Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
quickordead
09. Dec 2011, 18:51#13152

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650


09 Dec 2011, 16:13:39 matrix00 rakstīja:

09 Dec 2011, 14:20:19 zet rakstīja:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184
Tukša/pareiza/sportiska izplūde "velk aiz sevīm" brīvu ieplūdi...
Droš vien ir trāpīts rezonancē un tagad pufs izsūc kā pienākas.


tad varbuut var uzlikt atpakal orginalo iepludi, un problema bus atrisinata?

Hmm,brīnumi jau gadās, bet parasti nomainot standarta trubu pret taisno izplūdi,galvenās dīzes jāliek vismaz par kādām 10 vienībam lielākas,protams skatoties konkrēto moci. Drīzāk tiešām jāmēģina samazināt pretestību ieplūdē.
Tam izpūtējam varbūt kkads dB killers,kas kaut kā smacē

-----------------
Kickin' It Old School

Offline

matrix00
09. Dec 2011, 18:57#13153

Kopš: 08. Dec 2011

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Dr 650


09 Dec 2011, 17:20:19 Dandzs rakstīja:

09 Dec 2011, 16:13:39 matrix00 rakstīja:

tad varbuut var uzlikt atpakal orginalo iepludi, un problema bus atrisinata?


A kādā stāvoklī tev ir šī izplūde? Nekur garam "nešņāc", caurules nav salocītas, metinājumi visi hermētiski, nav pilns skurstenis ar sodrejiem? Cik liels komplekts tev tur ir ar to "taisno" Yoshiumuru? Viss no A-Z? Aizdedzes spoles esi mērījis (tev laikam 2)? "Gaisa kaste" kārtībā un oriģināla?


gruti paskaidrot,nonjemu to skursteni vidus vinam ir tuksh, kadi 5cm diametra(cauri var redzet)bet var redzet ka tam tuksumam rinki ir siets...nezinu kas vel varetu ietilpt "komplekta"
jaa 2vas,vot taas gan meritas nav,gaisa kaste ok, orginala, un iztirita itka ir...

Offline

matrix00
09. Dec 2011, 18:59#13154

Kopš: 08. Dec 2011

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Dr 650


09 Dec 2011, 18:51:23 quickordead rakstīja:

09 Dec 2011, 16:13:39 matrix00 rakstīja:

09 Dec 2011, 14:20:19 zet rakstīja:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184
Tukša/pareiza/sportiska izplūde "velk aiz sevīm" brīvu ieplūdi...
Droš vien ir trāpīts rezonancē un tagad pufs izsūc kā pienākas.


tad varbuut var uzlikt atpakal orginalo iepludi, un problema bus atrisinata?

Hmm,brīnumi jau gadās, bet parasti nomainot standarta trubu pret taisno izplūdi,galvenās dīzes jāliek vismaz par kādām 10 vienībam lielākas,protams skatoties konkrēto moci. Drīzāk tiešām jāmēģina samazināt pretestību ieplūdē.
Tam izpūtējam varbūt kkads dB killers,kas kaut kā smacē


hvz, kad ierucinu pec 8,otra diena visas pagasta "babas" runa

jaiet padarit kko lietas laba...

[ Šo ziņu laboja matrix00, 09 Dec 2011, 19:01:22 ]

Offline

Negantelis
09. Dec 2011, 20:26#13155

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5376

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


08 Dec 2011, 23:44:18 matrix00 rakstīja:
sveicinaati draugi!
tatad lieta ka sopavasar iegadajos moto ar, ar defektu tadu ka janomaina svece(galvoja), protams samainiju visas 4, viss ok bet pabraucot kaadu laicinu(2-3nedelas), atkal man kkas neiet , izskruvejot ieraugu ka sveces ir melnas, taatad konstateju vaininieks varetu but trekns maisijums(uzlikta yoshimura taisna izplude). tatad saakam ar karburatori izjauksanu, iztirisanu, un parpushanu, nekas nelidz tas pats.pec tam saakam mekleet maisijuma regulesanas skruuves, pie taa ar i apstaajamies..
karburators mikuni BST33ss
taatad jautajums tads
Kur ir ta sasoditaa skruve,ja vispar ir?
kaadi varianti,apgaismojiet



p.s.esmu jauninais,ja kas ne taa, tad bariet


kas tas vispār par moci?

