Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ikdienas sarunas (V 2.0)
Autors | Ziņojums |
martinss | 24. Nov 2013, 10:56 | #12421 |
|  Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3670
Braucu ar: QWERTY...
|
Principaa jau dazhas h pec shitaa visiem, kuru paraksti bija uz papiiriem, bija jabuut izolatoraa. Tagad sakartos papiirus un labi ja nopunkjojies vanja buus vainiigs... 
24 Nov 2013, 01:30:20 Rezuss rakstīja:
Te raksts par labi padarītu darbu, īpaši patika pārsedzes fermas vidusdaļas savienojums 
Normālā valstī būvkonstruktors jau sēdētu ar sausiņu maisu un gaidītu kad atnāks pakaļ
http://sandraveinberga.files.wordpress.com/2013...022012-40-44.pdf
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline
| | |
Fastarow | 24. Nov 2013, 11:13 | #12422 |
|  Kopš: 30. Nov 2009
Ziņojumi: 1835
Braucu ar:
| a kurš saka ka viņi nav izolatorā?
----------------- Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...
| Offline
| | |
dusk | 24. Nov 2013, 12:50 | #12423 |
|  Kopš: 14. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1563
Braucu ar: HD FXR & Chevy Astro
| Tad jau butu visās zinjaas!
----------------- Veikals Motoland.
Artlērijas 45, Rīga
T. 29255587
www.motoland.lv
| Offline
| | |
|
Fastarow | 24. Nov 2013, 13:17 | #12424 |
|  Kopš: 30. Nov 2009
Ziņojumi: 1835
Braucu ar:
| nu nevienmēr visu ziņās rāda un stāsta... 
----------------- Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...
| Offline
| | |
Archy96 | 24. Nov 2013, 13:22 | #12425 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
24 Nov 2013, 13:17:07 Fastarow rakstīja:
nu nevienmēr visu ziņās rāda un stāsta... 
Ja tas tā ir, tad gan neviltots ļauns prieks
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
koleegjis | 24. Nov 2013, 16:17 | #12426 |
|  Kopš: 10. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 373
Braucu ar: R1200GS
| Kungi, es saprotu, ka jūs te visi esat lieli eksperti, bet pazemīgi piedāvāju viena soma analīzi. (īpašs sveiciens tam, kurš ieteica būvkonkstruktoru nevainot) http://g2.nh.ee/images/pix/maxima-choping-cente...sis-67149538.pdf
----------------- Kokam ir vismaz divi gali. | Offline
| | |
cnn | 24. Nov 2013, 17:01 | #12427 |
|  Kopš: 25. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1424
Braucu ar: motociklu
| Šī nav traģēdija, bet drīzāk masu slepkavība bez iepriekšējā nodoma!!! Un tam jau ir attiecīgs pants. Cerams šoreiz nauda nespēlēs lomu, bet būs taisnīga tiesa un pēc nopelniem!!!
-----------------
~CNN~ (C)ilveks (N)o (N)ekurienes | Offline
| | |
Rezuss | 24. Nov 2013, 17:22 | #12428 |
|  Kopš: 29. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: Africa Twin RD04, SKI DOO MXZ 600, Kawasaki KX250F
| tā ir slepkavība grupā 
Mani "iepriecināja" Ķuzis atzina, ka pagaidām policija piesaistījusi Latvijas vadošos speciālistus, tostarp Rīgas Tehniskās universitātes vadošos profesorus. Kad tiks lemts par ekspertīžu nozīmēšanu, policija izlems, kādus materiālus nodot ekspertīzēm un vai ekspertīzēs piesaistīt ārvalstu ekspertus.
baigi jau izskatas ka tās profesores versija par magnētiskā lauka svārtībām magnetisko vētru laikā un magnētiski anomālo vietu kurā atradās lielveikals būs galvenā versija notikušajā [ Šo ziņu laboja Rezuss, 24 Nov 2013, 17:41:02 ]
----------------- Ar vēlmēm uzmanīgi, tās mēdz arī piepildīties! | Offline
| | |
Rezuss | 24. Nov 2013, 17:23 | #12429 |
|  Kopš: 29. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: Africa Twin RD04, SKI DOO MXZ 600, Kawasaki KX250F
|
24 Nov 2013, 11:13:52 Fastarow rakstīja:
a kurš saka ka viņi nav izolatorā?
