Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
quickordead | 09. Dec 2011, 18:51 | #13152 |
|  Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
|
09 Dec 2011, 16:13:39 matrix00 rakstīja:
09 Dec 2011, 14:20:19 zet rakstīja:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184
Tukša/pareiza/sportiska izplūde "velk aiz sevīm" brīvu ieplūdi...
Droš vien ir trāpīts rezonancē un tagad pufs izsūc kā pienākas.
tad varbuut var uzlikt atpakal orginalo iepludi, un problema bus atrisinata? 
Hmm,brīnumi jau gadās, bet parasti nomainot standarta trubu pret taisno izplūdi,galvenās dīzes jāliek vismaz par kādām 10 vienībam lielākas,protams skatoties konkrēto moci. Drīzāk tiešām jāmēģina samazināt pretestību ieplūdē.
Tam izpūtējam varbūt kkads dB killers,kas kaut kā smacē 
----------------- Kickin' It Old School | Offline
| | |
matrix00 | 09. Dec 2011, 18:57 | #13153 |
| Kopš: 08. Dec 2011
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Dr 650
|
09 Dec 2011, 17:20:19 Dandzs rakstīja:
09 Dec 2011, 16:13:39 matrix00 rakstīja:
tad varbuut var uzlikt atpakal orginalo iepludi, un problema bus atrisinata? 
A kādā stāvoklī tev ir šī izplūde? Nekur garam "nešņāc", caurules nav salocītas, metinājumi visi hermētiski, nav pilns skurstenis ar sodrejiem? Cik liels komplekts tev tur ir ar to "taisno" Yoshiumuru? Viss no A-Z? Aizdedzes spoles esi mērījis (tev laikam 2)? "Gaisa kaste" kārtībā un oriģināla?
gruti paskaidrot,nonjemu to skursteni vidus vinam ir tuksh, kadi 5cm diametra(cauri var redzet)bet var redzet ka tam tuksumam rinki ir siets...nezinu kas vel varetu ietilpt "komplekta"
jaa 2vas,vot taas gan meritas nav,gaisa kaste ok, orginala, un iztirita itka ir... | Offline
| | |
matrix00 | 09. Dec 2011, 18:59 | #13154 |
| Kopš: 08. Dec 2011
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Dr 650
|
09 Dec 2011, 18:51:23 quickordead rakstīja:
09 Dec 2011, 16:13:39 matrix00 rakstīja:
09 Dec 2011, 14:20:19 zet rakstīja:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184
Tukša/pareiza/sportiska izplūde "velk aiz sevīm" brīvu ieplūdi...
Droš vien ir trāpīts rezonancē un tagad pufs izsūc kā pienākas.
tad varbuut var uzlikt atpakal orginalo iepludi, un problema bus atrisinata? 
Hmm,brīnumi jau gadās, bet parasti nomainot standarta trubu pret taisno izplūdi,galvenās dīzes jāliek vismaz par kādām 10 vienībam lielākas,protams skatoties konkrēto moci. Drīzāk tiešām jāmēģina samazināt pretestību ieplūdē.
Tam izpūtējam varbūt kkads dB killers,kas kaut kā smacē 
hvz, kad ierucinu pec 8,otra diena visas pagasta "babas" runa 
jaiet padarit kko lietas laba...[ Šo ziņu laboja matrix00, 09 Dec 2011, 19:01:22 ] | Offline
| | |
|
Negantelis | 09. Dec 2011, 20:26 | #13155 |
|  Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5376
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
08 Dec 2011, 23:44:18 matrix00 rakstīja:
sveicinaati draugi!
tatad lieta ka sopavasar iegadajos moto ar, ar defektu tadu ka janomaina svece(galvoja), protams samainiju visas 4, viss ok bet pabraucot kaadu laicinu(2-3nedelas), atkal man kkas neiet , izskruvejot ieraugu ka sveces ir melnas, taatad konstateju vaininieks varetu but trekns maisijums(uzlikta yoshimura taisna izplude). tatad saakam ar karburatori izjauksanu, iztirisanu, un parpushanu, nekas nelidz tas pats.pec tam saakam mekleet maisijuma regulesanas skruuves, pie taa ar i apstaajamies..
karburators mikuni BST33ss
taatad jautajums tads
Kur ir ta sasoditaa skruve,ja vispar ir? 
kaadi varianti,apgaismojiet 
p.s.esmu jauninais,ja kas ne taa, tad bariet 
kas tas vispār par moci?
