Autors | Ziņojums |
Archy96 | 04. Dec 2011, 20:22 | #13092 |
|
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
04 Dec 2011, 20:19:11 mezavecis rakstīja:
04 Dec 2011, 17:34:24 Archy96 rakstīja:
Kur var iedot nocinkot dažas nelielas detaļas no mo??? Kāds vispār ar cinkošanu nodarbojās pie mums? Man te dažas bling bling idejas attiecībā uz krosinieku
karsta cinkoshana -baltick cink..auksta kantoris pie deglava ielas tilta
P.s ja ko vajag rit taisni chupinju vedu uz auksto cinkoshanu galvanizaciju.. 
Tev ir kāds piemērs, kā tas dzīvē izskatās? Gribēju ķapiņas, kāpšļus, uc sūdus nocinkot lai ir glamūrs
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
mezavecis | 04. Dec 2011, 20:24 | #13093 |
|
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
04 Dec 2011, 20:22:09 Archy96 rakstīja:
04 Dec 2011, 20:19:11 mezavecis rakstīja:
04 Dec 2011, 17:34:24 Archy96 rakstīja:
Kur var iedot nocinkot dažas nelielas detaļas no mo??? Kāds vispār ar cinkošanu nodarbojās pie mums? Man te dažas bling bling idejas attiecībā uz krosinieku
karsta cinkoshana -baltick cink..auksta kantoris pie deglava ielas tilta
P.s ja ko vajag rit taisni chupinju vedu uz auksto cinkoshanu galvanizaciju.. 
Tev ir kāds piemērs, kā tas dzīvē izskatās? Gribēju ķapiņas, kāpšļus, uc sūdus nocinkot lai ir glamūrs
nu tapat ka izskatas skruves vai nu sudrabaini spidigas vai dzeltenigas ka sirds velas |
Offline
| |
|
Archy96 | 04. Dec 2011, 20:25 | #13094 |
|
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
04 Dec 2011, 20:24:27 mezavecis rakstīja:
04 Dec 2011, 20:22:09 Archy96 rakstīja:
04 Dec 2011, 20:19:11 mezavecis rakstīja:
04 Dec 2011, 17:34:24 Archy96 rakstīja:
Kur var iedot nocinkot dažas nelielas detaļas no mo??? Kāds vispār ar cinkošanu nodarbojās pie mums? Man te dažas bling bling idejas attiecībā uz krosinieku
karsta cinkoshana -baltick cink..auksta kantoris pie deglava ielas tilta
P.s ja ko vajag rit taisni chupinju vedu uz auksto cinkoshanu galvanizaciju.. 
Tev ir kāds piemērs, kā tas dzīvē izskatās? Gribēju ķapiņas, kāpšļus, uc sūdus nocinkot lai ir glamūrs
nu tapat ka izskatas skruves vai nu sudrabaini spidigas vai dzeltenigas ka sirds velas
Hei, kā mēs varētu saštukot to pasākumu, es šovakar aizbrauktu tās daļas noskrūvēt 
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
|
Archy96 | 04. Dec 2011, 20:26 | #13095 |
|
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
04 Dec 2011, 20:15:12 matiicins rakstīja:
Ko spečuki teiktu ja es savu divtakteri iemainītu pret honda xr650r 2000. gada nevaru īsti saprast vai tā honda ir laba mežiem vai nav
Būs jūtami smagāka, un tik viegli nevadīsies, tas ir točna. Bet virzuļus varēs retāk mainīt 
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
matiicins | 04. Dec 2011, 20:30 | #13096 |
|
 Kopš: 07. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 755
Braucu ar: KX250F
|
04 Dec 2011, 20:26:49 Archy96 rakstīja:
04 Dec 2011, 20:15:12 matiicins rakstīja:
Ko spečuki teiktu ja es savu divtakteri iemainītu pret honda xr650r 2000. gada nevaru īsti saprast vai tā honda ir laba mežiem vai nav
Būs jūtami smagāka, un tik viegli nevadīsies, tas ir točna. Bet virzuļus varēs retāk mainīt 
tikai 15kg smagāka, es biju domājis tehniskā ziņā kā šitās hondas ir 
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas! |
Offline
| |
|
Naits | 04. Dec 2011, 20:31 | #13097 |
|
 Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5226
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Auksto cinku var nopirkta arī pūšamu baloniņos, Ūnijas ielas SKFā bij. Cena bij ap 9 Ls. Esmu pūtis izpūtēju metinājuma vietās turējās un kalpoja uz goda.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline
| |
|
mezavecis | 04. Dec 2011, 20:39 | #13098 |
|
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
04 Dec 2011, 20:15:12 matiicins rakstīja:
Ko spečuki teiktu ja es savu divtakteri iemainītu pret honda xr650r 2000. gada nevaru īsti saprast vai tā honda ir laba mežiem vai nav
Vai 100% esi noskanojies ka velies plosities tikai pa meziem,vai funktiers par talaku parbraucienu pa koplietoshnas celiem,vai taisni otradi par ardishanos krosa trases..nekas nebus unversals..