Nezināju ka LTV-1 ir izolators 
----------------- Ar vēlmēm uzmanīgi, tās mēdz arī piepildīties! | Offline
| | |
StraiF | 24. Nov 2013, 17:40 | #12430 |
|  Kopš: 06. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: power of dreams
|
24 Nov 2013, 02:16:58 Archy96 rakstīja:
24 Nov 2013, 02:10:12 Bagars rakstīja:
24 Nov 2013, 01:30:20 Rezuss rakstīja:
Te raksts par labi padarītu darbu, īpaši patika pārsedzes fermas vidusdaļas savienojums 
Normālā valstī būvkonstruktors jau sēdētu ar sausiņu maisu un gaidītu kad atnāks pakaļ
http://sandraveinberga.files.wordpress.com/2013...022012-40-44.pdf
Domāju, ka Maksimas gadījumā šis būvkonstruktors būtu viens no pēdējiem, ko nosūtīt uz ešafotu.
Pirmais un galvenais vaininieks ir Maksima. Jo pagriežot notikumus pretējā scībā, ir skaidri redzams kurā brīdī varēja izbēgt no cilvēku upurēšanas. Ja avārijas signalizācija nostrādā - visus evakuē! Punkts. Ja nevar noskaidrot iemeslu kāpēc nostrādā signalizācija - neviens atpakaļ neatgriežas. Vēl jo vairāk tāpēc, ka zināms par celtniecības darbiem uz jumta. Kāpēc Norvikbanka savējos aizdzina mājās pie pirmā trauksmes signāla?
Patiesībā te jau viss ir pareizi aprakstīts, vien notikumu secība jāpamaina.
Un kāpēc glābēji negāja iekšā caur drošāko vietu - iegruvušo jumtu? To vietu, kur nekas nevienu vairs nevar apdraudēt? Visai kustībai bija jānotiek caur turieni. Un ja likās, ka atlikušais ir bīstams, kāpēc to nenogāza uzreiz?
Celtnieki šajā gadījumā ir pēdējā vietā. Vēl jānoskaidro, kas un kādā apjomā tika darīts pēc ugunsgrēka. Un zinot Maksimas mentalitāti un attieksmi pret lietām un cilvēkiem, es nebrīnīšos ka sagāzīsies vēl kāda bode. Jebkurā gadījumā pasūtījuma kvalitāti nosaka pasūtītājs. Pārējie ir tikai pasūtītāja ambīciju izpildītāji.
Bet, kā jau teicu, izmeklēšana norādīs uz to, kurš vismazāk samaksāja. Jo attieksme pret lietām nemainās ne nedēļas, ne mēneša, ne desmit gadu laikā. Strauji to var izmainīt tikai dabas katastrofas, epidēmijas, karš... Ceru, ka pēdējie mums nebūs jāpiedzīvo.
Un kā viņus tavuprāt pa to jumta caurumu ielaistu? Ar helikopteru jeb krānu - jā, bet es pieļauju, kad šādu tehniku nevar sagādāt 5 minūšu laikā, bet rīkoties vajadzēja tūlīt un nekavējoties, tā kā skaisti ir teoretizēt, bet dzīvē viss ir savādāk, turklāt nebija jau uzreiz skaidra situācija kopumā - kas kur kāpēc iebruka, tad jau visu uzreiz būtu tik gudri, ja spētu notikumu secību uz priekšu zināt.
Bet skaidrs ir tas, kad nev šeit tikai kāds viens vainīgais, bet gan vesela nepareizu un nolaidīgu darbību virkne, kurām savstarpēji mijiedarbojoties un summējoties rezultāts ir tāds kāds viņš ir.
lai tiktu iekšā vajag
1) ātri apsekot no visam pusem, ja stabilitāte ir zem jautājuma - atbrīvot teritoriju un atrast citu ieeju tajā objektā.
2) lai nodrošināt evakuāciju - 1 - kas ir nepieciešami - atrast ceļu kura neatrodas zem iespējamiem nestabiliem konstrukcijam, vai pastirpināt viņu - ja tas ir iespējams. Pie visam šim jānodrošina objektu ar minimum vibrāciju ! lai gan smagas furas, celtni, buldozeri utt tuvāk pat nevarēj apstaties ! 4 - 5 lielie auto, strādajot vienlaicīgi var izraisīt rezonansu uz ēkas konstrukciju, dēļ kura varbūt bij otrais nobrukums.
visa apsekošana un pastiprināšana var aizņemt no stunda līdz max diviem. par to laiku - tie, kas vidēji un vieglie pacienti to sagaidīs, smagiem - varbūt nē, bet uz kopēja fona zaudējumi neizbeigti ! Starp otro un trešo nobrukumu - nekās nebij pastiprināts - lai samazināt iespēju nobrukumam. Manuprāt (kā būvinženieram ) liekas ka tas ir idiotizm, sūtīt glābējus uz navi.