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

matrix00
09. Dec 2011, 21:40#13156

Kopš: 08. Dec 2011

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Dr 650


09 Dec 2011, 20:26:31 Negantelis rakstīja:

08 Dec 2011, 23:44:18 matrix00 rakstīja:
sveicinaati draugi!
tatad lieta ka sopavasar iegadajos moto ar, ar defektu tadu ka janomaina svece(galvoja), protams samainiju visas 4, viss ok bet pabraucot kaadu laicinu(2-3nedelas), atkal man kkas neiet , izskruvejot ieraugu ka sveces ir melnas, taatad konstateju vaininieks varetu but trekns maisijums(uzlikta yoshimura taisna izplude). tatad saakam ar karburatori izjauksanu, iztirisanu, un parpushanu, nekas nelidz tas pats.pec tam saakam mekleet maisijuma regulesanas skruuves, pie taa ar i apstaajamies..
karburators mikuni BST33ss
taatad jautajums tads
Kur ir ta sasoditaa skruve,ja vispar ir?
kaadi varianti,apgaismojiet



p.s.esmu jauninais,ja kas ne taa, tad bariet


kas tas vispār par moci?


suzuki bandit 400

Offline

quickordead
10. Dec 2011, 10:48#13157

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650


suzuki bandit 400

Dažu gadu 400 bandītiem nāca VC motori,kas atšķīrās no normālajiem ar to,ka pie 7800 apgriezieniem,ja nekļūdos ar eļļas spiediena palīdzību tika mainīts sadaleņu novietojums prasti izsakoties, lai mainītos ieplūdes vārsta fāze. Doma apmēram kā Hondas VFR VETC, tikai strādā visi vārsti visu laiku. Sry, ja neskaidri izteicos.
Anyway, tas ir variants kāpec Tev virs 8000 apgr. negriež.
T.i. ja ir šī sistēma un tā čakarējas.
an easy way of spotting a genuine Suzuki with a VC engine is if the bike has a red valve cover and has red brake rotor spiders. The letters "VC" should also be cast on the side of the cylinder head right below the valve cover seam.

[ Šo ziņu laboja quickordead, 10 Dec 2011, 12:23:17 ]



-----------------
Kickin' It Old School

Offline

matrix00
10. Dec 2011, 14:24#13158

Kopš: 08. Dec 2011

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Dr 650


10 Dec 2011, 10:48:59 quickordead rakstīja:

suzuki bandit 400

Dažu gadu 400 bandītiem nāca VC motori,kas atšķīrās no normālajiem ar to,ka pie 7800 apgriezieniem,ja nekļūdos ar eļļas spiediena palīdzību tika mainīts sadaleņu novietojums prasti izsakoties, lai mainītos ieplūdes vārsta fāze. Doma apmēram kā Hondas VFR VETC, tikai strādā visi vārsti visu laiku. Sry, ja neskaidri izteicos.
Anyway, tas ir variants kāpec Tev virs 8000 apgr. negriež.
T.i. ja ir šī sistēma un tā čakarējas.
an easy way of spotting a genuine Suzuki with a VC engine is if the bike has a red valve cover and has red brake rotor spiders. The letters "VC" should also be cast on the side of the cylinder head right below the valve cover seam.



nebus man vc, parastais varstu motorits bez elektribas

nea, tur degmaisijums 4akare, vakar biju ierucinajis, kamer auksts vforshi iet, tksgaita negibst, viss jau saakas kad iesilst, ne tuksgaita laga strada ne darba gaita...
shodien bus japamegina pec jusu ieteikuma ar dizem paspeleties

