Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
-falamella-
20. Nov 2011, 01:48#12972

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Speed Culture MC


20 Nov 2011, 01:41:44 Archy96 rakstīja:

20 Nov 2011, 01:38:56 -falamella- rakstīja:

20 Nov 2011, 01:35:40 matiicins rakstīja:
Tad cik es saprotu nevienam nav vai nevar aizdot instrumentu ar ko pamērīt cilindru



Tev taču ir teikts ka izpalidzigs veikals Depo, var tev iedot nomerit, ienac iekša, pienac pie instrumentiem, atradi augstak mineto(štangeļ Cirkuli),paņem un nomeri, viss. pat vari nepirkt. vai izpalidzeju tev?

Iekš Depo tu neatradīsi iekšmēru, bet bīdmērs te nelīdzēs, lasi iepriekš rakstīto DIVREIZ, DIVREIZ

Vo, atcerējos, brauc uz Gaujas ielu, tur kur cilindrus slīpē, tiem džekiem 100% būs ar ko izmērīt un viņi Tev izmērīs!



Nu a tu gribi iedot viņam dargu instrumentu? lai palik vispar bez ta? lai mere ar štangeļi

Offline

shkapars
20. Nov 2011, 03:20#12973

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


19 Nov 2011, 23:57:55 void rakstīja:
Par kādu tīrīšanu var iet runa, ja cilindrs būtu tīrs ar ziepēm nomazgāts


cilindrs (nikosil) pirms katras gredzenu maiņas ir jātīra, ne tikai ar ziepēm.
lai gredzeni varētu labi noblīvēties, cilindram nav vis gluda siena, bet gan viegls krustenisks rievojums. nu un tad iepriekšējais virzulis + gredzeni piedilstot, to revojumu parasti aizdirš un jaunie gredzeni vairs tik precīzi nepiedils. tāpēc ir speciāli instrumenti, kā flex hone, ar ko tad to cilindru tīra. nejaukt ar honēšanu, šis flex hone nikasilam neko nevar izdarīt. lai čakarētu nikosilu, vajad dimanta instrumentu. ja kas, tad man šitāds instruments ir priekš 250 cm3 cilindra (neatceros īsti tos mm parametrus no cik līdz cik, bet pirku savam krosačam). tātad varu iztīrīt 250niekiem kroseniekiem un litriem baikiem. 4 Ls par cilindru.

Offline

void
20. Nov 2011, 10:09#12974

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r

Par šo jautājumu daudz esmu interesējies internetos, bet īstus faktus honēšanas nepieciešamībai neesmu uzgājis. Nav redzēti dyno rezultā, vai cilindra sienu un gredzena mikrouzņemumi ar/bez honēšanas. Ražotaja lapā ir kaut kādas bildes, bet vai tas ir Nicasil
http://www.motopower.lv/forum_reply.php?topic=11815
Varbūt Tev ir kāds links?
Līdz šim esmu izticis ar škīdinātājiem un trauku švammes rupjo pusi
Bet tas bija pirms tam kad uzzināju, ka var izhonēt pie Tevis par simboliku ciparu. Nākamreiz varēs pamēgināt.

Offline

matiicins
20. Nov 2011, 12:21#12975

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


20 Nov 2011, 01:48:51 -falamella- rakstīja:

20 Nov 2011, 01:41:44 Archy96 rakstīja:

20 Nov 2011, 01:38:56 -falamella- rakstīja:

20 Nov 2011, 01:35:40 matiicins rakstīja:
Tad cik es saprotu nevienam nav vai nevar aizdot instrumentu ar ko pamērīt cilindru



Tev taču ir teikts ka izpalidzigs veikals Depo, var tev iedot nomerit, ienac iekša, pienac pie instrumentiem, atradi augstak mineto(štangeļ Cirkuli),paņem un nomeri, viss. pat vari nepirkt. vai izpalidzeju tev?

Iekš Depo tu neatradīsi iekšmēru, bet bīdmērs te nelīdzēs, lasi iepriekš rakstīto DIVREIZ, DIVREIZ

Vo, atcerējos, brauc uz Gaujas ielu, tur kur cilindrus slīpē, tiem džekiem 100% būs ar ko izmērīt un viņi Tev izmērīs!



Nu a tu gribi iedot viņam dargu instrumentu? lai palik vispar bez ta? lai mere ar štangeļi
kā tu iedomājies ar bīdmēru cilindram videjo un apakšējo daļu izmērīt
Laikam jau vien būs jābrauc uz Gaujas ielu pamērīt

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

dzhanis
20. Nov 2011, 12:27#12976

Kopš: 30. Apr 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar: kx250

Gaujas ielaa pamerit 2Ls

Offline

Negantelis
20. Nov 2011, 21:42#12977

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5376

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Vai gultņus priekš t.s. aizm. amortizatora šūpolēm var iegādāt arī gultņu bodē? Vai arī tur kas specifisks?


-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

Archy96
20. Nov 2011, 22:14#12978

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Nov 2011, 03:20:28 shkapars rakstīja:

19 Nov 2011, 23:57:55 void rakstīja:
Par kādu tīrīšanu var iet runa, ja cilindrs būtu tīrs ar ziepēm nomazgāts


cilindrs (nikosil) pirms katras gredzenu maiņas ir jātīra, ne tikai ar ziepēm.
lai gredzeni varētu labi noblīvēties, cilindram nav vis gluda siena, bet gan viegls krustenisks rievojums. nu un tad iepriekšējais virzulis + gredzeni piedilstot, to revojumu parasti aizdirš un jaunie gredzeni vairs tik precīzi nepiedils. tāpēc ir speciāli instrumenti, kā flex hone, ar ko tad to cilindru tīra. nejaukt ar honēšanu, šis flex hone nikasilam neko nevar izdarīt. lai čakarētu nikosilu, vajad dimanta instrumentu. ja kas, tad man šitāds instruments ir priekš 250 cm3 cilindra (neatceros īsti tos mm parametrus no cik līdz cik, bet pirku savam krosačam). tātad varu iztīrīt 250niekiem kroseniekiem un litriem baikiem. 4 Ls par cilindru.


Paga paga, Škapar, tas krusteniskais rievojums ir domāts priekš tam, lai eļļai būtu, kur ieķerties, respektīvi, lai veidotos eļļas kārtiņa un gredzeni labāk slīdētu, neķīlētos, tādu skaidrojumu vienmēr esmu uzskatījis par pareizu. Esot džeki provējuši cilindru izslīpēt spoguļgludu, kompresija jau baigā, bet vienā brīdī sāk klemmēt, tā lūk. Nu un viņu periodiski, to švīkājumu ir ieteicams atjaunot. Ar to šis te kantoris nodarbojas, cik esmu runājis - www.ramoto.lv

Rekur var palasīt:
http://ramoto.lv/instrumenti-materiali/flex-hone.html

[ Šo ziņu laboja Archy96, 20 Nov 2011, 22:19:15 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

UDT
20. Nov 2011, 22:14#12979

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


20 Nov 2011, 21:42:52 Negantelis rakstīja:
Vai gultņus priekš t.s. aizm. amortizatora šūpolēm var iegādāt arī gultņu bodē? Vai arī tur kas specifisks?



Nee gultnju bodee taadu nav, jaapeerk kopmplekts vai arii pa vienam gulnim origjinaalie.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

void
20. Nov 2011, 22:20#12980

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r

Mēdz būt gan, kad savam kx125 meklēju, gultņi bija.
Beigās gan paņemu PivotWorks komplektu āmim un linkam, jo visas asis arī bija padilušas.
http://www.wrenchrabbit.com.asp1-8.dfw1-2.websi...PWLK-K11-021.pdf

[ Šo ziņu laboja void, 20 Nov 2011, 22:20:31 ]

Offline

void
20. Nov 2011, 22:26#12981

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r


20 Nov 2011, 22:14:43 Archy96 rakstīja:

20 Nov 2011, 03:20:28 shkapars rakstīja:

19 Nov 2011, 23:57:55 void rakstīja:
Par kādu tīrīšanu var iet runa, ja cilindrs būtu tīrs ar ziepēm nomazgāts


cilindrs (nikosil) pirms katras gredzenu maiņas ir jātīra, ne tikai ar ziepēm.
lai gredzeni varētu labi noblīvēties, cilindram nav vis gluda siena, bet gan viegls krustenisks rievojums. nu un tad iepriekšējais virzulis + gredzeni piedilstot, to revojumu parasti aizdirš un jaunie gredzeni vairs tik precīzi nepiedils. tāpēc ir speciāli instrumenti, kā flex hone, ar ko tad to cilindru tīra. nejaukt ar honēšanu, šis flex hone nikasilam neko nevar izdarīt. lai čakarētu nikosilu, vajad dimanta instrumentu. ja kas, tad man šitāds instruments ir priekš 250 cm3 cilindra (neatceros īsti tos mm parametrus no cik līdz cik, bet pirku savam krosačam). tātad varu iztīrīt 250niekiem kroseniekiem un litriem baikiem. 4 Ls par cilindru.


Paga paga, Škapar, tas krusteniskais rievojums ir domāts priekš tam, lai eļļai būtu, kur ieķerties, respektīvi, lai veidotos eļļas kārtiņa un gredzeni labāk slīdētu, neķīlētos, tādu skaidrojumu vienmēr esmu uzskatījis par pareizu. Esot džeki provējuši cilindru izslīpēt spoguļgludu, kompresija jau baigā, bet vienā brīdī sāk klemmēt, tā lūk. Nu un viņu periodiski, to švīkājumu ir ieteicams atjaunot. Ar to šis te kantoris nodarbojas, cik esmu runājis - www.ramoto.lv

Rekur var palasīt:
http://ramoto.lv/instrumenti-materiali/flex-hone.html

Tas jau par čugunu.
Atjaunot švīkājumu nikosilam var sūtot cilindru pēc jauna nikosila. Pārklājums ir plānā kārtā, ja švīkas vairs nav, tad arī nikosils nav daudz palicis.

[ Šo ziņu laboja void, 20 Nov 2011, 22:45:16 ]

Offline

shkapars
21. Nov 2011, 03:45#12982

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

jā, švīkojums ir domāts abiem diviem, gan eļļošanai, gan gredzenu piedilšanai. vismaz man tā gudri onkuļi ir stāstījuši (angļu valodā). vispār jau savā ziņā tie viens otru papildina, jo vairāk būs eļļa uz cilindra sieniņām, jo būs labāka kompresija. protams, nevajag saprast šo teikumu vispārīgā nozīmē un ieliet cilindrā 100 g eļļas

Offline

elf
21. Nov 2011, 09:32#12983

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1206

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Vēl tāda nianse,ja tosols tiek cilindrā ,nikosils ir nost.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

endurists
21. Nov 2011, 10:10#12984

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1250

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


20 Nov 2011, 12:27:04 dzhanis rakstīja:
Gaujas ielaa pamerit 2Ls


Iedodiet lūdzu kontaktus tam Gaujas ielas kantorim!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

shkapars
21. Nov 2011, 11:50#12985

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

par nikasli cilindru mērīšanu un virzuļa piemeklēšanu, kura diametrs atšķirās par 1 simtdaļu, viens braucējs, kas maina virzuļus ļoti bieži, izteicās, ka tā remontu padarīšana ir fufelis. viņi parasti pērk virzuļus optom un vienreiz bij joka pēc pamērījuši. visi izmēri atšķirās, nekas nav tik precīzs. nevar uztaisīt tik precīzu virzuli, kam atšķirās simtdaļa. no tā brīža lietojot tikai tos, kas paredzēti orģinālajam cilindram.
citiem ražotājiem nemaz nav remontizmēri tur 75,96 un 75,97. ir vienkārši virzulis 76mm un viss.
nu tās tīri manas domas un ko esmu dzirdējis, tas nav akmenī iekalts.

Offline

Archy96
21. Nov 2011, 11:55#12986

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Nov 2011, 11:50:52 shkapars rakstīja:
par nikasli cilindru mērīšanu un virzuļa piemeklēšanu, kura diametrs atšķirās par 1 simtdaļu, viens braucējs, kas maina virzuļus ļoti bieži, izteicās, ka tā remontu padarīšana ir fufelis. viņi parasti pērk virzuļus optom un vienreiz bij joka pēc pamērījuši. visi izmēri atšķirās, nekas nav tik precīzs. nevar uztaisīt tik precīzu virzuli, kam atšķirās simtdaļa. no tā brīža lietojot tikai tos, kas paredzēti orģinālajam cilindram.
citiem ražotājiem nemaz nav remontizmēri tur 75,96 un 75,97. ir vienkārši virzulis 76mm un viss.
nu tās tīri manas domas un ko esmu dzirdējis, tas nav akmenī iekalts.


Nu uz to lielo diametru tā viena simtdaļa tik tiešām ir fufelis, cita lieta, ja tur kādas 0.05mm turpu šurpu, tas jau varētu ko ietekmēt

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

metrinsh
21. Nov 2011, 13:59#12987

Kopš: 15. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar: azartu...

Vajadzētu vienu moto pārveidot... kāds varētu ieteikt pie kā, lai sākumā griežus par pārveidošanas jautājumiem, kas attiecas uz TA.

Būšu dikti pateicīgs!

Offline

hrjaz
21. Nov 2011, 15:20#12988

Kopš: 19. Feb 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 139

Braucu ar: DRZ 400

kā pārbaudīt dačiku, kas ieslēdz neitrālā lampiņu?
http://www.google.lv/imgres?imgurl=http://www.b...EwAQ&dur=303

[ Šo ziņu laboja hrjaz, 21 Nov 2011, 15:24:11 ]



-----------------
Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies!

Offline

kinigadners
21. Nov 2011, 16:59#12989

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


21 Nov 2011, 15:20:34 hrjaz rakstīja:
kā pārbaudīt dačiku, kas ieslēdz neitrālā lampiņu?
http://www.google.lv/imgres?imgurl=http://www.b...EwAQ&dur=303
Tas ir tikai slīdošais devējs un viņi nemēdz nojukt,pārāvums jāmeklē no tā štepseļa līdz kontrol lammpai ja nedarbojas.

Offline

garfs
22. Nov 2011, 14:01#12990

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

vai rīga ir kāda vieta kur var nopirkt 0,75 ; 1,0 ; 1,5mm2 vadus, BET tādus kas nāk auto vadubuntēs - ar ļoti plānu izolāciju pat auto-audio kantoros tirgo ar biezaku nekā stock.
vadubuntes šrotos pirkt un šķetināt negribu. Tā kā šīs variants

danke.

[ Šo ziņu laboja garfs, 22 Nov 2011, 14:01:51 ]



-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

urmaurma
22. Nov 2011, 16:07#12991

Kopš: 13. Apr 2011

Ziņojumi: 135

Braucu ar: Sv650s

Nevaru nekur infu atrast par dominatoru NX650.
intresee,vai 1992gada nx650 var uzlikt galvu no jaunaka?

Offline