Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mexican
22. Nov 2011, 20:49#12992

Kopš: 24. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Yamaha BT1100

Nu tā, man pirmais mocis un līdz ar to pirmās problēmas.

Vot nolēmu neziemot moci, bet tā vietā viņu ik pa laikam padarbināt, jo ceru vinju vēl pa ziemu uz kādu servisu aizstiept.

Problēma ir tāda, ka jau kādas trīs reizes esmu mēģinājis viņu padarbināt, bet viss vairāk nenotiek tik jauki kā pirmajās reizēs.

Neskatoties uz to ka čoks sākumā ir līdz galam vaļā, mocis knapi rūc, un pēc laika čoku griežot ciet viņš noslāpst ar briesmīgu troksni un vairāk nelec ne pa kam.

Tas normāli, vai arī tā ir kārtējā problēma ko risināt?

Offline

Bullis
22. Nov 2011, 22:31#12993

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 475

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Kur var nopirkt stravas parveidotaju no 12 V vajag dabuut 24 V

Offline

UDT
23. Nov 2011, 09:55#12994

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Sveiki.

Atvedaam puikam 65 nieku. KTM 08 gads. Viss labi, tikai ieveeroju ka braucot reizeem pil aaraa benziins.
Saaku skatiities siikaak, vopsem ka sagaazh aptuveni 45 graadus sliipi saak teceet aaraa bendza pa paarpluudes trubinju. Nonjeemu to karbi uzliku zemaaku liimeni taapat tek sagaazhot. Kaads nav saskaaries ar saadu lietu? Vieniigais ko tagad redzu ir uzlociit uz augshu paarpluudes trubinju (gumijas kas apakshaa)

Vispaar kautkaa jociigi, liimenis tam karbim jaabuut gandriiz liidz vaacinja augshai, bet paarpluudes taa trubinja kas iekshaa pludinja kameraa varbuut 5 mm augstaak. Logiski ka tek, citiem taa arii ir? Karbis Mikuni VM 24-505

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

elf
23. Nov 2011, 10:01#12995

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1206

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


21 Nov 2011, 10:10:58 endurists rakstīja:

20 Nov 2011, 12:27:04 dzhanis rakstīja:
Gaujas ielaa pamerit 2Ls


Iedodiet lūdzu kontaktus tam Gaujas ielas kantorim!


29408727

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

void
23. Nov 2011, 10:17#12996

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r


23 Nov 2011, 09:55:13 UDT rakstīja:
Sveiki.

Atvedaam puikam 65 nieku. KTM 08 gads. Viss labi, tikai ieveeroju ka braucot reizeem pil aaraa benziins.
Saaku skatiities siikaak, vopsem ka sagaazh aptuveni 45 graadus sliipi saak teceet aaraa bendza pa paarpluudes trubinju. Nonjeemu to karbi uzliku zemaaku liimeni taapat tek sagaazhot. Kaads nav saskaaries ar saadu lietu? Vieniigais ko tagad redzu ir uzlociit uz augshu paarpluudes trubinju (gumijas kas apakshaa)

Vispaar kautkaa jociigi, liimenis tam karbim jaabuut gandriiz liidz vaacinja augshai, bet paarpluudes taa trubinja kas iekshaa pludinja kameraa varbuut 5 mm augstaak. Logiski ka tek, citiem taa arii ir? Karbis Mikuni VM 24-505

Nezinu kā jābūt, bet man sagāžot tek gan crf250 ak keihin, gan bijušais kx125 ar mikuni.
Tam jau pārplūdes kanāli arī ir domāti, lai nepārlejas apgāžot.
Sagāžot līkumos domājams viss ir OK dēļ centbēdzes spēkiem.

Offline

endurists
23. Nov 2011, 10:26#12997

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1250

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


23 Nov 2011, 10:17:56 void rakstīja:

23 Nov 2011, 09:55:13 UDT rakstīja:
Sveiki.

Atvedaam puikam 65 nieku. KTM 08 gads. Viss labi, tikai ieveeroju ka braucot reizeem pil aaraa benziins.
Saaku skatiities siikaak, vopsem ka sagaazh aptuveni 45 graadus sliipi saak teceet aaraa bendza pa paarpluudes trubinju. Nonjeemu to karbi uzliku zemaaku liimeni taapat tek sagaazhot. Kaads nav saskaaries ar saadu lietu? Vieniigais ko tagad redzu ir uzlociit uz augshu paarpluudes trubinju (gumijas kas apakshaa)

Vispaar kautkaa jociigi, liimenis tam karbim jaabuut gandriiz liidz vaacinja augshai, bet paarpluudes taa trubinja kas iekshaa pludinja kameraa varbuut 5 mm augstaak. Logiski ka tek, citiem taa arii ir? Karbis Mikuni VM 24-505

Nezinu kā jābūt, bet man sagāžot tek gan crf250 ak keihin, gan bijušais kx125 ar mikuni.
Tam jau pārplūdes kanāli arī ir domāti, lai nepārlejas apgāžot.
Sagāžot līkumos domājams viss ir OK dēļ centbēdzes spēkiem.