Offline

motoTurer
10. Dec 2011, 17:44#13159

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: XF560


10 Dec 2011, 14:24:20 matrix00 rakstīja:

10 Dec 2011, 10:48:59 quickordead rakstīja:

suzuki bandit 400

Dažu gadu 400 bandītiem nāca VC motori,kas atšķīrās no normālajiem ar to,ka pie 7800 apgriezieniem,ja nekļūdos ar eļļas spiediena palīdzību tika mainīts sadaleņu novietojums prasti izsakoties, lai mainītos ieplūdes vārsta fāze. Doma apmēram kā Hondas VFR VETC, tikai strādā visi vārsti visu laiku. Sry, ja neskaidri izteicos.
Anyway, tas ir variants kāpec Tev virs 8000 apgr. negriež.
T.i. ja ir šī sistēma un tā čakarējas.
an easy way of spotting a genuine Suzuki with a VC engine is if the bike has a red valve cover and has red brake rotor spiders. The letters "VC" should also be cast on the side of the cylinder head right below the valve cover seam.



nebus man vc, parastais varstu motorits bez elektribas

nea, tur degmaisijums 4akare, vakar biju ierucinajis, kamer auksts vforshi iet, tksgaita negibst, viss jau saakas kad iesilst, ne tuksgaita laga strada ne darba gaita...
shodien bus japamegina pec jusu ieteikuma ar dizem paspeleties

Kāda paziņas paveca honda uzrādāija tieši šādus simptomus. Arī tika izmēģinātas augstāk pieminētās receptes, bet bez rezultāta. Problēma pazuda pēc vadības bloka nomaiņas.

Offline

matrix00
10. Dec 2011, 19:36#13160

Kopš: 08. Dec 2011

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Dr 650


10 Dec 2011, 17:44:59 motoTurer rakstīja:

10 Dec 2011, 14:24:20 matrix00 rakstīja:

10 Dec 2011, 10:48:59 quickordead rakstīja:

suzuki bandit 400

Dažu gadu 400 bandītiem nāca VC motori,kas atšķīrās no normālajiem ar to,ka pie 7800 apgriezieniem,ja nekļūdos ar eļļas spiediena palīdzību tika mainīts sadaleņu novietojums prasti izsakoties, lai mainītos ieplūdes vārsta fāze. Doma apmēram kā Hondas VFR VETC, tikai strādā visi vārsti visu laiku. Sry, ja neskaidri izteicos.
Anyway, tas ir variants kāpec Tev virs 8000 apgr. negriež.
T.i. ja ir šī sistēma un tā čakarējas.
an easy way of spotting a genuine Suzuki with a VC engine is if the bike has a red valve cover and has red brake rotor spiders. The letters "VC" should also be cast on the side of the cylinder head right below the valve cover seam.



nebus man vc, parastais varstu motorits bez elektribas

nea, tur degmaisijums 4akare, vakar biju ierucinajis, kamer auksts vforshi iet, tksgaita negibst, viss jau saakas kad iesilst, ne tuksgaita laga strada ne darba gaita...
shodien bus japamegina pec jusu ieteikuma ar dizem paspeleties

Kāda paziņas paveca honda uzrādāija tieši šādus simptomus. Arī tika izmēģinātas augstāk pieminētās receptes, bet bez rezultāta. Problēma pazuda pēc vadības bloka nomaiņas.


a ka parbaudit vai tas pie vainas?

Offline

motoTurer
10. Dec 2011, 20:06#13161

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: XF560

Aizņemties no ejoša mo.

Offline

Negantelis
10. Dec 2011, 20:06#13162

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5376

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

uzlikt citu.

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

Archy96
10. Dec 2011, 22:21#13163

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Kādas ķēdes iesakāt likt krosa mocim, zinu, ka baikiem parasti DID, Renthal, Afam is the best, un vēlams pašas dārgākās, lai neizstiepjas.

Vai krosiniekam ir jēga pārmaksāt? Varbūt lētāki varianti? Protams, ka ar ringiem.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

zet
11. Dec 2011, 18:21#13164

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Nezinu par krosu, bet manējam tagad stāv 520 bez ringiem un stiepjas viņa tā kā uz katriem 150km mežā sēņojot var pabīdīt ratu uz vienu zobu tālāk. Domāju ka liec ko gribi- nevinnēsi naudā.

