Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Archy96
04. Dec 2011, 20:22#13092

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 Dec 2011, 20:19:11 mezavecis rakstīja:

04 Dec 2011, 17:34:24 Archy96 rakstīja:
Kur var iedot nocinkot dažas nelielas detaļas no mo??? Kāds vispār ar cinkošanu nodarbojās pie mums? Man te dažas bling bling idejas attiecībā uz krosinieku
karsta cinkoshana -baltick cink..auksta kantoris pie deglava ielas tilta
P.s ja ko vajag rit taisni chupinju vedu uz auksto cinkoshanu galvanizaciju..

Tev ir kāds piemērs, kā tas dzīvē izskatās? Gribēju ķapiņas, kāpšļus, uc sūdus nocinkot lai ir glamūrs

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezavecis
04. Dec 2011, 20:24#13093

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


04 Dec 2011, 20:22:09 Archy96 rakstīja:

04 Dec 2011, 20:19:11 mezavecis rakstīja:

04 Dec 2011, 17:34:24 Archy96 rakstīja:
Kur var iedot nocinkot dažas nelielas detaļas no mo??? Kāds vispār ar cinkošanu nodarbojās pie mums? Man te dažas bling bling idejas attiecībā uz krosinieku
karsta cinkoshana -baltick cink..auksta kantoris pie deglava ielas tilta
P.s ja ko vajag rit taisni chupinju vedu uz auksto cinkoshanu galvanizaciju..

Tev ir kāds piemērs, kā tas dzīvē izskatās? Gribēju ķapiņas, kāpšļus, uc sūdus nocinkot lai ir glamūrs
nu tapat ka izskatas skruves vai nu sudrabaini spidigas vai dzeltenigas ka sirds velas

Offline

Archy96
04. Dec 2011, 20:25#13094

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 Dec 2011, 20:24:27 mezavecis rakstīja:

04 Dec 2011, 20:22:09 Archy96 rakstīja:

04 Dec 2011, 20:19:11 mezavecis rakstīja:

04 Dec 2011, 17:34:24 Archy96 rakstīja:
Kur var iedot nocinkot dažas nelielas detaļas no mo??? Kāds vispār ar cinkošanu nodarbojās pie mums? Man te dažas bling bling idejas attiecībā uz krosinieku
karsta cinkoshana -baltick cink..auksta kantoris pie deglava ielas tilta
P.s ja ko vajag rit taisni chupinju vedu uz auksto cinkoshanu galvanizaciju..

Tev ir kāds piemērs, kā tas dzīvē izskatās? Gribēju ķapiņas, kāpšļus, uc sūdus nocinkot lai ir glamūrs
nu tapat ka izskatas skruves vai nu sudrabaini spidigas vai dzeltenigas ka sirds velas

Hei, kā mēs varētu saštukot to pasākumu, es šovakar aizbrauktu tās daļas noskrūvēt

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
04. Dec 2011, 20:26#13095

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 Dec 2011, 20:15:12 matiicins rakstīja:
Ko spečuki teiktu ja es savu divtakteri iemainītu pret honda xr650r 2000. gada nevaru īsti saprast vai tā honda ir laba mežiem vai nav


Būs jūtami smagāka, un tik viegli nevadīsies, tas ir točna. Bet virzuļus varēs retāk mainīt

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

matiicins
04. Dec 2011, 20:30#13096

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


04 Dec 2011, 20:26:49 Archy96 rakstīja:

04 Dec 2011, 20:15:12 matiicins rakstīja:
Ko spečuki teiktu ja es savu divtakteri iemainītu pret honda xr650r 2000. gada nevaru īsti saprast vai tā honda ir laba mežiem vai nav


Būs jūtami smagāka, un tik viegli nevadīsies, tas ir točna. Bet virzuļus varēs retāk mainīt
tikai 15kg smagāka, es biju domājis tehniskā ziņā kā šitās hondas ir