P.s pats savulaik ari maldijos un ieknabu street legal kukaini un sapratu ka tas nau tas ko man vajag..  |
Offline
| |
|
Archy96 | 04. Dec 2011, 20:42 | #13099 |
|
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
04 Dec 2011, 20:39:42 Bagars rakstīja:
04 Dec 2011, 20:22:09 Archy96 rakstīja:
04 Dec 2011, 20:19:11 mezavecis rakstīja:
04 Dec 2011, 17:34:24 Archy96 rakstīja:
Kur var iedot nocinkot dažas nelielas detaļas no mo??? Kāds vispār ar cinkošanu nodarbojās pie mums? Man te dažas bling bling idejas attiecībā uz krosinieku
karsta cinkoshana -baltick cink..auksta kantoris pie deglava ielas tilta
P.s ja ko vajag rit taisni chupinju vedu uz auksto cinkoshanu galvanizaciju.. 
Tev ir kāds piemērs, kā tas dzīvē izskatās? Gribēju ķapiņas, kāpšļus, uc sūdus nocinkot lai ir glamūrs
Pie Laimas pulxteņa dežūrēsi? 
Mežā vāveres koļīšu
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
matiicins | 04. Dec 2011, 21:29 | #13100 |
|
 Kopš: 07. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 755
Braucu ar: KX250F
|
04 Dec 2011, 20:39:50 mezavecis rakstīja:
04 Dec 2011, 20:15:12 matiicins rakstīja:
Ko spečuki teiktu ja es savu divtakteri iemainītu pret honda xr650r 2000. gada nevaru īsti saprast vai tā honda ir laba mežiem vai nav
Vai 100% esi noskanojies ka velies plosities tikai pa meziem,vai funktiers par talaku parbraucienu pa koplietoshnas celiem,vai taisni otradi par ardishanos krosa trases..nekas nebus unversals..
P.s pats savulaik ari maldijos un ieknabu street legal kukaini un sapratu ka tas nau tas ko man vajag.. 
par tāliem braucieniem vispār nedomāju, tikai tik cik līdz mežam vai trasei aizbraukt
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas! |
Offline
| |
|
matiicins | 04. Dec 2011, 21:31 | #13101 |
|
 Kopš: 07. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 755
Braucu ar: KX250F
|
04 Dec 2011, 20:47:03 Bagars rakstīja:
04 Dec 2011, 20:30:56 matiicins rakstīja:
04 Dec 2011, 20:26:49 Archy96 rakstīja:
04 Dec 2011, 20:15:12 matiicins rakstīja:
Ko spečuki teiktu ja es savu divtakteri iemainītu pret honda xr650r 2000. gada nevaru īsti saprast vai tā honda ir laba mežiem vai nav
Būs jūtami smagāka, un tik viegli nevadīsies, tas ir točna. Bet virzuļus varēs retāk mainīt 
tikai 15kg smagāka, es biju domājis tehniskā ziņā kā šitās hondas ir 
Nedari muļķības! EXC piekari ar iXeRu salīdzināt nevar! arī dinamiku ne!
Lai gan man patīk iXeRs, bet tas vairāk mierīgai braukšanai. Robi jāštepselē retāk nekā exc, bet action zūd..
Vispirms jāatrod LABS iXeRs, lai būtu to vērts..