šobrīt man pašam ne līdz galam ir saprotams iemesls, kāpēc pie treša nobrukuma (biju taja momentā tur, zolikā, pie maximas) nesošas kopnes 3 laidiem salocijas/salauzijas pa vidu ?
jo, ja pieņemt, ka ēka strādā jau kādu 3 gadu, pielikta papildus slodze no apzaļomušanas/labiekārtoju darbiem ir vienāda ar sniega slodzi plakanājam jumtim, un pie sniega, kas bij ziemā 2012-2013 tas objekts nostāvēja !
----------------- BrunoMoto.lv
Bruno Racing Team #379 | Offline
| | |
Rezuss | 24. Nov 2013, 17:46 | #12431 |
|  Kopš: 29. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: Africa Twin RD04, SKI DOO MXZ 600, Kawasaki KX250F
|
24 Nov 2013, 17:40:11 StraiF rakstīja:
24 Nov 2013, 02:16:58 Archy96 rakstīja:
24 Nov 2013, 02:10:12 Bagars rakstīja:
24 Nov 2013, 01:30:20 Rezuss rakstīja:
Te raksts par labi padarītu darbu, īpaši patika pārsedzes fermas vidusdaļas savienojums 
Normālā valstī būvkonstruktors jau sēdētu ar sausiņu maisu un gaidītu kad atnāks pakaļ
http://sandraveinberga.files.wordpress.com/2013...022012-40-44.pdf
Domāju, ka Maksimas gadījumā šis būvkonstruktors būtu viens no pēdējiem, ko nosūtīt uz ešafotu.
Pirmais un galvenais vaininieks ir Maksima. Jo pagriežot notikumus pretējā scībā, ir skaidri redzams kurā brīdī varēja izbēgt no cilvēku upurēšanas. Ja avārijas signalizācija nostrādā - visus evakuē! Punkts. Ja nevar noskaidrot iemeslu kāpēc nostrādā signalizācija - neviens atpakaļ neatgriežas. Vēl jo vairāk tāpēc, ka zināms par celtniecības darbiem uz jumta. Kāpēc Norvikbanka savējos aizdzina mājās pie pirmā trauksmes signāla?
Patiesībā te jau viss ir pareizi aprakstīts, vien notikumu secība jāpamaina.
Un kāpēc glābēji negāja iekšā caur drošāko vietu - iegruvušo jumtu? To vietu, kur nekas nevienu vairs nevar apdraudēt? Visai kustībai bija jānotiek caur turieni. Un ja likās, ka atlikušais ir bīstams, kāpēc to nenogāza uzreiz?
Celtnieki šajā gadījumā ir pēdējā vietā. Vēl jānoskaidro, kas un kādā apjomā tika darīts pēc ugunsgrēka. Un zinot Maksimas mentalitāti un attieksmi pret lietām un cilvēkiem, es nebrīnīšos ka sagāzīsies vēl kāda bode. Jebkurā gadījumā pasūtījuma kvalitāti nosaka pasūtītājs. Pārējie ir tikai pasūtītāja ambīciju izpildītāji.
Bet, kā jau teicu, izmeklēšana norādīs uz to, kurš vismazāk samaksāja. Jo attieksme pret lietām nemainās ne nedēļas, ne mēneša, ne desmit gadu laikā. Strauji to var izmainīt tikai dabas katastrofas, epidēmijas, karš... Ceru, ka pēdējie mums nebūs jāpiedzīvo.
Un kā viņus tavuprāt pa to jumta caurumu ielaistu? Ar helikopteru jeb krānu - jā, bet es pieļauju, kad šādu tehniku nevar sagādāt 5 minūšu laikā, bet rīkoties vajadzēja tūlīt un nekavējoties, tā kā skaisti ir teoretizēt, bet dzīvē viss ir savādāk, turklāt nebija jau uzreiz skaidra situācija kopumā - kas kur kāpēc iebruka, tad jau visu uzreiz būtu tik gudri, ja spētu notikumu secību uz priekšu zināt.
Bet skaidrs ir tas, kad nev šeit tikai kāds viens vainīgais, bet gan vesela nepareizu un nolaidīgu darbību virkne, kurām savstarpēji mijiedarbojoties un summējoties rezultāts ir tāds kāds viņš ir.
lai tiktu iekšā vajag
1) ātri apsekot no visam pusem, ja stabilitāte ir zem jautājuma - atbrīvot teritoriju un atrast citu ieeju tajā objektā.