Manam (Keihin FCR39)ar sagāžot tek ārā! Gan jau ka tā jābūt!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

mezavecis
23. Nov 2011, 10:28#12998

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


22 Nov 2011, 14:01:40 garfs rakstīja:
vai rīga ir kāda vieta kur var nopirkt 0,75 ; 1,0 ; 1,5mm2 vadus, BET tādus kas nāk auto vadubuntēs - ar ļoti plānu izolāciju pat auto-audio kantoros tirgo ar biezaku nekā stock.
vadubuntes šrotos pirkt un šķetināt negribu. Tā kā šīs variants

danke.

dabut var bet negribesi zinat cenu! ..nem vien srota tikai atrodi kas sastav no vairak dzislam un mikstaku izolaciju..(jo jaunaks auto jo sudigaki vadi )
P.s ja nu kas elektro risinajumi autosportam!PM

Offline

UDT
23. Nov 2011, 10:42#12999

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Nu nezinu - no malas skatoties visu laiku vinsh pilina arii vienkaarshi pa bedreem kratototies un arii liikumos. Man nevienam tik maz sagaazot nav nekas teceejis paari.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

void
23. Nov 2011, 10:54#13000

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r

Tad jāskatās kādā stāvoklī ir adatas vārsts.

Offline

AK292
23. Nov 2011, 23:10#13001

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350

Puikas pasakiet, ja man ir ķēde ar uzsistiem nosaukumiem EK 352 ZVO, vai derēs ķēdes savienojums RK 350?

Offline

lomsz
25. Nov 2011, 09:00#13002

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


23 Nov 2011, 10:28:47 mezavecis rakstīja:

22 Nov 2011, 14:01:40 garfs rakstīja:
vai rīga ir kāda vieta kur var nopirkt 0,75 ; 1,0 ; 1,5mm2 vadus, BET tādus kas nāk auto vadubuntēs - ar ļoti plānu izolāciju pat auto-audio kantoros tirgo ar biezaku nekā stock.
vadubuntes šrotos pirkt un šķetināt negribu. Tā kā šīs variants

danke.

dabut var bet negribesi zinat cenu! ..nem vien srota tikai atrodi kas sastav no vairak dzislam un mikstaku izolaciju..(jo jaunaks auto jo sudigaki vadi )
P.s ja nu kas elektro risinajumi autosportam!PM
SIA Argus veikalā Ūnijas ielā Rīgā ir auto vadi uz metriem... cenu precīzi neatceros, bet nekāds kosmoss nebija... http://web.argus.lv/home/hwindex.htm

Offline

garfs
25. Nov 2011, 13:39#13003

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

Argusā ir ar biezo izolāciju, biju jau pirms kāda laika tur
vēl jāaizbrauc uz elfa/tevalo
ps cenu PM

[ Šo ziņu laboja garfs, 25 Nov 2011, 13:40:05 ]



-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

mezavecis
25. Nov 2011, 23:31#13004

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


25 Nov 2011, 13:39:20 garfs rakstīja:
Argusā ir ar biezo izolāciju, biju jau pirms kāda laika tur
vēl jāaizbrauc uz elfa/tevalo
ps cenu PM
shie bus istie
http://www.bulkwire.com/wire-cable/ptfe-high-te...randed-wire.html

Offline

Archy96
26. Nov 2011, 19:13#13005

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Krosisti, vajag padomu 2T moča apkopē

Kā ir ar tām virzuļu maiņām un to intervāliem?

Nu man ir tas 250 2T, enduro versija viegli deforsēta, motors izskatās rūpnīcas zborkas, nezinu vai kāds tur ir līdis un ko mainījis Kompresija ir ļoti laba, knapi ar roku var nospiest, strādā klusu, viss itkā OK. Jautājums - ir jēga tur līst iekšā, virzuli mainīt profilekses nolūkos jeb kapāt tikai, kamēr viss iet? Kādas idejas?

[ Šo ziņu laboja Archy96, 26 Nov 2011, 19:13:25 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

aivarsk
26. Nov 2011, 19:45#13006

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


26 Nov 2011, 19:13:02 Archy96 rakstīja:
Krosisti, vajag padomu 2T moča apkopē

Kā ir ar tām virzuļu maiņām un to intervāliem?

Nu man ir tas 250 2T, enduro versija viegli deforsēta, motors izskatās rūpnīcas zborkas, nezinu vai kāds tur ir līdis un ko mainījis Kompresija ir ļoti laba, knapi ar roku var nospiest, strādā klusu, viss itkā OK. Jautājums - ir jēga tur līst iekšā, virzuli mainīt profilekses nolūkos jeb kapāt tikai, kamēr viss iet? Kādas idejas?

nu ja tevi kāds velns dīda, tad uzmest aci virzulim jau vari. viena vakara darbs.
dilumu gan jau atpazīsi, taču svarīgākais cik plāni gredzeni nodiluši, jo tiem mierīgajiem motoriem (defors) gredzeni var nodilt plāni pat kompresi nezaudējot.
un jebkurā gadijumā gredzenus var arī atsevišķi nopirkt.

Offline

Negantelis
26. Nov 2011, 20:37#13007

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5376

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


26 Nov 2011, 19:13:02 Archy96 rakstīja:
Krosisti, vajag padomu 2T moča apkopē

Kā ir ar tām virzuļu maiņām un to intervāliem?

Nu man ir tas 250 2T, enduro versija viegli deforsēta, motors izskatās rūpnīcas zborkas, nezinu vai kāds tur ir līdis un ko mainījis Kompresija ir ļoti laba, knapi ar roku var nospiest, strādā klusu, viss itkā OK. Jautājums - ir jēga tur līst iekšā, virzuli mainīt profilekses nolūkos jeb kapāt tikai, kamēr viss iet? Kādas idejas?


Man pilnīgi identisks jautājums.No nopietnās 2t tehnikas šis man pirmais aparāts. kx250
Varbūt moto pārdevējs te apgrozās?



-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

Archy96
26. Nov 2011, 21:04#13008

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Nov 2011, 20:37:29 Negantelis rakstīja:

26 Nov 2011, 19:13:02 Archy96 rakstīja:
Krosisti, vajag padomu 2T moča apkopē

Kā ir ar tām virzuļu maiņām un to intervāliem?

Nu man ir tas 250 2T, enduro versija viegli deforsēta, motors izskatās rūpnīcas zborkas, nezinu vai kāds tur ir līdis un ko mainījis Kompresija ir ļoti laba, knapi ar roku var nospiest, strādā klusu, viss itkā OK. Jautājums - ir jēga tur līst iekšā, virzuli mainīt profilekses nolūkos jeb kapāt tikai, kamēr viss iet? Kādas idejas?


Man pilnīgi identisks jautājums.No nopietnās 2t tehnikas šis man pirmais aparāts. kx250
Varbūt moto pārdevējs te apgrozās?



Nu tīrasiņu sporta kapļiem esmu dzirdējis, tas intervāls kaut kādas 30 motorstundas, bet tas jau noteikti atkal atkarīgs, kā brauc

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

void
26. Nov 2011, 21:05#13009

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r


26 Nov 2011, 19:13:02 Archy96 rakstīja:
Krosisti, vajag padomu 2T moča apkopē

Kā ir ar tām virzuļu maiņām un to intervāliem?

Nu man ir tas 250 2T, enduro versija viegli deforsēta, motors izskatās rūpnīcas zborkas, nezinu vai kāds tur ir līdis un ko mainījis Kompresija ir ļoti laba, knapi ar roku var nospiest, strādā klusu, viss itkā OK. Jautājums - ir jēga tur līst iekšā, virzuli mainīt profilekses nolūkos jeb kapāt tikai, kamēr viss iet? Kādas idejas?

Tu gadūjumā neteici, ka tur ir ap 10k uz pulksteņa? Ja to skaita kā 200 motorstundas, tad tas ir daudz pat deforsētam 2T. Nevar jau zināt vai tas motors nav kādreiz lieso dabūjis vai bez eļļas pabraucis. Var izjaukt, visu samērīt, un atpakaļ salikt, ja viss kārtībā, viena vakara darbs.
Izplūdes vārsts jau noteikti būtu jāiztīra.

[ Šo ziņu laboja void, 26 Nov 2011, 21:11:34 ]

Offline

matiicins
26. Nov 2011, 21:07#13010

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

es savam tikko nomainīju virzuli. Iepriekš arī domāju ka kompresija laba, bet tagad sapratu ko patiešām nozīmē kompresija Vecais virzulis bija galīgi izdilis un tagad ceļ labi arī pie zemākiem apgriezieniem. Priekš mana mopēda kaltais virzulis izmaksāja 75ls

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

void
26. Nov 2011, 21:10#13011

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r


26 Nov 2011, 21:04:40 Archy96 rakstīja:
Nu tīrasiņu sporta kapļiem esmu dzirdējis, tas intervāls kaut kādas 30 motorstundas, bet tas jau noteikti atkal atkarīgs, kā brauc

Manuālī motora detaļām parasti figurē pieļaujamais nodilums, stundas netiek minētas. Bet ne jau katram ir simtiem latu vērta mērinstrumentu kaudze, tāpēc vadās pēc folklorā dzirdētā laika motorstundās.

Offline