Autors | Ziņojums |
eds | 29. Nov 2011, 22:52 | #13032 |
|
 Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
| sēdēšanas ziņā man lieks, ka da jebkurš ielinieks ir ērtāks par baikiem.
----------------- http://www.oxyehho.com/ |
Offline
| |
|
Archy96 | 29. Nov 2011, 23:09 | #13033 |
|
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Loģiski, ka jāpārbauda. Sarunā ar stuntfighters servisu, lai novērtē tehn. stāvokli 
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
tarantuls | 30. Nov 2011, 11:25 | #13034 |
|
 Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
| parādījās problēma ar ātrumu pārslēgšanu - vakar sākās ar to, ka neslēdzās no 3 uz 2, šodien jau visos uz leju slēdzoties un pēc tam jau arī uz augšu sūdīgi.
no neitrālā uz 1 un 2 problēmu nav
sajūta, ka pārslēdzējs nenostājas sākuma stāvoklī - ja paceļ kloķi mazliet uz augšu, tad uz leju viss notiek
bez sajūga labāk
sajūgs kā parasti - no 0 uz 1 normāli, uzsākt kā parasti, neslīd
šķiet ar eļļas maiņu vien nepietiks (nobraukti ~8 kkm, taisos mainīt) 

yamaha FZ1 2007[ Šo ziņu laboja tarantuls, 30 Nov 2011, 11:52:45 ]
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
|
Offline
| |
|
|
Negantelis | 30. Nov 2011, 12:12 | #13035 |
|
 Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5376
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
29 Nov 2011, 22:43:43 Rozpezd rakstīja:
Saja gada tikai saniemu A kategorija, nekad pirms tam, nebiju braucis ar moci, tagad gribu nopirkt kaut ko vieglu bet ne mazak par 500 kubikiem. Domaju par to Viragu, ka saprotu nevajag.
Ko varat par to pateikt???
Situacija ir nakosa, saja vasara salauzu daudz kaulus avarija, dakteri pateica, ka ja nemsu realu baiku (1000 cm) un visu dienu uz ta brauksu, bus problemas, janiem kaut ko kur var sedet taisni, izkatas ka Fazer bus labs par sakumu.
Ar ko reāls 1000cc baiks sēdēšanā atšķiras no nereālā 600cc?
Kā pirmo moci un jau 1000cc baiku? 
Ar kuru brauksi visu dienu 
Cik redzēts,dzirdēts parasti šādiem braucējiem tālais ceļojums ir līdz Laimeniekam.Un tur tad tiek stāvēts kājās ādas kombī.
Paņem kautkādu ielinieku,bet vēl lābāk civilo endūru.Amortizācija mīkstāka,sēdēšana taisnāka,ja pavisam nelīzens var kājās piecelties.
Limas pļavās gan ar tādu labāk nerādies.
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. |
Offline
| |
|
garfs | 30. Nov 2011, 12:20 | #13036 |
|
 Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| vajag vienkārši aizbraukt - notestēt un pasedēt uz dažādiem.. baikam arī var uzlikt krosača stūri un sēdēt taisnu muguru  [ Šo ziņu laboja garfs, 30 Nov 2011, 12:21:03 ]
----------------- Iznomāju piekabi |
Offline
| |
|
MIGs | 30. Nov 2011, 12:40 | #13037 |
|
 Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
|
30 Nov 2011, 11:25:49 tarantuls rakstīja:
sajūta, ka pārslēdzējs nenostājas sākuma stāvoklī - ja paceļ kloķi mazliet uz augšu, tad uz leju viss notiek
Neko nezinu par konkrēto modeli, bet paskaties vai uz šaltera ass nav atspere, kas to atgriež sākuma stāvoklī. Ja šī atspere ir nolūzusi tad ir tā, ka šalteri nākas pašam atgriezt sākuma pozīcijā lai varētu slēgties tālāk.