2) lai nodrošināt evakuāciju - 1 - kas ir nepieciešami - atrast ceļu kura neatrodas zem iespējamiem nestabiliem konstrukcijam, vai pastirpināt viņu - ja tas ir iespējams. Pie visam šim jānodrošina objektu ar minimum vibrāciju ! lai gan smagas furas, celtni, buldozeri utt tuvāk pat nevarēj apstaties ! 4 - 5 lielie auto, strādajot vienlaicīgi var izraisīt rezonansu uz ēkas konstrukciju, dēļ kura varbūt bij otrais nobrukums.
visa apsekošana un pastiprināšana var aizņemt no stunda līdz max diviem. par to laiku - tie, kas vidēji un vieglie pacienti to sagaidīs, smagiem - varbūt nē, bet uz kopēja fona zaudējumi neizbeigti ! Starp otro un trešo nobrukumu - nekās nebij pastiprināts - lai samazināt iespēju nobrukumam. Manuprāt (kā būvinženieram ) liekas ka tas ir idiotizm, sūtīt glābējus uz navi.
šobrīt man pašam ne līdz galam ir saprotams iemesls, kāpēc pie treša nobrukuma (biju taja momentā tur, zolikā, pie maximas) nesošas kopnes 3 laidiem salocijas/salauzijas pa vidu ?
jo, ja pieņemt, ka ēka strādā jau kādu 3 gadu, pielikta papildus slodze no apzaļomušanas/labiekārtoju darbiem ir vienāda ar sniega slodzi plakanājam jumtim, un pie sniega, kas bij ziemā 2012-2013 tas objekts nostāvēja !
Papēti KOLĒĢA ievietoto linku. Tas bija nonsenss ka pagājušo ziemu tas jumts noturējās! Man jau likās ka tā vieta ir kaut kā pa prastu lai turētu, tikai uz desmit skrūvītēm - izrādās ka intuīcija nav melojusi.[ Šo ziņu laboja Rezuss, 24 Nov 2013, 17:47:33 ]
----------------- Ar vēlmēm uzmanīgi, tās mēdz arī piepildīties! | Offline
| | |
StraiF | 24. Nov 2013, 17:59 | #12432 |
|  Kopš: 06. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: power of dreams
| tieš arī skatos, par kopnem, kas salikti no 2 gabaliem - tas nav nekāds jaunums, bet skrūves stiprības klasse un skaitļis ir būtisks.
----------------- BrunoMoto.lv
Bruno Racing Team #379 | Offline
| | |
reimondz | 24. Nov 2013, 18:10 | #12433 |
|  Kopš: 16. Aug 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 1889
Braucu ar: siltu motoru
| Par tēmu! http://g2.nh.ee/images/pix/maxima-choping-cente...sis-67149538.pdf
-----------------
| Offline
| | |
martinss | 24. Nov 2013, 18:29 | #12434 |
|  Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3670
Braucu ar: QWERTY...
|
Palasi taa somu inzheniera analiizi. Principaa brutali skruuvees pat nav savaas vietaas un vinju ir pa maz... A nostaveja tapec, ka metals speej kadu laiku tureeties tuvu pie max slodzes, bet ar laiku iestajas nogurums un tad paarluuzt.
Un ta ir tikai sakuma analiize, kuraa uzrada brutaas kluudas, nerunajot kadi tur ir materiali lietoti faktiski..
24 Nov 2013, 17:40:11 StraiF rakstīja:
....
šobrīt man pašam ne līdz galam ir saprotams iemesls, kāpēc pie treša nobrukuma (biju taja momentā tur, zolikā, pie maximas) nesošas kopnes 3 laidiem salocijas/salauzijas pa vidu ?
jo, ja pieņemt, ka ēka strādā jau kādu 3 gadu, pielikta papildus slodze no apzaļomušanas/labiekārtoju darbiem ir vienāda ar sniega slodzi plakanājam jumtim, un pie sniega, kas bij ziemā 2012-2013 tas objekts nostāvēja !
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline
| | |
TB | 24. Nov 2013, 18:30 | #12435 |
| Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| Nezinu vai man tikai liekas, vai tiešām tā ir reklāmas TV mazāk rāda... | Offline
| | |
reimondz | 24. Nov 2013, 18:31 | #12436 |
|  Kopš: 16. Aug 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 1889
Braucu ar: siltu motoru
|
24 Nov 2013, 18:30:08 TB rakstīja:
Nezinu vai man tikai liekas, vai tiešām tā ir reklāmas TV mazāk rāda...
TV un radio nav reklāmas šajās dienās!
