Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
eds
29. Nov 2011, 22:52#13032

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu

sēdēšanas ziņā man lieks, ka da jebkurš ielinieks ir ērtāks par baikiem.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Archy96
29. Nov 2011, 23:09#13033

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Loģiski, ka jāpārbauda. Sarunā ar stuntfighters servisu, lai novērtē tehn. stāvokli

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

tarantuls
30. Nov 2011, 11:25#13034

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7

parādījās problēma ar ātrumu pārslēgšanu - vakar sākās ar to, ka neslēdzās no 3 uz 2, šodien jau visos uz leju slēdzoties un pēc tam jau arī uz augšu sūdīgi.
no neitrālā uz 1 un 2 problēmu nav

sajūta, ka pārslēdzējs nenostājas sākuma stāvoklī - ja paceļ kloķi mazliet uz augšu, tad uz leju viss notiek

bez sajūga labāk
sajūgs kā parasti - no 0 uz 1 normāli, uzsākt kā parasti, neslīd

šķiet ar eļļas maiņu vien nepietiks (nobraukti ~8 kkm, taisos mainīt)



yamaha FZ1 2007

[ Šo ziņu laboja tarantuls, 30 Nov 2011, 11:52:45 ]



-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

Negantelis
30. Nov 2011, 12:12#13035

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5376

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


29 Nov 2011, 22:43:43 Rozpezd rakstīja:


Saja gada tikai saniemu A kategorija, nekad pirms tam, nebiju braucis ar moci, tagad gribu nopirkt kaut ko vieglu bet ne mazak par 500 kubikiem. Domaju par to Viragu, ka saprotu nevajag.

Ko varat par to pateikt???

Situacija ir nakosa, saja vasara salauzu daudz kaulus avarija, dakteri pateica, ka ja nemsu realu baiku (1000 cm) un visu dienu uz ta brauksu, bus problemas, janiem kaut ko kur var sedet taisni, izkatas ka Fazer bus labs par sakumu.



Ar ko reāls 1000cc baiks sēdēšanā atšķiras no nereālā 600cc?
Kā pirmo moci un jau 1000cc baiku?
Ar kuru brauksi visu dienu
Cik redzēts,dzirdēts parasti šādiem braucējiem tālais ceļojums ir līdz Laimeniekam.Un tur tad tiek stāvēts kājās ādas kombī.

Paņem kautkādu ielinieku,bet vēl lābāk civilo endūru.Amortizācija mīkstāka,sēdēšana taisnāka,ja pavisam nelīzens var kājās piecelties.
Limas pļavās gan ar tādu labāk nerādies.

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

garfs
30. Nov 2011, 12:20#13036

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

vajag vienkārši aizbraukt - notestēt un pasedēt uz dažādiem.. baikam arī var uzlikt krosača stūri un sēdēt taisnu muguru

[ Šo ziņu laboja garfs, 30 Nov 2011, 12:21:03 ]



-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

MIGs
30. Nov 2011, 12:40#13037

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


30 Nov 2011, 11:25:49 tarantuls rakstīja:
sajūta, ka pārslēdzējs nenostājas sākuma stāvoklī - ja paceļ kloķi mazliet uz augšu, tad uz leju viss notiek

Neko nezinu par konkrēto modeli, bet paskaties vai uz šaltera ass nav atspere, kas to atgriež sākuma stāvoklī. Ja šī atspere ir nolūzusi tad ir tā, ka šalteri nākas pašam atgriezt sākuma pozīcijā lai varētu slēgties tālāk.
Vēl opcija par to, ka pašā kārbā viss slikti.

Ja vienkārši grūti slēdzas pakstaies vai nesanāk tā, ka līdz galam neizspied sajūgu - varbūt piespriegot trosi vai izgaisot/pieliet šķidrumu ja hodroliskais sajūgs.

-----------------

Offline

tarantuls
30. Nov 2011, 12:46#13038

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7

ārpusē tur atsperes nav
sajūgu spiežu kā parasti, problēma parādījās vakar

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

MIGs
30. Nov 2011, 12:54#13039

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nu ārpusē atspere arī nebūs !
Piemēram manam jānoņem sajūga vāks, jātskrūvē šalteris un tad šo asi var izvilkt un nomainīt to atsperi.
Bet nu tev uz tausti vajadzētu just kas tur notiek.

-----------------

Offline

quickordead
30. Nov 2011, 13:29#13040

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650

Pirms sākt ko skrūvēt pārliecinies vai vaina nav sajūgā,varbūt tā 8k km nogājusī eļļa + tagad reāli aukstie rīti + kārtīgi neuzsildīts motors un īss brauciens = sajūgs velk līdzi,arī kārba sliktāk strādā.
Nu tas tā- no sērijas- vispirms vai bākā ir benzīns un tad tikai jaucam ārā...

-----------------
Kickin' It Old School

Offline

tarantuls
30. Nov 2011, 13:48#13041

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7

maršruts Jelgava - Rīga
es jau ceru, ka nebūs jājauc

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

matiicins
30. Nov 2011, 15:14#13042

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

Kurš man varētu saremontēt aizmugurējo amortizatoru priekš KTM

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

mezavecis
30. Nov 2011, 15:26#13043

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


30 Nov 2011, 15:14:48 matiicins rakstīja:
Kurš man varētu saremontēt aizmugurējo amortizatoru priekš KTM
PM

Offline

Archy96
30. Nov 2011, 15:27#13044

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 Nov 2011, 15:14:48 matiicins rakstīja:
Kurš man varētu saremontēt aizmugurējo amortizatoru priekš KTM


Motosportā viens labs spečuks strādā, noņem amortiņu, piebrauc pie šiem uz servisu, sataisīs

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

void
30. Nov 2011, 15:42#13045

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r

woowmotors varbūt

Offline

mezavecis
30. Nov 2011, 15:44#13046

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


30 Nov 2011, 15:42:07 void rakstīja:
woowmotors varbūt

vai kads no viniem partaisa amiti lai to var parjaukt un uzpildit ari lauka apstaklos?

Offline

UDT
30. Nov 2011, 15:59#13047

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


30 Nov 2011, 15:44:12 mezavecis rakstīja:

30 Nov 2011, 15:42:07 void rakstīja:
woowmotors varbūt

vai kads no viniem partaisa amiti lai to var parjaukt un uzpildit ari lauka apstaklos?


Kaa tu to domaaji?

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

matiicins
30. Nov 2011, 17:22#13048

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


30 Nov 2011, 15:27:58 Archy96 rakstīja:

30 Nov 2011, 15:14:48 matiicins rakstīja:
Kurš man varētu saremontēt aizmugurējo amortizatoru priekš KTM


Motosportā viens labs spečuks strādā, noņem amortiņu, piebrauc pie šiem uz servisu, sataisīs
kāda adrese

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

mezavecis
30. Nov 2011, 17:23#13049

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


30 Nov 2011, 15:59:02 UDT rakstīja:

30 Nov 2011, 15:44:12 mezavecis rakstīja:

30 Nov 2011, 15:42:07 void rakstīja:
woowmotors varbūt

vai kads no viniem partaisa amiti lai to var parjaukt un uzpildit ari lauka apstaklos?


Kaa tu to domaaji?

ktm ari shaja zinja ir "izcelies" ..lai nabaga ktm jusers butu spiest griezties specializetajos servisos - bachokam ir nevis ventilis bet brutala skruve,ko bez specialas uzpariktes nevar uzpildit un aizskruvet..attiecigi parsheiboshana,salniku vai ellas mainja majas apstaklos stock varianta atkrit..

[ Šo ziņu laboja mezavecis, 30 Nov 2011, 18:10:08 ]

Offline

Dandzs
30. Nov 2011, 17:59#13050

Kopš: 10. Oct 2008

Ziņojumi: 46

Braucu ar: trīs toņdakšām logotipā


29 Nov 2011, 22:43:43 Rozpezd rakstīja:
blā, blā, blā......
Gaidi jusu kommentarus.


Atvainojiet par kludam valodaa


Nav ko atvainoties par kļūdām! Galvenais ka centies rakstīt latviski

Faazers kā modelis ir pat ļoti izdevies. Priekš pirmā būs labs, ja vēlies ielinieku. Tāpat nekad 100% neizzondēsi to motociklu pirms iegādes un arī tas nav vajadzīgs, jo izturīgs, maita. Ja eļļa no dzinēja ārā nekrīt, pārnesumi slēdzas viegli un bez aizķeršanās un piekarē brīvkustību nav, tad droši vari ņemt. Ja arī tur kas lūzt, tad nav liela bēda, jo nav nekāds super ūber elitārs mototransports un viss tur ir nopērkams un sataisams par saprotamiem cipariem. Vēl vari "izdarāmo lietu sarakstā" Hornetu piezīmēt. Tam ir "mūžīgais dzinējs", principā nenokaujams. Piemērots, lai mācītos ručku griezt.
No bandītiem un ielas kavasakiem gan labāk turies pa gabalu [viedoklis personīgais un neapstrīdamais]. Nekas labs nākotnē tur nebūs!
Tas tā - ja sadomā ielinieku pirkt.

Offline

maniac
30. Nov 2011, 20:55#13051

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5222

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


30 Nov 2011, 11:25:49 tarantuls rakstīja:
parādījās problēma ar ātrumu pārslēgšanu - vakar sākās ar to, ka neslēdzās no 3 uz 2, šodien jau visos uz leju slēdzoties un pēc tam jau arī uz augšu sūdīgi.
no neitrālā uz 1 un 2 problēmu nav

sajūta, ka pārslēdzējs nenostājas sākuma stāvoklī - ja paceļ kloķi mazliet uz augšu, tad uz leju viss notiek

bez sajūga labāk
sajūgs kā parasti - no 0 uz 1 normāli, uzsākt kā parasti, neslīd

šķiet ar eļļas maiņu vien nepietiks (nobraukti ~8 kkm, taisos mainīt)



yamaha FZ1 2007

Manam XT ir līdzīgi simptomi aukstā laikā. Kamēr auksts motors, vajag ātrumkloķi uz augšu slēdzoties pēc tam pabīdīt uz leju, citādi nākošajā robā nelien. Uz leju - otrādi. Kad uzsilst, viss kārtībā.

[ Šo ziņu laboja maniac, 30 Nov 2011, 20:57:14 ]

Offline