Bet var ņemt kā otru 
domāju par mainīšanu jo hondu var reģistrēt un braucot pa mežu ar divtakteri visu laiku ir jādomā par benzīna atlikumu, nekur baigi tālu mežā nevar iebraukt
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas! |
Offline
| |
|
mezavecis | 04. Dec 2011, 21:42 | #13102 |
|
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
| nu lai tiktu uz trasi var ta izdarit
Ja kadam aktuali varu uzcept ko lidzigu! |
Offline
| |
|
matiicins | 04. Dec 2011, 22:04 | #13103 |
|
 Kopš: 07. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 755
Braucu ar: KX250F
|
04 Dec 2011, 21:52:09 Bagars rakstīja:
04 Dec 2011, 21:31:55 matiicins rakstīja:
04 Dec 2011, 20:47:03 Bagars rakstīja:
04 Dec 2011, 20:30:56 matiicins rakstīja:
04 Dec 2011, 20:26:49 Archy96 rakstīja:
04 Dec 2011, 20:15:12 matiicins rakstīja:
Ko spečuki teiktu ja es savu divtakteri iemainītu pret honda xr650r 2000. gada nevaru īsti saprast vai tā honda ir laba mežiem vai nav
Būs jūtami smagāka, un tik viegli nevadīsies, tas ir točna. Bet virzuļus varēs retāk mainīt 
tikai 15kg smagāka, es biju domājis tehniskā ziņā kā šitās hondas ir 
Nedari muļķības! EXC piekari ar iXeRu salīdzināt nevar! arī dinamiku ne!
Lai gan man patīk iXeRs, bet tas vairāk mierīgai braukšanai. Robi jāštepselē retāk nekā exc, bet action zūd..
Vispirms jāatrod LABS iXeRs, lai būtu to vērts..
Bet var ņemt kā otru 
domāju par mainīšanu jo hondu var reģistrēt un braucot pa mežu ar divtakteri visu laiku ir jādomā par benzīna atlikumu, nekur baigi tālu mežā nevar iebraukt
EXC jau arī ir reģistrējams... arī bākas lielās ir dabūjamas...
par degvielas atlikumu arī ar iXeRu braucot ir jāpiedomā, tāpat kā ar jebkuru citu..
Bet iXeRs ir 
manam exc nav dokumentu un visu pārējo pričendāļu, lai apskati ietu 
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas! |
Offline
| |
|
chirkainais | 05. Dec 2011, 00:32 | #13104 |
|
 Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
|
04 Dec 2011, 20:15:12 matiicins rakstīja:
Ko spečuki teiktu ja es savu divtakteri iemainītu pret honda xr650r 2000. gada nevaru īsti saprast vai tā honda ir laba mežiem vai nav
Te tev tiešām labi jāapdomā, ko gribi. Man vienlaicīgi bija divi, katrs no savas klases - tagadējas KLX un arī exc. Kā diena pret nakti! Praktiskā ziņa (virzuļu maiņa, degviela utt), domāju ka paliek otrajā plānā. Man svarīgāks ir pielietojums. Mežā nevirinu kā traks un gonkās nepiedalos, tāpēc ar savu 650 4T esmu apmierināts, jo varu līdz berģu staķim braukt svojem hodam bez stresa. Savukārt exc kā minimums jāved uz tās redeles aiz auto un uz bīču vasarā arī braukt nevar. Tāpēc ari savu divtakteri veiksmīgi atdevu dobeles puišiem un paņēmu šoseju vietā. Mežā ar savu 650 traktoru lempīgs jūtos vien episkajā grāvītī un jautro kalniņu dziļajās smiltīs, tās gan ir pain in the ass.
Tā kā, šis ir jautājums par prioritātēm, jo vārdam nav vietas - XR ir labs arkls.
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) |
Offline
| |
|
matiicins | 05. Dec 2011, 00:40 | #13105 |
|
 Kopš: 07. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 755
Braucu ar: KX250F
| njā...motokrosā netaisos piedalīties. Tā kā man nav ne āķis mašīnai, ne piekabe, tad tieši par to domāju, ka līdz mežam varētu aizraukt pa ceļu. Vienīgi divtakterim dinamika ir daudz labāka laikam jau jāiemaina 
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas! |
Offline
| |
|
Negantelis | 05. Dec 2011, 11:30 | #13106 |
|
 Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5376
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Man arī bija KLX650c un tagad jau pāris nedēļas īpašumā kx250
Forši bija tas ka vārēja arī kā no meža laukā tā ar D..sāpi pa nakti aizbraukt 150km pa asfaltu.Rīga-Jpils.