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

Naits
04. Dec 2011, 20:31#13097

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5226

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Auksto cinku var nopirkta arī pūšamu baloniņos, Ūnijas ielas SKFā bij. Cena bij ap 9 Ls. Esmu pūtis izpūtēju metinājuma vietās turējās un kalpoja uz goda.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

mezavecis
04. Dec 2011, 20:39#13098

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


04 Dec 2011, 20:15:12 matiicins rakstīja:
Ko spečuki teiktu ja es savu divtakteri iemainītu pret honda xr650r 2000. gada nevaru īsti saprast vai tā honda ir laba mežiem vai nav
Vai 100% esi noskanojies ka velies plosities tikai pa meziem,vai funktiers par talaku parbraucienu pa koplietoshnas celiem,vai taisni otradi par ardishanos krosa trases..nekas nebus unversals..
P.s pats savulaik ari maldijos un ieknabu street legal kukaini un sapratu ka tas nau tas ko man vajag..

Offline

Archy96
04. Dec 2011, 20:42#13099

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 Dec 2011, 20:39:42 Bagars rakstīja:

04 Dec 2011, 20:22:09 Archy96 rakstīja:

04 Dec 2011, 20:19:11 mezavecis rakstīja:

04 Dec 2011, 17:34:24 Archy96 rakstīja:
Kur var iedot nocinkot dažas nelielas detaļas no mo??? Kāds vispār ar cinkošanu nodarbojās pie mums? Man te dažas bling bling idejas attiecībā uz krosinieku
karsta cinkoshana -baltick cink..auksta kantoris pie deglava ielas tilta
P.s ja ko vajag rit taisni chupinju vedu uz auksto cinkoshanu galvanizaciju..

Tev ir kāds piemērs, kā tas dzīvē izskatās? Gribēju ķapiņas, kāpšļus, uc sūdus nocinkot lai ir glamūrs

Pie Laimas pulxteņa dežūrēsi?

Mežā vāveres koļīšu

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

matiicins
04. Dec 2011, 21:29#13100

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


04 Dec 2011, 20:39:50 mezavecis rakstīja:

04 Dec 2011, 20:15:12 matiicins rakstīja:
Ko spečuki teiktu ja es savu divtakteri iemainītu pret honda xr650r 2000. gada nevaru īsti saprast vai tā honda ir laba mežiem vai nav
Vai 100% esi noskanojies ka velies plosities tikai pa meziem,vai funktiers par talaku parbraucienu pa koplietoshnas celiem,vai taisni otradi par ardishanos krosa trases..nekas nebus unversals..
P.s pats savulaik ari maldijos un ieknabu street legal kukaini un sapratu ka tas nau tas ko man vajag..
par tāliem braucieniem vispār nedomāju, tikai tik cik līdz mežam vai trasei aizbraukt

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

matiicins
04. Dec 2011, 21:31#13101

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


04 Dec 2011, 20:47:03 Bagars rakstīja:

04 Dec 2011, 20:30:56 matiicins rakstīja:

04 Dec 2011, 20:26:49 Archy96 rakstīja:

04 Dec 2011, 20:15:12 matiicins rakstīja:
Ko spečuki teiktu ja es savu divtakteri iemainītu pret honda xr650r 2000. gada nevaru īsti saprast vai tā honda ir laba mežiem vai nav

Būs jūtami smagāka, un tik viegli nevadīsies, tas ir točna. Bet virzuļus varēs retāk mainīt
tikai 15kg smagāka, es biju domājis tehniskā ziņā kā šitās hondas ir

Nedari muļķības! EXC piekari ar iXeRu salīdzināt nevar! arī dinamiku ne!
Lai gan man patīk iXeRs, bet tas vairāk mierīgai braukšanai. Robi jāštepselē retāk nekā exc, bet action zūd..
Vispirms jāatrod LABS iXeRs, lai būtu to vērts..
Bet var ņemt kā otru
domāju par mainīšanu jo hondu var reģistrēt un braucot pa mežu ar divtakteri visu laiku ir jādomā par benzīna atlikumu, nekur baigi tālu mežā nevar iebraukt

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

mezavecis
04. Dec 2011, 21:42#13102

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

nu lai tiktu uz trasi var ta izdarit
Ja kadam aktuali varu uzcept ko lidzigu!