-----------------
| Offline
| | |
Archy96 | 24. Nov 2013, 18:37 | #12437 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
23 Nov 2013, 02:28:11 Archy96 rakstīja:
23 Nov 2013, 02:17:00 mouss rakstīja:
ir viena nianse - stropētājs,esot uz jumta bez speciālas instruktāžas,nevar redzēt caur jumta segumu, kurā vietā ir balsta kolonnas un fermas! to var nokoriģēt tikai būvuzraugs! tā kā atbildību par tiem smilšu maisiem jāuzņemas tam,kas pateica stropētajam :" nolikt TUR!"
Ja papēta vēl fotouzņēmumus no augšas, var redzēt, kad visi metāla atbalsta stabi ir savās vietās, neskarti un nedeformājušies, toties ir pārlūzušas uz pusēm pārseguma metāla sijas, visas. No pieredzes zinu, kad dažkārt dēļ transportēšanas problēmām jebšu pieejamo materiālu ierobežotajiem gabarītiem, šādas te detaļas kombinē kopā no 2 atsevišķām daļām, vai nu saskrūvējot, jeb arī sametinot, pa virsu uzliekot metāla "plāksteri" no abām malām, pēc bildēm spriežot, rādās, kad šeit būs darījuši tāpatās, jo monolīt adzelzs konstrukcija nevar tā ņemt un pārlūst, saliekties - jā, bet ne pilnībā pārlūst kā sērkociņš. Jādomā, ka arī vaina būs meklējama šajā galā, un tad jau redzēs, ko izmeklētāji atradīs, vai nu krāvēji par daudz sakrāmējuši, vai siju montieri nepareizi samontējuši.
Nu tas tā, mans "metālista" viedoklis, kas baigi iekrīt uzreiz acīs visā kopējā ainā.
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/487499-buvnie...nstrukciju_veids
«Pārprojektēt jumta metālkonstrukcijas nācās tāpēc, ka to ražotājs lielās vienlaidus sijas nevarēja piegādāt uz būvlaukumu,» sacīja Sergets.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
StraiF | 24. Nov 2013, 18:40 | #12438 |
|  Kopš: 06. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: power of dreams
| horizontālas kopnes ir vieslielaka kļūda šī projektā ! jo kopne ir ļoti stipri pārslogota ar paneliem (uz acī tas ir 320mm dz.b panelis ar svaru ap 7,5-8t) klāt tam visam, kopnes augšēja un apakšeja josla ir no HEA vai HEB profila (citiem vārdiem dubult-T profils), kas deformējas pie pārslogošanas no uzkrauta meteriāla, tālāk bija pretreakcija - tad ticis otrais nobrukums.
----------------- BrunoMoto.lv
Bruno Racing Team #379 | Offline
| | |
Ozols | 24. Nov 2013, 18:40 | #12439 |
|  Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
| kubs projektētājs teica ka slodze aprēķināta ap 300kg/m2 + rezerve jātur 500-600 kg/m2, tātad sūdi, ko sacēla virsū apzaļumotāji (gartens, kam ir arī savi sertificēti būvdarbu vadītāji) (ap 300 mm) ir ap 500-600 kg/m2 (1800kg/m3), + dinamiskā slodze, + nevienmērīga slodzes sadale kraujot būvmateriālus, rezultātā skrūves neiztur, ja būtu pēc igauņa teiktā skrūves un flanči kā vajag, tā nenotiktu, šeit es negribu piekrist, jo tad būtu savērpušās un trūkušas konstrukcijas, kolonnas, iespējams upuru skaits būtu lielāks.
Tagad lieku zīmogu VAINĪGS:
visi, no pasūtītāja, ieskaitot veikala telpu īrnieku- maximu, rere (ar visiem subčikiem pirms 2 gadi, kuri saistīti konstreukciju projekta izstrādē un realizācijā), gartens, būvvaldi, būvuzraugs, autoruzraugs, darbu vadītāji! | Offline
| | |
Ozols | 24. Nov 2013, 18:42 | #12440 |
|  Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
|
24 Nov 2013, 18:40:12 StraiF rakstīja:
horizontālas kopnes ir vieslielaka kļūda šī projektā ! jo kopne ir ļoti stipri pārslogota ar paneliem (uz acī tas ir 320mm dz.b panelis ar svaru ap 7,5-8t) klāt tam visam, kopnes augšēja un apakšeja josla ir no HEA vai HEB profila (citiem vārdiem dubult-T profils), kas deformējas pie pārslogošanas no uzkrauta meteriāla, tālāk bija pretreakcija - tad ticis otrais nobrukums.
man liekas domāt, ka tās ir hea konstrikcijas, jo hebām ir cits- lielāks šķērsgriezums un līdz ar to- svars, varu kļūdīties | Offline
| | |
|
|