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. | Offline
| | |
matrix00 | 09. Dec 2011, 21:40 | #13156 |
| Kopš: 08. Dec 2011
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Dr 650
|
09 Dec 2011, 20:26:31 Negantelis rakstīja:
08 Dec 2011, 23:44:18 matrix00 rakstīja:
sveicinaati draugi!
tatad lieta ka sopavasar iegadajos moto ar, ar defektu tadu ka janomaina svece(galvoja), protams samainiju visas 4, viss ok bet pabraucot kaadu laicinu(2-3nedelas), atkal man kkas neiet , izskruvejot ieraugu ka sveces ir melnas, taatad konstateju vaininieks varetu but trekns maisijums(uzlikta yoshimura taisna izplude). tatad saakam ar karburatori izjauksanu, iztirisanu, un parpushanu, nekas nelidz tas pats.pec tam saakam mekleet maisijuma regulesanas skruuves, pie taa ar i apstaajamies..
karburators mikuni BST33ss
taatad jautajums tads
Kur ir ta sasoditaa skruve,ja vispar ir? 
kaadi varianti,apgaismojiet 
p.s.esmu jauninais,ja kas ne taa, tad bariet 
kas tas vispār par moci?
suzuki bandit 400 | Offline
| | |
quickordead | 10. Dec 2011, 10:48 | #13157 |
|  Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
|
suzuki bandit 400
Dažu gadu 400 bandītiem nāca VC motori,kas atšķīrās no normālajiem ar to,ka pie 7800 apgriezieniem,ja nekļūdos ar eļļas spiediena palīdzību tika mainīts sadaleņu novietojums prasti izsakoties, lai mainītos ieplūdes vārsta fāze. Doma apmēram kā Hondas VFR VETC, tikai strādā visi vārsti visu laiku. Sry, ja neskaidri izteicos. 
Anyway, tas ir variants kāpec Tev virs 8000 apgr. negriež.
T.i. ja ir šī sistēma un tā čakarējas.
an easy way of spotting a genuine Suzuki with a VC engine is if the bike has a red valve cover and has red brake rotor spiders. The letters "VC" should also be cast on the side of the cylinder head right below the valve cover seam.
[ Šo ziņu laboja quickordead, 10 Dec 2011, 12:23:17 ]
----------------- Kickin' It Old School | Offline
| | |
matrix00 | 10. Dec 2011, 14:24 | #13158 |
| Kopš: 08. Dec 2011
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Dr 650
|
10 Dec 2011, 10:48:59 quickordead rakstīja:
suzuki bandit 400
Dažu gadu 400 bandītiem nāca VC motori,kas atšķīrās no normālajiem ar to,ka pie 7800 apgriezieniem,ja nekļūdos ar eļļas spiediena palīdzību tika mainīts sadaleņu novietojums prasti izsakoties, lai mainītos ieplūdes vārsta fāze. Doma apmēram kā Hondas VFR VETC, tikai strādā visi vārsti visu laiku. Sry, ja neskaidri izteicos. 
Anyway, tas ir variants kāpec Tev virs 8000 apgr. negriež.
T.i. ja ir šī sistēma un tā čakarējas.
an easy way of spotting a genuine Suzuki with a VC engine is if the bike has a red valve cover and has red brake rotor spiders. The letters "VC" should also be cast on the side of the cylinder head right below the valve cover seam.
nebus man vc, parastais varstu motorits bez elektribas 
nea, tur degmaisijums 4akare, vakar biju ierucinajis, kamer auksts vforshi iet, tksgaita negibst, viss jau saakas kad iesilst, ne tuksgaita laga strada ne darba gaita...
shodien bus japamegina pec jusu ieteikuma ar dizem paspeleties  | Offline
| | |
motoTurer | 10. Dec 2011, 17:44 | #13159 |
|  Kopš: 22. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: XF560
|
10 Dec 2011, 14:24:20 matrix00 rakstīja:
10 Dec 2011, 10:48:59 quickordead rakstīja:
suzuki bandit 400
Dažu gadu 400 bandītiem nāca VC motori,kas atšķīrās no normālajiem ar to,ka pie 7800 apgriezieniem,ja nekļūdos ar eļļas spiediena palīdzību tika mainīts sadaleņu novietojums prasti izsakoties, lai mainītos ieplūdes vārsta fāze. Doma apmēram kā Hondas VFR VETC, tikai strādā visi vārsti visu laiku. Sry, ja neskaidri izteicos. 
Anyway, tas ir variants kāpec Tev virs 8000 apgr. negriež.
T.i. ja ir šī sistēma un tā čakarējas.
an easy way of spotting a genuine Suzuki with a VC engine is if the bike has a red valve cover and has red brake rotor spiders. The letters "VC" should also be cast on the side of the cylinder head right below the valve cover seam.
nebus man vc, parastais varstu motorits bez elektribas 
nea, tur degmaisijums 4akare, vakar biju ierucinajis, kamer auksts vforshi iet, tksgaita negibst, viss jau saakas kad iesilst, ne tuksgaita laga strada ne darba gaita...
shodien bus japamegina pec jusu ieteikuma ar dizem paspeleties 
Kāda paziņas paveca honda uzrādāija tieši šādus simptomus. Arī tika izmēģinātas augstāk pieminētās receptes, bet bez rezultāta. Problēma pazuda pēc vadības bloka nomaiņas. | Offline
| | |
matrix00 | 10. Dec 2011, 19:36 | #13160 |
| Kopš: 08. Dec 2011
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Dr 650
|
10 Dec 2011, 17:44:59 motoTurer rakstīja:
10 Dec 2011, 14:24:20 matrix00 rakstīja:
10 Dec 2011, 10:48:59 quickordead rakstīja:
suzuki bandit 400
Dažu gadu 400 bandītiem nāca VC motori,kas atšķīrās no normālajiem ar to,ka pie 7800 apgriezieniem,ja nekļūdos ar eļļas spiediena palīdzību tika mainīts sadaleņu novietojums prasti izsakoties, lai mainītos ieplūdes vārsta fāze. Doma apmēram kā Hondas VFR VETC, tikai strādā visi vārsti visu laiku. Sry, ja neskaidri izteicos. 
Anyway, tas ir variants kāpec Tev virs 8000 apgr. negriež.
T.i. ja ir šī sistēma un tā čakarējas.
an easy way of spotting a genuine Suzuki with a VC engine is if the bike has a red valve cover and has red brake rotor spiders. The letters "VC" should also be cast on the side of the cylinder head right below the valve cover seam.
nebus man vc, parastais varstu motorits bez elektribas 
nea, tur degmaisijums 4akare, vakar biju ierucinajis, kamer auksts vforshi iet, tksgaita negibst, viss jau saakas kad iesilst, ne tuksgaita laga strada ne darba gaita...
shodien bus japamegina pec jusu ieteikuma ar dizem paspeleties 
Kāda paziņas paveca honda uzrādāija tieši šādus simptomus. Arī tika izmēģinātas augstāk pieminētās receptes, bet bez rezultāta. Problēma pazuda pēc vadības bloka nomaiņas.
a ka parbaudit vai tas pie vainas? | Offline
| | |
motoTurer | 10. Dec 2011, 20:06 | #13161 |
|  Kopš: 22. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: XF560
| Aizņemties no ejoša mo. | Offline
| | |
Negantelis | 10. Dec 2011, 20:06 | #13162 |
|  Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5376
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| uzlikt citu.
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. | Offline
| | |
Archy96 | 10. Dec 2011, 22:21 | #13163 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Kādas ķēdes iesakāt likt krosa mocim, zinu, ka baikiem parasti DID, Renthal, Afam is the best, un vēlams pašas dārgākās, lai neizstiepjas.
Vai krosiniekam ir jēga pārmaksāt? Varbūt lētāki varianti? Protams, ka ar ringiem.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
zet | 11. Dec 2011, 18:21 | #13164 |
|  Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Nezinu par krosu, bet manējam tagad stāv 520 bez ringiem un stiepjas viņa tā kā uz katriem 150km mežā sēņojot var pabīdīt ratu uz vienu zobu tālāk. Domāju ka liec ko gribi- nevinnēsi naudā. | Offline
| | |
mezavecis | 11. Dec 2011, 18:37 | #13165 |
| Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
10 Dec 2011, 22:21:26 Archy96 rakstīja:
Kādas ķēdes iesakāt likt krosa mocim, zinu, ka baikiem parasti DID, Renthal, Afam is the best, un vēlams pašas dārgākās, lai neizstiepjas.
Vai krosiniekam ir jēga pārmaksāt? Varbūt lētāki varianti? Protams, ka ar ringiem.
nah krosiniekam ringus????..vienigi neieknabt un nepanemt 520 kedi no maza mocisha(>250 cm)dazkart pardeveji neidzilinas kas rakstits uz iepakojuma.. 
agrak laba cena bija "i un a gultni" | Offline
| | |
void | 11. Dec 2011, 18:59 | #13166 |
|  Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
| Ir jēga ja negribas ņēmties ar tīrīšanu vai ja brauc ne tikai pa sausu trasi. 
| Offline
| | |
mezavecis | 11. Dec 2011, 19:04 | #13167 |
| Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
11 Dec 2011, 18:59:12 void rakstīja:
Ir jēga ja negribas ņēmties ar tīrīšanu vai ja brauc ne tikai pa sausu trasi. 
krosinieks pec katra treninja ar karcheri,tad ar gaisu izpusham vai izmetam isu loku pa ielinju lai apzust un salejam ar ellu..pat nepielauju iespeju ka tas netiek darits!
vel pasaki ka gaisa filtru reizi menesi mazga!  | Offline
| | |
Archy96 | 11. Dec 2011, 19:11 | #13168 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Nu cik man ir pieredze ar bez-o ringu ķēdēm, tad tikai un vienīgi atmaksājas sacensībām, kur cīnās par sekundēm utt, bet priekš enduro, kur tiek kapāts pa mežiem, purviem, smiltīm, pāri pa 100km vienā piegājienā, manuprēt pilnīgi garām, tā ķēde jau pēc mēneša būs metama 
Mazgāju ar kerčeru pēc katra izbraukuma, nopūšu ar kompresoru, izžāvēju, gaisa filtru tīru pēc nepieciešamības, reizi ik pēc 2 izbraucieniem.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
void | 11. Dec 2011, 19:12 | #13169 |
|  Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
| Ar trasi viss ir skaidrs, tur ringi nav vajadzīgi, ja ir apstākļi kā tu saki.
Neesmu oligarhs, kacheris nav, nav arī kur pieslēgt, kompresors arī nav. Risinājums ir ringu ķēde, lētāk nekā privātmāja ar garāžu un visu vajadzīgo aprīkojumu.
Rudenīgam bezceļam bezringu ķēde galīgi neder, pēc katra izbrauciena rats bijā vizmaz par 0.5cm jābīda. | Offline
| | |
mezavecis | 11. Dec 2011, 19:17 | #13170 |
| Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
| labi sorry dzeki es pa citam smilskastem kashajos agrak pavizinajos pa meziem bet pie krosinieku isa resursa asaras tek ik reizi uzmetot aci motorstundu skaititajam..trasei ta tehnika tiek vairak lutinata
P.s ko tauta lej virsu kedei?..pasham vislabak patik wurth kezu ella vienigi macinjam sapigi,kadreiz valvoline ari bij ok..[ Šo ziņu laboja mezavecis, 11 Dec 2011, 19:19:19 ] | Offline
| | |
Archy96 | 11. Dec 2011, 19:18 | #13171 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Nu man ir paveicies ar to, ka blakus vietai, kur moci turu, ir automazgātuve, kur pa 2ls moci aš ar siltu ūdeni uz putām nomazgā, un to es arī daru, jo ja tehniku nekopj, tā pārvēršās par šrotu, un vienā brīdī vienkārši apstāsies, tā kā oligarhs, ne oligarhs, bet moika, kompresors, žāvēšana , eļļošana ir neatņemamas offroad pārbrauciena beigu sastāvdaļas 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
|
|