Offline

mezavecis
11. Dec 2011, 18:37#13165

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


10 Dec 2011, 22:21:26 Archy96 rakstīja:
Kādas ķēdes iesakāt likt krosa mocim, zinu, ka baikiem parasti DID, Renthal, Afam is the best, un vēlams pašas dārgākās, lai neizstiepjas.

Vai krosiniekam ir jēga pārmaksāt? Varbūt lētāki varianti? Protams, ka ar ringiem.

nah krosiniekam ringus????..vienigi neieknabt un nepanemt 520 kedi no maza mocisha(>250 cm)dazkart pardeveji neidzilinas kas rakstits uz iepakojuma..
agrak laba cena bija "i un a gultni"

Offline

void
11. Dec 2011, 18:59#13166

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r

Ir jēga ja negribas ņēmties ar tīrīšanu vai ja brauc ne tikai pa sausu trasi.

Offline

mezavecis
11. Dec 2011, 19:04#13167

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


11 Dec 2011, 18:59:12 void rakstīja:
Ir jēga ja negribas ņēmties ar tīrīšanu vai ja brauc ne tikai pa sausu trasi.


krosinieks pec katra treninja ar karcheri,tad ar gaisu izpusham vai izmetam isu loku pa ielinju lai apzust un salejam ar ellu..pat nepielauju iespeju ka tas netiek darits!
vel pasaki ka gaisa filtru reizi menesi mazga!

Offline

Archy96
11. Dec 2011, 19:11#13168

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Nu cik man ir pieredze ar bez-o ringu ķēdēm, tad tikai un vienīgi atmaksājas sacensībām, kur cīnās par sekundēm utt, bet priekš enduro, kur tiek kapāts pa mežiem, purviem, smiltīm, pāri pa 100km vienā piegājienā, manuprēt pilnīgi garām, tā ķēde jau pēc mēneša būs metama

Mazgāju ar kerčeru pēc katra izbraukuma, nopūšu ar kompresoru, izžāvēju, gaisa filtru tīru pēc nepieciešamības, reizi ik pēc 2 izbraucieniem.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

void
11. Dec 2011, 19:12#13169

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r

Ar trasi viss ir skaidrs, tur ringi nav vajadzīgi, ja ir apstākļi kā tu saki.
Neesmu oligarhs, kacheris nav, nav arī kur pieslēgt, kompresors arī nav. Risinājums ir ringu ķēde, lētāk nekā privātmāja ar garāžu un visu vajadzīgo aprīkojumu.
Rudenīgam bezceļam bezringu ķēde galīgi neder, pēc katra izbrauciena rats bijā vizmaz par 0.5cm jābīda.

Offline

mezavecis
11. Dec 2011, 19:17#13170

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

labi sorry dzeki es pa citam smilskastem kashajos agrak pavizinajos pa meziem bet pie krosinieku isa resursa asaras tek ik reizi uzmetot aci motorstundu skaititajam..trasei ta tehnika tiek vairak lutinata
P.s ko tauta lej virsu kedei?..pasham vislabak patik wurth kezu ella vienigi macinjam sapigi,kadreiz valvoline ari bij ok..

[ Šo ziņu laboja mezavecis, 11 Dec 2011, 19:19:19 ]

Offline

Archy96
11. Dec 2011, 19:18#13171

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Nu man ir paveicies ar to, ka blakus vietai, kur moci turu, ir automazgātuve, kur pa 2ls moci aš ar siltu ūdeni uz putām nomazgā, un to es arī daru, jo ja tehniku nekopj, tā pārvēršās par šrotu, un vienā brīdī vienkārši apstāsies, tā kā oligarhs, ne oligarhs, bet moika, kompresors, žāvēšana , eļļošana ir neatņemamas offroad pārbrauciena beigu sastāvdaļas

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline