīgāki, bet tāpēc, ka visi dzīvojam viens otram kaimiņos un sasveicinamies būvlaukumos un veikalos.
Spriedelējumi lai paliek žurnālistiem un tiem, kas sevi uzskata par "būvniecības speciālistiem".
Skaidrs ir viens, ka konkrētā sabrukšana sākusies no kādas konstrukcijas noturības/nestspējas zuduma. Bet iemesli var būt dažādākie.[ Šo ziņu laboja marcis, 23 Nov 2013, 23:20:35 ]
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
|
Offline
| |
|
Joske | 23. Nov 2013, 23:25 | #12409 |
|
 Kopš: 21. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1661
Braucu ar: C2H6O
| +100 |
Offline
| |
|
Ozols | 23. Nov 2013, 23:27 | #12410 |
|
 Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
| http://www.speedyshare.com/CNYQj/LVbuvniec-09022012-40-44.pdf
šeit varat paskatīties
varat noseivot![ Šo ziņu laboja Ozols, 23 Nov 2013, 23:59:40 ] |
Offline
| |
|
Joske | 23. Nov 2013, 23:37 | #12411 |
|
 Kopš: 21. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1661
Braucu ar: C2H6O
|
23 Nov 2013, 23:19:07 lomsz rakstīja:
Uzgriežņu nebija... Bija tikai atliekas- uz skrūves spirāle no uzgriežņa vītnes, pēc garuma viens uzgrieznis... Par paneļiem- viss gabalos salauzts, h viņu zina par enkuriem utt, man cits ko daŗīt bija... Skrūves vnk trāpijas priekšā, apskatiju...
Piedalijies glābšanas darbos!? |
Offline
| |
|
chirkainais | 24. Nov 2013, 00:58 | #12412 |
|
 Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
|
23 Nov 2013, 17:19:23 Negantelis rakstīja:
Krč virinam šodien pa mežiem, nu tur kur tas līkumotais ceļš uz kura autiņš stabu nonesis, un huuak priekšā Niere, ar visiem 2 suņiem un ričuku. Un vai zinat ko tā bija SIEVIETE. 
Es arī, kad ieraudzīju tos divus suņus, domāju - nu i cauri, tūlīt būs niere klāt, sāks ārstēt un vel ar gāzēm piedraudēs.
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) |
Offline
| |
|
Rezuss | 24. Nov 2013, 01:30 | #12413 |
|
 Kopš: 29. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: Africa Twin RD04, SKI DOO MXZ 600, Kawasaki KX250F
| Te raksts par labi padarītu darbu, īpaši patika pārsedzes fermas vidusdaļas savienojums 
Normālā valstī būvkonstruktors jau sēdētu ar sausiņu maisu un gaidītu kad atnāks pakaļ
http://sandraveinberga.files.wordpress.com/2013...022012-40-44.pdf
----------------- Ar vēlmēm uzmanīgi, tās mēdz arī piepildīties! |
Offline
| |
|
Archy96 | 24. Nov 2013, 01:42 | #12414 |
|
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
24 Nov 2013, 01:30:20 Rezuss rakstīja:
Te raksts par labi padarītu darbu, īpaši patika pārsedzes fermas vidusdaļas savienojums 
Tieši par to iepriekš rakstīju 
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
Archy96 | 24. Nov 2013, 02:16 | #12415 |
|
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
24 Nov 2013, 02:10:12 Bagars rakstīja:
24 Nov 2013, 01:30:20 Rezuss rakstīja:
Te raksts par labi padarītu darbu, īpaši patika pārsedzes fermas vidusdaļas savienojums 
Normālā valstī būvkonstruktors jau sēdētu ar sausiņu maisu un gaidītu kad atnāks pakaļ
http://sandraveinberga.files.wordpress.com/2013...022012-40-44.pdf
Domāju, ka Maksimas gadījumā šis būvkonstruktors būtu viens no pēdējiem, ko nosūtīt uz ešafotu.
Pirmais un galvenais vaininieks ir Maksima. Jo pagriežot notikumus pretējā scībā, ir skaidri redzams kurā brīdī varēja izbēgt no cilvēku upurēšanas. Ja avārijas signalizācija nostrādā - visus evakuē! Punkts. Ja nevar noskaidrot iemeslu kāpēc nostrādā signalizācija - neviens atpakaļ neatgriežas. Vēl jo vairāk tāpēc, ka zināms par celtniecības darbiem uz jumta. Kāpēc Norvikbanka savējos aizdzina mājās pie pirmā trauksmes signāla?
Patiesībā te jau viss ir pareizi aprakstīts, vien notikumu secība jāpamaina.
Un kāpēc glābēji negāja iekšā caur drošāko vietu - iegruvušo jumtu? To vietu, kur nekas nevienu vairs nevar apdraudēt? Visai kustībai bija jānotiek caur turieni. Un ja likās, ka atlikušais ir bīstams, kāpēc to nenogāza uzreiz?
