Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Ikdienas sarunas (V 2.0)

AutorsZiņojums
Marko
28. Jan 2014, 21:35#13481

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.


28 Jan 2014, 21:12:15 zazzaa rakstīja:
kas ir cosmo?

Tu nekad kopā ar sievieti neesi dzīvojis?
Cosmo ir sieviešu enciklopēdija

Offline

martinss
28. Jan 2014, 22:13#13482

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3670

Braucu ar: QWERTY...

Stradajot lielaa kolektiivaa, shii lieta liek par sevi maniit- tehniskajaa departamentaa stradaajoshas daamas daudz vieglaak stradaa kopaa ar kungiem.
Savukaart, marketingaa daljaa pat kungi, tehnisko kadru skatijumaa, ir loti lidziigi daamaam taadaa zinjaa, kaa jums te nepatiik.


28 Jan 2014, 20:59:59 salduksnis rakstīja:
...
vienas interešu grupas ietvaros.
...

[ Šo ziņu laboja martinss, 28 Jan 2014, 22:13:54 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Teiksmaqq
28. Jan 2014, 22:19#13483

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU


28 Jan 2014, 17:31:18 tuchka rakstīja:
bet te viens tīģeris šķiet no akmens laikmeta
A ko man darīt, es ir mucā dzīvojs un pa spundi barots, man ta nav gadījies, tāpēc es tādam bulsitam neticu Cita lieta matemātika, fizika, informātika - tur vismaz pierādījumi ir, ka saka, uz sejas. A te viens psiho..iatrs apgalvo vienu, cits kaut ko pretēju, u.t.t., uzskatu, ka labāka tomēr paika, kas man pa spundi tikuse

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

Teiksmaqq
28. Jan 2014, 22:21#13484

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU


28 Jan 2014, 21:35:53 Marko rakstīja:
Cosmo ir sieviešu enciklopēdija
Drīzak jau sieviešu bulšita akadēmija

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

zazzaa
28. Jan 2014, 22:22#13485

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3344

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,


28 Jan 2014, 21:35:53 Marko rakstīja:

28 Jan 2014, 21:12:15 zazzaa rakstīja:
kas ir cosmo?

Tu nekad kopā ar sievieti neesi dzīvojis?
Cosmo ir sieviešu enciklopēdija

uzprasiju savejais kapēc nelasi enciklopēdiju-paskatījās uz mani tā it kā es tiešam būtu uzsprasījis kapēc nelasa


-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Niere
29. Jan 2014, 00:07#13486

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

Cooool,
kādēļ tik radikāli?
ja gribēji nosaukt kādu, kas vismazāk emocionāli iesaistīts, tad tas drīzāk būtu šizofrēniķis. Autisma cilvim bizness neinteresē pašā saknē.

ko īsti gribēji bilst kontextā?

Offline

karlsons
29. Jan 2014, 08:20#13487

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3423

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


28 Jan 2014, 22:22:52 zazzaa rakstīja:

28 Jan 2014, 21:35:53 Marko rakstīja:

28 Jan 2014, 21:12:15 zazzaa rakstīja:
kas ir cosmo?

Tu nekad kopā ar sievieti neesi dzīvojis?
Cosmo ir sieviešu enciklopēdija

uzprasiju savejais kapēc nelasi enciklopēdiju-paskatījās uz mani tā it kā es tiešam būtu uzsprasījis kapēc nelasa [IMG]http://www.neslimo.lv/img/



Zazi tevi peedeejaa laikaa nav nolaupiijshi citplaneetieshi un patiiriijushi beeninjus?

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Niksons
29. Jan 2014, 08:21#13488

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


28 Jan 2014, 17:32:51 Dumpis rakstīja:
ir gadījies gadus 7us pastrādāt par tirdzn.pārstāvi(pārtikas produktu segmentā),nu pie vella to PMS - to diendienā tiekoties ar veikalu vadītājām/pārdevējām riktīgi jūt, un nedod Dievs uzrauties uz kādu nedabūjušu vai klimaksa skartu kundzīti!!!pie kam nemitā jāsmaida,jābūt taktiskam u.c. visādi jāizdabā cita lieta sadarboties ar večiem, tur tīrs bizness un viss - nekādu zemtextu u.c. hu*ņu!


Mazliet sabiezināšu. Bet nav nekā pretīgāka par klientu, kas savu viedokli nespēj pateikt acīs, bet velk garumā ar "padomāšu"; "paskatīsimies" uc.

Pat ja nav nopirkuši no manis (vienalga kādu iemeslu dēļ) man patīk, kad klients konkrēti pasaka "nē"

OK, es strādāju tikai ar industriālajiem klientiem un man sarunās tikai ~ 0,5 % gadijumos piedalās sievietes, arī tad tikai kā savu veču supports naudas skaitīšanas jautājumā. Nekad sieviete nav bijusi pozicionēta kā gala lēmuma pieņēmēja.
Forša nozare man tomēr

Un kas smieklīgi - arī manā nozarē, kur teorētiski lēmumus "pieņemt" varētu exelis, ir vieta šausmīgi daudzām emocijām, aizspriedumiem utt. Reizēm tiek nežēlīgi pārmaksāts par "foršāku" un "stabilāku"


Un galā izrādās, ka ne tur kas foršs ne stabils

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Niere
29. Jan 2014, 08:59#13489

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

īpašais veltījums tiem, kas ietusē pie Laimas kauna staba:
Bāra "Skapis" ideālā atrašanās vieta - viesnīca "Rīga" ir pašā pilsētas centrā, padarīja to par visraibākās publikas saiešanās vietu. Tur apgrozījās ne tikvien sabiedrības krējums, bet ari „mazāk smalka” publika – kāršu blēži, spekulanti (pēc toreizējās leksikas – farcovščiki), prostitūtas un viņu suteneri, nu, un, protams, „zilie.” Jāuzsver, ka tieši šī publika uzskatīja „Skapi” par savu „štābu”, jo viņu pulcēšanās vieta – „Laimas pulkstenis” atradās turpat pāri ielai. Žēl, ka viņi parasti memuārus neraksta.

šis iz padomijas laika pazinēja bloga iekš ir.lv

veči, kas tur pulcējas, kāda ir jūsu pazīšanās zīme?

Offline

Niksons
29. Jan 2014, 09:27#13490

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Vēlreiz strauji mainam kursu


Vakar noskatījos filmu par kapteini Filipsu. Tiem, kas nav redzējuši – somāļu cilvēkpērtiķi mēģina nolaupīt kuģi, tomēr kuģi viņiem nesanāk, nolaupa tikai kapteini. Nemetiet man ar akmeni par to, ka izčakarēju interesi noskatīties filmu. Tas ir “true story” ekranizējums, un rezultāts ir zināms jau no 3 gadus vecām avīzēm – beigas dažiem laimīgas, dažiem – ne pārāk... Nu viss – diezgan likumsakarīgi, loģiski un paredzami.

Es novērtēju gan kapteiņa attieksmi gan ASV. Lai glābtu vienu cilvēku, no āmerikas atsviež SEAL komandu, 3 milzīgas fregates vajā to tos seskus pa okeānu utt. Skaisti un iespaidīgi. Man vienmēr ir patikusi (jebkāda) kara flote.

Bet es par vēl vienu štelli aizdomājos – cik gan izmisušam jābūt, lai četri baskāji, ar veciem ķīniešu kalašiem bruņoti, braucot plastmasas čaumalā, stātos pretī pasaules varenākās flotes fregatei ? Var jau to norakstīt uz kaut kādu apdullumu vai pilnīgu izpratnes trūkumu, bet cik tajā filmā parādīja, un filma esot ļoti tuvu patiesībai, viņiem ne mirkli nebija prātā doma padoties, viņi diezgan labi zināja par tām metodēm, kā ASV flote apkaro viņus un domāja dažādus pretgājienus ....

Jā, pirātisms dažiem ir bizness, bet tie baskāji kas trenkā kuģus ir vnk nožēlojami. Un, acīmredzot, pilnīgā izmisumā.
Līdz šim es biju kategoriski pret visādām humānajām palīdzībām, nu tip – lai sliņķi izmirst badā, kas nestrādā – tam nebūs ēst utt. Bet nu domas sāk mainīties.
Lētāk un labāk ir viņiem nobērt sauju rīsi, nekā trenkāt pa okeānu.

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

soulfreak
29. Jan 2014, 09:29#13491

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli


29 Jan 2014, 08:59:29 Niere rakstīja:
īpašais veltījums tiem, kas ietusē pie Laimas kauna staba:
Bāra "Skapis" ideālā atrašanās vieta - viesnīca "Rīga" ir pašā pilsētas centrā, padarīja to par visraibākās publikas saiešanās vietu. Tur apgrozījās ne tikvien sabiedrības krējums, bet ari „mazāk smalka” publika – kāršu blēži, spekulanti (pēc toreizējās leksikas – farcovščiki), prostitūtas un viņu suteneri, nu, un, protams, „zilie.” Jāuzsver, ka tieši šī publika uzskatīja „Skapi” par savu „štābu”, jo viņu pulcēšanās vieta – „Laimas pulkstenis” atradās turpat pāri ielai. Žēl, ka viņi parasti memuārus neraksta.

šis iz padomijas laika pazinēja bloga iekš ir.lv

veči, kas tur pulcējas, kāda ir jūsu pazīšanās zīme?


:runcis:

Offline

Teiksmaqq
29. Jan 2014, 09:42#13492

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU


29 Jan 2014, 09:27:45 Niksons rakstīja:
Jā, pirātisms dažiem ir bizness, bet tie baskāji kas trenkā kuģus ir vnk nožēlojami. Un, acīmredzot, pilnīgā izmisumā.
Līdz šim es biju kategoriski pret visādām humānajām palīdzībām, nu tip – lai sliņķi izmirst badā, kas nestrādā – tam nebūs ēst utt. Bet nu domas sāk mainīties.
Lētāk un labāk ir viņiem nobērt sauju rīsi, nekā trenkāt pa okeānu.
Izmisums... nedomāju gan. Tur ir arī cilvēki, kas tajā pašā plastmasas čaulā iet jūrā un makšķerē lielo zivi vai iet mežā šaut cūku.
A šitiem wannabe pirātiem tas vienkārši ir tāds ar mātes pienu iezīsts dzīvesveids - ja paveiksies, tiks pie lielā džungura, ja nepaveiksies, arī nāve laba

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

UDT
29. Jan 2014, 09:47#13493

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


29 Jan 2014, 09:27:45 Niksons rakstīja:
Vēlreiz strauji mainam kursu


Vakar noskatījos filmu par kapteini Filipsu. Tiem, kas nav redzējuši – somāļu cilvēkpērtiķi mēģina nolaupīt kuģi, tomēr kuģi viņiem nesanāk, nolaupa tikai kapteini. Nemetiet man ar akmeni par to, ka izčakarēju interesi noskatīties filmu. Tas ir “true story” ekranizējums, un rezultāts ir zināms jau no 3 gadus vecām avīzēm – beigas dažiem laimīgas, dažiem – ne pārāk... Nu viss – diezgan likumsakarīgi, loģiski un paredzami.

Es novērtēju gan kapteiņa attieksmi gan ASV. Lai glābtu vienu cilvēku, no āmerikas atsviež SEAL komandu, 3 milzīgas fregates vajā to tos seskus pa okeānu utt. Skaisti un iespaidīgi. Man vienmēr ir patikusi (jebkāda) kara flote.

Bet es par vēl vienu štelli aizdomājos – cik gan izmisušam jābūt, lai četri baskāji, ar veciem ķīniešu kalašiem bruņoti, braucot plastmasas čaumalā, stātos pretī pasaules varenākās flotes fregatei ? Var jau to norakstīt uz kaut kādu apdullumu vai pilnīgu izpratnes trūkumu, bet cik tajā filmā parādīja, un filma esot ļoti tuvu patiesībai, viņiem ne mirkli nebija prātā doma padoties, viņi diezgan labi zināja par tām metodēm, kā ASV flote apkaro viņus un domāja dažādus pretgājienus ....

Jā, pirātisms dažiem ir bizness, bet tie baskāji kas trenkā kuģus ir vnk nožēlojami. Un, acīmredzot, pilnīgā izmisumā.
Līdz šim es biju kategoriski pret visādām humānajām palīdzībām, nu tip – lai sliņķi izmirst badā, kas nestrādā – tam nebūs ēst utt. Bet nu domas sāk mainīties.
Lētāk un labāk ir viņiem nobērt sauju rīsi, nekā trenkāt pa okeānu.



Viņi kā reiz ir pieraduši ka rietumnieki ar viņiem apietas kā prinčiem, citi iedod degvielu atpakaļceļam, citi vēl aizved uz somāliju atpakaļ, pakrata pirkstu maksā izpirkumus utt... uz amerikāņiem pa īstam nebija uzrāvišiem līdz tam cik zinams.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Niere
29. Jan 2014, 09:53#13494

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

es drīzāk apbrīnotu 16tā gadsimta un vēl agrāka laika burotājus. nespēju iedomāties, kas varētu būt motīvs, lēkt komandā, kas dodas uz zemi, kura eksistē tikai nostāstos vai neeksistē nemaz un zināms, ka neviens no iepriekšējiem censoņiem nav atgriezies.
turklāt 'tupelei' (vai pat plostam) nav spējas turēties pret vēju/straumi, navigācija tikai pēc zvaigznēm uz aci un pārtikas/ūdens krājumi tikai ar cerību, ka pietiks.

Bet zinu, ka ir atbilde - tik bezcerīgā avantūrā var doties tikai cilvji ar ticību. un nav svarīgi, kam tic, būtiski, ka ticība ir lielāka par fregati.

Offline

screwy
29. Jan 2014, 10:09#13495

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


29 Jan 2014, 09:27:45 Niksons rakstīja:
Vēlreiz strauji mainam kursu


Vakar noskatījos filmu par kapteini Filipsu.


Pasaki labāk, kapēc viņi nepaņēma tos 30k un nedevās prom?

Offline

RU
29. Jan 2014, 10:43#13496

Kopš: 27. Sep 2009

Ziņojumi: 1078

Braucu ar: z750


29 Jan 2014, 09:27:45 Niksons rakstīja:

Lētāk un labāk ir viņiem nobērt sauju rīsi, nekā trenkāt pa okeānu.


Tajā pašā filmā pirātiem piedāvāja 30k USD skaidrā naudā, ņemiet un šķiramies. To varētu pielīdzināt saujai rīsu, bet vai ar to bija gana???

Es uzskatu, ka uz katra tāda kuģa vajadzētu būt vairākiem labi bruņotiem algotņiem, kas katru tādu tuvojošos tupeli vienkārši nolaistu pa burbuli.

Arī labs piemērs, kā cīnīties ar tāda veida noziedzību: The Euro Union navy who patrol these waters would not interfere because they feared there could be casualties (!)
All explanations are in Russian with a single exception of when a wounded pirate says something in English and the Russian soldier says "This is not a fishing boat." All conversations between the commandos are in Russian but the pictures speak for themselves.
The soldiers freed their compatriots and the tanker. The Russian Navy Commandos moved the pirates back to the pirate vessel, searched it for weapons and explosives, then left and blew it up with all remaining pirates hand-cuffed to it.They used the anti-piracy laws of the 18th and 19th centuries where the captain of the rescuing ship has the right to decide what to do with the pirates. Usually, they were legally hanged with no lawyers or court proceedings required. Perhaps from now on, Russian ships will not be targets for Somalian pirates.Other nations might take note. "Без суда и следствия". Смотрите, девочки.
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=7d3_1312921330#lRDRTXKHaPhRrygP.99

Offline

Teiksmaqq
29. Jan 2014, 11:09#13497

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU


29 Jan 2014, 10:43:29 RU rakstīja:
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=7d3_1312921330#lRDRTXKHaPhRrygP.99



The source said that radio signals from the boat stopped just one hour after it had been set free by the Russian navy. No details were given over the manner in which they could have lost their lives.


-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

Teiksmaqq
29. Jan 2014, 11:15#13498

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU


29 Jan 2014, 10:43:29 RU rakstīja:
Es uzskatu, ka uz katra tāda kuģa vajadzētu būt vairākiem labi bruņotiem algotņiem, kas katru tādu tuvojošos tupeli vienkārši nolaistu pa burbuli.
Tas ir tāds starptautisks standarts - bruņojums ir tikai uz kara kuģiem, visiem pārējiem tikai signālraķetes.

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

VATERLAND
29. Jan 2014, 11:33#13499

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3025

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


29 Jan 2014, 09:27:45 Niksons rakstīja:
Vēlreiz strauji mainam kursu


Vakar noskatījos filmu par kapteini Filipsu. Tiem, kas nav redzējuši – somāļu cilvēkpērtiķi mēģina nolaupīt kuģi, tomēr kuģi viņiem nesanāk, nolaupa tikai kapteini. Nemetiet man ar akmeni par to, ka izčakarēju interesi noskatīties filmu. Tas ir “true story” ekranizējums, un rezultāts ir zināms jau no 3 gadus vecām avīzēm – beigas dažiem laimīgas, dažiem – ne pārāk... Nu viss – diezgan likumsakarīgi, loģiski un paredzami.

Es novērtēju gan kapteiņa attieksmi gan ASV. Lai glābtu vienu cilvēku, no āmerikas atsviež SEAL komandu, 3 milzīgas fregates vajā to tos seskus pa okeānu utt. Skaisti un iespaidīgi. Man vienmēr ir patikusi (jebkāda) kara flote.

Bet es par vēl vienu štelli aizdomājos – cik gan izmisušam jābūt, lai četri baskāji, ar veciem ķīniešu kalašiem bruņoti, braucot plastmasas čaumalā, stātos pretī pasaules varenākās flotes fregatei ? Var jau to norakstīt uz kaut kādu apdullumu vai pilnīgu izpratnes trūkumu, bet cik tajā filmā parādīja, un filma esot ļoti tuvu patiesībai, viņiem ne mirkli nebija prātā doma padoties, viņi diezgan labi zināja par tām metodēm, kā ASV flote apkaro viņus un domāja dažādus pretgājienus ....

Jā, pirātisms dažiem ir bizness, bet tie baskāji kas trenkā kuģus ir vnk nožēlojami. Un, acīmredzot, pilnīgā izmisumā.
Līdz šim es biju kategoriski pret visādām humānajām palīdzībām, nu tip – lai sliņķi izmirst badā, kas nestrādā – tam nebūs ēst utt. Bet nu domas sāk mainīties.
Lētāk un labāk ir viņiem nobērt sauju rīsi, nekā trenkāt pa okeānu.


Nikson, nevajag buut naivam un ticeet visam tam ko raada filmaas vai pa tv.

Somaallu piraatisma bizness ir koks ar diviem galiem. Kaapeec lielajaam kompaanijaam nepiecieshams, lai tiktu nolauppiti vinnu tankkuggi?! - elementaari - lai sannemtu apdroshinaashanas naudas.


(Konkreeto muuviju esmu redzeejis - Draza)




-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

UDT
29. Jan 2014, 11:42#13500

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


29 Jan 2014, 11:09:30 Teiksmaqq rakstīja:

29 Jan 2014, 10:43:29 RU rakstīja:
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=7d3_1312921330#lRDRTXKHaPhRrygP.99



The source said that radio signals from the boat stopped just one hour after it had been set free by the Russian navy. No details were given over the manner in which they could have lost their lives.



Nu ticamiiba tam ka nolaida to kugji ar visiem piraatiem apmeeram zem 30%.
Nav jau šaubu ka tā arī dara, bet tas viss noteikti notiek pietiekoši slepeni nevis nofilmeets un komanteets internetā ar kuģa nosaukumiem un datuniem utt..

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline