Cilveekiem,kuri nekad muuzzaa aarpus plashaas LV robezzaam nav bijushi un nekad nav saskaarushies ar jeedziena "Klientu apkalposhanas kultuura" labaakajiem paraugiem buus lieki ko iegalvot, bet shii ir viena no aciimredzamaakajaam lietaam, kas kriit aciis saskaroties ar veikaliem un paardeveejiem.
LV ir veel loooooooooooooooooti taals cells ejams, lai izpildiitu kaut pusi no Klientu apkalposhanas servisa. Es sheit pat nepieminu
smaidiishanu, vnk elementaaru pieklaajiibu - Labdien, Luudzu, Paldies,Visu labu, kas
nemaksaa ne centu.
Vaterland,
hmmmm, man gan riebjas ārzemnieku, īpaši jeņķu falšie feisi.
turklāt uzbāzīgais jautājums 'vai jums palīdzēt?' no manas puses vienmēr tiek pārtraukts pie 'vai....'. jautājiens sevī ietver domu, ka es neorientējos un/vai esmu bez mēles, lai pajautātu.
un par tām Sky kazām varu teikt, ka augstprātība mūsdienās ir plašumā ejoša kaite. es arī ar tādām negribētu runāt, īpaši jau, ja cilvim sejā rakstīta attieksme "statusā zemākie ir mēsli".
Cilveekiem,kuri nekad muuzzaa aarpus plashaas LV robezzaam nav bijushi un nekad nav saskaarushies ar jeedziena "Klientu apkalposhanas kultuura" labaakajiem paraugiem buus lieki ko iegalvot, bet shii ir viena no aciimredzamaakajaam lietaam, kas kriit aciis saskaroties ar veikaliem un paardeveejiem.
LV ir veel loooooooooooooooooti taals cells ejams, lai izpildiitu kaut pusi no Klientu apkalposhanas servisa. Es sheit pat nepieminu
smaidiishanu, vnk elementaaru pieklaajiibu - Labdien, Luudzu, Paldies,Visu labu, kas
nemaksaa ne centu.
Cik tad ilgi taa smaidiisi ja tev nemaksaa ne centa
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)
un par tām Sky kazām varu teikt, ka augstprātība mūsdienās ir plašumā ejoša kaite. es arī ar tādām negribētu runāt, īpaši jau, ja cilvim sejā rakstīta attieksme "statusā zemākie ir mēsli".
Statusa sabiedrības raksturīga iezīme.
Ja kāds uzņemums ir orientēts pārdot un darīt to daudz un ar panākumiem,tad šādam uzņemumam ir jāorientējas uz Klientu apkalpošanas kultūras normu ievērošanu un pielietošanu praksē.
Es pilnīgi noteikti varu apstiprināt, ka jebkur citur rietumu pusē, analoģiskū izpausmju gadījumā, konkrētie darbinieki taptu atlaisti un aizvietoti ar tādiem, kas spēj piedāvāt Klientu apkalpošanas kultūru atbilstošā līmenī.
Tur lielā mērā daudz ko diktē arī atsauksmes no klientiem.
Mani ne brīdi neizbrīna, ka daudzas pieklājības normas netiek ievērotas - uz ielas, veikalā vai savstarpējā komunikācijā, bet vai tādēļ šāds fakts mani iepriecina?! - Noteikti nē.
Ja cilvēki neciena citus cilvēkus,tie neciena arī sevi. Padomājiet par to.
Vaterland,
jādzīvo tā, lai jebkurā brīdī jebkuru cilvi, kaut vai Anglijas karalieni, ja to pelnījusi, varētu pasūtīt dirst.
es arī to kazu veikala darbinieces vietā būtu, kā minimums, ignorējis. varu derēt, ka viņas uzruna bija uzrunāto pazemojoša.
17 Jan 2014, 18:33:13 Niere rakstīja:
Vaterland,
jādzīvo tā, lai jebkurā brīdī jebkuru cilvi, kaut vai Anglijas karalieni, ja to pelnījusi, varētu pasūtīt dirst.
es arī to kazu veikala darbinieces vietā būtu, kā minimums, ignorējis. varu derēt, ka viņas uzruna bija uzrunāto pazemojoša.
Jā , žēl ka tu neesi veikala pārdevēja.... bet varbūt labi , jo visus kas ne tā paskatīsies uz tevi sūtīsi dirst !