Vēl opcija par to, ka pašā kārbā viss slikti.
Ja vienkārši grūti slēdzas pakstaies vai nesanāk tā, ka līdz galam neizspied sajūgu - varbūt piespriegot trosi vai izgaisot/pieliet šķidrumu ja hodroliskais sajūgs.
-----------------
|
Offline
| |
|
tarantuls | 30. Nov 2011, 12:46 | #13038 |
|
 Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
| ārpusē tur atsperes nav
sajūgu spiežu kā parasti, problēma parādījās vakar
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
|
Offline
| |
|
MIGs | 30. Nov 2011, 12:54 | #13039 |
|
 Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Nu ārpusē atspere arī nebūs ! 
Piemēram manam jānoņem sajūga vāks, jātskrūvē šalteris un tad šo asi var izvilkt un nomainīt to atsperi.
Bet nu tev uz tausti vajadzētu just kas tur notiek.
-----------------
|
Offline
| |
|
quickordead | 30. Nov 2011, 13:29 | #13040 |
|
 Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
| Pirms sākt ko skrūvēt pārliecinies vai vaina nav sajūgā,varbūt tā 8k km nogājusī eļļa + tagad reāli aukstie rīti + kārtīgi neuzsildīts motors un īss brauciens = sajūgs velk līdzi,arī kārba sliktāk strādā.
Nu tas tā- no sērijas- vispirms vai bākā ir benzīns un tad tikai jaucam ārā... 
----------------- Kickin' It Old School |
Offline
| |
|
tarantuls | 30. Nov 2011, 13:48 | #13041 |
|
 Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
| maršruts Jelgava - Rīga
es jau ceru, ka nebūs jājauc 
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
|
Offline
| |
|
matiicins | 30. Nov 2011, 15:14 | #13042 |
|
 Kopš: 07. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 755
Braucu ar: KX250F
| Kurš man varētu saremontēt aizmugurējo amortizatoru priekš KTM 
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas! |
Offline
| |
|
mezavecis | 30. Nov 2011, 15:26 | #13043 |
|
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
30 Nov 2011, 15:14:48 matiicins rakstīja:
Kurš man varētu saremontēt aizmugurējo amortizatoru priekš KTM 
PM  |
Offline
| |
|
Archy96 | 30. Nov 2011, 15:27 | #13044 |
|
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
30 Nov 2011, 15:14:48 matiicins rakstīja:
Kurš man varētu saremontēt aizmugurējo amortizatoru priekš KTM 
Motosportā viens labs spečuks strādā, noņem amortiņu, piebrauc pie šiem uz servisu, sataisīs 
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
void | 30. Nov 2011, 15:42 | #13045 |
|
 Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
| woowmotors varbūt  |
Offline
| |
|
mezavecis | 30. Nov 2011, 15:44 | #13046 |
|
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
30 Nov 2011, 15:42:07 void rakstīja:
woowmotors varbūt 
vai kads no viniem partaisa amiti lai to var parjaukt un uzpildit ari lauka apstaklos?  |
Offline
| |
|
UDT | 30. Nov 2011, 15:59 | #13047 |
|
 Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
30 Nov 2011, 15:44:12 mezavecis rakstīja:
30 Nov 2011, 15:42:07 void rakstīja:
woowmotors varbūt 
vai kads no viniem partaisa amiti lai to var parjaukt un uzpildit ari lauka apstaklos? 
Kaa tu to domaaji? 
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) |
Offline
| |
|
matiicins | 30. Nov 2011, 17:22 | #13048 |
|
 Kopš: 07. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 755
Braucu ar: KX250F
|
30 Nov 2011, 15:27:58 Archy96 rakstīja:
30 Nov 2011, 15:14:48 matiicins rakstīja:
Kurš man varētu saremontēt aizmugurējo amortizatoru priekš KTM 
Motosportā viens labs spečuks strādā, noņem amortiņu, piebrauc pie šiem uz servisu, sataisīs 
kāda adrese 
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas! |
Offline
| |
|
mezavecis | 30. Nov 2011, 17:23 | #13049 |
|
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
30 Nov 2011, 15:59:02 UDT rakstīja:
30 Nov 2011, 15:44:12 mezavecis rakstīja:
30 Nov 2011, 15:42:07 void rakstīja:
woowmotors varbūt 
vai kads no viniem partaisa amiti lai to var parjaukt un uzpildit ari lauka apstaklos? 
Kaa tu to domaaji? 
ktm ari shaja zinja ir "izcelies" ..lai nabaga ktm jusers butu spiest griezties specializetajos servisos - bachokam ir nevis ventilis bet brutala skruve,ko bez specialas uzpariktes nevar uzpildit un aizskruvet..attiecigi parsheiboshana,salniku vai ellas mainja majas apstaklos stock varianta atkrit..  [ Šo ziņu laboja mezavecis, 30 Nov 2011, 18:10:08 ] |
Offline
| |
|
Dandzs | 30. Nov 2011, 17:59 | #13050 |
|
 Kopš: 10. Oct 2008
Ziņojumi: 46
Braucu ar: trīs toņdakšām logotipā
|
29 Nov 2011, 22:43:43 Rozpezd rakstīja:
blā, blā, blā......
Gaidi jusu kommentarus.

Atvainojiet par kludam valodaa
Nav ko atvainoties par kļūdām! Galvenais ka centies rakstīt latviski 
Faazers kā modelis ir pat ļoti izdevies. Priekš pirmā būs labs, ja vēlies ielinieku. Tāpat nekad 100% neizzondēsi to motociklu pirms iegādes un arī tas nav vajadzīgs, jo izturīgs, maita. Ja eļļa no dzinēja ārā nekrīt, pārnesumi slēdzas viegli un bez aizķeršanās un piekarē brīvkustību nav, tad droši vari ņemt. Ja arī tur kas lūzt, tad nav liela bēda, jo nav nekāds super ūber elitārs mototransports un viss tur ir nopērkams un sataisams par saprotamiem cipariem. Vēl vari "izdarāmo lietu sarakstā" Hornetu piezīmēt. Tam ir "mūžīgais dzinējs", principā nenokaujams. Piemērots, lai mācītos ručku griezt.
No bandītiem un ielas kavasakiem gan labāk turies pa gabalu [viedoklis personīgais un neapstrīdamais]. Nekas labs nākotnē tur nebūs!
Tas tā - ja sadomā ielinieku pirkt. |
Offline
| |
|
maniac | 30. Nov 2011, 20:55 | #13051 |
|
 Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5222
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
30 Nov 2011, 11:25:49 tarantuls rakstīja:
parādījās problēma ar ātrumu pārslēgšanu - vakar sākās ar to, ka neslēdzās no 3 uz 2, šodien jau visos uz leju slēdzoties un pēc tam jau arī uz augšu sūdīgi.
no neitrālā uz 1 un 2 problēmu nav
sajūta, ka pārslēdzējs nenostājas sākuma stāvoklī - ja paceļ kloķi mazliet uz augšu, tad uz leju viss notiek
bez sajūga labāk
sajūgs kā parasti - no 0 uz 1 normāli, uzsākt kā parasti, neslīd
šķiet ar eļļas maiņu vien nepietiks (nobraukti ~8 kkm, taisos mainīt) 

yamaha FZ1 2007
Manam XT ir līdzīgi simptomi aukstā laikā. Kamēr auksts motors, vajag ātrumkloķi uz augšu slēdzoties pēc tam pabīdīt uz leju, citādi nākošajā robā nelien. Uz leju - otrādi. Kad uzsilst, viss kārtībā.  [ Šo ziņu laboja maniac, 30 Nov 2011, 20:57:14 ] |
Offline
| |
|