Offline

matiicins
04. Dec 2011, 22:04#13103

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


04 Dec 2011, 21:52:09 Bagars rakstīja:

04 Dec 2011, 21:31:55 matiicins rakstīja:

04 Dec 2011, 20:47:03 Bagars rakstīja:

04 Dec 2011, 20:30:56 matiicins rakstīja:

04 Dec 2011, 20:26:49 Archy96 rakstīja:

04 Dec 2011, 20:15:12 matiicins rakstīja:
Ko spečuki teiktu ja es savu divtakteri iemainītu pret honda xr650r 2000. gada nevaru īsti saprast vai tā honda ir laba mežiem vai nav

Būs jūtami smagāka, un tik viegli nevadīsies, tas ir točna. Bet virzuļus varēs retāk mainīt
tikai 15kg smagāka, es biju domājis tehniskā ziņā kā šitās hondas ir

Nedari muļķības! EXC piekari ar iXeRu salīdzināt nevar! arī dinamiku ne!
Lai gan man patīk iXeRs, bet tas vairāk mierīgai braukšanai. Robi jāštepselē retāk nekā exc, bet action zūd..
Vispirms jāatrod LABS iXeRs, lai būtu to vērts..
Bet var ņemt kā otru
domāju par mainīšanu jo hondu var reģistrēt un braucot pa mežu ar divtakteri visu laiku ir jādomā par benzīna atlikumu, nekur baigi tālu mežā nevar iebraukt

EXC jau arī ir reģistrējams... arī bākas lielās ir dabūjamas...
par degvielas atlikumu arī ar iXeRu braucot ir jāpiedomā, tāpat kā ar jebkuru citu..
Bet iXeRs ir
manam exc nav dokumentu un visu pārējo pričendāļu, lai apskati ietu

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

chirkainais
05. Dec 2011, 00:32#13104

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


04 Dec 2011, 20:15:12 matiicins rakstīja:
Ko spečuki teiktu ja es savu divtakteri iemainītu pret honda xr650r 2000. gada nevaru īsti saprast vai tā honda ir laba mežiem vai nav

Te tev tiešām labi jāapdomā, ko gribi. Man vienlaicīgi bija divi, katrs no savas klases - tagadējas KLX un arī exc. Kā diena pret nakti! Praktiskā ziņa (virzuļu maiņa, degviela utt), domāju ka paliek otrajā plānā. Man svarīgāks ir pielietojums. Mežā nevirinu kā traks un gonkās nepiedalos, tāpēc ar savu 650 4T esmu apmierināts, jo varu līdz berģu staķim braukt svojem hodam bez stresa. Savukārt exc kā minimums jāved uz tās redeles aiz auto un uz bīču vasarā arī braukt nevar. Tāpēc ari savu divtakteri veiksmīgi atdevu dobeles puišiem un paņēmu šoseju vietā. Mežā ar savu 650 traktoru lempīgs jūtos vien episkajā grāvītī un jautro kalniņu dziļajās smiltīs, tās gan ir pain in the ass.
Tā kā, šis ir jautājums par prioritātēm, jo vārdam nav vietas - XR ir labs arkls.

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

matiicins
05. Dec 2011, 00:40#13105

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

njā...motokrosā netaisos piedalīties. Tā kā man nav ne āķis mašīnai, ne piekabe, tad tieši par to domāju, ka līdz mežam varētu aizraukt pa ceļu. Vienīgi divtakterim dinamika ir daudz labāka laikam jau jāiemaina

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

Negantelis
05. Dec 2011, 11:30#13106

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5376

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Man arī bija KLX650c un tagad jau pāris nedēļas īpašumā kx250

Forši bija tas ka vārēja arī kā no meža laukā tā ar D..sāpi pa nakti aizbraukt 150km pa asfaltu.Rīga-Jpils.
Ar KLX iepazinu kas tas vispār ir nobraukt no ceļa ,pa stigām kaplēt .Bet nu sausais svars 154kg.