Ar KLX iepazinu kas tas vispār ir nobraukt no ceļa ,pa stigām kaplēt .Bet nu sausais svars 154kg.
Kas nebija forši?
Tas ka aparāts bija pārāk smags priekš meža/manis (nēesmu nekāds meža lidotājs pagaidām) un vairāk piestāvēja tādai kā rallija braukšanai.Ātri pa stigām,drusku palecoties,paraujot priekšu drusku gaisā pēc kalniņa utt.
Bremzējās sūdīgi,un pēc tam tik pat sūdīgi uzņēma ātrumu ar 17" road legal pumpainajām riepām.
Pamatu apgūšani labs kā arī labs kompromiss ar kuru var gan pa pilsētu dragāt gan mežā ielīst.
Ja grib nopietni gāzēt,vai līst biezos sūdos tad laikam nē.
Xr svaru nezinu,ganjau vieglāks uz dzeses rēķina bet ideja līdzīga.
Par jaudu runājot.
Dēļ sūdīgās saķeres jau likās mežā pietiekoši,bet kad mauc ar4-5 robu un gribās priekšu paraut,tad nekā.
Kas nav forši ar kx250 2t?
Uz ceļa nav ko darīt tas nu noteikti.Pat 2km pa zeminieku liekas mūžīgi.
Nēesmu vēl mēģinājis braukt pa irdenajām pludmales tipa smiltīm,bet ir aizdoma ka vietā kā piemēram gar berģu dzelzceļu ādažu pusē,tur sausā laikā mēdz būt normāls smilšu ceļš kur ar klx bija jātur virs 100 lai priekša ietu pa virsu.Nezinu kā būs.Nākamsezon aizvilkšu mopēdu līdz rīgai būs jāpamēģina.
Arī stigas nav vēl provētas,jo pašreizējā rajonā ir tikai mežu biezokņi.
Pierīga rullē.
Laikam jau ideāls būtu 525 exc. 113 kg nav tas pats kas 154.
Tikai $ jāsapelna.  [ Šo ziņu laboja Negantelis, 05 Dec 2011, 11:33:32 ]
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. |
Offline
| |
|
matiicins | 05. Dec 2011, 18:51 | #13107 |
|
 Kopš: 07. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 755
Braucu ar: KX250F
| Paldies visiem par saviem stāstiem un padomiem, nolēmu nemainīt un atstāt sev divtakteri :shuram_patik_divtakteri:
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas! |
Offline
| |
|
Valdez007 | 06. Dec 2011, 17:34 | #13108 |
|
 Kopš: 07. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 348
Braucu ar: Intruder VS1400 custom
| Hello!
Ir kāds meistars, ko varat ieteikt, lai pilnībā pārlasītu motoru HD? Ir pāris varianti, ir kas vairāk iedveš uzticības, ir kas mazāk, cenu razbross arī ir liels.
Itkā jau esmu gandrīz izlēmis, bet vēl svārstos, varbūt kāds ienesīs kādu jaunu ideju 
Un kur točna to nedarīt? 
Ja kādam negribas ko publiski teikt - PM welcome.
Būšu pateicīgs par jebkādām atsauksmēm.
Priekā! |
Offline
| |
|
mich | 07. Dec 2011, 19:01 | #13109 |
|
 Kopš: 03. Nov 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 120
Braucu ar: Yamaha xj600s diversion, Volvo,audi ,sup
| sveiki kāds zina kur kāds var karterim skrūves vietu pa 1 izmēru lielāku uztaisīt alumīnijam.
iepriekšējas saimnieks daudz rudzmaizi ēdis un ar spēku pārspīlējis |
Offline
| |
|
ositis | 07. Dec 2011, 20:23 | #13110 |
|
 Kopš: 12. Oct 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 308
Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600
| Labvakar,kas zin kautko pastastit par so,plusi un minusi.TA vajadzeja iet 2007.gada,cik apmeram tas izmaksatu.nullLinks |
Offline
| |
|
Ruuu | 08. Dec 2011, 09:34 | #13111 |
|
 Kopš: 14. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 275
Braucu ar: PC34
| Ātrais jautājums - manuālī daudzām skrūvēm norādīts pievilkšanas spēks. Cik tas ir būtiski? Vai tiešām jāņem dinamometriskā atslēga un jāspēlējas? Paldies. |
Offline
| |
|