Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
-falamella- | 20. Nov 2011, 01:48 | #12972 |
|  Kopš: 04. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 381
Braucu ar: Speed Culture MC
|
20 Nov 2011, 01:41:44 Archy96 rakstīja:
20 Nov 2011, 01:38:56 -falamella- rakstīja:
20 Nov 2011, 01:35:40 matiicins rakstīja:
Tad cik es saprotu nevienam nav vai nevar aizdot instrumentu ar ko pamērīt cilindru 
Tev taču ir teikts ka izpalidzigs veikals Depo, var tev iedot nomerit, ienac iekša, pienac pie instrumentiem, atradi augstak mineto(štangeļ Cirkuli),paņem un nomeri, viss. pat vari nepirkt. vai izpalidzeju tev? 
Iekš Depo tu neatradīsi iekšmēru, bet bīdmērs te nelīdzēs, lasi iepriekš rakstīto DIVREIZ, DIVREIZ
Vo, atcerējos, brauc uz Gaujas ielu, tur kur cilindrus slīpē, tiem džekiem 100% būs ar ko izmērīt un viņi Tev izmērīs!
Nu a tu gribi iedot viņam dargu instrumentu? lai palik vispar bez ta? lai mere ar štangeļi  | Offline
| | |
shkapars | 20. Nov 2011, 03:20 | #12973 |
|  Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
19 Nov 2011, 23:57:55 void rakstīja:
Par kādu tīrīšanu var iet runa, ja cilindrs būtu tīrs ar ziepēm nomazgāts 
cilindrs (nikosil) pirms katras gredzenu maiņas ir jātīra, ne tikai ar ziepēm.
lai gredzeni varētu labi noblīvēties, cilindram nav vis gluda siena, bet gan viegls krustenisks rievojums. nu un tad iepriekšējais virzulis + gredzeni piedilstot, to revojumu parasti aizdirš un jaunie gredzeni vairs tik precīzi nepiedils. tāpēc ir speciāli instrumenti, kā flex hone, ar ko tad to cilindru tīra. nejaukt ar honēšanu, šis flex hone nikasilam neko nevar izdarīt. lai čakarētu nikosilu, vajad dimanta instrumentu. ja kas, tad man šitāds instruments ir priekš 250 cm3 cilindra (neatceros īsti tos mm parametrus no cik līdz cik, bet pirku savam krosačam). tātad varu iztīrīt 250niekiem kroseniekiem un litriem baikiem. 4 Ls par cilindru. | Offline
| | |
void | 20. Nov 2011, 10:09 | #12974 |
|  Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
| Par šo jautājumu daudz esmu interesējies internetos, bet īstus faktus honēšanas nepieciešamībai neesmu uzgājis. Nav redzēti dyno rezultā, vai cilindra sienu un gredzena mikrouzņemumi ar/bez honēšanas. Ražotaja lapā ir kaut kādas bildes, bet vai tas ir Nicasil 
http://www.motopower.lv/forum_reply.php?topic=11815
Varbūt Tev ir kāds links?
Līdz šim esmu izticis ar škīdinātājiem un trauku švammes rupjo pusi 
Bet tas bija pirms tam kad uzzināju, ka var izhonēt pie Tevis par simboliku ciparu. Nākamreiz varēs pamēgināt. | Offline
| | |
|
matiicins | 20. Nov 2011, 12:21 | #12975 |
|  Kopš: 07. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 755
Braucu ar: KX250F
|
20 Nov 2011, 01:48:51 -falamella- rakstīja:
20 Nov 2011, 01:41:44 Archy96 rakstīja:
20 Nov 2011, 01:38:56 -falamella- rakstīja:
20 Nov 2011, 01:35:40 matiicins rakstīja:
Tad cik es saprotu nevienam nav vai nevar aizdot instrumentu ar ko pamērīt cilindru 
Tev taču ir teikts ka izpalidzigs veikals Depo, var tev iedot nomerit, ienac iekša, pienac pie instrumentiem, atradi augstak mineto(štangeļ Cirkuli),paņem un nomeri, viss. pat vari nepirkt. vai izpalidzeju tev? 
Iekš Depo tu neatradīsi iekšmēru, bet bīdmērs te nelīdzēs, lasi iepriekš rakstīto DIVREIZ, DIVREIZ
Vo, atcerējos, brauc uz Gaujas ielu, tur kur cilindrus slīpē, tiem džekiem 100% būs ar ko izmērīt un viņi Tev izmērīs!
Nu a tu gribi iedot viņam dargu instrumentu? lai palik vispar bez ta? lai mere ar štangeļi 
kā tu iedomājies ar bīdmēru cilindram videjo un apakšējo daļu izmērīt 
Laikam jau vien būs jābrauc uz Gaujas ielu pamērīt
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas! | Offline
| | |
dzhanis | 20. Nov 2011, 12:27 | #12976 |
|  Kopš: 30. Apr 2010
Ziņojumi: 366
Braucu ar: kx250
| Gaujas ielaa pamerit 2Ls | Offline
| | |
Negantelis | 20. Nov 2011, 21:42 | #12977 |
|  Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5376
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Vai gultņus priekš t.s. aizm. amortizatora šūpolēm var iegādāt arī gultņu bodē? Vai arī tur kas specifisks?
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. | Offline
| | |
Archy96 | 20. Nov 2011, 22:14 | #12978 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
20 Nov 2011, 03:20:28 shkapars rakstīja:
19 Nov 2011, 23:57:55 void rakstīja:
Par kādu tīrīšanu var iet runa, ja cilindrs būtu tīrs ar ziepēm nomazgāts 
cilindrs (nikosil) pirms katras gredzenu maiņas ir jātīra, ne tikai ar ziepēm.
lai gredzeni varētu labi noblīvēties, cilindram nav vis gluda siena, bet gan viegls krustenisks rievojums. nu un tad iepriekšējais virzulis + gredzeni piedilstot, to revojumu parasti aizdirš un jaunie gredzeni vairs tik precīzi nepiedils. tāpēc ir speciāli instrumenti, kā flex hone, ar ko tad to cilindru tīra. nejaukt ar honēšanu, šis flex hone nikasilam neko nevar izdarīt. lai čakarētu nikosilu, vajad dimanta instrumentu. ja kas, tad man šitāds instruments ir priekš 250 cm3 cilindra (neatceros īsti tos mm parametrus no cik līdz cik, bet pirku savam krosačam). tātad varu iztīrīt 250niekiem kroseniekiem un litriem baikiem. 4 Ls par cilindru.
Paga paga, Škapar, tas krusteniskais rievojums ir domāts priekš tam, lai eļļai būtu, kur ieķerties, respektīvi, lai veidotos eļļas kārtiņa un gredzeni labāk slīdētu, neķīlētos, tādu skaidrojumu vienmēr esmu uzskatījis par pareizu. Esot džeki provējuši cilindru izslīpēt spoguļgludu, kompresija jau baigā, bet vienā brīdī sāk klemmēt, tā lūk. Nu un viņu periodiski, to švīkājumu ir ieteicams atjaunot. Ar to šis te kantoris nodarbojas, cik esmu runājis - www.ramoto.lv
Rekur var palasīt:
http://ramoto.lv/instrumenti-materiali/flex-hone.html[ Šo ziņu laboja Archy96, 20 Nov 2011, 22:19:15 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
UDT | 20. Nov 2011, 22:14 | #12979 |
|  Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
20 Nov 2011, 21:42:52 Negantelis rakstīja:
Vai gultņus priekš t.s. aizm. amortizatora šūpolēm var iegādāt arī gultņu bodē? Vai arī tur kas specifisks?
Nee gultnju bodee taadu nav, jaapeerk kopmplekts vai arii pa vienam gulnim origjinaalie.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline
| | |
void | 20. Nov 2011, 22:20 | #12980 |
|  Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
| Mēdz būt gan, kad savam kx125 meklēju, gultņi bija.