Kas nebija forši?

Tas ka aparāts bija pārāk smags priekš meža/manis (nēesmu nekāds meža lidotājs pagaidām) un vairāk piestāvēja tādai kā rallija braukšanai.Ātri pa stigām,drusku palecoties,paraujot priekšu drusku gaisā pēc kalniņa utt.
Bremzējās sūdīgi,un pēc tam tik pat sūdīgi uzņēma ātrumu ar 17" road legal pumpainajām riepām.

Pamatu apgūšani labs kā arī labs kompromiss ar kuru var gan pa pilsētu dragāt gan mežā ielīst.
Ja grib nopietni gāzēt,vai līst biezos sūdos tad laikam nē.

Xr svaru nezinu,ganjau vieglāks uz dzeses rēķina bet ideja līdzīga.

Par jaudu runājot.
Dēļ sūdīgās saķeres jau likās mežā pietiekoši,bet kad mauc ar4-5 robu un gribās priekšu paraut,tad nekā.

Kas nav forši ar kx250 2t?

Uz ceļa nav ko darīt tas nu noteikti.Pat 2km pa zeminieku liekas mūžīgi.
Nēesmu vēl mēģinājis braukt pa irdenajām pludmales tipa smiltīm,bet ir aizdoma ka vietā kā piemēram gar berģu dzelzceļu ādažu pusē,tur sausā laikā mēdz būt normāls smilšu ceļš kur ar klx bija jātur virs 100 lai priekša ietu pa virsu.Nezinu kā būs.Nākamsezon aizvilkšu mopēdu līdz rīgai būs jāpamēģina.
Arī stigas nav vēl provētas,jo pašreizējā rajonā ir tikai mežu biezokņi.
Pierīga rullē.

Laikam jau ideāls būtu 525 exc. 113 kg nav tas pats kas 154.

Tikai $ jāsapelna.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 05 Dec 2011, 11:33:32 ]



-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

matiicins
05. Dec 2011, 18:51#13107

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

Paldies visiem par saviem stāstiem un padomiem, nolēmu nemainīt un atstāt sev divtakteri :shuram_patik_divtakteri:

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

Valdez007
06. Dec 2011, 17:34#13108

Kopš: 07. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: Intruder VS1400 custom

Hello!
Ir kāds meistars, ko varat ieteikt, lai pilnībā pārlasītu motoru HD? Ir pāris varianti, ir kas vairāk iedveš uzticības, ir kas mazāk, cenu razbross arī ir liels.
Itkā jau esmu gandrīz izlēmis, bet vēl svārstos, varbūt kāds ienesīs kādu jaunu ideju
Un kur točna to nedarīt?
Ja kādam negribas ko publiski teikt - PM welcome.
Būšu pateicīgs par jebkādām atsauksmēm.
Priekā!

Offline

mich
07. Dec 2011, 19:01#13109

Kopš: 03. Nov 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 120

Braucu ar: Yamaha xj600s diversion, Volvo,audi ,sup

sveiki kāds zina kur kāds var karterim skrūves vietu pa 1 izmēru lielāku uztaisīt alumīnijam.
iepriekšējas saimnieks daudz rudzmaizi ēdis un ar spēku pārspīlējis

Offline

ositis
07. Dec 2011, 20:23#13110

Kopš: 12. Oct 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 308

Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600

Labvakar,kas zin kautko pastastit par so,plusi un minusi.TA vajadzeja iet 2007.gada,cik apmeram tas izmaksatu.nullLinks

Offline

Ruuu
08. Dec 2011, 09:34#13111

Kopš: 14. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 275

Braucu ar: PC34

Ātrais jautājums - manuālī daudzām skrūvēm norādīts pievilkšanas spēks. Cik tas ir būtiski? Vai tiešām jāņem dinamometriskā atslēga un jāspēlējas? Paldies.

Offline