Celtnieki šajā gadījumā ir pēdējā vietā. Vēl jānoskaidro, kas un kādā apjomā tika darīts pēc ugunsgrēka. Un zinot Maksimas mentalitāti un attieksmi pret lietām un cilvēkiem, es nebrīnīšos ka sagāzīsies vēl kāda bode. Jebkurā gadījumā pasūtījuma kvalitāti nosaka pasūtītājs. Pārējie ir tikai pasūtītāja ambīciju izpildītāji.
Bet, kā jau teicu, izmeklēšana norādīs uz to, kurš vismazāk samaksāja. Jo attieksme pret lietām nemainās ne nedēļas, ne mēneša, ne desmit gadu laikā. Strauji to var izmainīt tikai dabas katastrofas, epidēmijas, karš... Ceru, ka pēdējie mums nebūs jāpiedzīvo.
Un kā viņus tavuprāt pa to jumta caurumu ielaistu? Ar helikopteru jeb krānu - jā, bet es pieļauju, kad šādu tehniku nevar sagādāt 5 minūšu laikā, bet rīkoties vajadzēja tūlīt un nekavējoties, tā kā skaisti ir teoretizēt, bet dzīvē viss ir savādāk, turklāt nebija jau uzreiz skaidra situācija kopumā - kas kur kāpēc iebruka, tad jau visu uzreiz būtu tik gudri, ja spētu notikumu secību uz priekšu zināt.
Bet skaidrs ir tas, kad nev šeit tikai kāds viens vainīgais, bet gan vesela nepareizu un nolaidīgu darbību virkne, kurām savstarpēji mijiedarbojoties un summējoties rezultāts ir tāds kāds viņš ir.[ Šo ziņu laboja Archy96, 24 Nov 2013, 02:17:58 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
Rezuss | 24. Nov 2013, 02:23 | #12416 |
|
 Kopš: 29. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: Africa Twin RD04, SKI DOO MXZ 600, Kawasaki KX250F
| kā teica viens avio katastrofu izmeklētājs - vienmēr ir trīs! Triju kļūdu kombinācija noved pie katastrofas. - Ar vienu problēmu Boingi nekrītot.
----------------- Ar vēlmēm uzmanīgi, tās mēdz arī piepildīties! |
Offline
| |
|
Archy96 | 24. Nov 2013, 02:43 | #12417 |
|
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
24 Nov 2013, 02:23:00 Rezuss rakstīja:
kā teica viens avio katastrofu izmeklētājs - vienmēr ir trīs! Triju kļūdu kombinācija noved pie katastrofas. - Ar vienu problēmu Boingi nekrītot.
Aviācijā vispār drošība vienmēr ir pirmajā vietā, pēc tam viss pārējais. Detaļas, kuras tiek liktas aviotransportā tiek pakļautas stipri augstākai kvalitātes kontrolei ,nekā "širpatreba" tehnikai, un daudzas opcijas tiek dublētas, lai vienai izejot no ierindas būtu plāns B, tur pat 1% no tiem kasjakiem, kuri tiek pieļauti vidusmēra stroikā, nekad neizietu cauri 
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
Ozols | 24. Nov 2013, 07:49 | #12418 |
|
 Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
| http://m.nra.lv/zinas/latvija/106484-buvuzraugs...umi-pielauti.htm
Arēnā Rīga, mazajā ēkā konstrukcijas plaisā, columbia kivi bloku mūris itssevišķi 2. Stāvā dušas un trepju telpā ir zem jebkuras kritikas!
Regulāras problēmas ar ūdens ievada aizsalsanu , sporta preču tirgotavā ļoti bieži pārrauj trubas pazarnieku signalizācija auro regulāri. Ugunsdrošības durvis un avārijasiizejas durvis vēršanās virzieni nepareizi, aizsprostoti. Vai nav par daudz prieks kruta celtnieka tādam objektam? |
Offline
| |
|
TB | 24. Nov 2013, 08:13 | #12419 |
|
Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| Arī aviācijā viss ir "labi" |
Offline
| |
|
martinss | 24. Nov 2013, 10:52 | #12420 |
|
 Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3670
Braucu ar: QWERTY...
|
Nee, vini riikojas kaa modernie uznemeji- ir pieprasijums, celjam cenu. Tirgus ekonomika, nekaa personiiga.
23 Nov 2013, 21:30:02 Ferre rakstīja:
23 Nov 2013, 19:55:32 Negantelis rakstīja:
23 Nov 2013, 18:45:06 TB rakstīja:
http://nra.lv/latvija/106542-veikali-zolitude-d...-svecu-cenas.htm

Tas ir vienkārši pizģets,kā tā var
Bļ... vai cilvēki nav idioti.. 
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. |
Offline
| |
|