Beigās gan paņemu PivotWorks komplektu āmim un linkam, jo visas asis arī bija padilušas.
http://www.wrenchrabbit.com.asp1-8.dfw1-2.websi...PWLK-K11-021.pdf[ Šo ziņu laboja void, 20 Nov 2011, 22:20:31 ] | Offline
| | |
void | 20. Nov 2011, 22:26 | #12981 |
|  Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
|
20 Nov 2011, 22:14:43 Archy96 rakstīja:
20 Nov 2011, 03:20:28 shkapars rakstīja:
19 Nov 2011, 23:57:55 void rakstīja:
Par kādu tīrīšanu var iet runa, ja cilindrs būtu tīrs ar ziepēm nomazgāts 
cilindrs (nikosil) pirms katras gredzenu maiņas ir jātīra, ne tikai ar ziepēm.
lai gredzeni varētu labi noblīvēties, cilindram nav vis gluda siena, bet gan viegls krustenisks rievojums. nu un tad iepriekšējais virzulis + gredzeni piedilstot, to revojumu parasti aizdirš un jaunie gredzeni vairs tik precīzi nepiedils. tāpēc ir speciāli instrumenti, kā flex hone, ar ko tad to cilindru tīra. nejaukt ar honēšanu, šis flex hone nikasilam neko nevar izdarīt. lai čakarētu nikosilu, vajad dimanta instrumentu. ja kas, tad man šitāds instruments ir priekš 250 cm3 cilindra (neatceros īsti tos mm parametrus no cik līdz cik, bet pirku savam krosačam). tātad varu iztīrīt 250niekiem kroseniekiem un litriem baikiem. 4 Ls par cilindru.
Paga paga, Škapar, tas krusteniskais rievojums ir domāts priekš tam, lai eļļai būtu, kur ieķerties, respektīvi, lai veidotos eļļas kārtiņa un gredzeni labāk slīdētu, neķīlētos, tādu skaidrojumu vienmēr esmu uzskatījis par pareizu. Esot džeki provējuši cilindru izslīpēt spoguļgludu, kompresija jau baigā, bet vienā brīdī sāk klemmēt, tā lūk. Nu un viņu periodiski, to švīkājumu ir ieteicams atjaunot. Ar to šis te kantoris nodarbojas, cik esmu runājis - www.ramoto.lv
Rekur var palasīt:
http://ramoto.lv/instrumenti-materiali/flex-hone.html
Tas jau par čugunu.
Atjaunot švīkājumu nikosilam var sūtot cilindru pēc jauna nikosila. Pārklājums ir plānā kārtā, ja švīkas vairs nav, tad arī nikosils nav daudz palicis.
[ Šo ziņu laboja void, 20 Nov 2011, 22:45:16 ] | Offline
| | |
shkapars | 21. Nov 2011, 03:45 | #12982 |
|  Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| jā, švīkojums ir domāts abiem diviem, gan eļļošanai, gan gredzenu piedilšanai. vismaz man tā gudri onkuļi ir stāstījuši (angļu valodā). vispār jau savā ziņā tie viens otru papildina, jo vairāk būs eļļa uz cilindra sieniņām, jo būs labāka kompresija. protams, nevajag saprast šo teikumu vispārīgā nozīmē un ieliet cilindrā 100 g eļļas  | Offline
| | |
elf | 21. Nov 2011, 09:32 | #12983 |
|  Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1206
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
| Vēl tāda nianse,ja tosols tiek cilindrā ,nikosils ir nost.
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline
| | |
endurists | 21. Nov 2011, 10:10 | #12984 |
|  Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
20 Nov 2011, 12:27:04 dzhanis rakstīja:
Gaujas ielaa pamerit 2Ls
Iedodiet lūdzu kontaktus tam Gaujas ielas kantorim! 
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline
| | |
shkapars | 21. Nov 2011, 11:50 | #12985 |
|  Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| par nikasli cilindru mērīšanu un virzuļa piemeklēšanu, kura diametrs atšķirās par 1 simtdaļu, viens braucējs, kas maina virzuļus ļoti bieži, izteicās, ka tā remontu padarīšana ir fufelis. viņi parasti pērk virzuļus optom un vienreiz bij joka pēc pamērījuši. visi izmēri atšķirās, nekas nav tik precīzs. nevar uztaisīt tik precīzu virzuli, kam atšķirās simtdaļa. no tā brīža lietojot tikai tos, kas paredzēti orģinālajam cilindram.
citiem ražotājiem nemaz nav remontizmēri tur 75,96 un 75,97. ir vienkārši virzulis 76mm un viss.
nu tās tīri manas domas un ko esmu dzirdējis, tas nav akmenī iekalts.
| Offline
| | |
Archy96 | 21. Nov 2011, 11:55 | #12986 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
21 Nov 2011, 11:50:52 shkapars rakstīja:
par nikasli cilindru mērīšanu un virzuļa piemeklēšanu, kura diametrs atšķirās par 1 simtdaļu, viens braucējs, kas maina virzuļus ļoti bieži, izteicās, ka tā remontu padarīšana ir fufelis. viņi parasti pērk virzuļus optom un vienreiz bij joka pēc pamērījuši. visi izmēri atšķirās, nekas nav tik precīzs. nevar uztaisīt tik precīzu virzuli, kam atšķirās simtdaļa. no tā brīža lietojot tikai tos, kas paredzēti orģinālajam cilindram.
citiem ražotājiem nemaz nav remontizmēri tur 75,96 un 75,97. ir vienkārši virzulis 76mm un viss.
nu tās tīri manas domas un ko esmu dzirdējis, tas nav akmenī iekalts.
Nu uz to lielo diametru tā viena simtdaļa tik tiešām ir fufelis, cita lieta, ja tur kādas 0.05mm turpu šurpu, tas jau varētu ko ietekmēt 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
metrinsh | 21. Nov 2011, 13:59 | #12987 |
|  Kopš: 15. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar: azartu...
| Vajadzētu vienu moto pārveidot... kāds varētu ieteikt pie kā, lai sākumā griežus par pārveidošanas jautājumiem, kas attiecas uz TA.
Būšu dikti pateicīgs! | Offline
| | |
hrjaz | 21. Nov 2011, 15:20 | #12988 |
|  Kopš: 19. Feb 2011
No: Cēsis
Ziņojumi: 139
Braucu ar: DRZ 400
| kā pārbaudīt dačiku, kas ieslēdz neitrālā lampiņu?
http://www.google.lv/imgres?imgurl=http://www.b...EwAQ&dur=303[ Šo ziņu laboja hrjaz, 21 Nov 2011, 15:24:11 ]
----------------- Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies! | Offline
| | |
kinigadners | 21. Nov 2011, 16:59 | #12989 |
|  Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
21 Nov 2011, 15:20:34 hrjaz rakstīja:
kā pārbaudīt dačiku, kas ieslēdz neitrālā lampiņu?
http://www.google.lv/imgres?imgurl=http://www.b...EwAQ&dur=303
Tas ir tikai slīdošais devējs un viņi nemēdz nojukt,pārāvums jāmeklē no tā štepseļa līdz kontrol lammpai ja nedarbojas. | Offline
| | |
garfs | 22. Nov 2011, 14:01 | #12990 |
|  Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| vai rīga ir kāda vieta kur var nopirkt 0,75 ; 1,0 ; 1,5mm2 vadus, BET tādus kas nāk auto vadubuntēs - ar ļoti plānu izolāciju pat auto-audio kantoros tirgo ar biezaku nekā stock.
vadubuntes šrotos pirkt un šķetināt negribu. Tā kā šīs variants 
danke.[ Šo ziņu laboja garfs, 22 Nov 2011, 14:01:51 ]
----------------- Iznomāju piekabi | Offline
| | |
urmaurma | 22. Nov 2011, 16:07 | #12991 |
|  Kopš: 13. Apr 2011
Ziņojumi: 135
Braucu ar: Sv650s
| Nevaru nekur infu atrast par dominatoru NX650.
intresee,vai 1992gada nx650 var uzlikt galvu no jaunaka? | Offline
| | |
|
|